abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:29:47 #1
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136344933
Stel ik wil een klik of vriendschap met een vrouw en wie weet later meer (op FOK! of IRL).
Het hosselen zoals ik dat nu doe, is duidelijk geen goede manier en een foute manier en jullie verdienen beter.
Zelf sta ik dus open ervoor het subtieler aan te pakken, wat kunnen jullie me voor suggesties of tips geven, zodat ik een stuk aardiger en leuker over kom.
En ik dus kan laten zien aan jullie dat ik ook anders kan zijn.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  PR en moderator dinsdag 4 februari 2014 @ 22:32:27 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136345126
Niet te veel nadenken over 'hosselen' en dingen 'willen proberen' en 'proberen dat dit meisje mij leuk gaat vinden' en 'proberen leuk over te komen op de meisjes', want elke vrouw kan dat er vanaf zien druipen.
Gewoon jezelf zijn en je eigen ding doen, en er nauwelijks meer over nadenken, go with the flow en gewoon dingen over je heen laten komen.
Ga erop uit voor je eigen plezier, niet met een ander doel dan dat :)
Zorgen dat je ook gelukkig bent op jezelf, in je eentje, zonder iemand nodig te hebben (ook al verlang je daar op den duur natuurlijk wel naar), dan straal je dat geluk ook uit. En dát trekt mensen aan, niet die aangeleerde 'hosselskills'.
Fuck the EBU.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:36:16 #3
408723 F1978
pi_136345332
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef Moira. het volgende:
Niet te veel nadenken over 'hosselen' en dingen 'willen proberen' en 'proberen dat dit meisje mij leuk gaat vinden' en 'proberen leuk over te komen op de meisjes', want elke vrouw kan dat er vanaf zien druipen.
Gewoon jezelf zijn en je eigen ding doen, en er nauwelijks meer over nadenken, go with the flow en gewoon dingen over je heen laten komen.
Ga erop uit voor je eigen plezier, niet met een ander doel dan dat :)
Zorgen dat je ook gelukkig bent op jezelf, in je eentje, zonder iemand nodig te hebben (ook al verlang je daar op den duur natuurlijk wel naar), dan straal je dat geluk ook uit. En dát trekt mensen aan, niet die aangeleerde 'hosselskills'.
Klinkt als een goed plan en advies ^O^
Ben benieuwd wat de rest van de dames voor tips of advies nog hebben naast jouw goede advies.
Alvast bedankt voor jouw bijdrage _O_
pi_136346531
Gewoon volhouden! Je hebt de juiste helaas nog niet gevonden. Geef jij altijd zo snel op :')
pi_136346653
Dit is een mooie post van jouw hand hoe het vooral niét moet:

quote:
Hihi... maar het is ook niet de bedoeling dat hij slecht over jou denkt natuurlijk he, en geheimen zijn om te bewaren he, niet om op straat te gooien.

Tenzij het dingen zijn die een vrouw laten schijnen in al haar pracht :*
Ten eerste, beste F1978, kappen met dat hysterische ge-hihi. Je bent een 35-jarige kerel, geen giechelend tienermeisje lijkt me. Dat komt nogal over alsof je met je halfslappe E-pener in de knuist aan het typen bent en de meeste vrouwen spotten een griezel van 100 kilometer afstand. Zeker online.

En zo'n laatste toevoeging die je tussen spoilers had staan? Wat de neuk is dat? :') Gewoon. Niet. Doen. Vrouwen diggen een zelfverzekerde kerel met een eigen mening, niet een of andere nichterige wannabe-poeet die met dat soort freaky shit aankomt. Daar drogen ze sneller van op dan een Frans Bauer-concert op een Tros familiedag.

Verder gewoon mijn tips blijven volgen. Dan ben jij op een dag ook een toffe, dickswingende user. En koop een leren jack en meet jezelf een vetkuif aan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136346701
Heel simpel. Als je een leuke vrouw tegen komt, dan knoop je een gesprek met 'r aan. En dan doe je niets wat ook maar te maken heeft met hosseltechnieken: het enige wat je doet is gewoon je best doen om een goed, leuk gesprek te hebben. Tussendoor, omdat er als het goed is wat spanning hangt ivm aantrekkingskracht, flirt je een beetje met lichte aanrakingen en blikken die net iets langer dan normaal duren. Dat laatste daar hoef je als het goed is niet over na te denken, gaat vanzelf als je iemand aantrekkelijk vindt. That's it. Dus idd, gewoon normaal doen en go with te flow.
pi_136349034
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef F1978 het volgende:
Stel ik wil een klik of vriendschap met een vrouw en wie weet later meer (op FOK! of IRL).
Het hosselen zoals ik dat nu doe, is duidelijk geen goede manier en een foute manier en jullie verdienen beter.
Zelf sta ik dus open ervoor het subtieler aan te pakken, wat kunnen jullie me voor suggesties of tips geven, zodat ik een stuk aardiger en leuker over kom.
Vergeet niet ook je onderschrift en ondertitel mee te veranderen samen met jouw nieuwe imagodinges :P
pi_136349400
Je kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Vrouwen die dit lezen weten dat je nu subtiel gaat hosselen dus gaat averechts werken. Stuur dan gewoon een piemelpic. Weet je waar je aan toe bent
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136349497
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Vrouwen die dit lezen weten dat je nu subtiel gaat hosselen dus gaat averechts werken. Stuur dan gewoon een piemelpic. Weet je waar je aan toe bent
Daarvoor kunnen ze al in kpd terecht toch? :P
pi_136349529
F1978 en subtiel hosselen? Dat moet ik meemaken _O-
pi_136350136
In jouw geval kan je het beste proberen om het tegenovergestelde van jezelf te zijn.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_136350995
Echt als jij mee zou doen aan een eventuele Idols remake zou je sowieso de Herman zijn. :')
'T is huilen met de pet op :stress:
pi_136351237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef Oja-Joh het volgende:
Echt als jij mee zou doen aan een eventuele Idols remake zou je sowieso de Herman zijn. :')
:D
pi_136351297
Tvp voor leesmateriaal tijdens het schijten.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 01:50:43 #15
288245 crew  Moira
pi_136351679
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ten eerste, beste F1978, kappen met dat hysterische ge-hihi. Je bent een 35-jarige kerel, geen giechelend tienermeisje lijkt me. Dat komt nogal over alsof je met je halfslappe E-pener in de knuist aan het typen bent en de meeste vrouwen spotten een griezel van 100 kilometer afstand. Zeker online.

En zo'n laatste toevoeging die je tussen spoilers had staan? Wat de neuk is dat? :') Gewoon. Niet. Doen. Vrouwen diggen een zelfverzekerde kerel met een eigen mening, niet een of andere nichterige wannabe-poeet die met dat soort freaky shit aankomt. Daar drogen ze sneller van op dan een Frans Bauer-concert op een Tros familiedag.

Verder gewoon mijn tips blijven volgen. Dan ben jij op een dag ook een toffe, dickswingende user. En koop een leren jack en meet jezelf een vetkuif aan.
Dit wel, ja.
quote:
Denk dat gewoon niet meer via FOK! proberen een betere optie is, hehe.
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:36:41 #16
408723 F1978
pi_136352687
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef GJonline het volgende:
Gewoon volhouden! Je hebt de juiste helaas nog niet gevonden. Geef jij altijd zo snel op :')
Ik zeg niet dat ik op geef, ik zeg dat ik het op een meer subtiele manier wil gaan doen, ik ben dus oorspronkelijk op FOK! gekomen om mensen te helpen.
Dit is helaas iets uit de hand gelopen en nu heb ik mensen lastig gevallen en dus heb ik mijn DM en PM ban dik verdiend.
Beste wat ik dus kan doen is veranderen, zodat ik tenminste wel iemand ben die een vriendin waard is.
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:46:14 #17
408723 F1978
pi_136352718
quote:

[..]

Ok Joe, misschien zal ik niet een vetkuif en een leren jack aandoen, maar je hebt met wel info gegeven waar ik wat mee kan, bedankt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:01 schreef Musil het volgende:
Heel simpel. Als je een leuke vrouw tegen komt, dan knoop je een gesprek met 'r aan. En dan doe je niets wat ook maar te maken heeft met hosseltechnieken: het enige wat je doet is gewoon je best doen om een goed, leuk gesprek te hebben. Tussendoor, omdat er als het goed is wat spanning hangt ivm aantrekkingskracht, flirt je een beetje met lichte aanrakingen en blikken die net iets langer dan normaal duren. Dat laatste daar hoef je als het goed is niet over na te denken, gaat vanzelf als je iemand aantrekkelijk vindt. That's it. Dus idd, gewoon normaal doen en go with te flow.
Dit is op zich nog niet een punt voor mij, gaat mij meer om mijn gedrag hier online.
IRL zal ik zeker niet zulk gedrag vertonen als hier op FOK!.
Ik weet dat ik in mijn verhaal boven ook IRL erbij heb gezet, maar ik denk dat ik meer hier online er moeite mee heb.
Maar ik waardeer je reactie zeker wel, dit is ook precies hoe ik de situatie graag zou zien hier op FOK!.
Gewoon dat het een beetje soepeltjes en prettig gaat en niet als ik in een topic kom, dat die doodvalt, omdat ik in het topic kom en dat iedereen zoiets heeft als -O- en meteen daarna weggaan met zoiets als :W .
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:53:32 #18
408723 F1978
pi_136352740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Elvi het volgende:
F1978 en subtiel hosselen? Dat moet ik meemaken _O-
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 01:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Tvp voor leesmateriaal tijdens het schijten.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef Oja-Joh het volgende:
Weet je, in plaats van puberaal te zijn... zouden jullie me ook echt goed advies kunnen geven, tenslotte werkt het ook in jullie voordeel als ik verander.
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:57:16 #19
408723 F1978
pi_136352754
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:19 schreef chroestjov het volgende:
In jouw geval kan je het beste proberen om het tegenovergestelde van jezelf te zijn.
Tja, ook al zeg je het wat op een botte manier, ik snap wat je probeert te zeggen.
We zullen zien in hoeverre in ben veranderd, na het lezen en toepassen van al de tips hier.
pi_136352821
Hide yo wife hide yo daughters :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 09:18:38 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_136353971
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 07:16 schreef Weissman het volgende:
Ik moest lachen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_136354204
Je moet niet zo wanhopig posten. Dat je interesse hebt in vrouwen is prima (en gezond), maar doe het wel met een beetje klasse. Niet achter elke vrouw aanrennen, het gesprek in eerste instantie niet richting seks sturen, niet elk topic verneuken met je slowchat, kappen met je smileys en alles wat je puberaal doet overkomen en het belangrijkste: noem het potverdie geen "hosselen". Wat een misselijkmakende term is dat toch.

Neem even gas terug van je verwoede pogingen om vrouwen te lokken.
pi_136354291
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2014 06:53 schreef F1978 het volgende:

Weet je, in plaats van puberaal te zijn... zouden jullie me ook echt goed advies kunnen geven, tenslotte werkt het ook in jullie voordeel als ik verander.
Excuse you? :')
Waarom is het in mijn voordeel als jij veranderd? Denk je nou echt dat jij zo'n grote rol in mijn leven speelt dan? Want dan heb ik slecht nieuws voor je :')
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 09:40:26 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_136354312
quote:
Dit gaat dus zeker niet werken he Mortaxx :') GEEN piemelpics.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 5 februari 2014 @ 09:46:22 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136354434
je kan stoppen met elke nieuwe vrouwelijk FOK!user je terreur van PMs/DMs met foto's van je broek op je knieën te sturen. Dat lijkt me al een zeer goede stap
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:02:41 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136354728
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:46 schreef Re het volgende:
je kan stoppen met elke nieuwe vrouwelijk FOK!user je terreur van PMs/DMs met foto's van je broek op je knieën te sturen. Dat lijkt me al een zeer goede stap
Serieus?
The love you take is equal to the love you make.
pi_136354878
Het gaat er niet om dat wij beter 'verdienen', je bent jezelf er gewoon mee tot last omdat iedereen je creepy vindt.
pi_136354900
quote:

[..]

_O_
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:16:49 #29
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136355039
Mijn tip: log uit en blijf een tijdje weg en werk aan jezelf in het echte leven. Neem afscheid van dit besmette account.

Ik snap nog steeds je redenatie niet dat je geen vrienden wil maken. Een sociale kring hebben is toch wel een goede basis voor het krijgen van een (serieuze) relatie. Hoe heb je je ex eigenlijk leren kennen? Had je toen ook vrienden?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136358255
quote:
Oh, wow. F1978 blijkt een onvervalste potloodventer. Dat soort lui worden toch altijd rond schoolpleinen in de kladden gegrepen? :{
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 februari 2014 @ 12:27:33 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136358488
quote:
Lol whut? :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_136359225
quote:
is dit serieus of bij wijze van spreken?
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:29:01 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136360552
nou ja, niet al te letterlijk nemen natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136360611
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

is dit serieus of bij wijze van spreken?
Je dacht dat je de enige uitverkorene was? :P.
pi_136360982
Al die haters :')
pi_136365657
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Je dacht dat je de enige uitverkorene was? :P.
Ik ontvang gelukkig geen DMs van hem.
pi_136366194
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn tip: log uit en blijf een tijdje weg en werk aan jezelf in het echte leven. Neem afscheid van dit besmette account.

Dit. Begin desnoods een nieuw account en gedraag je daar normaal.
pi_136366600
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:23 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dat niet nodig. Anders dan vele anderen op fok heb ik niet de neiging te blijven hangen in het verleden wat mijn oordeel over iemand betreft :P
pi_136366615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:23 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Hij heeft al een kloon, mr dreamer of iets.
pi_136366765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dat niet nodig. Anders dan vele anderen op fok heb ik niet de neiging te blijven hangen in het verleden wat mijn oordeel over iemand betreft :P
Maar jij bent geen vrouw dus jouw mening doet er niet echt toe in deze. :P
pi_136367288
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jij bent geen vrouw dus jouw mening doet er niet echt toe in deze. :P
Je weet wel dat roddels ook van man op vrouw overgedragen worden etc enzo? :P
pi_136367386
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je weet wel dat roddels ook van man op vrouw overgedragen worden etc enzo? :P
Je denkt aan SOA's.
You are the only exception
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 februari 2014 @ 17:05:27 #43
Brabo Bastard
pi_136367463
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:03 schreef TheOnlyException het volgende:

[..]

Je denkt aan SOA's.
Sexueel Overdraagbare Roddels.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:07:56 #44
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_136367555
Koop een motor
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_136367662
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:03 schreef TheOnlyException het volgende:

[..]

Je denkt aan SOA's.
Ik kon het juiste woord even niet vinden _O- :P
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sexueel Overdraagbare Roddels.
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:37:11 #46
408723 F1978
pi_136370758
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Excuse you? :')
Waarom is het in mijn voordeel als jij veranderd? Denk je nou echt dat jij zo'n grote rol in mijn leven speelt dan? Want dan heb ik slecht nieuws voor je :')
Blijkbaar heb jij net als de rest ook last van mij, anders zou je niet die opmerking eerder maken hoor :{w
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:38:04 #47
408723 F1978
pi_136370796
quote:
Jij ook weer bedankt voor je hulp :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:39:13 #48
408723 F1978
pi_136370850
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:33 schreef zarGon het volgende:
Je moet niet zo wanhopig posten. Dat je interesse hebt in vrouwen is prima (en gezond), maar doe het wel met een beetje klasse. Niet achter elke vrouw aanrennen, het gesprek in eerste instantie niet richting seks sturen, niet elk topic verneuken met je slowchat, kappen met je smileys en alles wat je puberaal doet overkomen en het belangrijkste: noem het potverdie geen "hosselen". Wat een misselijkmakende term is dat toch.

Neem even gas terug van je verwoede pogingen om vrouwen te lokken.
Ok, dankjewel voor je advies... daar zal ik op gaan letten.
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:46:36 #49
408723 F1978
pi_136371197
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat er niet om dat wij beter 'verdienen', je bent jezelf er gewoon mee tot last omdat iedereen je creepy vindt.
Ja, terwijl ik dus IRL totaal niet zo gezien wordt.
Vandaar dat ik vooral online me graag aan wil gaan passen en ik wil laten zien dat ik ook anders kan zijn.

quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:16 schreef SonicVolcano het volgende:

Ik snap nog steeds je redenatie niet dat je geen vrienden wil maken. Een sociale kring hebben is toch wel een goede basis voor het krijgen van een (serieuze) relatie. Hoe heb je je ex eigenlijk leren kennen? Had je toen ook vrienden?
Die heb ik via mijn werk leren kennen, ik had in het verleden wel vrienden maar dat waren van die vrienden die alleen langs kwamen als ze wat nodig hadden, dus ben daar een beetje klaar mee.
Aan vriendschap en later als er een klik is een lat-relatie bv, of meer... heb ik dus een stuk meer mee.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:41 schreef GJonline het volgende:
Al die haters :')
Ja, wat kunnen mensen toch behulpzaam zijn tegenwoordig he, iemand de grond in rammen is natuurlijk veel makkelijker. :')

quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ontvang gelukkig geen DMs van hem.
Gelukkig ??? daar kun je niet over oordelen, want je hebt niks gehad nog :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:48:21 #50
408723 F1978
pi_136371298
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef Re het volgende:
nou ja, niet al te letterlijk nemen natuurlijk
Overdrijven is ook een vak natuurlijk he, die roddels over mij hebben het niet minder erg gemaakt allemaal.
FOK! is net de Telegraaf soms :')
pi_136371617
O en trouwens F1978, betere ondertitel en onderschrift, netjes en snel gedaan :)
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:57:43 #52
408723 F1978
pi_136371747
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en trouwens F1978, betere ondertitel en onderschrift, netjes en snel gedaan :)
Ja, dankjewel voor die tip.... het was een goed idee van je, want nieuw begin is nieuw begin tenslotte.
pi_136371760
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef F1978 het volgende:
Gelukkig ??? daar kun je niet over oordelen, want je hebt niks gehad nog :D
Ik kan me er wel zo een voorstelling van maken.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:00:09 #54
408723 F1978
pi_136371847
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach..., je had er geen nachtmerries aan overgehouden hoor ofzo... bovendien als iemand tegen mij zegt van... ik heb geen interesses om te DM-en... dan hou ik echt wel rekening daarmee.
pi_136371882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja, dankjewel voor die tip.... het was een goed idee van je, want nieuw begin is nieuw begin tenslotte.
Dat was mijn eerste tip op weg naar een nieuw bazenbestaan voor je, maar graag gedaan hoor.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:01:08 #56
408723 F1978
pi_136371888
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar het is voor een goed begin en een goede start te maken wel mooi, dat ik niet meer DM en PM kan gebruiken, dat maakt de verandering wel een stukje gemakkelijker ...
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:02:29 #57
408723 F1978
pi_136371940
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat was mijn eerste tip op weg naar een nieuw bazenbestaan voor je, maar graag gedaan hoor.
oh ja... sorry hoor... wat stom :@ :@
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:03:17 #58
408723 F1978
pi_136371979
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nog even een vraagje, hoe kwam je aan die precieze link eigenlijk, ik bedoel dat je precies binnen een topic op de juiste post beland zeg maar, als je me snapt ?
pi_136372046
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ach..., je had er geen nachtmerries aan overgehouden hoor ofzo... bovendien als iemand tegen mij zegt van... ik heb geen interesses om te DM-en... dan hou ik echt wel rekening daarmee.
Ik vind het heel moeilijk inschatten of je serieus bent met wat je post (en dus echt zo bent), of dat je zelf wel doorhebt hoe kansloos het overkomt.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:06:50 #60
408723 F1978
pi_136372149
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het heel moeilijk inschatten of je serieus bent met wat je post (en dus echt zo bent), of dat je zelf wel doorhebt hoe kansloos het overkomt.
Omdat ik dus door heb juist hoe kansloos het overkomt, ben ik deze topic gekomen... en ik hoopte dat jij mij ook een paar volwassen tips zou kunnen geven over hoe ik het beter kan gaan doen, want ja ik wil serieus dingen anders gaan doen ja.
pi_136372332
Nou als je echt volwassen over wilt komen dan gebruik je nooit meer het woord "hosselen".
pi_136372519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef F1978 het volgende:

[..]

Nog even een vraagje, hoe kwam je aan die precieze link eigenlijk, ik bedoel dat je precies binnen een topic op de juiste post beland zeg maar, als je me snapt ?
Zoals dit bedoel je? En dan straks weer magnetronkoffie ervoor bedanken zeker? :'(
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:15:47 #63
408723 F1978
pi_136372661
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zoals dit bedoel je? En dan straks weer magnetronkoffie ervoor bedanken zeker? :'(
Haha nee echt niet man, ik waardeer zeker wel wat je doet hier voor mij _O_
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:17:04 #64
408723 F1978
pi_136372721
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Elvi het volgende:
Nou als je echt volwassen over wilt komen dan gebruik je nooit meer het woord "hosselen".
Het mooiste is nog, dat ik dat overgenomen heb van FOK! hier... omdat ik dacht dat het een woordje was dat alleen FOK! mensen gebruikten, want voor FOK! had ik nog nooit van het woord gehoord.
Ik vind het zelf ook een raar woord, maar het kwam zo vaak voorbij, dat ik dus echt dacht.... o dat zal op FOK! wel zo horen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:37:05 #65
408723 F1978
pi_136373770
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dus zou je het aub willen vertellen hoe je dat doet, die precieze links ? :@
pi_136374497
Klik eens op de datum en tijd boven je post? Het is magie wat ik je brom.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:59:39 #67
408723 F1978
pi_136375012
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klik eens op de datum en tijd boven je post? Het is magie wat ik je brom.
De oplossing is altijd simpel, bedankt man _O_
pi_136375273
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:06 schreef F1978 het volgende:

[..]

Omdat ik dus door heb juist hoe kansloos het overkomt, ben ik deze topic gekomen... en ik hoopte dat jij mij ook een paar volwassen tips zou kunnen geven over hoe ik het beter kan gaan doen, want ja ik wil serieus dingen anders gaan doen ja.
Simpel, gewoon normaal posten. Normaal praten met (vrouwelijke) users. Niet over-complimenteus zijn waardoor het lijkt alsof je bij alles met een hartslag en een vagina in het broekje probeert te komen. In het echte leven zou je ook niet die slijmerige kul tegen vrouwen zeggen die je nauwelijks kent. Hoop ik.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:11:37 #69
288245 crew  Moira
pi_136375715
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Simpel, gewoon normaal posten. Normaal praten met (vrouwelijke) users. Niet over-complimenteus zijn waardoor het lijkt alsof je bij alles met een hartslag en een vagina in het broekje probeert te komen. In het echte leven zou je ook niet die slijmerige kul tegen vrouwen zeggen die je nauwelijks kent. Hoop ik.
Sowieso niet specifiek met vrouwen praten.
Gewoon zeggen wat je nodig acht te zeggen, en verder niks.
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:13:31 #70
408723 F1978
pi_136375810
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, dat zou ik zeker niet doen dan.... ik probeer juist zoveel mogelijk respectvol te zijn naar dames toe.
Dat lukt alleen online dus nog niet ideaal, maar verandering is soms best goed.
Kritisch naar mezelf kijken en echt voor die verandering gaan.
pi_136375861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:13 schreef F1978 het volgende:

[..]

Klopt, dat zou ik zeker niet doen dan.... ik probeer juist zoveel mogelijk respectvol te zijn naar dames toe.
Okay, mooi zo.
quote:
Ik vind het ook knap hoe vrouwen altijd omgaan met dingen als hoofdpijn en de maandelijkse moet ik zeggen trouwens.
Niet dat ik zelf kleinzielig ben, maar vrouwen gaan daar goed mee om.
Kijk, dit soort dingen. Waar komt dat ineens vandaan? Waarom heb je het uit het niets over menstruatieklachten? :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:16:00 #72
408723 F1978
pi_136375934
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sowieso niet specifiek met vrouwen praten.
Gewoon zeggen wat je nodig acht te zeggen, en verder niks.
Tja, dat is wel het beste.... maar dan is de vraag natuurlijk, bereik ik hier op FOK! daar wel iets mee op den duur, stel dat ik iemand hier beter zou willen kennen op FOK! ....
Dan lijkt me alleen kort reageren op topics niet de manier om ooit met iemand in aanraking te komen.
Niet dat het perse natuurlijk hier moet zijn, maar het kan natuurlijk wel hier gebeuren, dus ja...
pi_136375962
quote:
[

Kijk, dit soort dingen. Waar komt dat ineens vandaan? Waarom heb je het uit het niets over menstruatieklachten? :D
Dat vroeg ik me ook al gebiologeerd af...
pi_136375980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:13 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik vind het ook knap hoe vrouwen altijd omgaan met dingen als hoofdpijn en de maandelijkse moet ik zeggen trouwens.
Niet dat ik zelf kleinzielig ben, maar vrouwen gaan daar goed mee om.

Waar de fuck komt dat nou weer vandaan _O-
Kijk door dat soort onzin ertussen te gooien maak je jezelf belachelijk.

Ik ben er ook nog steeds niet uit of dit een troll is of niet ;(
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:17:43 #75
408723 F1978
pi_136376018
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Okay, mooi zo.

[..]

Nou gewoon, niets bijzonders... gewoon een algemeen iets dat me opvalt in de topics, ik hoop niet dat ik iets verkeerds daarmee gezegd heb :@
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:19:03 #76
408723 F1978
pi_136376090
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Waar de fuck komt dat nou weer vandaan _O-
Kijk door dat soort onzin ertussen te gooien maak je jezelf belachelijk.

Ik ben er ook nog steeds niet uit of dit een troll is of niet ;(
Sorry daarvoor, heb het al uit mijn eerdere verhaal gehaald.... was ook onzin dat te zeggen... spijt me daarvoor :@
pi_136376108
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Okay, mooi zo.

[..]

Haha geniaal. Een echte metroman die F1978!
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:19:49 #78
408723 F1978
pi_136376136
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Oja-Joh het volgende:

[..]

Haha geniaal. Een echte metroman die F1978!
Wat houdt een metroman in ?? :@
pi_136376186
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef F1978 het volgende:

[..]

Wat houdt een metroman in ?? :@
Dat is een man die veel met de metro gaat..
pi_136376220
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef F1978 het volgende:

[..]

Nou gewoon, niets bijzonders... gewoon een algemeen iets dat me opvalt in de topics, ik hoop niet dat ik iets verkeerds daarmee gezegd heb :@
Het is gewoon heel raar. :')
pi_136376289
Tevens hoor ik altijd dat liedje van die reclame van Volkswagen als ik je naam zie. "Dream ooon!"
pi_136376326
Als je het niet irl in de kroeg zou zeggen: zeg het dan ook niet hier. Ik denk dat dat een goeie richtlijn is.

Tenzij je echt in de kroeg vrouwen aanspreekt met "hee ik vind het echt heel bijzonder hoe jij met je menstruatie omgaat :* " maar dat hoop ik niet :')
pi_136376686
quote:
3s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Elvi het volgende:
Als je het niet irl in de kroeg zou zeggen: zeg het dan ook niet hier. Ik denk dat dat een goeie richtlijn is.

Tenzij je echt in de kroeg vrouwen aanspreekt met "hee ik vind het echt heel bijzonder hoe jij met je menstruatie omgaat :* " maar dat hoop ik niet :')
Komen alleen de echte PUA-bazen mee weg natuurlijk. :').
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:30:06 #84
408723 F1978
pi_136376692
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is gewoon heel raar. :')
Ja, ik zie je punt wel daarin ja.... ach ja... verandering heeft tijd nodig zullen we maar zeggen :)

quote:

_O- nee, je hebt gelijk het is zeker een goede richtlijn ja.... en dat zou ik zeker niet zeggen daar, omdat ik niet in de kroeg kom :D
Maar daar buiten zou ik dat ook sowieso nooit zeggen tegen een vrouw, ik zou eerder zeggen als ik eenmaal met iemand samen zou zijn, dat ik het vervelend voor haar vind wanneer ze zegt dat ze er last van heeft bv.
Er voor elkaar zijn als je iemand hebt, vind ik zelf wel een belangrijk iets.
Maar goed eerst werken aan de verandering, daar gaat het voor mij de komende tijden om.
pi_136376707
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef F1978 het volgende:

[..]

Tja, dat is wel het beste.... maar dan is de vraag natuurlijk, bereik ik hier op FOK! daar wel iets mee op den duur, stel dat ik iemand hier beter zou willen kennen op FOK! ....
Dan lijkt me alleen kort reageren op topics niet de manier om ooit met iemand in aanraking te komen.
Niet dat het perse natuurlijk hier moet zijn, maar het kan natuurlijk wel hier gebeuren, dus ja...
Gvd, ik heb het je al twee keer eerder gezegd, ga hier eens kijken. Vinden ze tof, aardige, nieuwe users leren kennen. 8-)
pi_136376755
quote:

:D !
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:32:15 #87
408723 F1978
pi_136376806
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gvd, ik heb het je al twee keer eerder gezegd, ga hier eens kijken. Vinden ze tof, aardige, nieuwe users leren kennen. 8-)
Ja, maar dat gaat ook veel over meets enzo... en ik zie weinig mensen daar ook die zichzelf voorstellen. :@ ;(

Ik ben er al wel wezen kijken eerder, en ik waardeer deze tip ook zekers wel, je hebt hem niet voor niets al een paar keer uitgereikt idd aan me :@
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:34:02 #88
288245 crew  Moira
pi_136376884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik zou het dan ook niet hier blijven proberen. Als je ooit op internet een meisje tegen komt met wie het klikt, dan zal er ook heus wel initiatief van haar kant af komen. Dáár kun je dan op inspelen, maar zolang dat initiatief er van anderen niet is, lijkt me het beste voor jou om dat zélf dan ook niet te nemen (juist omdat dat blijkbaar dus bij iedereen verkeerd over komt).
Ik zou die hoop gewoon laten vervliegen als ik jou was.
Op internet/via FOK! dan he. In het echte leven moet je er gewoon vaker op uit gaan en de wereld leren kennen, zoals ik al zei; voor je éígen plezier, niet per se om een meisje te fixen.
Dat mensen er via FOK! bij toeval een relatie aan over hebben gehouden, zegt niet dat dat voor iedereen weggelegd is :P
Fuck the EBU.
pi_136376942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat ook veel over meets enzo... en ik zie weinig mensen daar ook die zichzelf voorstellen. :@ ;(

Ik ben er al wel wezen kijken eerder, en ik waardeer deze tip ook zekers wel, je hebt hem niet voor niets al een paar keer uitgereikt idd aan me :@
Er zijn er honderden geweest die zich daar hebben voorgesteld en af en toe meeten ze, maar dat is niet verplicht uiteraard. Trouwens, zolang je niet ineens met je piemel in de chipsbak gaat staan te roeren zit je safe.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:39:05 #90
408723 F1978
pi_136377200
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zou het dan ook niet hier blijven proberen. Als je ooit op internet een meisje tegen komt met wie het klikt, dan zal er ook heus wel initiatief van haar kant af komen. Dáár kun je dan op inspelen, maar zolang dat initiatief er van anderen niet is, lijkt me het beste voor jou om dat zélf dan ook niet te nemen (juist omdat dat blijkbaar dus bij iedereen verkeerd over komt).
Ik zou die hoop gewoon laten vervliegen als ik jou was.
Dat mensen er via FOK! bij toeval een relatie aan over hebben gehouden, zegt niet dat dat voor iedereen weggelegd is :P
Klopt, die zekerheid heb je nergens.
Je kan op de gekste plekken iemand tegenkomen, maar ik zie idd wel.
gebeurd het niet via FOK!... dan gebeurd het wel ergens anders.
Ik laat het wel op mij afkomen allemaal wat er gebeurd, eerst maar eens hier op FOK! veranderen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:41:15 #91
408723 F1978
pi_136377306
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Er zijn er honderden geweest die zich daar hebben voorgesteld en af en toe meeten ze, maar dat is niet verplicht uiteraard. Trouwens, zolang je niet ineens met je piemel in de chipsbak gaat staan te roeren zit je safe.
Godver _O- ... jij weet het altijd wel mooi te brengen allemaal zeg _O_

Maar idd, misschien moet ik me daar eens voorstellen.

Alleen wat is het beste om dan allemaal over mezelf te vertellen, want alles zomaar op straat gooien, zorgde er juist voor dat ik zo op FOK! in eerste instantie nogal afnam in populairiteit.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:41:45 #92
288245 crew  Moira
pi_136377333
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef F1978 het volgende:

[..]

Klopt, die zekerheid heb je nergens.
Je kan op de gekste plekken iemand tegenkomen, maar ik zie idd wel.
gebeurd het niet via FOK!... dan gebeurd het wel ergens anders.
Ik laat het wel op mij afkomen allemaal wat er gebeurd, eerst maar eens hier op FOK! veranderen.
:Y
Gewoon voor je eigen plezier, tijdverdrijf. Een reactie posten waar het je leuk lijkt om een reactie te posten of waar je denkt dat je reactie waardevol kan zijn voor het topic/de TS.
Dus niet zeggen wat je denkt dat anderen willen horen zodat ze jou aardig vinden/zodat een meisje je leuk gaat vinden. Want daar heb je blijkbaar een verkeerde kijk op waardoor dat niet werkt :P

Protip: Gezien je 'reputatie' zou ik het eerstvolgende half jaar sowieso niks seksueel getint/over seks posten. En hoewel je natuurlijk wel je mening kan geven over iemands relatie, hoe jij denkt dat het het beste aan te pakken is, zou ik ook oppassen met relatie-advies enzo, omdat half FOK! al het idee heeft dat je daar sowieso niks bakt omdat je daar zelf nauwelijks ervaring in hebt :P
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:45:25 #93
408723 F1978
pi_136377487
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

:Y
Gewoon voor je eigen plezier, tijdverdrijf. Een reactie posten waar het je leuk lijkt om een reactie te posten of waar je denkt dat je reactie waardevol kan zijn voor het topic/de TS.
Dus niet zeggen wat je denkt dat anderen willen horen zodat ze jou aardig vinden/zodat een meisje je leuk gaat vinden. Want daar heb je blijkbaar een verkeerde kijk op waardoor dat niet werkt :P
Nee, klopt.
Ik wil ook altijd wel mijn eerlijke mening geven, iets anders heeft geen zin sowieso want dan kom je al snel weer slijmerig over en dat heb ik echt gehad.
Het moet gewoon allemaal fijn gaan hier en als iedereen respectvol met elkaar omgaat, dan is hopelijk Pharkus FOK! zelf dan zelfs tevreden met mij.
pi_136377564
Als je nou één chick per keer probeert. Ik vond je best grappig tot ik er achterkwam dat je alle vrouwelijke users hier hetzelfde behandelt, dus laat maar dan.

Je gaat toch ook niet tijdens het stappen 10 chicks tegelijk proberen te versieren? Want dan krijg je er geen één...
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:49:00 #95
288245 crew  Moira
pi_136377680
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Zippow het volgende:
Als je nou één chick per keer probeert.
Slechte tip. Gewoon níét proberen zou al een betere tip zijn.
Fuck the EBU.
pi_136377711
'hosselen' :')

Dat is heel wat anders dan met een droge waffel een beetje aan je pik trekken en vieze dm's rondsturen naar vrouwen omdat je zo nodig je zaad wilt spuiten over je hand :')
pi_136377740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

Godver _O- ... jij weet het altijd wel mooi te brengen allemaal zeg _O_

Maar idd, misschien moet ik me daar eens voorstellen.

Alleen wat is het beste om dan allemaal over mezelf te vertellen, want alles zomaar op straat gooien, zorgde er juist voor dat ik zo op FOK! in eerste instantie nogal afnam in populairiteit.
Gewoon waar je ergens woont en er dan iets inflikkeren over hobbies of meer van die cliche meuk en dan gaan zij met zijn allen wel heel hard ''Welkom!'' roepen. Doen ze altijd namelijk, nieuwkomers een soort warme douche geven. Aardige mensen daar. Het is geen sollicitatiegesprek en elders kun je ook de oren van iemands kop aflullen zag ik al, dus waarom zou dat daar moeilijk zijn? Eitje voor jou. :7
pi_136377819
quote:
Als je nou één chick per keer probeert. Ik vond je best grappig tot ik er achterkwam dat je alle vrouwelijke users hier hetzelfde behandelt, dus laat maar dan.

Je gaat toch ook niet tijdens het stappen 10 chicks tegelijk proberen te versieren? Want dan krijg je er geen één...
Firefly en pua-consorten wel. Die laten een vrouw al squirten door ze gewoon aan te kijken.
pi_136377829
Ik denk dat TS beter gewoon zijn pc moet uitzetten en naar de kroeg moet gaan en daar precies hetzelfde doen wat hij hiervoor hier deed.

Dan pas ziet hij in hoe achterlijk hij zich heeft gedragen.
pi_136377887
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef F1978 het volgende:

[..]

Veelvuldig gebruik van de bloos-smiley doet ook vagijnen spontaan opdrogen. Just saying.
pi_136377959
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Veelvuldig gebruik van de bloos-smiley doet ook vagijnen spontaan opdrogen. Just saying.
dat is alleen maar omdat hij hoopt dat men dan denkt: oooh wat is 'ie zielig... laten we hem maar snel een kusje en een aai over z'n bolletje geven zodat hij weer vrolijk verder kan :')
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:54:14 #102
288245 crew  Moira
pi_136377969
quote:

[..]

Neuken? :@
Fuck the EBU.
pi_136377991
Dit is gewoon allemaal aandachtstrekkerij.
Flikker gewoon je account weg en begin opnieuw ipv dit achterlijke gejank man, :')
pi_136377996
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die laten een vrouw al squirten door ze gewoon aan te kijken.
Moet ik me nou aangesproken voelen, chef ?
pi_136378023
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef Monopoly het volgende:

[..]

dat is alleen maar omdat hij hoopt dat men dan denkt: oooh wat is 'ie zielig... laten we hem maar snel een kusje en een aai over z'n bolletje geven zodat hij weer vrolijk verder kan :')
Hij weet wel de meest onaantrekkelijke eigenschappen en dingen te combineren in zijn posts ja. :r

Bijna een talent. Bijna.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:56:20 #106
408723 F1978
pi_136378107
quote:

Klopt, dat was sowieso erg verkeerd van mij... en ik heb daar nog het meeste spijt van ;(
Sowieso omdat ik dus in het echt helemaal niet zo in elkaar zit.
Ook al was het wel gemeend wat ik zei, ik moet het niet tegen elke vrouw zeggen idd, dan verliest het zijn waarde compleet en is ook niet fair.

quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gewoon waar je ergens woont en er dan iets inflikkeren over hobbies of meer van die cliche meuk en dan gaan zij met zijn allen wel heel hard ''Welkom!'' roepen. Doen ze altijd namelijk, nieuwkomers een soort warme douche geven. Aardige mensen daar. Het is geen sollicitatiegesprek en elders kun je ook de oren van iemands kop aflullen zag ik al, dus waarom zou dat daar moeilijk zijn? Eitje voor jou. :7
Ok, dankjewel... dan weet ik in elk geval wat ik kan verwachten daar. ^O^
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:57:15 #107
408723 F1978
pi_136378158
quote:

[..]

Ok... eigenlijk zijn smilies sowieso een beetje kinderachtig om te gebruiken vind je niet ?
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:57:24 #108
288245 crew  Moira
pi_136378172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef F1978 het volgende:

[..]

Klopt, dat was sowieso erg verkeerd van mij... en ik heb daar nog het meeste spijt van ;(
Sowieso omdat ik dus in het echt helemaal niet zo in elkaar zit.
Ook al was het wel gemeend wat ik zei, ik moet het niet tegen elke vrouw zeggen idd, dan verliest het zijn waarde compleet en is ook niet fair.
Niet fair naar wie? Naar de vrouwen?
Het is heus niet alsof je dan als een player over komt ofzo, hoor.
Eerder het tegenovergestelde.
Het is niet fair tegenover jezelf, omdat je jezelf er zo mee voor schut zet.
Fuck the EBU.
pi_136378218
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Moet ik me nou aangesproken voelen, chef ?
Hoezo, jij was toch geen pua? :{w Allemaal mindere goden. Jij laat het door naar de lucht te staren gewoon pussy regenen op een droge dag. Dat is meer als een Bijbelse plaag.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:58:35 #110
408723 F1978
pi_136378250
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Niet fair naar wie? Naar de vrouwen?
Het is heus niet alsof je dan als een player over komt ofzo, hoor.
Eerder het tegenovergestelde.
Het is niet fair tegenover jezelf, omdat je jezelf er zo mee voor schut zet.
Ja, oke.... dat is wel een betere uitleg idd...
pi_136378263
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoezo, jij was toch geen pua? :{w Allemaal mindere goden. Jij laat het door naar de lucht te staren gewoon pussy regenen op een droge dag. Dat is meer als een Bijbelse plaag.
Wellicht ontgaat het mij, maar wat is een pua ?
pi_136378357
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij weet wel de meest onaantrekkelijke eigenschappen en dingen te combineren in zijn posts ja. :r

Bijna een talent. Bijna.
Ferry laat je niet gek maken, ik lig altijd slap om je posten. Alle mannen die nu bot reageren zijn jaloers. Jij doet het toch maar even :')
pi_136378413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja, oke.... dat is wel een betere uitleg idd...
:')
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:01:49 #114
408723 F1978
pi_136378448
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef GJonline het volgende:

[..]

Ferry laat je niet gek maken, ik lig altijd slap om je posten. Alle mannen die nu bot reageren zijn jaloers. Jij doet het toch maar even :')
Ik reageer ook niet eens op mensen die nooit anderen helpen en alleen maar neertrappen, wat hopen die mensen te bereiken in hun leven denk ik dan, die zijn nog een stuk zieliger dan mij in deze situatie.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:04:16 #115
408723 F1978
pi_136378602
quote:

[..]

En dankjewel.... jij verdiend voor je hulp mijn online vriendschap en de titel "BIG BOSS" :7
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 21:05:20 #116
288245 crew  Moira
pi_136378670
quote:

[..]

Eeh, degene die je quote is een vrouw :')
Fuck the EBU.
pi_136378705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:01 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik reageer ook niet eens op mensen die nooit anderen helpen en alleen maar neertrappen, wat hopen die mensen te bereiken in hun leven denk ik dan, die zijn nog een stuk zieliger dan mij in deze situatie.
Ik heb anders meer bereikt dan jou in m'n leven. En ik ben in RL zeer behulpzaam, dat ik dat hier niet ben ligt vooral aan de persoon die de hulp op dat moment vraagt. :)
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:05:55 #118
408723 F1978
pi_136378711
quote:
5s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

:@ :@ huh.... serieus ??
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 21:06:52 #119
288245 crew  Moira
pi_136378764
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef F1978 het volgende:

[..]

:@ :@ huh.... serieus ??
Ik had het toch niet tegen jou? :P
GJonline quote -Strawberry- (die een vrouw is) en reageert daarop dat de mannen jaloers zijn.
Fuck the EBU.
pi_136378766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef F1978 het volgende:

[..]

En dankjewel.... jij verdiend voor je hulp mijn online vriendschap en de titel "BIG BOSS" :7
Dank je :@
pi_136378796
quote:
5s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Weet ik :')
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 21:07:41 #122
288245 crew  Moira
pi_136378815
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef GJonline het volgende:

[..]

Weet ik :')
Dan snap ik de toevoeging van die quote niet :')
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:08:04 #123
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136378836
quote:

[..]

Kut, ben ik daarom nog maagd? ;(

quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Neuken? :@
Nee, je hebt teveel partners gehad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:08:17 #124
408723 F1978
pi_136378847
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef Oja-Joh het volgende:

[..]

Ik heb anders meer bereikt als jou in m'n leven. En ik ben in RL zeer behulpzaam, dat ik dat hier niet ben ligt vooral aan de persoon die de hulp op dat moment vraagt. :)
Ten eerste jij kent mijn leven niet eens dus kan je niet daarover oordelen dat je meer bereikt hebt.
Ik ben ook behulpzaam IRL btw.
En waarom niet de persoon helpen in plaats van oordelen, bovendien heb ik niet eens jou naam genoemd, jij voelde je dus zelf al aangesproken :D
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 21:09:15 #125
288245 crew  Moira
pi_136378905
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kut, ben ik daarom nog maagd? ;(

[..]

Nee, je hebt teveel partners gehad.
Ik heb mijn limiet overschreden ;(
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 februari 2014 @ 21:09:20 #126
Brabo Bastard
pi_136378913
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Wellicht ontgaat het mij, maar wat is een pua ?
Pick Up Artist.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:09:35 #127
408723 F1978
pi_136378932
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik had het toch niet tegen jou? :P
GJonline quote -Strawberry- (die een vrouw is) en reageert daarop dat de mannen jaloers zijn.
ohhh shit hahaha... verkeerd gelezen, never mind.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:10:03 #128
408723 F1978
pi_136378960
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:06 schreef GJonline het volgende:

[..]

Dank je :@
Graag gedaan ;)
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 21:10:24 #129
288245 crew  Moira
pi_136378983
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Pick Up Artist.
Ik snap ook niet wat daar nou zo prestigieus aan is :')
Fuck the EBU.
pi_136379004
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan snap ik de toevoeging van die quote niet :')
Dat heb ik ook wel eens, maakt niet uit :')
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 21:10:57 #131
288245 crew  Moira
pi_136379022
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef GJonline het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens, maakt niet uit :')
Huuuu mijn brein ;(
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:11:23 #132
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136379046
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb mijn limiet overschreden ;(
Spijtig. Het had zo mooi kunnen zijn.
pi_136379151
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:08 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ten eerste jij kent mijn leven niet eens dus kan je niet daarover oordelen dat je meer bereikt hebt.
Ik ben ook behulpzaam IRL btw.
En waarom niet de persoon helpen in plaats van oordelen, bovendien heb ik niet eens jou naam genoemd, jij voelde je dus zelf al aangesproken :D
Je reageerde meerdere malen niet op me dus vrij logisch dat ik me "aangesproken" (middelbare school uitspraak) voel. Ik help je niet omdat je niet te helpen valt. Je begint als je tegen een vrouw praat spontaan over menstruatie te praten. :') Je gebruikt "hosselen" omdat andere mensen dat ook doen hier op het forum. (Hoezo jezelf blijven). En wat je hier niet doet doe je wel op het sekswoordenboek forum. :')
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:15:09 #134
408723 F1978
pi_136379267
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef Oja-Joh het volgende:

[..]

Je reageerde meerdere malen niet op me dus vrij logisch dat ik me "aangesproken" (middelbare school uitspraak) voel. Ik help je niet omdat je niet te helpen valt. Je begint als je tegen een vrouw praat spontaan over menstruatie te praten. :') Je gebruikt "hosselen" omdat andere mensen dat ook doen hier op het forum. (Hoezo jezelf blijven). En wat je hier niet doet doe je wel op het sekswoordenboek forum. :')
Het is nooit te laat voor iemand, iedereen kan veranderen als de wil er is...
Maar ik snap niet wat jij in deze topic doet, aangezien jij niet van plan bent te helpen blijkbaar.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 21:15:25 #135
288245 crew  Moira
pi_136379291
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Spijtig. Het had zo mooi kunnen zijn.
Gelukkig was ik sowieso al van plan om het de rest van mijn leven nog maar met één bedpartner te doen O+
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 21:16:18 #136
288245 crew  Moira
pi_136379346
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:15 schreef F1978 het volgende:

[..]

Het is nooit te laat voor iemand, iedereen kan veranderen als de wil er is...
Maar ik snap niet wat jij in deze topic doet, aangezien jij niet van plan bent te helpen blijkbaar.
Toch heeft hij wel een punt, het is niet zo alsof mensen het je niet eerder duidelijk hebben proberen te maken. :Y
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 februari 2014 @ 21:18:18 #137
Brabo Bastard
pi_136379468
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap ook niet wat daar nou zo prestigieus aan is :')
Sommige mensen zouden het zo op hun CV zetten als titel die ze voor hun naam willen hebben.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:18:32 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136379483
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Gelukkig was ik sowieso al van plan om het de rest van mijn leven nog maar met één bedpartner te doen O+
Ik zou er zo voor tekenen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:18:59 #139
408723 F1978
pi_136379516
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Toch heeft hij wel een punt, het is niet zo alsof mensen het je niet eerder duidelijk hebben proberen te maken. :Y
Klopt, maar ik was er zelf nog niet aan toe eerder.
Soms was het koppigheid van mezelf hierin, maar vaker eigenlijk moeite met het accepteren van dat ik zo kon overkomen naar een ander, gewoon niet kunnen dealen met de situatie zeg maar.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 21:21:17 #140
288245 crew  Moira
pi_136379669
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sommige mensen zouden het zo op hun CV zetten als titel die ze voor hun naam willen hebben.
Die schaar ik samen met het andere tokkie-volk in het groepje bevolking waar ik niet mee omga en dus niet tegenkom in mijn dagelijks leven, gelukkig :')
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zou er zo voor tekenen.
Jij zou Mono ook wel willen, he? :@
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:18 schreef F1978 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik was er zelf nog niet aan toe eerder.
Soms was het koppigheid van mezelf hierin, maar vaker eigenlijk moeite met het accepteren van dat ik zo kon overkomen naar een ander, gewoon niet kunnen dealen met de situatie zeg maar.
En dus is het uit de hand gaan lopen en zijn de reacties nu vaak veel feller en komen misschien juist harder aan.
Zonde wel, maar vind het wel knap van je dat je het nu wel ziet en eraan wilt werken.
Of het gaat lukken is nog maar de vraag, maar dat zullen we in de loop der tijd wel zien.
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:27:03 #141
408723 F1978
pi_136380015
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef Moira. het volgende:

En dus is het uit de hand gaan lopen en zijn de reacties nu vaak veel feller en komen misschien juist harder aan.
Zonde wel, maar vind het wel knap van je dat je het nu wel ziet en eraan wilt werken.
Of het gaat lukken is nog maar de vraag, maar dat zullen we in de loop der tijd wel zien.
Ja, het is eigenlijk gewoon schandalig hoe ik heb gedaan de afgelopen maanden hier.
En idd wanneer een aantal mensen wat strenger en/of duidelijker tegen mij was, was het wel verdiend ja.
Ik gebruikte het forum een beetje teveel voor de verkeerde zaken.
Ook al was het niet duivels bedoeld, het is wel vervelend als veel mensen irritatie hebben meegemaakt door mijn gedrag natuurlijk.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:27:53 #142
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136380064
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jij zou Mono ook wel willen, he? :@

Nee, we pasten niet bij elkaar seksueel gezien.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 21:29:19 #143
288245 crew  Moira
pi_136380155
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja, het is eigenlijk gewoon schandalig hoe ik heb gedaan de afgelopen maanden hier.
En idd wanneer een aantal mensen wat strenger en/of duidelijker tegen mij was, was het wel verdiend ja.
Ook al was het niet duivels bedoeld, het is wel vervelend als veel mensen irritatie hebben meegemaakt door mijn gedrag natuurlijk.
We zullen zien de komende tijd ^O^
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jammer, wel ;(
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:31:02 #144
408723 F1978
pi_136380258
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

We zullen zien de komende tijd ^O^

Klopt, maar ik waardeer je tips in elk geval zeker wel... bedankt daarvoor en ik hoop dat ik veel FOK!-mensen anders kan laten denken over mij.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:44:33 #145
408723 F1978
pi_136381061
quote:
Ik vond je best grappig
Ik zal mijn best doen te laten zien de komende periode dat ik serieus ben over dat ik ervoor ga te veranderen.
Nogmaals sorry hoe ik je behandeld heb, dat had je zeker niet verdiend.
pi_136381084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Boe-fucking-hoe
Gast, stop gewoon met dat aandachtshoer gejank.
Flikker dit account gewoon weg, begin opnieuw en gedraag je gewoon. Hier valt niets meer te redden, je lult je alleen maar verder de kutkloterij in.
pi_136381189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:44 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik zal mijn best doen te laten zien de komende periode dat ik serieus ben over dat ik ervoor ga te veranderen.
Nogmaals sorry hoe ik je behandeld heb, dat had je zeker niet verdiend.
Zo, mag ik een teiltje :')_!

Wat een onzin man. Je hebt tig vrouwen aangesproken, waarschijnlijk veel meer dan 50.
'Je had het niet verdiend'
Wat een achterlijke mongool ben je dan man :') Beetje de hele dag aan je pik trekken en smerige DM's sturen en later jaaaaa sorry je bent speciaal dit verdien je niet etc etc :')_!

Kansloos dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 21:47:13 ]
pi_136382045
Waar blijven mijn smerige DM's?
pi_136382595
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef F1978 het volgende:
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:39:33 #150
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136384492
Freddie, waarom neem je FOK! zo serieus? 'Ik wil mijn postgedrag veranderen' :') Je bent 35 kerel. Het is maar een forum.

Ga in het echte leven aan jezelf werken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136385023
quote:

[..]

Wat doet hij precies dan, behalve zichzelf belachelijk maken?
pi_136389033
Meer posts van Monopoly gaarne, tenminste nog iemand die zegt waar het op staat.
  donderdag 6 februari 2014 @ 00:59:46 #153
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_136389216
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heeft die jongen met jou ook al het bed gedeelt?
Wat een boefje is het ook he, en dan beweren dat ie de term pua niet kent.
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 02:06:00 #154
288245 crew  Moira
pi_136389836
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:59 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Het is een sletje :@
Fuck the EBU.
  donderdag 6 februari 2014 @ 06:43:00 #155
408723 F1978
pi_136390627
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:10 schreef complicate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D ;)

quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Freddie, waarom neem je FOK! zo serieus? 'Ik wil mijn postgedrag veranderen' :') Je bent 35 kerel. Het is maar een forum.

Ga in het echte leven aan jezelf werken.
Het is Ferry en zoals ik eerder heb gezegd in dit topic, ben ik IRL qua gedrag en instellingen naar vrouwen toe wel meer respectvol.
Dit was eigenlijk mijn eerste forum waar ik op zat en ik vind het een leuk forum met aardige mensen over het algemeen.
Als die verandering dus lukt, dan kan ik in elk geval in de topics voortaan ook echt de mensen proberen te helpen vooral, in plaats van mensen lastig te vallen met mijn gedrag.
En wie weet zorg ik nog voor een fijne gezelligheid in 1 van de SC's.
  donderdag 6 februari 2014 @ 06:47:08 #156
408723 F1978
pi_136390643
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat doet hij precies dan, behalve zichzelf belachelijk maken?
Dat zie jij zo, gelukkig wil de meerderheid wel me helpen in plaats van goedkoop afzeiken. :')
pi_136390752
Aandachtshoerentopic
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:02:33 #158
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136391090
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 06:43 schreef F1978 het volgende:

[..]

Het is Ferry en zoals ik eerder heb gezegd in dit topic, ben ik IRL qua gedrag en instellingen naar vrouwen toe wel meer respectvol.
Dit was eigenlijk mijn eerste forum waar ik op zat en ik vind het een leuk forum met aardige mensen over het algemeen.
Als die verandering dus lukt, dan kan ik in elk geval in de topics voortaan ook echt de mensen proberen te helpen vooral, in plaats van mensen lastig te vallen met mijn gedrag.
Maar Theo, je hebt het telkens over vrouwen. Je wilt graag een vriendin. Daar komt het op neer toch? Je mist liefde en ook vooral de seks aan je postgedrag te zien. Ooit aan datingsites gedacht? Er loopt hier ook een reeks die daarover gaat.
pi_136392284
De beste tips die ik je kan geven zijn :

1. Verlaat je account en log er nooit meer op in.
2. Focus je op jezelf in het echte leven, zoek hobbies, ga sporten, ga op reis, weet ik veel wat, zolang het maar niks met vrouwen te maken heeft.
3. Stop eens met je druk maken om wat een ander vindt, je bent 35, op deze leeftijd zou je toch al geleerd moeten hebben dat alleen jij bepaalt wat goed voor je is. Zeker de mening van een vreemde, die wij allemaal voor je zijn op dit forum, boeit 0,0%.
4. Zodra je je eigen leven op orde hebt en je dus helemaal tevreden bent met jezelf, DAN zou ik eens rustig op zoek gaan naar vrouwelijk contact, bv. in de kroeg of op een datingsite.
5. Niet elke vrouw is een potentiële partner.
6. Zie 5.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136393960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 06:47 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dat zie jij zo, gelukkig wil de meerderheid wel me helpen in plaats van goedkoop afzeiken. :')
Ik heb ook gezegd wat je moest doen. Het is geen rocket science. Gewoon niet meer slijmen bij vrouwen.
pi_136394003
quote:
Het probleem is niet dat je respectloos bent. Het maakt niemand wat uit als je "flirt" met meerdere vrouwelijke users. Het gaat om de manier waarop. Die is totaal niet aantrekkelijk.
  donderdag 6 februari 2014 @ 11:16:26 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136395021
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:59 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nouja, eerlijk is eerlijk. Ik heb hem versierd.
pi_136395527
quote:

[..]

:D ;)

[..]

Op welke fora zit je nog meer? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Oja-Joh op 06-02-2014 11:46:01 ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:35:09 #164
408723 F1978
pi_136409313
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Maar Theo, je hebt het telkens over vrouwen. Je wilt graag een vriendin. Daar komt het op neer toch? Je mist liefde en ook vooral de seks aan je postgedrag te zien. Ooit aan datingsites gedacht? Er loopt hier ook een reeks die daarover gaat.
Zeg maar Paul _O-
Datingsites heb ik geprobeerd, Lexa, Relatieplaneet en zo.... dat is allemaal niks... het systeem wat zij hebben werkte gewoon niet.
Die hadden gewoon de techniek van Badoo moeten hebben bv, het is dat er op Badoo veel mensen zitten die echt vervelend deden tegen andere mensen, maar de techniek werkte uitstekend en je had ook gewoon goed en snel contact met iemand daar.
De relatiesites zouden er goed aan doen, die techniek ook te gebruiken.
Bij die datingssites verloopt de communicatie gewoon niet echt modern, waardoor je er niet veel mee opschiet uiteindelijk, af en toe een berichtje... maar diegene is dan nooit online en dus laat je maar berichten achter voor elkaar.
Zo ben je jaren bezig voordat je eindelijk een beetje iets weet van elkaar :').
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:38:23 #165
408723 F1978
pi_136409406
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb ook gezegd wat je moest doen. Het is geen rocket science. Gewoon niet meer slijmen bij vrouwen.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het probleem is niet dat je respectloos bent. Het maakt niemand wat uit als je "flirt" met meerdere vrouwelijke users. Het gaat om de manier waarop. Die is totaal niet aantrekkelijk.
Dit ben ik daarom ook van plan dus te veranderen ja... geen vrouw wil ik dus meer het gevoel van :r :r bezorgen.
Vooral omdat het veel meer verkeerd over is gekomen dan dus de bedoeling is.
Maar thanks voor je hulp.
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:38:48 #166
408723 F1978
pi_136409419
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:31 schreef Oja-Joh het volgende:

[..]

Op welke fora zit je nog meer? :)
Vanwaar die vraag ? :D
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:38:48 #167
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136409421
quote:
_O-
En altijd het laatste woord.
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:40:37 #168
408723 F1978
pi_136409478
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
De beste tips die ik je kan geven zijn :

1. Verlaat je account en log er nooit meer op in.
2. Focus je op jezelf in het echte leven, zoek hobbies, ga sporten, ga op reis, weet ik veel wat, zolang het maar niks met vrouwen te maken heeft.
3. Stop eens met je druk maken om wat een ander vindt, je bent 35, op deze leeftijd zou je toch al geleerd moeten hebben dat alleen jij bepaalt wat goed voor je is. Zeker de mening van een vreemde, die wij allemaal voor je zijn op dit forum, boeit 0,0%.
4. Zodra je je eigen leven op orde hebt en je dus helemaal tevreden bent met jezelf, DAN zou ik eens rustig op zoek gaan naar vrouwelijk contact, bv. in de kroeg of op een datingsite.
5. Niet elke vrouw is een potentiële partner.
6. Zie 5.
Ok... bedankt voor je tips/advies ^O^
pi_136413470
tvp
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:15:04 #170
408723 F1978
pi_136413642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
tvp
TerugVindPost he... goed van je dat je mijn topic wilt blijven volgen ^O^
pi_136413676
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef F1978 het volgende:

[..]

TerugVindPost he... goed van je dat je mijn topic wilt blijven volgen ^O^
Alsof ik dan ook maar iets van jouw loopbaan zou willen missen :P. Jij bent mijn idool!
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:17:01 #172
408723 F1978
pi_136413732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Alsof ik dan ook maar iets van jouw loopbaan zou willen missen :P. Jij bent mijn idool!
oh ok.... waarom precies ben ik jouw idool dan ?
pi_136413809
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef F1978 het volgende:

[..]

oh ok.... waarom precies ben ik jouw idool dan ?
Omdat je me doet denken aan Will Smith.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:19:10 #174
408723 F1978
pi_136413853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:18 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Omdat je me doet denken aan Will Smith.
Haha aan Will Smith ?? waarom dat dan ?
pi_136413871
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef F1978 het volgende:

[..]

Je huidskleur!
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:19:39 #176
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136413880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef F1978 het volgende:

[..]

Jij doet me denken aan Gerard Joling bby.
MV NS FR DS MD
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:22:09 #177
408723 F1978
pi_136414022
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Je huidskleur!
quote:
6s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Jij doet me denken aan Gerard Joling bby.
Ik denk dat ik toch maar gewoon mezelf blijf :D

Maar on-topic, hebben jullie nog tips of advies met mij te delen aangaande deze topic ?
pi_136414076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

Maar on-topic, hebben jullie nog tips of advies met mij te delen aangaande deze topic ?
Ja! Heb je geprobeerd foto's van je achterwerk mee te sturen met de fallusfoto's? Er zijn vrouwen die een lekker kontje wel kunnen waarderen ^O^
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:24:38 #179
408723 F1978
pi_136414160
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Ja! Heb je geprobeerd foto's van je achterwerk mee te sturen met de fallusfoto's? Er zijn vrouwen die een lekker kontje wel kunnen waarderen ^O^
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:25:26 #180
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136414199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

Geen nieuwe tips maar zodat je het niet vergeet:

- Niet wanhopig doen
- Wel behulpzaam zijn maar je zou er goed aan doen om het wat te minderen
MV NS FR DS MD
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:27:47 #181
408723 F1978
pi_136414291
quote:
6s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:25 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Geen nieuwe tips maar zodat je het niet vergeet:

- Niet wanhopig doen
- Wel behulpzaam zijn maar je zou er goed aan doen om het wat te minderen
Ok... thanks ^O^

Tja, zoals ik verwacht had komt het allemaal op die 2 dingen vooral neer idd.
Ik ga daar dus zeker op letten, zodat ik toch over een tijd op FOK! anders gezien wordt.
Want dit soort veranderingen moeten toch haast wel opvallen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:28:46 #182
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136414330
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ok... thanks ^O^

Tja, zoals ik verwacht had komt het allemaal op die 2 dingen vooral neer idd.
Ik ga daar dus zeker op letten, zodat ik toch over een tijd op FOK! anders gezien wordt.
Want dit soort veranderingen moeten toch haast wel opvallen.
O en zelfverzekerdheid doet het altijd goed. Dus niet als een arrogante kwal rondlopen maar ook niet als een sulletje naar de grond staren.
MV NS FR DS MD
pi_136414353
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef F1978 het volgende:

[..]

Het werkt prima!
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:33:37 #184
408723 F1978
pi_136414570
quote:
6s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

O en zelfverzekerdheid doet het altijd goed. Dus niet als een arrogante kwal rondlopen maar ook niet als een sulletje naar de grond staren.
Ja, daar heb je zeker wel gelijk in.
En positief zijn en een beetje humor kan ook geen kwaad he :D
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Het werkt prima!
Bedankt voor je tip in elk geval, maar ik denk dat zoiets in KPD beter werkt.
Bovendien heeft dat weinig nog met dit topic te maken in de zin van echte hulp waar ik hier om vroeg :D
Maar goed een dolletje kan ik wel waarderen van jouw kant in mijn topic :P
pi_136415633
Gewoon dickpics sturen werkt meestal.
pi_136415679
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:38 schreef F1978 het volgende:

[..]

Vanwaar die vraag ? :D
Sekswoordenboek :D.

Vallen de dames daar wel voor je charmes?
pi_136420211
Ik geloof niet dat je zo niet bent irl.

Mijn tip is om zo'n coach te zoeken en vooral buiten Fok! aan jezelf te werken
pi_136422689
Ik geloof trouwens wel dat je zelf denkt dat je irl niet zo bent.

Maar het zou mij niet verbazen als wat jij in dit topic vertelde over die vrienden, met precies hetzelfde te maken heeft.
pi_136423142
Op FOK! komt het nooit meer goed, aangezien iedereen (hoe je je gedrag ook zal veranderen) weet wat je intenties zijn. Tijd voor een nieuw forum. Probeer viva, girlscene of bokt.
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:27:22 #190
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136424225
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef F1978 het volgende:

[..]

Zeg maar Paul _O-
Datingsites heb ik geprobeerd, Lexa, Relatieplaneet en zo.... dat is allemaal niks... het systeem wat zij hebben werkte gewoon niet.
Die hadden gewoon de techniek van Badoo moeten hebben bv, het is dat er op Badoo veel mensen zitten die echt vervelend deden tegen andere mensen, maar de techniek werkte uitstekend en je had ook gewoon goed en snel contact met iemand daar.
De relatiesites zouden er goed aan doen, die techniek ook te gebruiken.
Bij die datingssites verloopt de communicatie gewoon niet echt modern, waardoor je er niet veel mee opschiet uiteindelijk, af en toe een berichtje... maar diegene is dan nooit online en dus laat je maar berichten achter voor elkaar.
Zo ben je jaren bezig voordat je eindelijk een beetje iets weet van elkaar :').
Beste Bob, wat hoop je dan te bereiken op FOK!? Het houdt je allemaal heel erg bezig hoe je je hier gedraagt. Terwijl een forum als dit gewoon leuk is voor erbij maar het moet niet je leven gaan beheersen (gevaarlijke uitspraak dit). Uiteindelijk zal je in het echte leven verder moeten bouwen. Zeg eens eerlijk: hoop je hier een vriendin te krijgen?
pi_136424627
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Dehelerambam het volgende:

eensch.
pi_136425691
Bij het idee dat F1978 achter de foksters aan loopt te jagen hoor ik de hele tijd dat deuntje van Benny Hill in mijn hoofd.

vrijdag 7 februari 2014 @ 06:36:32 #193
408723 F1978
pi_136428053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Dehelerambam het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:51 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik geloof trouwens wel dat je zelf denkt dat je irl niet zo bent.

Maar het zou mij niet verbazen als wat jij in dit topic vertelde over die vrienden, met precies hetzelfde te maken heeft.
Nou ik ben toch echt anders hoor IRL.
Want zoals de oude ik dus was(dus voor dit topic), zou dat betekenen dat ik op straat de eerste de beste vrouw lastig zou vallen met mijn gedrag.
Nou dat doe ik dus echt niet.
En die vrienden heb ik al jaren niet meer, maar die waren dus totaal niet zo.
Vooral alleen profiteren van mij, maar waren toen niet verleiders van vrouwen te noemen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 06:44:43 #194
408723 F1978
pi_136428071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:01 schreef Rodawa het volgende:
Op FOK! komt het nooit meer goed, aangezien iedereen (hoe je je gedrag ook zal veranderen) weet wat je intenties zijn. Tijd voor een nieuw forum. Probeer viva, girlscene of bokt.
Bedankt voor die suggesties.
Maar ik ga mijn gedrag veranderen en als de vrouwen niks meer met mij evenzogoed te maken willen hebben, zijn ze mij ook niet waard.
Want ik kan me dus niet voorstellen dat elke vrouw hier perfect is op dit forum.
En iedereen verdiend een kans wanneer die veranderd.

quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Beste Bob, wat hoop je dan te bereiken op FOK!? Het houdt je allemaal heel erg bezig hoe je je hier gedraagt. Terwijl een forum als dit gewoon leuk is voor erbij maar het moet niet je leven gaan beheersen (gevaarlijke uitspraak dit). Uiteindelijk zal je in het echte leven verder moeten bouwen. Zeg eens eerlijk: hoop je hier een vriendin te krijgen?
Het is ook niet dat FOK! mijn leven beheerst, maar ik vind het wel leuk hier.
En tja... een klik met iemand kan overal ontstaan, ik zeg niet dat het perse hier moet zijn.
Maar het kan natuurlijk wel zo gaan net zo goed hier, als ergens anders op een ander forum, of IRL.
En ik heb er geen problemen mee, wanneer ik iemand tegenkom om daar IRL verder mee te gaan.
pi_136428458
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 06:36 schreef F1978 het volgende:
Want zoals de oude ik dus was(dus voor dit topic), zou dat betekenen dat ik op straat de eerste de beste vrouw lastig zou vallen met mijn gedrag.
Vooral alleen profiteren van mij, maar waren toen niet verleiders van vrouwen te noemen.
Hoho dat zei ik allemaal niet.

Ik bedoel dat ik denk dat wat je gedrag hier veroorzaakt, je irl ook hebt. Uitingsvorm zal best anders kunnen zijn omdat het irl bijvoorbeeld lastiger is en er meer een barrière bestaat om random vrouwen piemelpics te sturen ;).

Uiteindelijk ik het over wat er achter het gedrag ligt.

Een voorbeeld: stel dat je problemen hebt met het juist aanvoelen van mensen/situaties. Andere mensen voelen dan automatisch aan waar de grens ligt en gaan daar of expres over of besluiten een stap terug te doen. Maar omdat je niet aanvoelt dat die grens bestaat, er als gevolg daarvan overheen gaat, snap je niet waarom mensen boos worden.
Dat zou dan gelden voor vrouwen die je benadert, maar kan net zo goed op andere situaties van toepassing zijn. Bijvoorbeeld aanvoelen dat bepaalde anderen alleen met je omgaan omdat ze je ergens voor nodig hebben, in plaats van dat ze vrienden zijn.

Hopelijk is het zo duidelijker.

En eerlijk gezegd denk ik dat je vrouwen irl niet aanspreekt als hier, maar er wel zat awkward momenten zijn. Weet alleen niet of je die zelf door hebt.

Wel een gedurfd topic dit, netjes.
pi_136428929
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:40 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ok... bedankt voor je tips/advies ^O^
Ook die eerste is belangrijk, deze account is ''vervuild''.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136431545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ook die eerste is belangrijk, deze account is ''vervuild''.
Deze :') En alsof je hem niet meteen ertussen uit pikt zodra hij een nieuw account aan maakt.
pi_136432279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 06:36 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

Wat is de reden dat jij op FOK! zit?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:47:51 #199
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136432805
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij wil jouw aardbeitje spotten.

Hihaho
pi_136433060
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hij wil jouw aardbeitje spotten.

Hihaho
Ik heb geen vadercomplex, sorry.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:44:53 #201
408723 F1978
pi_136444404
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn hoofdreden is vooral proberen mensen in de topics te helpen... en mocht ik, wanneer ik dus een tijd heb laten zien dat het ook anders kan met mij qua mijn gedrag, dan zal ik het leuk vinden als ik hier of ergens anders een vrouw zou tegenkomen waarmee het klikt.
Maar dit hoeft dus niet perse op FOK! te zijn.
Want mijn prioriteit is toch echt mijn advies en hopelijk daarmee hulp aan mensen te geven.
Want ja.... zowel IRL, als op dit forum en andere forums zijn overal wel aardige vrouwen tegen te komen natuurlijk.
pi_136445300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:44 schreef F1978 het volgende:

[..]

Mijn hoofdreden is vooral proberen mensen in de topics te helpen... en mocht ik, wanneer ik dus een tijd heb laten zien dat het ook anders kan met mij qua mijn gedrag, dan zal ik het leuk vinden als ik hier of ergens anders een vrouw zou tegenkomen waarmee het klikt.
Want mijn prioriteit is toch echt mijn advies en hopelijk daarmee hulp aan mensen te geven.
Want ja.... zowel IRL, als op dit forum en andere forums zijn overal wel aardige vrouwen tegen te komen natuurlijk.
Ik geloof er echt helemaal niets van, dat jij hier vooral voor advies aanwezig bent. Wake up and smell the dm/pm-ban.
pi_136445869
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:44 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja, de reacties van je in kpd en sex zitten echt vol adviezen inderdaad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136445990
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
_O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:41:44 #205
408723 F1978
pi_136446453
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik geloof er echt helemaal niets van, dat jij hier vooral voor advies aanwezig bent. Wake up and smell the dm/pm-ban.
Geloof wat je wil, toch ben ik het zekers wel van plan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vandaar dat ik dus deze topic ben begonnen, eerder was ik er niet aan toe.
Bovendien denk ik niet dat kijken naar het verleden qua posts mij helpt.
Dus vandaar dat jij vast wel een paar vriendelijke en volwassen tips of adviezen kan geven he :Y
pi_136446539
Log gewoon uit en kom niet meer terug. Viezeriken zoals jij hoeven we hier niet.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:57:25 #207
408723 F1978
pi_136446905
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:44 schreef Snowbells het volgende:
Log gewoon uit en kom niet meer terug. Viezeriken zoals jij hoeven we hier niet.
Bedankt voor je advies, maar ik wacht wel op andere mensen die wel geloven dat iemand kan veranderen.
Of geloof je nou werkelijk dat ik een topic als deze heb geopend voor alleen aandacht te krijgen, geloof dat maar niet want dan zit je er echt naast.
Maar goed sommige mensen mogen je niet en dan gaan ze meteen je afbranden.
Ik vraag om tips en advies waar ik wat aan heb.
En dat is alles wat ik verlang van dit topic, je bent uiteraard niet verplicht te helpen hoor.
Je kan me ook verder gaan afbranden, maar wat hoop je daarmee te bereiken.
Van FOK! af gaan zal niet gebeuren kan ik je verzekeren sowieso.
Ik wil dus op FOK! vooral alleen advies geven in de topics en daarmee hoop ik mensen te helpen.
pi_136446949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

Bedankt voor je advies, maar ik wacht wel op andere mensen die wel geloven dat iemand kan veranderen.
Of geloof je nou werkelijk dat ik een topic als deze heb geopend voor alleen aandacht te krijgen, geloof dat maar niet want dan zit je er echt naast.
Maar goed sommige mensen mogen je niet en dan gaan ze meteen je afbranden.
En dat is alles wat ik verlang van dit topic, je bent uiteraard niet verplicht te helpen hoor.
Je kan me ook verder gaan afbranden, maar wat hoop je daarmee te bereiken.
Van FOK! af gaan zal niet gebeuren kan ik je verzekeren sowieso.
Ik wil dus op FOK! vooral alleen advies geven in de topics en daarmee hoop ik mensen te helpen.
Niemand die nog advies van jou zal aannemen :)
pi_136446977
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

Die krijg je meerdere malen. Uitloggen en niet meer terug komen viespeuk
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:00:46 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136447034
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:44 schreef Snowbells het volgende:
pi_136447095
Zie mijn signature.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:02:17 #212
408723 F1978
pi_136447098
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Niemand die nog advies van jou zal aannemen :)
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:59 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Die krijg je meerdere malen. Uitloggen en niet meer terug komen viespeuk
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bedankt voor jullie bijdrage, ik zal het zeker in overweging nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:03:15 #213
408723 F1978
pi_136447142
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Zie mijn signature.
Prima dan voor jou ook hetzelfde antwoord: :')
pi_136447158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Bedankt voor jullie bijdrage, ik zal het zeker in overweging nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker toch op man, mongool.
Mij een beetje emo.giffen. Als er iemand ook maar een kneus is ben jij het wel.
Ik heb gezien wat je naar mijn vriendin stuurde in de DM :')_!
Kansloos ventje. Zal ik die bende eens doorsturen naar mensen? Zou je dat willen ?

Fuck off man vieze wanker.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:05:55 #215
408723 F1978
pi_136447238
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:03 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Flikker toch op man, mongool.
Mij een beetje emo.giffen. Als er iemand ook maar een kneus is ben jij het wel.
Ik heb gezien wat je naar mijn vriendin stuurde in de DM :')_!
Kansloos ventje. Zal ik die bende eens doorsturen naar mensen? Zou je dat willen ?

Fuck off man vieze wanker.
Ben je boos, pluk een roos :*
pi_136447268
Vies mannetje.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:07:35 #217
408723 F1978
pi_136447313
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Vies mannetje.
Heel volwassen :')
pi_136447340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:03 schreef F1978 het volgende:

[..]

Prima dan voor jou ook hetzelfde antwoord: :')
Welk antwoord?
Wat voor een spelletje speel jij?
Ik probeer te helpen maar dan krijg ik van dit soort ondoorgrondelijke antwoorden terug, erg naar wel.
pi_136447360
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:07 schreef F1978 het volgende:

[..]

Heel volwassen :')
Ja, volwassen ja _O- _O- _O-
Vieze dm's sturen naar meisjes van 18 t.m 25 als 35 jarige man is volwassen :D :D :D
pi_136447378
Zieke PUA skillz deze gozer _O_
pi_136447393
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Vieze dm's sturen naar meisjes van 18 t.m 25 als 35 jarige man is volwassen :D :D :D
Ook naar jonger dan 18 hoor.
pi_136447428
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef chroestjov het volgende:

[..]

:') Deze ts. :')

Ranzig mannetje.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:10:56 #223
408723 F1978
pi_136447470
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Vandaar deze topic slimmerd :')
Ik ben tenminste bereid te veranderen, jouw gedrag zal je mee moeten dragen de rest van je leven.
best triest vind ik het voor je ;(
pi_136447522
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dit kan ik bevestigen
pi_136447528
quote:
ik heb zijn piemel al gezien
pi_136447531
Alsof 'veranderen' op FOK! ook maar iets verandert aan het feit dat je minderjarige meisjes hele smerige dingen hebt gestuurd.
Hoe narrow-minded ben jij wel niet ?
pi_136447541
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik ben tenminste bereid te veranderen, jouw gedrag zal je mee moeten dragen de rest van je leven.
Hij opent tenminste geen topic omdat iedereen hem uitkotst en van hem walgt op een forum
pi_136447581
Kijk 1 keer je pohi man :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:14:00 #229
408723 F1978
pi_136447601
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:12 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Hij opent tenminste geen topic omdat iedereen hem uitkotst en van hem walgt op een forum
En dat is een slecht iets vind je ?? iemand die aan zichzelf wil werken dus ?? ja heel vreemd zeg :')
pi_136447603
Ik vind TS best chanant
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:14:49 #231
408723 F1978
pi_136447629
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef Weissman het volgende:
Zieke PUA skillz deze gozer _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:14 schreef Weissman het volgende:
Ik vind TS best chanant
pi_136447664
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:14 schreef F1978 het volgende:

[..]

En dat is een slecht iets vind je ?? iemand die aan zichzelf wil werken dus ?? ja heel vreemd zeg :')
Godverdomme wat ben je toch ook een gigantische mongool
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:15:54 #233
408723 F1978
pi_136447669
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:13 schreef Snowbells het volgende:
Kijk 1 keer je pohi man :')
Ik vind je tekst schattig, helaas voor jou weet ik totaal niet wat je bedoeld ermee :?
pi_136447684
Zie nu dat ts mij ook ooit twee dm's heeft gestuurd. Ik hoor er bij gelukkig. *opgelucht ademhaalt
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:16:14 #235
408723 F1978
pi_136447685
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Godverdomme wat ben je toch ook een gigantische mongool
:*
pi_136447742
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:12 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik heb zijn piemel al gezien
Een prachtexemplaar toch? 10/10 semihomo
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:19:19 #237
408723 F1978
pi_136447788
Zeg wat jullie willen, ik accepteer alleen advies en hulp en dit is mijn topic.
Vind je het niks, dan is dat gelukkig mijn probleem niet.
pi_136447910
lkkr lkkr topic virendje
pi_136447936
Ik ken nog een matige grap voor op een rommelmarkt ofzo
pi_136447968
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

cker cker
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:25:08 #241
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136448002
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Zie nu dat ts mij ook ooit twee dm's heeft gestuurd. Ik hoor er bij gelukkig. *opgelucht ademhaalt
Ik voel me gepasseerd.
Geen van mijn 4 accounts heeft iets mogen ontvangen.

Zeg eerlijk, het is omdat ik zwart ben zeker?
pi_136448026
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

haha ik doe daar geen uitspraken over mortaxx, dat laat ik aan jou over.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:29:20 #243
408723 F1978
pi_136448182
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:23 schreef Weissman het volgende:
Ik ken nog een matige grap voor op een rommelmarkt ofzo
Laat maar horen, jij hebt leuke humor tenslotte ^O^
pi_136448334
Huh , DM je nog steeds minderjarigen? Nog na het debacle waar het hele forum over viel?
  PR en moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 19:40:08 #245
288245 crew  Moira
pi_136448605
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef F1978 het volgende:

[..]

Best triest dat mijn vriend een prachtpersoonlijkheid heeft en weet hoe hij met vrouwen om moet gaan?
Fuck the EBU.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:44:33 #246
408723 F1978
pi_136448771
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Best triest dat mijn vriend een prachtpersoonlijkheid heeft en weet hoe hij met vrouwen om moet gaan?
Als hij werkelijk jouw vriend is, waarom behandeld hij mij dan zo raar... ?? jij komt tenminste nog met goed advies aanzetten waar ik wat mee kan.
  PR en moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 19:45:31 #247
288245 crew  Moira
pi_136448811
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:44 schreef F1978 het volgende:

[..]

Als hij werkelijk jouw vriend is, waarom behandeld hij mij dan zo raar... ?? jij komt tenminste nog met goed advies aanzetten waar ik wat mee kan.
Omdat zijn grens van wat hij kan hebben soms wat lager ligt dan die van mij.
Zijn grens, en die van vele anderen hier, heb je dus blijkbaar allang overschreden.
Het is je namelijk tijden geleden ook al duidelijk geprobeerd te maken.
Fuck the EBU.
pi_136448852
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zijn grens, en die van vele anderen hier, heb je dus blijkbaar allang overschreden.
Dit. ^O^
En als je dan ook nog eens leest dat hij minderjarige meisjes smerige dm's heeft verstuurd maakt hij zich nog veel minder populair bij mij.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 19:54:07 ]
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:47:59 #249
408723 F1978
pi_136448900
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Daar ben ik mij dus zeker wel van bewust, maar er is dus ook een reden dat ik deze topic heb geopend.
Ik wil dus mijn manier van doen volledig gaan veranderen, ik ben niet blind.
Ik zie zelf ook wel in, dat dit niet gaat werken allemaal als ik doorga op de manier zoals ik steeds hier deed op FOK!.
pi_136448963
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit. ^O^
En als je dan ook nog eens leest dat hij minderjarige meisjes smerige dm's heeft verstuurd maakt hij zich nog veel minder populair bij mij.
Wat bedoel je nou steeds met smerig? Van ik wil kutje likken of zo? Het zal allemaal wel mee vallen..
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:50:39 #251
408723 F1978
pi_136448986
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit. ^O^
Ik heb de fout gemaakt, dat ik niet heb gechecked van te voren wat hun leeftijd was ja, dat was dom idd.
Ik hoorde vaak van anderen achteraf pas wat hun echte leeftijd was, en ik heb dus niks met minderjarigen,.
Ik wil gewoon een volwassen vriendin hebben in de toekomst, net zoals ieder andere man of vrouw afhankelijk van interesse van geaardheid.
pi_136449055
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:50 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik heb de fout gemaakt, dat ik niet heb gechecked van te voren wat hun leeftijd was ja, dat was dom idd.
Ik hoorde vaak van anderen achteraf pas wat hun echte leeftijd was, en ik heb dus niks met minderjarigen,.
Ik wil gewoon een volwassen vriendin hebben in de toekomst, net zoals ieder andere man of vrouw afhankelijk van interesse van geaardheid.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef Snowbells het volgende:
lokquote
Snow, wist hij het?
pi_136449060
quote:
F1978 Snowbells

En heb jij dan seks elke dag, of vinger je ook vaak ofzo ?

04 dec 2013 @ 21:07:56
Even erbij zeggen dat ik minderjarig ben
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:52:42 #254
408723 F1978
pi_136449065
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:49 schreef GJonline het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou steeds met smerig? Van ik wil kutje likken of zo? Het zal allemaal wel mee vallen..
Ja, maar dat is FOK! sensatie he.... van een mug een olifant maken.
FOK! is de digitale Telegraaf wat dit soort dingen betreft.
Gelukkig ben ik bereid te veranderen voor mezelf, wat zoiezo niet in iemands nadeel hier op FOK! zal werken, laten we dat niet vergeten.
pi_136449094
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:52 schreef Monopoly het volgende:

[..]

[..]

Snow, wist hij het?
Geen idee, maar geen enkele vrouw wilt zulke dms _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:53:56 #256
408723 F1978
pi_136449113
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:52 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Dat wist ik dus niet dat je dat was, als dat echt zo is... dan spijt me dat vreselijk :@
pi_136449138
quote:

[..]

Nu ben ik wel nieuwsgierig naar het antwoord
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136449169
quote:

[..]

je bent 15?
pi_136449199
quote:

[..]

Hhaha
pi_136449231
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:53 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dat wist ik dus niet dat je dat was, als dat echt zo is... dan spijt me dat vreselijk :@
Het feit dat je meteen als een hongerige hyena al dms stuurt na een reactie 'bad boy' van mij in een van je topics _O-
pi_136449250
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

je bent 15?
Bijna 17
pi_136449376
Op zowel 18 als 22 december is al iig gezegd door Moira dat je je als een creep gedraagt.
Toen liep je al met bloos smileys sorry te roepen voor je gedrag, en ging je daarna rustig bij haar door. Vervolgens struin je heel FOK! nog af met smerige dm's en creep gedrag en ga je pas in Februari een beetje huilie-huilie doen dat men je niet meer aardig vind blablabla

En dat is dan alleen nog maar Moira die je er op wijst. Zij kan echt niet de enige zijn geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 20:03:45 ]
pi_136449455
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:57 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Bijna 17
dan ben je niet minderjarig en is het gewoon legaal.

vies, maar wel legaal.
pi_136449507
Hoe kan iemand 35 jaar zijn en nog zo onvolwassen. :{
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:05:19 #265
408723 F1978
pi_136449516
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:57 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Het feit dat je meteen als een hongerige hyena al dms stuurt na een reactie 'bad boy' van mij in een van je topics _O-
Klopt dat was fout idd, daar heb ik zekers wel spijt van ja :@
En zowel 16 als 17 is niet minderjarig, niet dat ik iemand van 16 of 17 wil sowieso trouwens... een beetje te groot verschil vind ik.
Toen ik 18 was en in het laatste jaar zat, viel ik wel op een meid die 16 was, maar daar zou ik nu zekers niet aan moeten denken.
Werelden van verschil.

quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:01 schreef Monopoly het volgende:
Op zowel 18 als 22 december is al iig gezegd door Moira dat je je als een creep gedraagt.
Toen liep je al met bloos smileys sorry te roepen voor je gedrag, en ging je daarna rustig bij haar door. Vervolgens struin je heel FOK! nog af met smerige dm's en creep gedrag en ga je pas in Februari een beetje huilie-huilie doen dat men je niet meer aardig vind blablabla

En dat is dan alleen nog maar Moira die je er op wijst. Dat kan echt niet de enige zijn geweest.
Klopt, ik ben dom en eigenwijs geweest en wilde de waarheid niet zien om 1 of andere reden.
Maar ik ben wel van mening dat het nooit te laat is om te veranderen.
Dus ga ik daar wel aan werken in elk geval.

[ Bericht 2% gewijzigd door F1978 op 07-02-2014 20:12:34 ]
pi_136449712
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:05 schreef F1978 het volgende:

[..]

En zowel 16 als 17 is niet minderjarig, niet dat ik iemand van 16 of 17 wil sowieso trouwens... een beetje te groot verschil vind ik.

[..]

Klopt, ik ben dom en eigenwijs geweest en wilde de waarheid niet zien om 1 of andere reden.
Maar ik ben wel van mening dat het nooit te laat is om te veranderen.
Dus ga ik daar wel aan werken in elk geval.
LULKOEK!

Hier, ik aanvaard de ban die ik hier voor ga krijgen. Puur om te bewijzen dat je gewoon uit je nek lult. Je vertoont hetzelfde gedrag als een dikke anderhalve maand geleden. Flikker toch op met je gelul man, kansloze koekwaus :')_!

lezen van beneden naar boven
En ja, ik heb toestemming van Moira gekregen om hier mee te doen wat ik wil. Zij heeft niets te maken met het feit dat ik het publiceer (tegen de regels van FOK! in). Ik pak die ban, dat is mijn keuze. Zij staat daar volledig buiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 20:17:46 ]
pi_136449784
Als je goed leest zie je eerst de eigen reactie van F1978 : Het zijn haters, ik volg mijn eigen weg, zielig, jaloerse mensen.

Dan wordt er wat van gezegd (lees, kritiek op zijn gedrag) en dan is het ineens: JA sorry, had ik niet moeten doen, spijt, blablablabla
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:16:40 #268
408723 F1978
pi_136449815
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:

[..]

LULKOEK!

Hier, ik aanvaard de ban die ik hier voor ga krijgen. Puur om te bewijzen dat je gewoon uit je nek lult. Je vertoont hetzelfde gedrag als een dikke anderhalve maand geleden. Flikker toch op met je gelul man, kansloze koekwaus :')_!

[ afbeelding ]

lezen van beneden naar boven
En ja, ik heb toestemming van Moira gekregen om hier mee te doen wat ze wilt. Zij heeft niets te maken met het feit dat ik het publiceer (tegen de regels van FOK! in). Ik pak die ban, dat is mijn keuze. Zij staat daar volledig buiten.
Ik ga er zekers NIET voor zorgen hoor dat jij een ban krijgt hiervoor.
Ik verviel idd na die dag snel in hetzelfde patroon, maar verandering is 1 van de moeilijkste dingen in een leven van een mens.
Ik wilde toen ook al veranderen, maar kon het gewoon nog niet aan.
Ben mezelf inmiddels zo zat, dat ik nu zekers wel serieus ben om te veranderen.
pi_136449857
22 december. Nu 7 februari.
pi_136449870
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:38 schreef F1978 het volgende:
Jij ook weer bedankt voor je hulp :D
Geen probleem, probeer je alleen te helpen.

Ik ben immers altijd aardig tegen de dames, ook als de relatie over is.
pi_136449902
Twee persoonlijkheden deze man :D

vrijdag 7 februari 2014 @ 20:21:02 #272
408723 F1978
pi_136449925
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zo hoort het wel vind ik ja.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:23:03 #273
408723 F1978
pi_136449970
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:20 schreef Snowbells het volgende:

[ afbeelding ]
Eerder mood-swings :@

Maar goed, ook die zijn gestopt met ingang van de start van deze topic.
pi_136449990
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:29 schreef F1978 het volgende:
Laat maar horen, jij hebt leuke humor tenslotte ^O^
Het gaat zo.

Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.

Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
pi_136450037
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:20 schreef Snowbells het volgende:

[ afbeelding ]
Jaja, dus na zijn vinger dm toch maar even verder dm-en. Je had hem ook meteen kunnen negeren :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:26:04 #276
408723 F1978
pi_136450064
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het gaat zo.

Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.

Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
_O- tja, dat zou best eens wennen voor de beste man kunnen zijn. hij is leuk Weissman _O_
pi_136450220
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat vind ik een hele mooie gedachte, Weissman. Al eens aan gedacht dat als onderschrift te gebruiken?
pi_136450460
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:25 schreef GJonline het volgende:

[..]

Jaja, dus na zijn vinger dm toch maar even verder dm-en. Je had hem ook meteen kunnen negeren :')
Ik wijs hem op zijn gedrag :')!
pi_136450628
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:05 schreef F1978 het volgende:
Toen ik 18 was en in het laatste jaar zat, viel ik wel op een meid die 16 was, maar daar zou ik nu zekers niet aan moeten denken.
Werelden van verschil.
Je liegt man. Je probeerde eerder willens en wetens een minderjarige te regelen.
pi_136450705
_O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:46:36 #281
408723 F1978
pi_136450781
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:42 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Je liegt man. Je probeerde eerder willens en wetens een minderjarige te regelen.
Niet waar.... ik heb nooit BEWUST een minderjarige willen regelen, ik kwam alleen pas later achter de leeftijd.
Maar mijn gedrag zal veranderen sowieso, ik ben de laatste tijd alleen maar bezig geweest met nadenken hoe ik zo snel en volledig mogelijk kan veranderen, zodat ik een man wordt waarvan later kan worden gezegd: "maar dat veranderen deed hij toch mooi maar even."
pi_136451080
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:46 schreef F1978 het volgende:

[..]

Niet waar.... ik heb nooit BEWUST een minderjarige willen regelen, ik kwam alleen pas later achter de leeftijd.
Maar mijn gedrag zal veranderen sowieso, ik ben de laatste tijd alleen maar bezig geweest met nadenken hoe ik zo snel en volledig mogelijk kan veranderen, zodat ik een man wordt waarvan later kan worden gezegd: "maar dat veranderen deed hij toch mooi maar even."
pi_136451091
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:46 schreef F1978 het volgende:
Niet bewust :') Dat meisje zei dat ze 15 was en jij zei dat je van jong hield en dat je wilde DMen.
pi_136451098
Eerlijk waar, elke post weet je te toppen met je volgende post. _O_ _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 20:53:39 ]
pi_136451282
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:53 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Niet bewust :') Dat meisje zei dat ze 15 was en jij zei dat je van jong hield en dat je wilde DMen.
Link van topic
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:59:11 #286
408723 F1978
pi_136451317
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:53 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Serieus ??? wat moet ik met iemand van 15 in godsnaam :')
Met jong denk ik zeker niet aan minderjarig, meer aan iets jonger dan dat ik ben, maar ik ken mijn grenzen, en met die leeftijd heb ik dus niks.
pi_136451642
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
Link van topic
Ga ik zoeken.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:07:46 #288
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136451646
Je hebt AJ ook geintimideerd met ranzige Asian porno hoe je haar op gelijke wijze wilde nemen. Ze was toen 17. Maar al was ze 30, zoiets is gewoon creepy en smerig. Geen incident maar structureel gedrag dus.
pi_136451728
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:26 schreef F1978 het volgende:
_O- tja, dat zou best eens wennen voor de beste man kunnen zijn. hij is leuk Weissman _O_
Thanx ^O^

quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat vind ik een hele mooie gedachte, Weissman. Al eens aan gedacht dat als onderschrift te gebruiken?
Ja, sommige mensen vinden mij slijmerig maar dat zijn mensen die mij niet begrijpen.

Gew altijd aardig zijn tegen de dames. ;)
pi_136451746
Als we dan allemaal met modder gaan gooien, willen jullie dan achterin mijn tuin komen staan?

Ik wil graag een vijver.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:12:16 #291
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136451803
Pak ze Ferry, pak ze!
MV NS FR DS MD
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:13:06 #292
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136451831
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Je hebt AJ ook geintimideerd met ranzige Asian porno hoe je haar op gelijke wijze wilde nemen. Ze was toen 17. Maar al was ze 30, zoiets is gewoon creepy en smerig. Geen incident maar structureel gedrag dus.
Gun Ferry ook zijn verzetje die man verdient het.
MV NS FR DS MD
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:13:16 #293
408723 F1978
pi_136451838
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:07 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Ga ik zoeken.
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik begrijp hieruit dus dat jullie niet willen dat ik ga veranderen ?
Dan blijf ik dus die creep waar jullie het over hebben, realiseren jullie wat de consequenties zijn daarvan ?
Het lijkt mij toch voor iedereen beter uiteindelijk als ik verander, maar dat is lastig te begrijpen voor sommigen hier geloof ik :')
pi_136451858
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef F1978 het volgende:
Serieus ??? wat moet ik met iemand van 15 in godsnaam :')
Met jong denk ik zeker niet aan minderjarig, meer aan iets jonger dan dat ik ben, maar ik ken mijn grenzen, en met die leeftijd heb ik dus niks.
Ráár dat je het niet meer weet zeg :')
Maar ik heb je DMs nog die daarover gingen. Mocht ik het topic niet kunnen vinden, dan wil ik het best forwarden naar jou hoor als je dat handig vindt.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:14:44 #295
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136451883
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:13 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

Ik begrijp hieruit dus dat jullie niet willen dat ik ga veranderen ?
Dan blijf ik dus die creep waar jullie het over hebben, realiseren jullie wat de consequenties zijn daarvan ?
Het lijkt mij toch voor iedereen beter uiteindelijk als ik verander, maar dat is lastig te begrijpen voor sommigen hier geloof ik :')
Goed gezegd, die trieste figuren hier willen je enkel voorschut zetten.
MV NS FR DS MD
pi_136451925
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:13 schreef F1978 het volgende:
Nou vertel..
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:15:50 #297
408723 F1978
pi_136451932
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:13 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Ráár dat je het niet meer weet zeg :')
Maar ik heb je DMs nog die daarover gingen. Mocht ik het topic niet kunnen vinden, dan wil ik het best forwarden naar jou hoor als je dat handig vindt.
Doe met elke informatie wat je wilt, ik zal je niet rapporteren sowieso.
Ik wil gewoon veranderen, dat is alles.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:17:02 #298
408723 F1978
pi_136451962
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:15 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Nou vertel..
Heel simpel, dat mijn gedrag voor iedereen dus irritant blijft.
Terwijl als ik verander mensen dus geen last meer van mij zullen hebben.
PFF lastig te begrijpen he :')
pi_136451981
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:12 schreef Monopoly het volgende:
Alsof 'veranderen' op FOK! ook maar iets verandert aan het feit dat je minderjarige meisjes hele smerige dingen hebt gestuurd.
Hoe narrow-minded ben jij wel niet ?
Dit is wel heel ernstig. Dit is gewoon strafbaar.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:19:15 #300
408723 F1978
pi_136452045
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Goed gezegd, die trieste figuren hier willen je enkel voorschut zetten.
Tja, ik denk dat zij mijn intro verhaal gemist hebben ofzo.
Want ze moeten nu toch inmiddels wel weten dat ik vooral positief advies en tips wil hebben, het circus eromheen is alleen maar zeuren over het verleden.
Kijk eens naar de toekomst denk ik dan, dat is wat ik van plan ben sowieso.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:19:29 #301
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136452055
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:17 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Dit is wel heel ernstig. Dit is gewoon strafbaar.
Elke gezonde man heeft weleens een fantasietje
MV NS FR DS MD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')