Haha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze geen huisarts worden he, lekker andere patiënten met wel iets ernstigs de dupe laten zijn
wowquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
en al die bejaarden die wanhopig vasthouden aan het leven terwijl hun verrotte lichamen uit elkaar vallen.
Laatste keer dat ik bij de huisarts was die hele wachtkamer vol met bejaarden. LOOP NAAR HET LICHT GODKANKER!!!!
Ooit zei de huisarts hier of ik al op Google had gekekenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso al die mongooltjes die even hun dingetje op internet zoeken en dan de huisarts wijs maken dat zij zelf wel gelijk hebbenhad ze gelijk accute kanker gegeven ter plekke
Is helemaal geen rare vraagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit zei de huisarts hier of ik al op Google had gekeken![]()
Uhm??? Wat een rare vraag.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Hallo mevrouw kon u niet even wachten tot u het loodje ging leggen van misschien wel longontsteking of keelkanker".
Ik kom naar de dokter voor een oplossing en antwoordenquote:
Wel handig voor hem om dat te wetenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom naar de dokter voor een oplossing en antwoorden
Ik ga niet als een hypochonder alle mogelijkheden langs op koekel
Hier ook. Heengaan met klachten, hoestbuien, benauwdheid, moeilijk ademen etc. Maar ook last van neus die verstopt zit, snot en jeuk. ''Oh goh zal wel een beetje allergie zijn, hier neusspray. Als de neusklachten verdwijnen zullen de keelklachten ook wel verdwijnen''.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
FU, elke keer dat ik ging had ik wel iets ernstigs/serieus.
Ja oké, vanuit dat standpunt gezien wel, maar internet geeft zo ontzettend veel optiesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel handig voor hem om dat te weten
Dan kan hij bijvoorbeeld ook ontkrachten wat jij denkt te hebben
Och ja een verstopte neus is zoooo ernstigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
FU, elke keer dat ik ging had ik wel iets ernstigs/serieus.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit zei de huisarts hier of ik al op Google had gekeken![]()
Uhm??? Wat een rare vraag.
Je mag i.i.g. standaard van geluk spreken dat je met die symptomen nog in leven bentquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oké, vanuit dat standpunt gezien wel, maar internet geeft zo ontzettend veel opties
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och ja een verstopte neus is zoooo ernstig
[..]
Doe maar of het niets is, maar zo zag vas er eerst uit:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik prijs iedere dagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je mag i.i.g. standaard van geluk spreken dat je met die symptomen nog in leven bent
Heb jij dit weer besteld ?quote:
Spoiler plsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe maar of het niets is, maar zo zag vas er eerst uit:
[ afbeelding ]
ja halloquote:
waarom zou ik dat doen?quote:
Vraag ik me ook afquote:
je weet toch dat als ik het weer kon bepalen dat heel nederland nu ingesneeuwd was..quote:
Chronische verkoudheid door dichtgroeide bijholtes die helemaal vol zaten en ontstoken waren swa, doe niet zo, was operatie nodigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kklijertjes zijn hetquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier ook. Heengaan met klachten, hoestbuien, benauwdheid, moeilijk ademen etc. Maar ook last van neus die verstopt zit, snot en jeuk. ''Oh goh zal wel een beetje allergie zijn, hier neusspray. Als de neusklachten verdwijnen zullen de keelklachten ook wel verdwijnen''.
''Maar dokter, is het geen bronchitis? Heb ik als kind ook gehad''. Neeeeeee hoor, zeker weten van niet.
Uiteindelijk: Astma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |