quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
negerleraar, geeft les in negeren? GAHAHAHAHAHHAHAHA
Ik heb het uberhaupt nog nooit gespeeld, heb het ook nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Lul toch niet, ik zie jullie juist voor me als twee downies die lukraak op dat schermpje zitten te meppen.
You gotta just get into the groove man, find that rhythm, tap.. tap.. tap tap.. tap.. nomsayin'.
Gvd, ik sproei bijna heel m'n laptop onder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:46 schreef Modus het volgende:
[..]
"Bottoms-game is weak"
[ afbeelding ]
zeg je ook echt tegen nootjes en mij, ik heb het nooit gespeeld en nootjes ook niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Lul toch niet, ik zie jullie juist voor me als twee downies die lukraak op dat schermpje zitten te meppen.
You gotta just get into the groove man, find that rhythm, tap.. tap.. tap tap.. tap.. nomsayin'.
Mooi toch, zo zie je maar weer hoe dom sommige mensen zijn en alles maar klakkeloos overnemen en geloven wat ze lezenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeg je ook echt tegen nootjes en mij, ik heb het nooit gespeeld en nootjes ook niet.
Aight!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Murdera het volgende:
DIMA
ff namen opzetten en opsturen naar lekkere chicka, zeker dat je gaat scoren brah.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het uberhaupt nog nooit gespeeld, heb het ook niet
Ja ging even iets fout met quoten, dit wilde ik posten:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeg je ook echt tegen nootjes en mij, ik heb het nooit gespeeld en nootjes ook niet.
Toen ik nog haar had een beetje. =$ Chick lijkt wel op een ex van me, behalve die dikke neus.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi toch, zo zie je maar weer hoe dom sommige mensen zijn en alles maar klakkeloos overnemen en geloven wat ze lezen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De key is gewoon een verlept motoriek hebben, dan lukt alles veel beter met dat spel.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt waar. Dikkertjes en mensen met slechte motoriek uit mijn omgeving hebben de hoogste scores
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De motoriek die uit balans is corrigeert de motoriek die gehanteerd word in dat spel.
[..]
Ok.
Stel gehandicapten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
klopt ja. het beste is om het te spelen terwijl je bijv een gesprek aan het voeren bent
Hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef krioro het volgende:
[..]
[..].
[..]
[..]
[..]
[..]
Stel gehandicapten.
Echt hè.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:
Zucht, al die ventjes die tegenwoordig een baard nemen om er mannelijk uit te zien.
krio, back me up.
Ja alsof mij dat wat interesseert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaer word hier ook nooit onzin gepraat he....
Mooi dat je alles nog even erbij pakt
Dat heeft niets te maken met mijn handicaps.quote:
Fas, vuile haatser dat je bent.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:
Zucht, al die ventjes die tegenwoordig een baard nemen om er mannelijk uit te zien.
krio, back me up.
Niet die jongen zo pesten met het achterblijven van baardgroei.quote:
Wat boeit jou dat, jij kijkt toch naar vrouwenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:
krio, back me up.
Fuark, die lijkt me veel moeilijker. =$quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met mijn handicaps.
Heb er een filmpje van gezien.het is net zulke crap als the impossible game. Dat werkt ook alleen als je niet gefrustreerd en niet te focussed bent.
quote:
Flappy Bird. Zijn dat 2 verschillende downloads? Zag ergens al screenshots van nachtflappings, zelf nooit gehad.quote:
quote:
Je hebt toch wel vaker een baard gehad?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, vuile haatser dat je bent.
Na 6 uur moest ik stoppen anders zou ik echt een kleuterschool opblazen ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Fuark, die lijkt me veel moeilijker. =$
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vaker een baard gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |