Klopt, ik vond Bonnie in seizoen 1 t/m wat zal het zijn, 3 ofzo wel heel erg leuk hoor. Daarna werd het idd minder en nu is ze ook ineens amper nog in beeld?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook altijd
Alleen Bonnie weet ik nooit helemaal zeker, die is IRL zo anders heVind haar karakter ook gewoon niet zo leuk terwijl iedereen daar altijd helemaal weg van is.
Van TO de cast lijkt me ook gewoon te gek, vooral Rebecca
Haha shit het begint op te vallenquote:
Dat is zo fokking lekker he..quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Met tonijn had ik het niet simpel over tonijnsalade, maar ook over tonijnsteaks.
[ afbeelding ]
Vond het vooral leuk teon ze net met Jeremy was omdat het zoooo fout was eigenlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ik vond Bonnie in seizoen 1 t/m wat zal het zijn, 3 ofzo wel heel erg leuk hoor. Daarna werd het idd minder en nu is ze ook ineens amper nog in beeld?Sinds ze terug is van de ''doden'' zeg maar. En ja, Rebecca vind ik in de serie ook al echt geweldig
Altijd zo stuk als zij weer haar sarcastische lachje opzet
[..]
Haha shit het begint op te vallen![]()
Wat dan?quote:
Ja gvd wat een jankbalquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n gozer die klaagt over iemand die kill yourself tegen hem zei
Ja klopt, maar vond ze ook best cute samen hoor. Alleen nu is het gewoon saai geworden en idd beetje dat gezemel ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond het vooral leuk teon ze net met Jeremy was omdat het zoooo fout was eigenlijkMaar nu is ze er inderdaad bijna niet meer en soms is ze zo zeikerig met dat heksengebeuren van d'r.
Rebecca is zo'n mooi karakter. Aan de ene kant dat hele normale gebeuren met d'r senior prom en weet ik veel wat allemaal en met Matt () maar WAAG het niet haar in de weg te zitten
Gvd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Link link linkquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gezemel is het inderdaad jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vond ze ook best cute samen hoor. Alleen nu is het gewoon saai geworden en idd beetje dat gezemel ja.
En ja precies datVond haar ook wel heel leuk met Marcel, moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Nee precies
...
En idd
...
En klopt ja
...
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zou niet over je dode vogeltje beginnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb gesolliciteerd om op iemands vis te passen voor 2 weken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude.quote:
Dat was echt niet mijn schuld dude. Ik heb 3 vogeltjes 5 dagen lang 2x per dag antibiotica gegeven, 3 dagen lang medicijn voor de parasiet 1x per dag en 1x alle 3 ontworming. Dus fuck offquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou niet over je dode vogeltje beginnen..
Niet zo happen fopje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat was echt niet mijn schuld dude. Ik heb 3 vogeltjes 5 dagen lang 2x per dag antibiotica gegeven, 3 dagen lang medicijn voor de parasiet 1x per dag en 1x alle 3 ontworming. Dus fuck off
Klinkt alsof je hem dodelijke cocktail toegediend hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat was echt niet mijn schuld dude. Ik heb 3 vogeltjes 5 dagen lang 2x per dag antibiotica gegeven, 3 dagen lang medicijn voor de parasiet 1x per dag en 1x alle 3 ontworming. Dus fuck off
2 van de 3 hebben het overleefd hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt alsof je hem dodelijke cocktail toegediend hebt.
Heb je die nog dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
2 van de 3 hebben het overleefd hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |