Damnquote:
Ja echt om te huilenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:48 schreef Salatrel het volgende:
'Efteling vol negerhaat'
Here we go again
Hahahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee.
Deze animatie toruwens![]()
[ afbeelding ]
Heb het gister 3x gepoogd maar vond het te kut, kan niet tegen dat soort frusti shit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:32 schreef VeerEli het volgende:
Kk flappy bird![]()
Wie speelt hier allemaal? Wie heeft hoogste topscore?
Die jap denkt echt dat ie vermoord wordquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die jap denkt echt dat ie vermoord word
Heb een negerleraar die er echt zo uitziet, kkbreed en shit en serious face and then laughquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die jap denkt echt dat ie vermoord word
negerleraar, geeft les in negeren? GAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb een negerleraar die er echt zo uitziet, kkbreed en shit en serious face and then laugh
Echt geen type waarvan je zo denken dat ie verpleegkundedocent is.
Ik had altijd alleen maar les van ouwe blanke mannetjes met een falende slokdarmklepquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb een negerleraar die er echt zo uitziet, kkbreed en shit en serious face and then laugh
Echt geen type waarvan je zo denken dat ie verpleegkundedocent is.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De motoriek die uit balans is corrigeert de motoriek die gehanteerd word in dat spel.
[..]
Ok.
Hurrrdurrrquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]twitter:katieklijnhoutx twitterde op donderdag 06-02-2014 om 21:30:39Jan-Willem is de mollllll, kan nooit na 5 keer op de verkeerde mol te hebben gezeten en dan nog steeds door.. reageer retweet
Echt!quote:
Beter begin ik er dan nooit aanquote:
Jij zou highscore halen denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter begin ik er dan nooit aan
Maar mijnwas voor die onderste "ok"
Zo droog:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |