schijnt frustrerend te zijnquote:
Oké.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo, allemaal?
[..]
Ik vind het woordje ''love'' toch wel een stukkie afgezaagder dan een veertje oid
En die kleine standaard tattoo's vind ik eigenlijk best wel cute.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[img=612,612]http://media-cache-cd0.pi(...)2c35b025424914fa.jpg[/img
Vind dit ook heel iets anders dan die standaard tokkie tattoo's met sterren of kattenpootjes oid
Maar goed, ieder z'n smaak. Als je iets niet-standaard wil, zul je voor een groot exemplaar moeten gaan, en dat wil ik sowieso niet. En tegenwoordig is vrijwel niks meer origineel als tattoo.
Ja, leuk wat je allemaal zegt, maar volgens mij was het wel duidelijk dat ik vind dat iedereen lekker moet doen wat-ie wil.quote:
Daar ging het ook niet om zeikerd, wou alleen even duidelijk maken dat een veertje net zo origineel is als honderdduizend andere tattoo designs en vrijwel niks meer origineel isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, leuk wat je allemaal zegt, maar volgens mij was het wel duidelijk dat ik vind dat iedereen lekker moet doen wat-ie wil.
Oké zeikerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om zeikerd, wou alleen even duidelijk maken dat een veertje net zo origineel is als honderdduizend andere tattoo designs en vrijwel niks meer origineel is
Alsof het alleen maar om originaliteit gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:40 schreef Salatrel het volgende:
tegenwoordig is geen tattoo nemen origineel
quote:
Precies dit dus. Waarom moet een tattoo origineel zijn? Je neemt het toch omdat je het mooi vind/leuk vind/bijzonder voor jezelf vind? Alsof die schoenen die je draagt door niemand anders gedragen wordt, of alsof je een uitzonderlijk kapsel hebt oid. Originaliteit bestaat vrijwel niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar om originaliteit gaat.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:43 schreef Salatrel het volgende:
of een draak met veren. dat is nou origineel
Gaat het nou nog steeds over die tattoo, gewoon doen wat je wilt mens, boeit jou de mening van anderen nou.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies dit dus. Waarom moet een tattoo origineel zijn? Je neemt het toch omdat je het mooi vind/leuk vind/bijzonder voor jezelf vind? Alsof die schoenen die je draagt door niemand anders gedragen wordt, of alsof je een uitzonderlijk kapsel hebt oid. Originaliteit bestaat vrijwel niet.
En zit er dan zo'n verschil in ''originaliteit'' tussen een veertje getattooeerd of een of andere uitzonderlijke draak bij wijze van spreken?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies dit dus. Waarom moet een tattoo origineel zijn? Je neemt het toch omdat je het mooi vind/leuk vind/bijzonder voor jezelf vind? Alsof die schoenen die je draagt door niemand anders gedragen wordt, of alsof je een uitzonderlijk kapsel hebt oid. Originaliteit bestaat vrijwel niet.
En zit er dan zo'n verschil in ''originaliteit'' tussen een veertje getattooeerd of een of andere uitzonderlijke draak bij wijze van spreken?
Ja mij interesseert het allemaal niet zo, eerlijk gezegd. Kan toch niet voor anderen beslissen wat zij willen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het 2 minuten gespeeld en toen was ik er helemaal klaar meequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
Kanonnen wat een hinderlijk kutspel iddMaar wel door blijven spelen
Nee alweer. En ja doe ik ook heus wel hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat het nou nog steeds over die tattoo, gewoon doen wat je wilt mens, boeit jou de mening van anderen nou.
Gaat me er ook niet om wat anderen willen. Het is nou eenmaal smaak, een x aantal zal het tof vinden en een x aantal zal het niks vinden. Zal ook altijd zo zijn. Maar als je over originaliteit gaat beginnen, kan je 99,9% van de tattoo's gelijk afschrijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja mij interesseert het allemaal niet zo, eerlijk gezegd. Kan toch niet voor anderen beslissen wat zij willen.
Neem je geluksdrankje eens in mevrouw. Het ging zo goed afgelopen 1,5 maandquote:
Gaat volgens mij nog steeds prima. Ik maak nergens een probleem van. Ieder z'n ding. Snap die drang om het goed te praten niet zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem je geluksdrankje eens in mevrouw. Het ging zo goed afgelopen 1,5 maand
is met tigers en shermans he... niet paladins en warriorsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig opzich, tanks zijn altijd wel chill.
tevens zelfverheerlijking TT
Beetje laat voor een abortus nu, vind je niet. ;squote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een snotneus
Laat het verdwijnen
je bent een snotneus!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een snotneus
Laat het verdwijnen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje laat voor een abortus nu, vind je niet. ;s
Glas kokend water, beetje zout in donderen, wachten tot het afgekoeld is, opsnuiven en weer uit blazen, weg verkoudheid.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een snotneus
Laat het verdwijnen
Ach mens, doe toch niet altijd zo moeilijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat volgens mij nog steeds prima. Ik maak nergens een probleem van. Ieder z'n ding. Snap die drang om het goed te praten niet zo.
Laat mijn pijnlijke raspende slijmerige hoest dan verdwijnen,quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een snotneus
Laat het verdwijnen
Ja manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef hugecooll het volgende:
Maar waarom kies je dan voor een bepaalde tatoeage? Omdat ie bij een ander ook zo leuk staat?
Dat moest ik doen van de KNO arts, maar dat lost de verkoudheid niet op, verdunt enkel de slijmvliezen voor een paar uur.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Glas kokend water, beetje zout in donderen, wachten tot het afgekoeld is, opsnuiven en weer uit blazen, weg verkoudheid.
Ik probeer al de hele tijd duidelijk te maken dat het me niet boeit wat voor tatoeage iemand neemt, maar blijkbaar vind je het nodig er toch op te blijven reageren. Hou op met me hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach mens, doe toch niet altijd zo moeilijkJij zegt iets, ik ga er even tegenin, klaar. Niks meer, niks minder. Niet zo'n ding van maken, je hoeft niet overal alleen met ''hueheuhaha'' op te reageren toch
Verkoudheid lost zichzelf opquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moest ik doen van de KNO arts, maar dat lost de verkoudheid niet op, verdunt enkel de slijmvliezen voor een paar uur.
Het gaat er toch niet om of dat je wel of niet boeit? Het enige waar ik ook op reageerde was dat je aan kwam met ''kaliber dit dat'', meer zeg ik er toch ook niet over manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer al de hele tijd duidelijk te maken dat het me niet boeit wat voor tatoeage iemand neemt, maar blijkbaar vind je het nodig er toch op te blijven reageren. Hou op met me hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |