SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Julian, Rik's beste vriend voor de tijd van Stefano.quote:
Dankjewel; allemaal van vóór 2009 dus ....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Julian, Rik's beste vriend voor de tijd van Stefano.
Jessica, de vriendin van Julian.
Hedwig, het zusjes van Jessica en na Anita denk ik Rik's grote liefde.
En na Hedwig was Charlie zijn grote liefde en nu Nuran.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Julian, Rik's beste vriend voor de tijd van Stefano.
Jessica, de vriendin van Julian.
Hedwig, het zusjes van Jessica en na Anita denk ik Rik's grote liefde.
Ja, allemaal tussen 1996 en 1999.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Dankjewel; allemaal van vóór 2009 dus ....
Charlie en Nuran waren sws gedoomed te mislukken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
En na Hedwig was Charlie zijn grote liefde en nu Nuran.
Wat Charlie betreft: eens. Dezelfde reden waarom ze Robert en Barbara een koppel maakten, het waren 2 personages zonder een relatie, dus wat doe je dan bij gebrek aan inspiratie: je teamed ze maar op op die manier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Charlie en Nuran waren sws gedoomed te mislukken.
Haha true.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:35 schreef vencodark het volgende:
Deze aflevering is zo saai, het lijkt wel alsof ik al een uur zit te kijken.
Absoluut ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:35 schreef vencodark het volgende:
Deze aflevering is zo saai, het lijkt wel alsof ik al een uur zit te kijken.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uitgelezen kans ok.Tim er weer uit te schrijven en dan doen ze het niet.
Drie vliegen in een klap.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!
En hadden Bing en Lucas de gevangenis in gekund, voor moord!
Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:40 schreef Frey het volgende:
Zijn de schrijvers en de "componist" al vervangen?
Ik spoel wat door de shorties.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.![]()
Zonder koffie, was ik waarschijnlijk halverwege de aflevering in slaap gevallen.
Kijk jij ook niet vaak meer eigenlijk?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een pinguïn introduceren om je aandacht weer te trekken
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat Charlie betreft: eens. Dezelfde reden waarom ze Robert en Barbara een koppel maakten, het waren 2 personages zonder een relatie, dus wat doe je dan bij gebrek aan inspiratie: je teamed ze maar op op die manier.
Zoals Jef en Laura nu bevriend zijn, zo konden jongeren van verschillende sekse dat ook met elkaar zijn, jarenlang zonder een relatie. Had bij Charlie en Rik ook beter zo kunnen blijven, wat een afgrijselijk koppel was dat zeg.
Ludo besloot het plan niet door te zetten om aan Janine te bewijzen dat hij haar echt terug wil en niet gewoon om te voorkomen dat ene artikel van haar in de krant komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef vencodark het volgende:
Nuran.![]()
![]()
Bing.![]()
Maxime.![]()
Walgelijke aflevering.
Btw, hoe is dat nou nog afgelopen met de privatisering van het ziekenhuis?
Niks meer over gehoord of van meegekregen.
Ja een beetje variatie in de vrouwelijke personages brengen:quote:Op maandag 10 februari 2014 21:35 schreef luftersel het volgende:
Oké, dus na Rikki, Rik, Tim, Maxime en Sjors maken ze nu ook al van Nuran een zeikwijf?Ik moet echt zo hard lachen als die actrice boos moet acteren. Kan ze voor geen meterrrrr..
Lorena vind ik nog wel een leuke bitch.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja een beetje variatie in de personages brengen:
Aysen is een bitch
Nina is een bitch
Maxime is een bitch
Lorena is een bitch
Rikki is een bitch
Bianca is sinds kort een bitch
En Nuran wordt een bitch.
Lorena is de ene keer best een sympathieke soort van bitch maar ze is ook vaak genoeg irritant. En met de actrice heb ik persoonlijk niet zoveel problemen. Misschien wel met de regisseur, omdat Bianca nu ook bitchy uit de verf komt en deze nieuwe vrouw er blijkbaar niet op wordt gecorrigeerd, ik weet niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef luftersel het volgende:
[..]
Lorena vind ik nog wel een leuke bitch.Vind/vond haar altijd wel grappig in dit soort situaties als het draait om geld. En als Cynthia nog de rol van Bianca had gespeeld, had ik dit bitchy gedrag van haar ook wel kunnen verdragen. Maar bij deze vrouw niet. Alsof ze constant op een snoepje loopt te zuigen dat ze ieder moment in je gezicht gaat spugen...
quote:Ook tijdens seizoen 10 van Nederlands langstlopende soapserie maken de bewoners van Meerdijk van alles mee. Anita probeert de draad weer op te pakken, maar haar nicht Cleo maakt het haar niet makkelijk. Charlie is weg van nieuwe huisgenoot Sylvester, maar ziet hij haar ook zitten? Hartenbreker Benjamin zorgt voor de nodige onrust en Suzanne lijkt eindelijk het geluk te vinden. De onstuimige Hedwig krijgt een enorme verrassing. Is haar verhouding met Rik stevig genoeg om alle stormen te doorstaan? Intussen blijft Ludo Sanders de schrik van Meerdijk en kent zijn relatie met Janine weer de nodige ups en downs. Heel langzaam begint Ludo zijn plotseling opgedoken ‘verloren zoon’ Stefano een beetje te accepteren. Maar dan krijgt Stefano belangstelling voor Bowien Galema. En iedereen die Ludo kent, weet dat hij dit niet op zich zal laten zitten...
Precies. Martine was één van de weinige échte bitches. Maxime kwam in de buurt een paar jaar geleden, maar dat werd al gauw een achterbakse zeikerd. Natuurlijk is Nina ook een echte bitch, maar dat is gewoon een verwend prinsesje.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Lorena is de ene keer best een sympathieke soort van bitch maar ze is ook vaak genoeg irritant. En met de actrice heb ik persoonlijk niet zoveel problemen. Misschien wel met de regisseur, omdat Bianca nu ook bitchy uit de verf komt en deze nieuwe vrouw er blijkbaar niet op wordt gecorrigeerd, ik weet niet.
Er is maar één goede bitch en dat is Martine Hafkamp.
Ja, als arts zijnde... hij zal er ook mee gesleept hebben ..... en hem uit zijn natte kleren geholpen, gewassen, verpleegd en weer aangekleed en in bed gelegd .....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Logisch, iemand mee naar huis nemen ipv een ambulance bellen
Maxime en Aysen in de berenklauw !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:04 schreef Frey het volgende:
Wat Bowien in seizoen 9 allemaal meemaakte, dat gun je personages als Maxime en Aysen.
Wik werd officieel een vast personage eind 1993, maar kwam pas vanaf seizoen 5 vast in de credits te staan onder Remco. Toen was mr Harmsen denk ik écht uit zijn recurring credits.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:41 schreef Woelli het volgende:
Waar ik mij al de jaren nog steeds over verbaas is de volgorde van aftiteling.
Dat was in de jaren '90 zo, maar nu nog steeds.
* Wik Jongsma kwam pas halverwege seizoen 5 vast in de credits te staan.
* Jimmy Geduld werd in seizoen 5 of 6, opeens aantal plaatsen lager gezet.
* Chris Jolles werd na haar tijdelijke vertrek in 1996 ook weer onderaan geplaatst. Terwijl Jette van der Meij, Diano Sno, Babette van Veen en Ingeborg Wieten hun oude plek terug kregen.
* Bas Muijs die in 2000 in de vernieuwde aftiteling opeens aantal plekken hoger stond.
* Sabine Koning kwam na haar comeback in 2006 halverwege in de credits te staan. Ferri en Pip kregen na hun comeback gewoon de laatste plek toegewezen. Inge kreeg de plek boven die van haar dochter (terwijl die al enkele weken in de serie verbleef)
Maar Bas kwam er later in dan de familie Fischer, en in eerste instantie stond hij ook onder hun. Maar volgens mij kwam toen begin 2000 de vernieuwde aftiteling (met een preview van de volgende aflevering) en kwam toen opeens boven Charlotte Besijn te staan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wik werd officieel een vast personage eind 1993, maar kwam pas vanaf seizoen 5 vast in de credits te staan onder Remco. Toen was mr Harmsen denk ik écht uit zijn recurring credits.
Jimmy was idd een raar verhaal, maar Chris stond altijd 1 plek boven Katja/Wik. Toen ze terugkwam, kreeg ze al snel haar oude plek terug.
Bas Muijs had altijd al een vaste plek in de aftiteling, hij was overigens ook te zien in de leader, naast Erik de Vogel. Van de nieuwe personages kreeg alleen Barbara een eigen shot dat seizoen.
Oude personages die terugkeren later is altijd iets vaags geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |