Kan niet wachtenquote:
Had ik ook gedaan in de badkamer. Hielp welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus nu 10 liter kokend water in de gootsteen
Rijksoverheid een miljoen of 15. Dat logo voor Kroningsdag was ook verre van goedkoop naar ik mij herinner.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:09 schreef Murdera het volgende:
Tevens, als je die ton veel vind.
http://www.binnenlandsbes(...)te-kort.130468.lynkx
De Universiteit Twente heeft in totaal 2,2 miljoen euro uitgetrokken voor een nieuwe huisstijl/logo en slogan.
De verandering? Een punt achter "universiteit twente"
[ afbeelding ]
Check die punt
Dat stukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rijksoverheid een miljoen of 15. Dat logo voor Kroningsdag was ook verre van goedkoop naar ik mij herinner.
Maar https://www.marketingonli(...)em-van-sensatiezucht
Zo herkenbaar, eigenlijk over bijna elk onderwerp.quote:Journalistiek
Er zijn van die momenten waarop ik ernstig twijfel aan de kwaliteit van de journalistiek. Vandaag is zo’n moment. Ik heb in de landelijke én regionale dagbladen werkelijk nog nooit één serieus inhoudelijk artikel gelezen over de introductie van een nieuwe huisstijl. Elke keer dat een journalist zich aan dat onderwerp waagt gaat het eigenlijk maar over ding en dat zijn de kosten.
Hier http://t.co/eHct9l46xp de PDF.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat stuk
[..]
Zo herkenbaar, eigenlijk over bijna elk onderwerp.
Heb er nu een liter azijn met soda doorheen gespoeld en het lijkt beter te gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan in de badkamer. Hielp welbeetje bleekmiddel erbij.
sommige mensen zijn ook gewoon te dom om te schijtenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet weten hoeveel geld er verspild is
Daarom kan ik niet kijken naar programma's zoals Over de balk of een dubbeltje op z'n kant
Mensen die wasmachines leasen
Klopt, meestal hebben ze nog kinderen ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mensen zijn ook gewoon te dom om te schijten
de toekomst van ons landquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, meestal hebben ze nog kinderen ook
Naar de maanquote:
daar hadden ze dat volk van utopia heen moeten sturenquote:
Allemaal acteurs en Utopia zelf is een scriptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hadden ze dat volk van utopia heen moeten sturen
ik hoop het, want als zo'n volk een nieuwe beschaving moet opbouwen dan is er weinig beschaafd aanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal acteurs en Utopia zelf is een script
Man man manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop het, want als zo'n volk een nieuwe beschaving moet opbouwen dan is er weinig beschaafd aan
er is helemaal niets, maar elke dag komt een busje van de hornbach met nieuwe zooiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Man man man
"Er is helemaal niets!"
Zie ik vervolgens dat ze ineens mobiele telefoons hebben?!
Ja dikke doei hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is helemaal niets, maar elke dag komt een busje van de hornbach met nieuwe zooi
WIDM is al helemaal een programma dat om te janken isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien
Net als WIDM ...
Vind er geen hol aan
Boksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:04 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
WIDM is al helemaal een programma dat om te janken is
Boks terugquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks
Mensen worden zelfs boos als ik zeg dat ik het niet leuk vind
Retardlevel proquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Boks terug
Moet altijd lachen als mensen lopen te janken dat ze na vijf keer raden nog steeds niet weten wie de mol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |