haha dat heb ik ook wel eens als ik ether op heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kan niet meer quoten of op emoticons klikken
Kon je maar helemala niet meer op fok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Meer mensen hier last van ? Kan ook geen meldingen wegklikken aan de zijkant >>
Je zou me missenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kon je maar helemala niet meer op fok.
Je hallucineert.quote:
Neehoor je moeder ligt hier daadwerkelijk op bed uit haar vochtige kut te dampen.quote:
Iemand anders had die ook al gepost. Maar klopt helemaal.quote:
Matigheid troef.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neehoor je moeder ligt hier daadwerkelijk op bed uit haar vochtige kut te dampen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neehoor je moeder ligt hier daadwerkelijk op bed uit haar vochtige kut te dampen.
FOK! crew is je meer dan zatquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kan niet meer quoten of op emoticons klikken
Nee dat is het nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:43 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
FOK! crew is je meer dan zat
Krio plsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
En LOL @ flappy bird falers die het gooien op "je moet een slechte motoriek hebben voor dat spel", just LOL.
Haha die ga ik DM enquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Murdera het volgende:
DIMA
ff namen opzetten en opsturen naar lekkere chicka, zeker dat je gaat scoren brah.
[ afbeelding ]
lijkt wel echtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Iemand anders had die ook al gepost. Maar klopt helemaal.Alleen dan back, I'm doing back that day.
Jij traint je vingers elke dag twee uur, met die boomstammen als vingers kun je beter flappy bird spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
En LOL @ flappy bird falers die het gooien op "je moet een slechte motoriek hebben voor dat spel", just LOL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bottoms-game is weak"quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:47 schreef Bajskorv het volgende:
Dudes, ik realiseer me steeds meer dat mijn "bottoms"-game weak is. Heb inmiddels vrij veel fijne shirts, tees, knitwear, tech spul, jassen, etc. Heb ook nog behoorlijk wat sneakers DS liggen wachten op me, maar daartussen gaat het mis...
Help Bajs de winter door, kom met tips!!!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:45 schreef Murdera het volgende:
Dima als hij een vriendinnetje heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:46 schreef Modus het volgende:
[..]
"Bottoms-game is weak"
[ afbeelding ]!!!!!!!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |