Rechtsbovenin je browser zie je drie streepjes als het goed is. Als je daarop klikt krijg je een lijst, en dan vrij onderaan staat 'instellingen'. Als je daarop klikt kun je links 'geschiedenis', 'extensies' en 'instellingen' zien. Klik op 'extensies', dan zie je waarschijnlijk Adblock. Ergens daar staat 'opties', klik daarop en dan kom je bij een paar opties. Daar kun je bij 'vertrouwde domeinen' forum.fok.nl als site ingeven, dan laat hij de reclame voortaan toe op Fok!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
het zal dan idd die adblock wel zijn. maar ik heb geen idee waar die zit (computernoob alert)
en hoe ik dat ongedaan maak
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het heeft te maken met Adblocker in ieder geval
Maar weet niet precies wat, want ik heb geen Adblocker
Weird...gebruik adblock al zo lang, nooit problemen gehad, echt pas sinds deze week.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad! Ligt aan Adblock, je moet even ingeven dat je Adblock voor het domein van fok.forum.nl uit wil schakelen. Of gewoon Adblock helemaal uitschakelen. Dat kan bij je instellingen/extensies. Had er eerst ook geen problemen mee namelijk.
Deze serie begint weer een grote bron van ergernissen te worden voor mequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef luftersel het volgende:
Die rollende rrrrrr van Nuran.'Je moet een vrrrrouw verrrroverrrren hè'
Daarom heb ik het al sinds maanden niet meer echt gevolgd, zie toevallig soms een aflevering.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Deze serie begint weer een grote bron van ergernissen te worden voor me
Ik luister nooit naar haar als ik haar prachtige krullen zie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef luftersel het volgende:
Die rollende rrrrrr van Nuran.'Je moet een vrrrrouw verrrroverrrren hè'
Inderdaad een zeer knappe vrouw!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar haar als ik haar prachtige krullen zie.
Wut?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #3146 Slecht Goede Tijden Tijden
Ze heeft de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef bobjuh het volgende:
Lekker geloofwaardig van gelovig hoofd doekje naar wulpse slet die voor twee drankjes met iemand naar bed wil
Welke aflevering is dat geweest?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:56 schreef RobbieBoy het volgende:
Zojuist de introductie van Bowien Galema gezien.
Wat een heerlijk seizoen. De confrontaties tussen die Kim en Julian Verduin hebben met Mira en Oscar Brandts-buys. Ludo's gerommel met Bowien. En Hedwig
Toen met Danny droeg ze ook geen hoofddoek, misschien was ze toen ook al een slet. Gewoon terug naar haar oude karakter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef bobjuh het volgende:
Lekker geloofwaardig van gelovig hoofd doekje naar wulpse slet die voor twee drankjes met iemand naar bed wil
Doet me denken aan een blindegeleidehond die ik kende. Als ie z'n harnas om had was ie heel braaf, maar zonder was ie zo gek als een deur.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen met Danny droeg ze ook geen hoofddoek, misschien was ze toen ook al een slet. Gewoon terug naar haar oude karakter.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Doet me denken aan een blindegeleidehond die ik kende. Als ie z'n harnas om had was ie heel braaf, maar zonder was ie zo gek als een deur.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Doet me denken aan een blindegeleidehond die ik kende. Als ie z'n harnas om had was ie heel braaf, maar zonder was ie zo gek als een deur.
Volgens mij op dvd 2. Aflevering nummer weet ik nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
En in welke aflevering komt Bowien precies dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |