Huh? mijn post fout gelezen? hoe kan je dat fout lezen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, post van 2nutz fout gelezen
nu wil ik weten over wie we het hebben?
haaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je 'jouw naam' laat tatoeëren, kun je tegen iedereen zeggen: "Hey, ik heb jouw naam in m'n nek."
Dat mag natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies.
Mja, oordelen... zag die foto's en wou er wat over kwijt. Freedom of speech
Poeh, gelukkigquote:
Ja, fijn hè.quote:
ik dacht de tattoos van veer, niet tattoos van een veerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? mijn post fout gelezen? hoe kan je dat fout lezen?
Zulke mensenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:53 schreef Chloroform het volgende:
Godkk, er was een meisje dat m'n kamer wilde bekijken om 'm eventueel te huren. Zou ze eerst woensdag komen, was ze niet op komen dagen omdat de treinen niet reden. Had ze niet eens even afgebeld ofzo, verhuurmakelaar moest er zelf achteraan bellen. Nu zou ze net om kwart voor 10 komen, belt de verhuurmakelaar me net dat ze gvd weer niet op is komen dagen.
JA hoer.
Ohquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht de tattoos van veer, niet tattoos van een veer
moest jij daar op wachten? zou ik namelijk gewoon niet meer doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:53 schreef Chloroform het volgende:
Godkk, er was een meisje dat m'n kamer wilde bekijken om 'm eventueel te huren. Zou ze eerst woensdag komen, was ze niet op komen dagen omdat de treinen niet reden. Had ze niet eens even afgebeld ofzo, verhuurmakelaar moest er zelf achteraan bellen. Nu zou ze net om kwart voor 10 komen, belt de verhuurmakelaar me net dat ze gvd weer niet op is komen dagen.
JA hoer.
Hoe moeten ze naar binnen dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest jij daar op wachten? zou ik namelijk gewoon niet meer doen.
Raampje intikken.quote:
leg een baksteen neer, yolo toch.quote:
Mag je wel een ladder meenemen, ik zit twee hoog.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
leg een baksteen neer, yolo toch.
nee maar nu mag ze 2 keer voor niets komen." ja zal er echt zijn, oh nee sorry zat op de wc neits gehoord gr gr"
Weet ikquote:
quote:
Mee eenschquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies.
Mja, oordelen... zag die foto's en wou er wat over kwijt. Freedom of speech
Oké Braddie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:09 schreef Robophatt het volgende:
FUCKING VZIE JUDGERS IK DELETE ME ACCOUT HIER VIEZERIKEN
Doe een frikandel in je mond en shutupquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:09 schreef Robophatt het volgende:
Kk smerig frikandellenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe een frikandel in je mond en shutup
Mequote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:09 schreef Robophatt het volgende:
Ja is wel een stuk lekkerder jaquote:
Karmaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Gvd kkklanten waarom word ik altijd uit mn pauze gehaald omdat ze niet zelf kunnen kijken9 van de 10 k keer voor niks terug.
die zie ik nooit ergensquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
Had trouwens laatst weer zo'n frikandel xxl speciaalgewoon complete maaltijd.
Ik ken het jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Gvd kkklanten waarom word ik altijd uit mn pauze gehaald omdat ze niet zelf kunnen kijken9 van de 10 k keer voor niks terug.
klopt ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, of zelf even de klant helpen of het er al ligt ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ken het jaEn krijg het er bij collega's ook maar niet in dat ze eerst moeten vragen wat die klant moet hebben voor ze me roepen want meestal is het inderdaad iets wat we gewoon niet hebben of wat niet kan.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
klopt ja.doe normaal man ik stop een gebakken knoflookteen in je keelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van ons kunnen nog niet eens een brood snijdenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, of zelf even de klant helpen of het er al ligt ofzoteamleiders horen dat ook te weten.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:09 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
doe normaal man ik stop een gebakken knoflookteen in je keel
Je hebt de bouw van een schatkist, ja.quote:
Check mijn broek hahahaha ;Dquote:
haaaahahaha XDxxxDddxdxd pics.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt de bouw van een schatkist, ja.
[..]
Check mijn broek hahahaha ;D
piks get it lol ;P ahhhaaahahahahaquote:
Haha gvd.quote:
kots op je bureau en ga naar huisquote:
Wat had je gehad?quote:
Chlo!quote:
prima plan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kots op je bureau en ga naar huis
nietsquote:
ik MOET dat spel hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |