schijnt frustrerend te zijnquote:
Oké.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo, allemaal?
[..]
Ik vind het woordje ''love'' toch wel een stukkie afgezaagder dan een veertje oid
En die kleine standaard tattoo's vind ik eigenlijk best wel cute.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[img=612,612]http://media-cache-cd0.pi(...)2c35b025424914fa.jpg[/img
Vind dit ook heel iets anders dan die standaard tokkie tattoo's met sterren of kattenpootjes oid
Maar goed, ieder z'n smaak. Als je iets niet-standaard wil, zul je voor een groot exemplaar moeten gaan, en dat wil ik sowieso niet. En tegenwoordig is vrijwel niks meer origineel als tattoo.
Ja, leuk wat je allemaal zegt, maar volgens mij was het wel duidelijk dat ik vind dat iedereen lekker moet doen wat-ie wil.quote:
Daar ging het ook niet om zeikerd, wou alleen even duidelijk maken dat een veertje net zo origineel is als honderdduizend andere tattoo designs en vrijwel niks meer origineel isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, leuk wat je allemaal zegt, maar volgens mij was het wel duidelijk dat ik vind dat iedereen lekker moet doen wat-ie wil.
Oké zeikerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om zeikerd, wou alleen even duidelijk maken dat een veertje net zo origineel is als honderdduizend andere tattoo designs en vrijwel niks meer origineel is
Alsof het alleen maar om originaliteit gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:40 schreef Salatrel het volgende:
tegenwoordig is geen tattoo nemen origineel
quote:
Precies dit dus. Waarom moet een tattoo origineel zijn? Je neemt het toch omdat je het mooi vind/leuk vind/bijzonder voor jezelf vind? Alsof die schoenen die je draagt door niemand anders gedragen wordt, of alsof je een uitzonderlijk kapsel hebt oid. Originaliteit bestaat vrijwel niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar om originaliteit gaat.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:43 schreef Salatrel het volgende:
of een draak met veren. dat is nou origineel
Gaat het nou nog steeds over die tattoo, gewoon doen wat je wilt mens, boeit jou de mening van anderen nou.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies dit dus. Waarom moet een tattoo origineel zijn? Je neemt het toch omdat je het mooi vind/leuk vind/bijzonder voor jezelf vind? Alsof die schoenen die je draagt door niemand anders gedragen wordt, of alsof je een uitzonderlijk kapsel hebt oid. Originaliteit bestaat vrijwel niet.
En zit er dan zo'n verschil in ''originaliteit'' tussen een veertje getattooeerd of een of andere uitzonderlijke draak bij wijze van spreken?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies dit dus. Waarom moet een tattoo origineel zijn? Je neemt het toch omdat je het mooi vind/leuk vind/bijzonder voor jezelf vind? Alsof die schoenen die je draagt door niemand anders gedragen wordt, of alsof je een uitzonderlijk kapsel hebt oid. Originaliteit bestaat vrijwel niet.
En zit er dan zo'n verschil in ''originaliteit'' tussen een veertje getattooeerd of een of andere uitzonderlijke draak bij wijze van spreken?
Ja mij interesseert het allemaal niet zo, eerlijk gezegd. Kan toch niet voor anderen beslissen wat zij willen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het 2 minuten gespeeld en toen was ik er helemaal klaar meequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
Kanonnen wat een hinderlijk kutspel iddMaar wel door blijven spelen
Nee alweer. En ja doe ik ook heus wel hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat het nou nog steeds over die tattoo, gewoon doen wat je wilt mens, boeit jou de mening van anderen nou.
Gaat me er ook niet om wat anderen willen. Het is nou eenmaal smaak, een x aantal zal het tof vinden en een x aantal zal het niks vinden. Zal ook altijd zo zijn. Maar als je over originaliteit gaat beginnen, kan je 99,9% van de tattoo's gelijk afschrijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja mij interesseert het allemaal niet zo, eerlijk gezegd. Kan toch niet voor anderen beslissen wat zij willen.
Neem je geluksdrankje eens in mevrouw. Het ging zo goed afgelopen 1,5 maandquote:
Gaat volgens mij nog steeds prima. Ik maak nergens een probleem van. Ieder z'n ding. Snap die drang om het goed te praten niet zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem je geluksdrankje eens in mevrouw. Het ging zo goed afgelopen 1,5 maand
is met tigers en shermans he... niet paladins en warriorsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig opzich, tanks zijn altijd wel chill.
tevens zelfverheerlijking TT
Beetje laat voor een abortus nu, vind je niet. ;squote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een snotneus
Laat het verdwijnen
je bent een snotneus!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een snotneus
Laat het verdwijnen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje laat voor een abortus nu, vind je niet. ;s
Glas kokend water, beetje zout in donderen, wachten tot het afgekoeld is, opsnuiven en weer uit blazen, weg verkoudheid.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een snotneus
Laat het verdwijnen
Ach mens, doe toch niet altijd zo moeilijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat volgens mij nog steeds prima. Ik maak nergens een probleem van. Ieder z'n ding. Snap die drang om het goed te praten niet zo.
Laat mijn pijnlijke raspende slijmerige hoest dan verdwijnen,quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een snotneus
Laat het verdwijnen
Ja manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef hugecooll het volgende:
Maar waarom kies je dan voor een bepaalde tatoeage? Omdat ie bij een ander ook zo leuk staat?
Dat moest ik doen van de KNO arts, maar dat lost de verkoudheid niet op, verdunt enkel de slijmvliezen voor een paar uur.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Glas kokend water, beetje zout in donderen, wachten tot het afgekoeld is, opsnuiven en weer uit blazen, weg verkoudheid.
Ik probeer al de hele tijd duidelijk te maken dat het me niet boeit wat voor tatoeage iemand neemt, maar blijkbaar vind je het nodig er toch op te blijven reageren. Hou op met me hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach mens, doe toch niet altijd zo moeilijkJij zegt iets, ik ga er even tegenin, klaar. Niks meer, niks minder. Niet zo'n ding van maken, je hoeft niet overal alleen met ''hueheuhaha'' op te reageren toch
Verkoudheid lost zichzelf opquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moest ik doen van de KNO arts, maar dat lost de verkoudheid niet op, verdunt enkel de slijmvliezen voor een paar uur.
Het gaat er toch niet om of dat je wel of niet boeit? Het enige waar ik ook op reageerde was dat je aan kwam met ''kaliber dit dat'', meer zeg ik er toch ook niet over manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer al de hele tijd duidelijk te maken dat het me niet boeit wat voor tatoeage iemand neemt, maar blijkbaar vind je het nodig er toch op te blijven reageren. Hou op met me hoor.
Still going on..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om of dat je wel of niet boeit? Het enige waar ik ook op reageerde was dat je aan kwam met ''kaliber dit dat'', meer zeg ik er toch ook niet over manDamn
Zelfingenomen sletquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh hahaha ik las dus ook ''van veer''![]()
Wat like je wel dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo, allemaal?
[..]
Ik vind het woordje ''love'' toch wel een stukkie afgezaagder dan een veertje oid
En die kleine standaard tattoo's vind ik eigenlijk best wel cute.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[img]http://media-cache-cd0.pinimg.com/736x/c8/4d/b0/c84db0c0ac64c4f22c35b025424914fa.jpg[/img
Vind dit ook heel iets anders dan die standaard tokkie tattoo's met sterren of kattenpootjes oid :')
Maar goed, ieder z'n smaak. Als je iets niet-standaard wil, zul je voor een groot exemplaar moeten gaan, en dat wil ik sowieso niet. En tegenwoordig is vrijwel niks meer origineel als tattoo.
[/quote]
Jouw foto en die van Robo..
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 7 februari 2014 12:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben een verwend nest betreffend games
Wil wel met jou vechten, ik breek je.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil wel met jou vechten, ik breek je.
Ok :squote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moest ik doen van de KNO arts, maar dat lost de verkoudheid niet op, verdunt enkel de slijmvliezen voor een paar uur.
Dat zei de longcapaciteitentest mevrouw ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Glas kokend water, beetje zout in donderen, wachten tot het afgekoeld is, opsnuiven en weer uit blazen, weg verkoudheid.
Niet?quote:
Dat was me al duidelijk ja.quote:
Ga naar de dokter voor codeïnequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat mijn pijnlijke raspende slijmerige hoest dan verdwijnen,
oh en m'n snotneus ook
dankje
Weet niet 100% zeker maar hoorde dat meeste neussprays schadelijk zijn voor je slijjjjjmvliezen ofzoiets :SSSSquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zei de longcapaciteitentest mevrouw ook.
Ze zei ook dat ik neusspray moest gebruiken,
Nou echt niet, daar krijg ik bloedneuzen en reukverlies van
Samen lekker de krant lezen en elkaar de foutjes laten zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het resultaat zou zijn, nee
Awh, gooit ze het daar maar weer gauw op. Zo aandoenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Samen lekker de krant lezen en elkaar de foutjes laten zien.
Ja kloptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet 100% zeker maar hoorde dat meeste neussprays schadelijk zijn voor je slijjjjjmvliezen ofzoiets :SSSS
Heb AC4 nog steeds niet gespeeld trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb AC4 nog steeds niet gespeeld trouwens.
Mensen die defragmenteren met internet aanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:00 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
En dan is ie dus al drie uur bezig
Heb je niet nog een stripje codeine voor me ofzo? :squote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga naar de dokter voor codeïne
Werkt als een tierelier
Junk. ;squote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je niet nog een stripje codeine voor me ofzo? :s
Ja hallo, ik heb die shit uren geleden toen ik nog lag te pitten aangezet. Ik ga niet een hele dag zitten wachten tot ie klaar isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die defragmenteren met internet aan
Je zette het aan toen je lag te pitten?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb die shit uren geleden toen ik nog lag te pitten aangezet. Ik ga niet een hele dag zitten wachten tot ie klaar is
Dan doet ie er maar wat langer over
(sprong geloof ik van 4 naar 5 uur toen ik m'n computer ging gebruiken)
Wat doe jij nog meer in je slaap?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb die shit uren geleden toen ik nog lag te pitten aangezet.
Ja ik heb een jaarvoorraad gekregenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je niet nog een stripje codeine voor me ofzo? :s
Huh krijg je dat zo makkelijk dan, bij mijn huisartsenpraktijk nemen ze m'n problemen nooit echt serieusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb een jaarvoorraad gekregen
Heb er nog 3
Volgens mij moet je tegenwoordig op sterven na dood zijn, wil je normaal geholpen worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh krijg je dat zo makkelijk dan, bij mijn huisartsenpraktijk nemen ze m'n problemen nooit echt serieusStelletje fuckers
Je kunt aangeven wanneer je wil dat ie dat gaat doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe jij nog meer in je slaap?
Ja inderdaad, of m'n moeder meehebben, die is een keer echt boos geworden op de huisarts omdat die me weer weg wilde sturen met een recept voor allergiespray en geen verwijzing naar de kno.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij moet je tegenwoordig op sterven na dood zijn, wil je normaal geholpen worden.
Oh jammer, had het wel leuk gevonden als je in je slaap een taart ging bakken ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kunt aangeven wanneer je wil dat ie dat gaat doen
#snuiversproblemsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of m'n moeder meehebben, die is een keer echt boos geworden op de huisarts omdat die me weer weg wilde sturen met een recept voor allergiespray en geen verwijzing naar de kno.
wel simpel enzo, maar toch wel leuk strategisch, lekker 15 tegen 15 en "levellen"quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig opzich, tanks zijn altijd wel chill.
tevens zelfverheerlijking TT
Srry bby. ;squote:
Al slapend je ontbijt makenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jammer, had het wel leuk gevonden als je in je slaap een taart ging bakken ofzo.
Ja ik hoefde ook niet zo veel codeïnequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh krijg je dat zo makkelijk dan, bij mijn huisartsenpraktijk nemen ze m'n problemen nooit echt serieusStelletje fuckers
"Hallo mevrouw kon u niet even wachten tot u het loodje ging leggen van misschien wel longontsteking of keelkanker".quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik hoefde ook niet zo veel codeïne
Geen idee, duidelijk uitleggen wat de klachten zijn ?
Hoestte al 5 weken
Reactie van de dokter; kon je niet even wachten tot het over is?![]()
![]()
deze arts in opleiding
Tranen hebben gebiggeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
of alsof je een uitzonderlijk kapsel hebt oid.
Hahaha, dit ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso al die mongooltjes die even hun dingetje op internet zoeken en dan de huisarts wijs maken dat zij zelf wel gelijk hebbenhad ze gelijk accute kanker gegeven ter plekke
en al die bejaarden die wanhopig vasthouden aan het leven terwijl hun verrotte lichamen uit elkaar vallen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Chloroform het volgende:
Denk ook wel dat het frustrerend moet zijn om huisarts te zijn.Jij denkt misschien na vijf weken sars van: goh, zal eens langs de huisarts. Maar er zijn ook genoeg mensen die naar de huisarts gaan als ze een keertje hoesten of hoofdpijn hebben.
Zo'n vriend heb ik ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha, dit ja.Zijn ook altijd mensen die elke keer weer iets anders mankeren.
Ja dan moeten ze geen huisarts worden he, lekker andere patiënten met wel iets ernstigs de dupe laten zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Chloroform het volgende:
Denk ook wel dat het frustrerend moet zijn om huisarts te zijn.Jij denkt misschien na vijf weken sars van: goh, zal eens langs de huisarts. Maar er zijn ook genoeg mensen die naar de huisarts gaan als ze een keertje hoesten of hoofdpijn hebben.
Vas is zo'n doktergangerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze geen huisarts worden he, lekker andere patiënten met wel iets ernstigs de dupe laten zijn
Haha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze geen huisarts worden he, lekker andere patiënten met wel iets ernstigs de dupe laten zijn
wowquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
en al die bejaarden die wanhopig vasthouden aan het leven terwijl hun verrotte lichamen uit elkaar vallen.
Laatste keer dat ik bij de huisarts was die hele wachtkamer vol met bejaarden. LOOP NAAR HET LICHT GODKANKER!!!!
Ooit zei de huisarts hier of ik al op Google had gekekenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso al die mongooltjes die even hun dingetje op internet zoeken en dan de huisarts wijs maken dat zij zelf wel gelijk hebbenhad ze gelijk accute kanker gegeven ter plekke
Is helemaal geen rare vraagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit zei de huisarts hier of ik al op Google had gekeken![]()
Uhm??? Wat een rare vraag.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Hallo mevrouw kon u niet even wachten tot u het loodje ging leggen van misschien wel longontsteking of keelkanker".
Ik kom naar de dokter voor een oplossing en antwoordenquote:
Wel handig voor hem om dat te wetenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom naar de dokter voor een oplossing en antwoorden
Ik ga niet als een hypochonder alle mogelijkheden langs op koekel
Hier ook. Heengaan met klachten, hoestbuien, benauwdheid, moeilijk ademen etc. Maar ook last van neus die verstopt zit, snot en jeuk. ''Oh goh zal wel een beetje allergie zijn, hier neusspray. Als de neusklachten verdwijnen zullen de keelklachten ook wel verdwijnen''.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
FU, elke keer dat ik ging had ik wel iets ernstigs/serieus.
Ja oké, vanuit dat standpunt gezien wel, maar internet geeft zo ontzettend veel optiesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel handig voor hem om dat te weten
Dan kan hij bijvoorbeeld ook ontkrachten wat jij denkt te hebben
Och ja een verstopte neus is zoooo ernstigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
FU, elke keer dat ik ging had ik wel iets ernstigs/serieus.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit zei de huisarts hier of ik al op Google had gekeken![]()
Uhm??? Wat een rare vraag.
Je mag i.i.g. standaard van geluk spreken dat je met die symptomen nog in leven bentquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oké, vanuit dat standpunt gezien wel, maar internet geeft zo ontzettend veel opties
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och ja een verstopte neus is zoooo ernstig
[..]
Doe maar of het niets is, maar zo zag vas er eerst uit:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik prijs iedere dagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je mag i.i.g. standaard van geluk spreken dat je met die symptomen nog in leven bent
Heb jij dit weer besteld ?quote:
Spoiler plsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe maar of het niets is, maar zo zag vas er eerst uit:
[ afbeelding ]
ja halloquote:
waarom zou ik dat doen?quote:
Vraag ik me ook afquote:
je weet toch dat als ik het weer kon bepalen dat heel nederland nu ingesneeuwd was..quote:
Chronische verkoudheid door dichtgroeide bijholtes die helemaal vol zaten en ontstoken waren swa, doe niet zo, was operatie nodigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kklijertjes zijn hetquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier ook. Heengaan met klachten, hoestbuien, benauwdheid, moeilijk ademen etc. Maar ook last van neus die verstopt zit, snot en jeuk. ''Oh goh zal wel een beetje allergie zijn, hier neusspray. Als de neusklachten verdwijnen zullen de keelklachten ook wel verdwijnen''.
''Maar dokter, is het geen bronchitis? Heb ik als kind ook gehad''. Neeeeeee hoor, zeker weten van niet.
Uiteindelijk: Astma.
Mijn broertje heeft die operatie ook gehad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chronische verkoudheid door dichtgroeide bijholtes die helemaal vol zaten en ontstoken waren swa, doe niet zo, was operatie nodig
Die van mij was altijd op vakantiequote:
Ik wil ook huisarts wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die van mij was altijd op vakantie
Of naja, ik heb zelf tweemaal een afspraak met hem geprobeerd te maken en mijn broertje ook een aantal keren. Steeds was ie op vakantie
Kreeg vast ook van die tampons in z'n neus een paar dagen na de operatie? Als die eruit gehaald worden my god, met een pincet in je neusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft die operatie ook gehad.
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij was al wat ouder en z'n vervanger had helende krachten
Echt beide keren was het over zodra hij zei wat het was
Krijg je veel kutjes te zien ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Krijg je veel kutjes te zien ook.Dan kan ie ook wel verpleegkundige worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHHHHHHHHH daar heb ik ooit een filmpje van gezien geloof ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kreeg vast ook van die tampons in z'n neus een paar dagen na de operatie? Als die eruit gehaald worden my god, met een pincet in je neus
[..]
Krijg je veel kutjes te zien ook.niiiiiiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was echt shit als 'een drukkend gevoel op m'n borst'. "Ah, is gewoon kraakbeen, joh. No worriesquote:
Het voelt ook gewoon echt alsof er vlees uit je neus losgerukt word ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
AHHHHHHHHH daar heb ik ooit een filmpje van gezien geloof ik.aaaaaaaaah dat was naar.
als 2 speklappen die uit de neus getrokken worden.
[..]
Krijg je veel kutjes te zien ook.Staat Braddie ineens voor je met smegmavellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een baasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was echt shit als 'een drukkend gevoel op m'n borst'. "Ah, is gewoon kraakbeen, joh. No worries"
De tweede was dat het steeds voelde alsof de bloedtoevoer naar m'n been werd afgekneld als ik ging zitten. "Meh, gaat vanzelf over. Of niet ... Je been kan in ieder geval X uur zonder bloed en je kunt er heel oud mee worden."
Beide keren had ik de dag erna nergens meer last van
weer misserlijk geworden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het voelt ook gewoon echt alsof er vlees uit je neus losgerukt word ofzoJanken joh.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
niiiiiiiiice
JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook gewoon gezonde kutjes hoor. Mijn dokter moest een spiraaltje eruit halen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja die moest ie nog best lang inhouden jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kreeg vast ook van die tampons in z'n neus een paar dagen na de operatie? Als die eruit gehaald worden my god, met een pincet in je neus
Spiraaltjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JupMaar ook gewoon gezonde kutjes hoor. Mijn dokter moest een spiraaltje eruit halen
is dat bij de huisarts? ik dacht bij de kutjesdokter.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JupMaar ook gewoon gezonde kutjes hoor. Mijn dokter moest een spiraaltje eruit halen
Er in zetten ging ergens anders, eruit halen deed m'n dokter, ja. En toen stond er nog leuk een dokter in opleiding naast ook, tussen m'n benen te loerenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat bij de huisarts? ik dacht bij de kutjesdokter.
niiiice
Daar zal hij wel nog steeds kkhard op fappen dan. Hoe vind je dat idee?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
niiiice
Van het zien van de binnenkant van een kut word je echt niet geil hoor, ziet er maar lelijk uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
niiiice
Oei je mocht geen normale anti conceptie materiaal slikken?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Er in zetten ging ergens anders, eruit halen deed m'n dokter, ja. En toen stond er nog leuk een dokter in opleiding naast ook, tussen m'n benen te loerenShit
En nee man, ik was toen 14 viespeuk
ohquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Er in zetten ging ergens anders, eruit halen deed m'n dokter, ja. En toen stond er nog leuk een dokter in opleiding naast ook, tussen m'n benen te loerenShit
En nee man, ik was toen 14 viespeuk
neh, maar je ziet hem toch niet alleen maar van binnenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van het zien van de binnenkant van een kut word je echt niet geil hoor, ziet er maar lelijk uit.
huisstijl. moet wel wat meer voor gebeuren dan even een enter in een photoshop bestand zetten hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-zoek-de-verschillen
Is this for real??''Nieuw'' logo? Ontwerpkosten 1 ton?
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van het zien van de binnenkant van een kut word je echt niet geil hoor, ziet er maar lelijk uit.
Guess not.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kent de misserlijk opmerking niet?
Ja joh, want gewoon neuken zonder bescherming is idd een stuk slimmer.quote:
Dit is de reden idd dat ik godverdomme zegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, want gewoon neuken zonder bescherming is idd een stuk slimmer.
Leg me uit. Wat voor drastische dingen moeten er gebeuren dat zoiets als dit een ton waard is?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:57 schreef Murdera het volgende:
huisstijl. moet wel wat meer voor gebeuren dan even een enter in een photoshop bestand zetten hoor.maar RTL he, lekker makkelijk koppen zo.
Overal waar het logo op staat. Briefpapier, brochures, etc.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leg me uit. Wat voor drastische dingen moeten er gebeuren dat zoiets als dit een ton waard is?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leg me uit. Wat voor drastische dingen moeten er gebeuren dat zoiets als dit een ton waard is?
Dan natuurlijk overal alles aanpassen zodat er niet na een halfjaar een mongol met de oude versie aankomt zetten omdat het nog in 1 pc ergens fout staat.quote:31 oktober 2013: presentatie concept huisstijl aan kwartiermakers en hoofden communicatie
20 november 2013: akkoord naamgeving clusters kwartiermakers
23 januari 2014: inspiratiesessie Huisstijl/Forum nieuwe huisstijl aan communicatieprofessionals
28 januari 2014: akkoord B&W vernieuwing huisstijl
11 februari 2014 (voorziene datum): Voorlopig besluit B&W over de fijnstructuur, waarmee ook de naamgeving van rve's wordt vastgesteld.
rond 12 februari 2014: Interne lancering en start van de huisstijl via magazine 1 Amsterdam.
vanaf 12 feb. 2014 - 1 jan 2015: gefaseeerde invoering huisstijl clusters en rve's. Elke rve/dienst die al kan werken volgens de nieuwe huisstijl doet dat. Alle nieuwe middelen (auto's, sjabloonsoftware, folders, campagnes etc) volgens de nieuwe huisstijl.
19 maart 2014- 1 juli 2014: invoering van de vernieuwde huisstijl bij de stadsdelen
1 jan 2015: huisstijlvernieuwing gereed
quote:Op dit moment werken we samen met de bureaus Thonik en Edenspiekermann de huisstijl verder uit en zetten de laatste puntjes op de i. Binnenkort verschijnen op Stijlweb o.a.: de nieuwe merkensets (zie afbeelding hieronder), de nieuwe handleiding Bouwstenen Stijl van Amsterdam 2014 en een gedetailleerde handleiding voor de correspondentiereeks (brieven, enveloppen, visitekaartjes, e-mail handtekening).
Vind ik leukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet toch dat als ik het weer kon bepalen dat heel nederland nu ingesneeuwd was..
beetje de NS pesten enzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik leuk
Hoef toch nergens heen
Lekker toekijken hoe nl plat ligt
Nou sorry hoor maar ik kan dit maar moeilijk serieus nemenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Dan natuurlijk overal alles aanpassen zodat er niet na een halfjaar een mongol met de oude versie aankomt zetten omdat het nog in 1 pc ergens fout staat.![]()
alles synchroniseren.
[..]
Die ton was exclusief de invoeringskosten, volgens het Parool.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Overal waar het logo op staat. Briefpapier, brochures, etc.
verklaar je nader?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik kan dit maar moeilijk serieus nemen
Dan de post van Murdera.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ton was exclusief de invoeringskosten, volgens het Parool.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ton was exclusief de invoeringskosten, volgens het Parool.
Veer gaat uit van een uurloon van een tientje.quote:
Alle treinen op hun rugquote:
quote:
Ambtenaren zijn ook niet erg goed in communicatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Maar er zaten wel nog 3 dagen workshops voor de ambtenaren bij.![]()
Ja dan is het wel een tikje veelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Veer gaat uit van een uurloon van een tientje.
hele rampstad 1 grote filequote:
Kan niet wachtenquote:
Had ik ook gedaan in de badkamer. Hielp welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus nu 10 liter kokend water in de gootsteen
Rijksoverheid een miljoen of 15. Dat logo voor Kroningsdag was ook verre van goedkoop naar ik mij herinner.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:09 schreef Murdera het volgende:
Tevens, als je die ton veel vind.
http://www.binnenlandsbes(...)te-kort.130468.lynkx
De Universiteit Twente heeft in totaal 2,2 miljoen euro uitgetrokken voor een nieuwe huisstijl/logo en slogan.
De verandering? Een punt achter "universiteit twente"
[ afbeelding ]
Check die punt
Dat stukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rijksoverheid een miljoen of 15. Dat logo voor Kroningsdag was ook verre van goedkoop naar ik mij herinner.
Maar https://www.marketingonli(...)em-van-sensatiezucht
Zo herkenbaar, eigenlijk over bijna elk onderwerp.quote:Journalistiek
Er zijn van die momenten waarop ik ernstig twijfel aan de kwaliteit van de journalistiek. Vandaag is zo’n moment. Ik heb in de landelijke én regionale dagbladen werkelijk nog nooit één serieus inhoudelijk artikel gelezen over de introductie van een nieuwe huisstijl. Elke keer dat een journalist zich aan dat onderwerp waagt gaat het eigenlijk maar over ding en dat zijn de kosten.
Hier http://t.co/eHct9l46xp de PDF.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat stuk
[..]
Zo herkenbaar, eigenlijk over bijna elk onderwerp.
Heb er nu een liter azijn met soda doorheen gespoeld en het lijkt beter te gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan in de badkamer. Hielp welbeetje bleekmiddel erbij.
sommige mensen zijn ook gewoon te dom om te schijtenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet weten hoeveel geld er verspild is
Daarom kan ik niet kijken naar programma's zoals Over de balk of een dubbeltje op z'n kant
Mensen die wasmachines leasen
Klopt, meestal hebben ze nog kinderen ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mensen zijn ook gewoon te dom om te schijten
de toekomst van ons landquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, meestal hebben ze nog kinderen ook
Naar de maanquote:
daar hadden ze dat volk van utopia heen moeten sturenquote:
Allemaal acteurs en Utopia zelf is een scriptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hadden ze dat volk van utopia heen moeten sturen
ik hoop het, want als zo'n volk een nieuwe beschaving moet opbouwen dan is er weinig beschaafd aanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal acteurs en Utopia zelf is een script
Man man manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop het, want als zo'n volk een nieuwe beschaving moet opbouwen dan is er weinig beschaafd aan
er is helemaal niets, maar elke dag komt een busje van de hornbach met nieuwe zooiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Man man man
"Er is helemaal niets!"
Zie ik vervolgens dat ze ineens mobiele telefoons hebben?!
Ja dikke doei hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is helemaal niets, maar elke dag komt een busje van de hornbach met nieuwe zooi
WIDM is al helemaal een programma dat om te janken isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien
Net als WIDM ...
Vind er geen hol aan
Boksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:04 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
WIDM is al helemaal een programma dat om te janken is
Boks terugquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks
Mensen worden zelfs boos als ik zeg dat ik het niet leuk vind
Retardlevel proquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Boks terug
Moet altijd lachen als mensen lopen te janken dat ze na vijf keer raden nog steeds niet weten wie de mol is.
quote:
twitter:katieklijnhoutx twitterde op donderdag 06-02-2014 om 21:30:39Jan-Willem is de mollllll, kan nooit na 5 keer op de verkeerde mol te hebben gezeten en dan nog steeds door.. reageer retweet
widm heb ik ook nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien
Net als WIDM ...
Vind er geen hol aan
Krio volgens mij, hij heeft 43 ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:32 schreef VeerEli het volgende:
Kk flappy bird![]()
Wie speelt hier allemaal? Wie heeft hoogste topscore?
70quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Krio volgens mij, hij heeft 43 ofzo.
43!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Krio volgens mij, hij heeft 43 ofzo.
De key is gewoon een verlept motoriek hebben, dan lukt alles veel beter met dat spel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WUTSerieus? Damn en ik trots op m'n 11
!
Shut up. Dit zijn van die spelletjes die het slechtst in een mens naar boven halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Doe rustig joh het is maar een spelletje.
Dit is volgens mij echt waar. Dikkertjes en mensen met slechte motoriek uit mijn omgeving hebben de hoogste scoresquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De key is gewoon een verlept motoriek hebben, dan lukt alles veel beter met dat spel.
De motoriek die uit balans is corrigeert de motoriek die gehanteerd word in dat spel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt waar. Dikkertjes en mensen met slechte motoriek uit mijn omgeving hebben de hoogste scores
Ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up. Dit zijn van die spelletjes die het slechtst in een mens naar boven halen.
klopt ja. het beste is om het te spelen terwijl je bijv een gesprek aan het voeren bentquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt waar. Dikkertjes en mensen met slechte motoriek uit mijn omgeving hebben de hoogste scores
Gadverdamme goor kk kind, klap op die smerige ranzige kut kanis geven manquote:
wat een kkspelquote:
Dit maakt je verdacht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gadverdamme goor kk kind, klap op die smerige ranzige kut kanis geven man
neh, ff geprobeerd, nu al de schijt ervanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt heMaar wel stug blijven doorspelen uiteraard.
Damnquote:
Ja echt om te huilenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:48 schreef Salatrel het volgende:
'Efteling vol negerhaat'
Here we go again
Hahahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee.
Deze animatie toruwens![]()
[ afbeelding ]
Heb het gister 3x gepoogd maar vond het te kut, kan niet tegen dat soort frusti shit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:32 schreef VeerEli het volgende:
Kk flappy bird![]()
Wie speelt hier allemaal? Wie heeft hoogste topscore?
Die jap denkt echt dat ie vermoord wordquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die jap denkt echt dat ie vermoord word
Heb een negerleraar die er echt zo uitziet, kkbreed en shit en serious face and then laughquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die jap denkt echt dat ie vermoord word
negerleraar, geeft les in negeren? GAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb een negerleraar die er echt zo uitziet, kkbreed en shit en serious face and then laugh
Echt geen type waarvan je zo denken dat ie verpleegkundedocent is.
Ik had altijd alleen maar les van ouwe blanke mannetjes met een falende slokdarmklepquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb een negerleraar die er echt zo uitziet, kkbreed en shit en serious face and then laugh
Echt geen type waarvan je zo denken dat ie verpleegkundedocent is.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De motoriek die uit balans is corrigeert de motoriek die gehanteerd word in dat spel.
[..]
Ok.
Hurrrdurrrquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]twitter:katieklijnhoutx twitterde op donderdag 06-02-2014 om 21:30:39Jan-Willem is de mollllll, kan nooit na 5 keer op de verkeerde mol te hebben gezeten en dan nog steeds door.. reageer retweet
Echt!quote:
Beter begin ik er dan nooit aanquote:
Jij zou highscore halen denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter begin ik er dan nooit aan
Maar mijnwas voor die onderste "ok"
Zo droog:D
haha dat heb ik ook wel eens als ik ether op heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kan niet meer quoten of op emoticons klikken
Kon je maar helemala niet meer op fok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Meer mensen hier last van ? Kan ook geen meldingen wegklikken aan de zijkant >>
Je zou me missenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kon je maar helemala niet meer op fok.
Je hallucineert.quote:
Neehoor je moeder ligt hier daadwerkelijk op bed uit haar vochtige kut te dampen.quote:
Iemand anders had die ook al gepost. Maar klopt helemaal.quote:
Matigheid troef.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neehoor je moeder ligt hier daadwerkelijk op bed uit haar vochtige kut te dampen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neehoor je moeder ligt hier daadwerkelijk op bed uit haar vochtige kut te dampen.
FOK! crew is je meer dan zatquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kan niet meer quoten of op emoticons klikken
Nee dat is het nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:43 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
FOK! crew is je meer dan zat
Krio plsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
En LOL @ flappy bird falers die het gooien op "je moet een slechte motoriek hebben voor dat spel", just LOL.
Haha die ga ik DM enquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Murdera het volgende:
DIMA
ff namen opzetten en opsturen naar lekkere chicka, zeker dat je gaat scoren brah.
[ afbeelding ]
lijkt wel echtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Iemand anders had die ook al gepost. Maar klopt helemaal.Alleen dan back, I'm doing back that day.
Jij traint je vingers elke dag twee uur, met die boomstammen als vingers kun je beter flappy bird spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
En LOL @ flappy bird falers die het gooien op "je moet een slechte motoriek hebben voor dat spel", just LOL.
"Bottoms-game is weak"quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:47 schreef Bajskorv het volgende:
Dudes, ik realiseer me steeds meer dat mijn "bottoms"-game weak is. Heb inmiddels vrij veel fijne shirts, tees, knitwear, tech spul, jassen, etc. Heb ook nog behoorlijk wat sneakers DS liggen wachten op me, maar daartussen gaat het mis...
Help Bajs de winter door, kom met tips!!!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:45 schreef Murdera het volgende:
Dima als hij een vriendinnetje heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:46 schreef Modus het volgende:
[..]
"Bottoms-game is weak"
[ afbeelding ]!!!!!!!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Lul toch niet, ik zie jullie juist voor me als twee downies die lukraak op dat schermpje zitten te meppen.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
negerleraar, geeft les in negeren? GAHAHAHAHAHHAHAHA
Ik heb het uberhaupt nog nooit gespeeld, heb het ook nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Lul toch niet, ik zie jullie juist voor me als twee downies die lukraak op dat schermpje zitten te meppen.
You gotta just get into the groove man, find that rhythm, tap.. tap.. tap tap.. tap.. nomsayin'.
Gvd, ik sproei bijna heel m'n laptop onder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:46 schreef Modus het volgende:
[..]
"Bottoms-game is weak"
[ afbeelding ]
zeg je ook echt tegen nootjes en mij, ik heb het nooit gespeeld en nootjes ook niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Lul toch niet, ik zie jullie juist voor me als twee downies die lukraak op dat schermpje zitten te meppen.
You gotta just get into the groove man, find that rhythm, tap.. tap.. tap tap.. tap.. nomsayin'.
Mooi toch, zo zie je maar weer hoe dom sommige mensen zijn en alles maar klakkeloos overnemen en geloven wat ze lezenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeg je ook echt tegen nootjes en mij, ik heb het nooit gespeeld en nootjes ook niet.
Aight!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Murdera het volgende:
DIMA
ff namen opzetten en opsturen naar lekkere chicka, zeker dat je gaat scoren brah.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het uberhaupt nog nooit gespeeld, heb het ook niet
Ja ging even iets fout met quoten, dit wilde ik posten:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeg je ook echt tegen nootjes en mij, ik heb het nooit gespeeld en nootjes ook niet.
Toen ik nog haar had een beetje. =$ Chick lijkt wel op een ex van me, behalve die dikke neus.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi toch, zo zie je maar weer hoe dom sommige mensen zijn en alles maar klakkeloos overnemen en geloven wat ze lezen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De key is gewoon een verlept motoriek hebben, dan lukt alles veel beter met dat spel.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De motoriek die uit balans is corrigeert de motoriek die gehanteerd word in dat spel.
[..]
Ok.
Stel gehandicapten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
klopt ja. het beste is om het te spelen terwijl je bijv een gesprek aan het voeren bent
Hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef krioro het volgende:
[..]
[..].
[..]
[..]
[..]
[..]
Stel gehandicapten.
Echt hè.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:
Zucht, al die ventjes die tegenwoordig een baard nemen om er mannelijk uit te zien.
krio, back me up.
Ja alsof mij dat wat interesseert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaer word hier ook nooit onzin gepraat he....
Mooi dat je alles nog even erbij pakt
Dat heeft niets te maken met mijn handicaps.quote:
Fas, vuile haatser dat je bent.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:
Zucht, al die ventjes die tegenwoordig een baard nemen om er mannelijk uit te zien.
krio, back me up.
Niet die jongen zo pesten met het achterblijven van baardgroei.quote:
Wat boeit jou dat, jij kijkt toch naar vrouwenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:
krio, back me up.
Fuark, die lijkt me veel moeilijker. =$quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met mijn handicaps.
Heb er een filmpje van gezien.het is net zulke crap als the impossible game. Dat werkt ook alleen als je niet gefrustreerd en niet te focussed bent.
quote:
Flappy Bird. Zijn dat 2 verschillende downloads? Zag ergens al screenshots van nachtflappings, zelf nooit gehad.quote:
quote:
Je hebt toch wel vaker een baard gehad?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, vuile haatser dat je bent.
Na 6 uur moest ik stoppen anders zou ik echt een kleuterschool opblazen ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Fuark, die lijkt me veel moeilijker. =$
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vaker een baard gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |