schijnt frustrerend te zijnquote:
Oké.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo, allemaal?
[..]
Ik vind het woordje ''love'' toch wel een stukkie afgezaagder dan een veertje oid
En die kleine standaard tattoo's vind ik eigenlijk best wel cute.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[img=612,612]http://media-cache-cd0.pi(...)2c35b025424914fa.jpg[/img
Vind dit ook heel iets anders dan die standaard tokkie tattoo's met sterren of kattenpootjes oid
Maar goed, ieder z'n smaak. Als je iets niet-standaard wil, zul je voor een groot exemplaar moeten gaan, en dat wil ik sowieso niet. En tegenwoordig is vrijwel niks meer origineel als tattoo.
Ja, leuk wat je allemaal zegt, maar volgens mij was het wel duidelijk dat ik vind dat iedereen lekker moet doen wat-ie wil.quote:
Daar ging het ook niet om zeikerd, wou alleen even duidelijk maken dat een veertje net zo origineel is als honderdduizend andere tattoo designs en vrijwel niks meer origineel isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, leuk wat je allemaal zegt, maar volgens mij was het wel duidelijk dat ik vind dat iedereen lekker moet doen wat-ie wil.
Oké zeikerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om zeikerd, wou alleen even duidelijk maken dat een veertje net zo origineel is als honderdduizend andere tattoo designs en vrijwel niks meer origineel is
Alsof het alleen maar om originaliteit gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:40 schreef Salatrel het volgende:
tegenwoordig is geen tattoo nemen origineel
quote:
Precies dit dus. Waarom moet een tattoo origineel zijn? Je neemt het toch omdat je het mooi vind/leuk vind/bijzonder voor jezelf vind? Alsof die schoenen die je draagt door niemand anders gedragen wordt, of alsof je een uitzonderlijk kapsel hebt oid. Originaliteit bestaat vrijwel niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar om originaliteit gaat.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:43 schreef Salatrel het volgende:
of een draak met veren. dat is nou origineel
Gaat het nou nog steeds over die tattoo, gewoon doen wat je wilt mens, boeit jou de mening van anderen nou.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies dit dus. Waarom moet een tattoo origineel zijn? Je neemt het toch omdat je het mooi vind/leuk vind/bijzonder voor jezelf vind? Alsof die schoenen die je draagt door niemand anders gedragen wordt, of alsof je een uitzonderlijk kapsel hebt oid. Originaliteit bestaat vrijwel niet.
En zit er dan zo'n verschil in ''originaliteit'' tussen een veertje getattooeerd of een of andere uitzonderlijke draak bij wijze van spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |