Verleidelijk, maar nee bedankt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verkapt aanzoek tot tongzoenen? Hij zit nog ter hoogte van m'n slokdarm.
Ja in het eerste seizoen gebeurde ook echt veel, was super spannend gewoon en toen tegen het einde van dat seizoen en met het begin van het tweede ineens niks aanquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, aflevering 14 of 15 van seizoen 3 komt eind maart. Seizoen 3 is echt spannend. Gebeurt eindelijk echt eens wat.
Ze proberen ook overal een slaatje uit te slaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
Gelukkig heb ik nog een rundvleesslaatje. Ook lekker.
Haha ik met de top series ook moeilijk hoor. Maar net zoals nu moet ik wel. Alle series die ik keek (en zijn er echt te veelquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:51 schreef Robophatt het volgende:
Oh dat kan ik sowieso nietMaar ik ben altijd wel blij als ik gewoon moet wachten tussendoor want anders ga ik echt aan 1 stuk door kijken en doe ik voor de rest gewoon echt geen flikker.
Ja ik denk dat dat wel gebeurt inderdaad, dat ze met elkaar naar bed gaan ofzo en dat hij dan ineens merkt van oh kut Katherine maar zit er al in
Ook dat ja, je kunt er beter van uitgaan dat ze doodgaan dan word je iig niet teleurgesteld
Ja klopt, was wel jammer. Maar het wordt wel weer beter.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja in het eerste seizoen gebeurde ook echt veel, was super spannend gewoon en toen tegen het einde van dat seizoen en met het begin van het tweede ineens niks aan
Met zo'n eenzaam zilveruitje bovenop.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
Gelukkig heb ik nog een rundvleesslaatje. Ook lekker.
Stukjes wortel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Met zo'n eenzaam zilveruitje bovenop.
Oh ik vind het echt ideaal als ik elke dag ergens een aflevering van heb ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik met de top series ook moeilijk hoor. Maar net zoals nu moet ik wel. Alle series die ik keek (en zijn er echt te veel) die kwamen allemaal tegelijk weer uit met het nieuwe seizoen. Ja, ga niet van tig series elke week 1 aflevering kijken, dan raak ik compleet in de war
Dus keuze voor een stuk of 3/4 gemaakt om wekelijks te kijken, en rest op te sparen.
Hahahahaha dat zou mooi zijn ja![]()
Maar dan zou het ook weer zo heerlijk ongemakkelijk worden als Elena dan beseft dat Stefan weer opnieuw voor haar gevallen was enz maar zij heeft dat niet want zij was het helemaal niet. Maar goed, straks komt Stefan er in de aflevering van vanavond al achter dat het Kat is en lul ik nu allemaal shit voor niks
Ja ik kwam het heel toevallig een keer ergens tegen, toen was het net begonnen of zou het bijna beginnen ofzoiets. Ken inderdaad niet veel mensen die het kijken... Jammer, want het is op zich best een goede serie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja klopt, was wel jammer. Maar het wordt wel weer beter.
Je bent overigens de eerste waarvan ik hoor dat die dat ook kijkt (of nou ja, gekeken heeft).
Vind zalm niet zo lekker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zalmslaatje is lekkerder trouwens. Uitsmeren op 2 witte pistoletjes
. #under¤2meals
Kan toch. ;s Wat zit je te judgen. ;squote:
Jaaa zin in GoT ook weer idd!quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik vind het echt ideaal als ik elke dag ergens een aflevering van heb ofzoMaar heb er momenteel 3 die ik inderdaad volg die lopen. Alleen begint nu weer bijna Hannibal en straks GoT dus dan wordt het weer wat meer.
Ik denk dat hij er in de komende aflevering wel al achter komt, meestal werkt het niet zo met TVD dat zoiest heel lang verborgen blijft zeg maar. Zeker niet als het om een van de hoofdpersonages gaat... Maar goed, soms is 1 aflevering ook genoeg om ze op elkaar te laten vallen. Alleen nu Damon weer evil is zullen ze wel iets meer op hun hoede zijn.
Hahaquote:
Gerookte zalm ook niet? Of een verse zalmmoot?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan toch. ;s Wat zit je te judgen. ;s
Tenenkrommend slechtquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat optreden als z'n zus van hem
Nee. Die geur alleen al.. Nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gerookte zalm ook niet? Of een verse zalmmoot?
Wow doodsverwensing banquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:06 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Foto op zijn tablet....
Zulke vrouwen.Pls kill yourself.
K.quote:
Ja, of niet. Godskolere man.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:07 schreef VeerEli het volgende:
Als ik over elke ongepaste foto op zijn tel een probleem zou moeten maken, zou ik wel een paar jaar bezig zijn vrees ik
Gewoon compenseren met pics voor mij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:07 schreef VeerEli het volgende:
Als ik over elke ongepaste foto op zijn tel een probleem zou moeten maken, zou ik wel een paar jaar bezig zijn vrees ik
Ja zij geeft er toch geen flikker om als hij er een teringbende van maaktquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaa zin in GoT ook weer idd!
En ja precies. Maar Kat gaat hem sowieso wel al proberen te regelen denk ikEn die wil Damon juist op de stang jagen omdat hij zo lullig tegen haar deed de laatste tijd toch
[..]
Haha
Oké, vind die verhalen achter tatoeages vaak wel interessant. Al heb ik zelf heel weinig met tatoeages.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh
Ehm naja toen m'n tante overleden lagen er pauwenveren bij haar kist en toen zei m'n zusje iets van dat die voor altijd mooi blijven en dat vond ik wel een mooie gedachte. Niet direct voor m'n tante, meer de eeuwigheid zeg maar.
Ja echt een verhaal is het verder niet. Soms heb ik ook gewoon zoiets van ja eigenlijk wil ik gewoon een tattoo van [noem maar op] omdat het er vet uitziet. Maar laat ze nooit zettenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, vind die verhalen achter tatoeages vaak wel interessant. Al heb ik zelf heel weinig met tatoeages.
Dude, staat een website vol ermee. Hoeveel meer moet je hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon compenseren met pics voor mij.
En Modus.
Hahahaha precies dat wat jij zegt nu jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zij geeft er toch geen flikker om als hij er een teringbende van maaktDaarom vind ik haar altijd wel grappig, doet gewoon precies waar ze zin in heeft. Soms denk je dat ze het een beetje opgeeft of toch ergens iets om geeft maar nee.
Ja maar meer zin in Hannibal
1,65 TB. Hoezo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, staat een website vol ermee. Hoeveel meer moet je hebben![]()
Ja heel haar houding en blik en alles wordt gewoon anders. Zelfs als ze als Kat Elena immiteert zie je nog steeds dat het Kat isquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha precies dat wat jij zegt nu jaEn ik vind het ook zo tof dat als Kat in beeld is, ik haar ook echt als Kat ervaar en zogauw het Elena is, ik haar ook als Elena ervaar. Wat dat betreft acteert Nina het echt super super goed, gewoon.
Nonsens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell no. http://newsmonkey.be/article/2439
Klopt, en zelfs haar stemgebruik. Echt leuk. Volgens mij is Nina ook wel echt een toffe chick irl. Die hele club lijkt heel leuk altijd. Paul en Ian ook, maar bijv Candice ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heel haar houding en blik en alles wordt gewoon anders. Zelfs als ze als Kat Elena immiteert zie je nog steeds dat het Kat is
Stokbrood met tonijn en uitjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Zalm is zo inferieur aan tonijn.
Ja joh, foto's zijn ook nep.quote:
Bohhhhh gamba's..quote:
Ja dat idee heb ik ook altijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, en zelfs haar stemgebruik. Echt leuk. Volgens mij is Nina ook wel echt een toffe chick irl. Die hele club lijkt heel leuk altijd. Paul en Ian ook, maar bijv Candice ook
Tonijn gemixt met met mayo, piccalilly, uitjes en Madame Jeanette sambalquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Stokbrood met tonijn en uitjes
Goddomme wie had dat ooit gedacht, zo veel liefde.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon compenseren met pics voor mij.
En Modus.
Haha, nice.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, foto's zijn ook nep.
[..]
Bohhhhh gamba's..Afgelopen zondag wezen wokken, alleen maar gamba's gevreten met wat courgette en champignons
Oh ja en een enkele loempia voor de afwisseling.
Het kan er inderdaad wel vet uitzien, alleen moet ik altijd direct nadenken over hoe het eruit ziet wanneer ze wat minder strak in hun vel zitten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja echt een verhaal is het verder niet. Soms heb ik ook gewoon zoiets van ja eigenlijk wil ik gewoon een tattoo van [noem maar op] omdat het er vet uitziet. Maar laat ze nooit zettenHeb alleen deze.
Jij met je courgettes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bohhhhh gamba's..Afgelopen zondag wezen wokken, alleen maar gamba's gevreten met wat courgette en champignons
Oh ja en een enkele loempia voor de afwisseling.
Ja dat is dus ook een beetje waar ik mee zit. En omdat ik over het algemeen juist van vrij netjes houd vind ik dat dan weer zo'n groot contrast. Ergens ook wel leuk maar dan wordt het meteen weer zo'n statement ofzo zeg maarquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het kan er inderdaad wel vet uitzien, alleen moet ik altijd direct nadenken over hoe het eruit ziet wanneer ze wat minder strak in hun vel zitten.
Eerst dat snoopybroekje maar eens uit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt hèquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Eerst dat snoopybroekje maar eens uit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat snappen wij ook welquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Met tonijn had ik het niet simpel over tonijnsalade, maar ook over tonijnsteaks.
[ afbeelding ]
Ziet er zo lekker uit maar heb het nog nooit gemaaktquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Met tonijn had ik het niet simpel over tonijnsalade, maar ook over tonijnsteaks.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |