Ja man constant in een deukquote:
Oh dus dat 'Liefde en passie' klopt heulegaar niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die van ons kunnen nog niet eens een brood snijdenOfja eentje ofzo kan dat wel. Kan ik echt niet uitstaan he want ik zit ook de hele dag klanten in de winkel te helpen en shit te zoeken in de voorraad.
Hahaha wtf.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:06 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Foto op zijn tablet....
Zulke vrouwen.Pls kill yourself.
Je kan je bijna niet voorstellen he, dat dat serieus isquote:
Joh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:00 schreef Gridlok het volgende:
HAHAH me reactie is nog verwijderd ook.
Sorry.quote:
Wat had je gezegd?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:00 schreef Gridlok het volgende:
HAHAH me reactie is nog verwijderd ook.
geen bezwaar ik heb alleen maar sprinters vandaagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat ze een intercity moest koppen, nog redelijk tam als je mij vraagt.
" Filthyasssex.com " ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
Vind het nooit zo erg als mensen op m'n laptop zitten, maar knijp 'm wel altijd als ze Chrome openen en dan een f intoetsen. ;s
forum.fok.nlquote:
Weer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:14 schreef Gridlok het volgende:
Meh, heb weer een Elderscrolls Beta key gekregen.
Vond er weinig aan ja, DM je de key welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weer?
Je vond het niets of wel?
Ik wil hem wel hebben?
O ja, da's ook weerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:14 schreef Gridlok het volgende:
paar weken geleden mee gedaan een grote ./mehhhhquote:
taaie Libië hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:14 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
een grote ./mehhhh
mehhhhhhhhhhhh
probeer dit eensquote:
Ga Warframe spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
paar weken geleden mee gedaan een grote ./mehhhh
heb zelfs wildstar beta en die is mehhhhhhhhhhhh
quote:
tja WoW overtreffen is niet eenvoudigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben een verwend nest betreffend games
Eensch, ben nog geen 1 MMO tegen gekomen die beter is als WoW.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja WoW overtreffen is niet eenvoudig
Mja, het nadeel is dat je tegenwoordig veel beter dan andere games moet zijn om beter dan zij geworden te vondenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
paar weken geleden mee gedaan een grote ./mehhhh
heb zelfs wildstar beta en die is mehhhhhhhhhhhh
Niet eens, ik vind minecraft ook fucking vet, zo simpel als wat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, het nadeel is dat je tegenwoordig veel beter dan andere games moet zijn om beter dan zij geworden te vonden
Ben jij.quote:
Ja, maar dat is een ander/nieuw genre. Ik heb het over games in hetzelfde genrequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet eens, ik vind minecraft ook fucking vet, zo simpel als wat.
Houdt.quote:
Hoezo, allemaal?quote:
Ik vind het woordje ''love'' toch wel een stukkie afgezaagder dan een veertje oidquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind zo'n veer ook een beetje van het kaliber hartje of het woord 'love', maar ja, als mensen daar gelukkig van worden, wie zijn wij dan om daarover te oordelen.
Toch.
World of tanks al eens gedaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben een verwend nest betreffend games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |