ohquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Er in zetten ging ergens anders, eruit halen deed m'n dokter, ja. En toen stond er nog leuk een dokter in opleiding naast ook, tussen m'n benen te loerenShit
En nee man, ik was toen 14 viespeuk
neh, maar je ziet hem toch niet alleen maar van binnenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van het zien van de binnenkant van een kut word je echt niet geil hoor, ziet er maar lelijk uit.
huisstijl. moet wel wat meer voor gebeuren dan even een enter in een photoshop bestand zetten hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-zoek-de-verschillen
Is this for real??''Nieuw'' logo? Ontwerpkosten 1 ton?
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van het zien van de binnenkant van een kut word je echt niet geil hoor, ziet er maar lelijk uit.
Guess not.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kent de misserlijk opmerking niet?
Ja joh, want gewoon neuken zonder bescherming is idd een stuk slimmer.quote:
Dit is de reden idd dat ik godverdomme zegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, want gewoon neuken zonder bescherming is idd een stuk slimmer.
Leg me uit. Wat voor drastische dingen moeten er gebeuren dat zoiets als dit een ton waard is?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:57 schreef Murdera het volgende:
huisstijl. moet wel wat meer voor gebeuren dan even een enter in een photoshop bestand zetten hoor.maar RTL he, lekker makkelijk koppen zo.
Overal waar het logo op staat. Briefpapier, brochures, etc.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leg me uit. Wat voor drastische dingen moeten er gebeuren dat zoiets als dit een ton waard is?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leg me uit. Wat voor drastische dingen moeten er gebeuren dat zoiets als dit een ton waard is?
Dan natuurlijk overal alles aanpassen zodat er niet na een halfjaar een mongol met de oude versie aankomt zetten omdat het nog in 1 pc ergens fout staat.quote:31 oktober 2013: presentatie concept huisstijl aan kwartiermakers en hoofden communicatie
20 november 2013: akkoord naamgeving clusters kwartiermakers
23 januari 2014: inspiratiesessie Huisstijl/Forum nieuwe huisstijl aan communicatieprofessionals
28 januari 2014: akkoord B&W vernieuwing huisstijl
11 februari 2014 (voorziene datum): Voorlopig besluit B&W over de fijnstructuur, waarmee ook de naamgeving van rve's wordt vastgesteld.
rond 12 februari 2014: Interne lancering en start van de huisstijl via magazine 1 Amsterdam.
vanaf 12 feb. 2014 - 1 jan 2015: gefaseeerde invoering huisstijl clusters en rve's. Elke rve/dienst die al kan werken volgens de nieuwe huisstijl doet dat. Alle nieuwe middelen (auto's, sjabloonsoftware, folders, campagnes etc) volgens de nieuwe huisstijl.
19 maart 2014- 1 juli 2014: invoering van de vernieuwde huisstijl bij de stadsdelen
1 jan 2015: huisstijlvernieuwing gereed
quote:Op dit moment werken we samen met de bureaus Thonik en Edenspiekermann de huisstijl verder uit en zetten de laatste puntjes op de i. Binnenkort verschijnen op Stijlweb o.a.: de nieuwe merkensets (zie afbeelding hieronder), de nieuwe handleiding Bouwstenen Stijl van Amsterdam 2014 en een gedetailleerde handleiding voor de correspondentiereeks (brieven, enveloppen, visitekaartjes, e-mail handtekening).
Vind ik leukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet toch dat als ik het weer kon bepalen dat heel nederland nu ingesneeuwd was..
beetje de NS pesten enzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik leuk
Hoef toch nergens heen
Lekker toekijken hoe nl plat ligt
Nou sorry hoor maar ik kan dit maar moeilijk serieus nemenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Dan natuurlijk overal alles aanpassen zodat er niet na een halfjaar een mongol met de oude versie aankomt zetten omdat het nog in 1 pc ergens fout staat.![]()
alles synchroniseren.
[..]
Die ton was exclusief de invoeringskosten, volgens het Parool.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Overal waar het logo op staat. Briefpapier, brochures, etc.
verklaar je nader?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik kan dit maar moeilijk serieus nemen
Dan de post van Murdera.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ton was exclusief de invoeringskosten, volgens het Parool.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ton was exclusief de invoeringskosten, volgens het Parool.
Veer gaat uit van een uurloon van een tientje.quote:
Alle treinen op hun rugquote:
quote:
Ambtenaren zijn ook niet erg goed in communicatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Maar er zaten wel nog 3 dagen workshops voor de ambtenaren bij.![]()
Ja dan is het wel een tikje veelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Veer gaat uit van een uurloon van een tientje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |