Ja, die 2 heb ik nog.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je die nog dan?
En zet gewoon deze op je kont..
[ afbeelding ]
Dat is gewoon 66.6%, dat zijn aantallen waarmee je aan kunt komen bij die sollicitatie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
2 van de 3 hebben het overleefd hoor![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is gewoon 66.6%, dat zijn aantallen waarmee je aan kunt komen bij die sollicitatie.
Ditquote:
dat is zo lkkr en makkelijk! !quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit
Maar ik heb al 4 rijstwafels op
bad assquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit
Maar ik heb al 4 rijstwafels op
Eerlijk gezegd, allemaalquote:
ach ja, smaken verschillenquote:
Zou jouw naam in mijn nek laten zettenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind zo'n veer ook een beetje van het kaliber hartje of het woord 'love', maar ja, als mensen daar gelukkig van worden, wie zijn wij dan om daarover te oordelen.
Toch.
Een veertje staat ervoor dat je evenwichtig in het leven staatquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind zo'n veer ook een beetje van het kaliber hartje of het woord 'love', maar ja, als mensen daar gelukkig van worden, wie zijn wij dan om daarover te oordelen.
Toch.
Als je 'jouw naam' laat tatoeëren, kun je tegen iedereen zeggen: "Hey, ik heb jouw naam in m'n nek."quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou jouw naam in mijn nek laten zetten
ohw, post van 2nutz fout gelezenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:39 schreef Chloroform het volgende:
Toch.
Precies.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:39 schreef Chloroform het volgende:
Toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |