Mijn broertje heeft die operatie ook gehad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chronische verkoudheid door dichtgroeide bijholtes die helemaal vol zaten en ontstoken waren swa, doe niet zo, was operatie nodig
Die van mij was altijd op vakantiequote:
Ik wil ook huisarts wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die van mij was altijd op vakantie
Of naja, ik heb zelf tweemaal een afspraak met hem geprobeerd te maken en mijn broertje ook een aantal keren. Steeds was ie op vakantie
Kreeg vast ook van die tampons in z'n neus een paar dagen na de operatie? Als die eruit gehaald worden my god, met een pincet in je neusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft die operatie ook gehad.
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij was al wat ouder en z'n vervanger had helende krachten
Echt beide keren was het over zodra hij zei wat het was
Krijg je veel kutjes te zien ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Krijg je veel kutjes te zien ook.Dan kan ie ook wel verpleegkundige worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHHHHHHHHH daar heb ik ooit een filmpje van gezien geloof ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kreeg vast ook van die tampons in z'n neus een paar dagen na de operatie? Als die eruit gehaald worden my god, met een pincet in je neus
[..]
Krijg je veel kutjes te zien ook.niiiiiiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was echt shit als 'een drukkend gevoel op m'n borst'. "Ah, is gewoon kraakbeen, joh. No worriesquote:
Het voelt ook gewoon echt alsof er vlees uit je neus losgerukt word ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
AHHHHHHHHH daar heb ik ooit een filmpje van gezien geloof ik.aaaaaaaaah dat was naar.
als 2 speklappen die uit de neus getrokken worden.
[..]
Krijg je veel kutjes te zien ook.Staat Braddie ineens voor je met smegmavellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een baasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was echt shit als 'een drukkend gevoel op m'n borst'. "Ah, is gewoon kraakbeen, joh. No worries"
De tweede was dat het steeds voelde alsof de bloedtoevoer naar m'n been werd afgekneld als ik ging zitten. "Meh, gaat vanzelf over. Of niet ... Je been kan in ieder geval X uur zonder bloed en je kunt er heel oud mee worden."
Beide keren had ik de dag erna nergens meer last van
weer misserlijk geworden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het voelt ook gewoon echt alsof er vlees uit je neus losgerukt word ofzoJanken joh.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
niiiiiiiiice
JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook gewoon gezonde kutjes hoor. Mijn dokter moest een spiraaltje eruit halen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja die moest ie nog best lang inhouden jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kreeg vast ook van die tampons in z'n neus een paar dagen na de operatie? Als die eruit gehaald worden my god, met een pincet in je neus
Spiraaltjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JupMaar ook gewoon gezonde kutjes hoor. Mijn dokter moest een spiraaltje eruit halen
is dat bij de huisarts? ik dacht bij de kutjesdokter.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JupMaar ook gewoon gezonde kutjes hoor. Mijn dokter moest een spiraaltje eruit halen
Er in zetten ging ergens anders, eruit halen deed m'n dokter, ja. En toen stond er nog leuk een dokter in opleiding naast ook, tussen m'n benen te loerenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat bij de huisarts? ik dacht bij de kutjesdokter.
niiiice
Daar zal hij wel nog steeds kkhard op fappen dan. Hoe vind je dat idee?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
niiiice
Van het zien van de binnenkant van een kut word je echt niet geil hoor, ziet er maar lelijk uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
niiiice
Oei je mocht geen normale anti conceptie materiaal slikken?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Er in zetten ging ergens anders, eruit halen deed m'n dokter, ja. En toen stond er nog leuk een dokter in opleiding naast ook, tussen m'n benen te loerenShit
En nee man, ik was toen 14 viespeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |