SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Julian, Rik's beste vriend voor de tijd van Stefano.quote:
Dankjewel; allemaal van vóór 2009 dus ....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Julian, Rik's beste vriend voor de tijd van Stefano.
Jessica, de vriendin van Julian.
Hedwig, het zusjes van Jessica en na Anita denk ik Rik's grote liefde.
En na Hedwig was Charlie zijn grote liefde en nu Nuran.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Julian, Rik's beste vriend voor de tijd van Stefano.
Jessica, de vriendin van Julian.
Hedwig, het zusjes van Jessica en na Anita denk ik Rik's grote liefde.
Ja, allemaal tussen 1996 en 1999.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Dankjewel; allemaal van vóór 2009 dus ....
Charlie en Nuran waren sws gedoomed te mislukken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
En na Hedwig was Charlie zijn grote liefde en nu Nuran.
Wat Charlie betreft: eens. Dezelfde reden waarom ze Robert en Barbara een koppel maakten, het waren 2 personages zonder een relatie, dus wat doe je dan bij gebrek aan inspiratie: je teamed ze maar op op die manier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Charlie en Nuran waren sws gedoomed te mislukken.
Haha true.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:35 schreef vencodark het volgende:
Deze aflevering is zo saai, het lijkt wel alsof ik al een uur zit te kijken.
Absoluut ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:35 schreef vencodark het volgende:
Deze aflevering is zo saai, het lijkt wel alsof ik al een uur zit te kijken.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uitgelezen kans ok.Tim er weer uit te schrijven en dan doen ze het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |