Je zette het aan toen je lag te pitten?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb die shit uren geleden toen ik nog lag te pitten aangezet. Ik ga niet een hele dag zitten wachten tot ie klaar is
Dan doet ie er maar wat langer over
(sprong geloof ik van 4 naar 5 uur toen ik m'n computer ging gebruiken)
Wat doe jij nog meer in je slaap?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb die shit uren geleden toen ik nog lag te pitten aangezet.
Ja ik heb een jaarvoorraad gekregenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je niet nog een stripje codeine voor me ofzo? :s
Huh krijg je dat zo makkelijk dan, bij mijn huisartsenpraktijk nemen ze m'n problemen nooit echt serieusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb een jaarvoorraad gekregen
Heb er nog 3
Volgens mij moet je tegenwoordig op sterven na dood zijn, wil je normaal geholpen worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh krijg je dat zo makkelijk dan, bij mijn huisartsenpraktijk nemen ze m'n problemen nooit echt serieusStelletje fuckers
Je kunt aangeven wanneer je wil dat ie dat gaat doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe jij nog meer in je slaap?
Ja inderdaad, of m'n moeder meehebben, die is een keer echt boos geworden op de huisarts omdat die me weer weg wilde sturen met een recept voor allergiespray en geen verwijzing naar de kno.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij moet je tegenwoordig op sterven na dood zijn, wil je normaal geholpen worden.
Oh jammer, had het wel leuk gevonden als je in je slaap een taart ging bakken ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kunt aangeven wanneer je wil dat ie dat gaat doen
#snuiversproblemsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of m'n moeder meehebben, die is een keer echt boos geworden op de huisarts omdat die me weer weg wilde sturen met een recept voor allergiespray en geen verwijzing naar de kno.
wel simpel enzo, maar toch wel leuk strategisch, lekker 15 tegen 15 en "levellen"quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig opzich, tanks zijn altijd wel chill.
tevens zelfverheerlijking TT
Srry bby. ;squote:
Al slapend je ontbijt makenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jammer, had het wel leuk gevonden als je in je slaap een taart ging bakken ofzo.
Ja ik hoefde ook niet zo veel codeïnequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh krijg je dat zo makkelijk dan, bij mijn huisartsenpraktijk nemen ze m'n problemen nooit echt serieusStelletje fuckers
"Hallo mevrouw kon u niet even wachten tot u het loodje ging leggen van misschien wel longontsteking of keelkanker".quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik hoefde ook niet zo veel codeïne
Geen idee, duidelijk uitleggen wat de klachten zijn ?
Hoestte al 5 weken
Reactie van de dokter; kon je niet even wachten tot het over is?![]()
![]()
deze arts in opleiding
Tranen hebben gebiggeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
of alsof je een uitzonderlijk kapsel hebt oid.
Hahaha, dit ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso al die mongooltjes die even hun dingetje op internet zoeken en dan de huisarts wijs maken dat zij zelf wel gelijk hebbenhad ze gelijk accute kanker gegeven ter plekke
en al die bejaarden die wanhopig vasthouden aan het leven terwijl hun verrotte lichamen uit elkaar vallen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Chloroform het volgende:
Denk ook wel dat het frustrerend moet zijn om huisarts te zijn.Jij denkt misschien na vijf weken sars van: goh, zal eens langs de huisarts. Maar er zijn ook genoeg mensen die naar de huisarts gaan als ze een keertje hoesten of hoofdpijn hebben.
Zo'n vriend heb ik ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha, dit ja.Zijn ook altijd mensen die elke keer weer iets anders mankeren.
Ja dan moeten ze geen huisarts worden he, lekker andere patiënten met wel iets ernstigs de dupe laten zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Chloroform het volgende:
Denk ook wel dat het frustrerend moet zijn om huisarts te zijn.Jij denkt misschien na vijf weken sars van: goh, zal eens langs de huisarts. Maar er zijn ook genoeg mensen die naar de huisarts gaan als ze een keertje hoesten of hoofdpijn hebben.
Vas is zo'n doktergangerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze geen huisarts worden he, lekker andere patiënten met wel iets ernstigs de dupe laten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |