Mijn hoofdreden is vooral proberen mensen in de topics te helpen... en mocht ik, wanneer ik dus een tijd heb laten zien dat het ook anders kan met mij qua mijn gedrag, dan zal ik het leuk vinden als ik hier of ergens anders een vrouw zou tegenkomen waarmee het klikt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij op FOK! zit?
Ik geloof er echt helemaal niets van, dat jij hier vooral voor advies aanwezig bent. Wake up and smell the dm/pm-ban.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mijn hoofdreden is vooral proberen mensen in de topics te helpen... en mocht ik, wanneer ik dus een tijd heb laten zien dat het ook anders kan met mij qua mijn gedrag, dan zal ik het leuk vinden als ik hier of ergens anders een vrouw zou tegenkomen waarmee het klikt.
Maar dit hoeft dus niet perse op FOK! te zijn.
Want mijn prioriteit is toch echt mijn advies en hopelijk daarmee hulp aan mensen te geven.
Want ja.... zowel IRL, als op dit forum en andere forums zijn overal wel aardige vrouwen tegen te komen natuurlijk.
Ja, de reacties van je in kpd en sex zitten echt vol adviezen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mijn hoofdreden is vooral proberen mensen in de topics te helpen... en mocht ik, wanneer ik dus een tijd heb laten zien dat het ook anders kan met mij qua mijn gedrag, dan zal ik het leuk vinden als ik hier of ergens anders een vrouw zou tegenkomen waarmee het klikt.
Maar dit hoeft dus niet perse op FOK! te zijn.
Want mijn prioriteit is toch echt mijn advies en hopelijk daarmee hulp aan mensen te geven.
Want ja.... zowel IRL, als op dit forum en andere forums zijn overal wel aardige vrouwen tegen te komen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
Ja, de reacties van je in kpd en sex zitten echt vol adviezen inderdaad.
Geloof wat je wil, toch ben ik het zekers wel van plan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik geloof er echt helemaal niets van, dat jij hier vooral voor advies aanwezig bent. Wake up and smell the dm/pm-ban.
Vandaar dat ik dus deze topic ben begonnen, eerder was ik er niet aan toe.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, de reacties van je in kpd en sex zitten echt vol adviezen inderdaad.
Bedankt voor je advies, maar ik wacht wel op andere mensen die wel geloven dat iemand kan veranderen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:44 schreef Snowbells het volgende:
Log gewoon uit en kom niet meer terug. Viezeriken zoals jij hoeven we hier niet.
Niemand die nog advies van jou zal aannemenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, maar ik wacht wel op andere mensen die wel geloven dat iemand kan veranderen.
Of geloof je nou werkelijk dat ik een topic als deze heb geopend voor alleen aandacht te krijgen, geloof dat maar niet want dan zit je er echt naast.
Maar goed sommige mensen mogen je niet en dan gaan ze meteen je afbranden.
Ik vraag om tips en advies waar ik wat aan heb.
En dat is alles wat ik verlang van dit topic, je bent uiteraard niet verplicht te helpen hoor.
Je kan me ook verder gaan afbranden, maar wat hoop je daarmee te bereiken.
Van FOK! af gaan zal niet gebeuren kan ik je verzekeren sowieso.
Ik wil dus op FOK! vooral alleen advies geven in de topics en daarmee hoop ik mensen te helpen.
Die krijg je meerdere malen. Uitloggen en niet meer terug komen viespeukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik vraag om tips en advies waar ik wat aan heb.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:44 schreef Snowbells het volgende:
Log gewoon uit en kom niet meer terug. Viezeriken zoals jij hoeven we hier niet.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niemand die nog advies van jou zal aannemen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die krijg je meerdere malen. Uitloggen en niet meer terug komen viespeuk
Bedankt voor jullie bijdrage, ik zal het zeker in overweging nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Prima dan voor jou ook hetzelfde antwoord:quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor jullie bijdrage, ik zal het zeker in overweging nemen.Flikker toch op man, mongool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij een beetje emo.giffen. Als er iemand ook maar een kneus is ben jij het wel.
Ik heb gezien wat je naar mijn vriendin stuurde in de DM_!
Kansloos ventje. Zal ik die bende eens doorsturen naar mensen? Zou je dat willen ?
Fuck off man vieze wanker.
Ben je boos, pluk een roosquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Flikker toch op man, mongool.
Mij een beetje emo.giffen. Als er iemand ook maar een kneus is ben jij het wel.
Ik heb gezien wat je naar mijn vriendin stuurde in de DM_!
Kansloos ventje. Zal ik die bende eens doorsturen naar mensen? Zou je dat willen ?
Fuck off man vieze wanker.
Welk antwoord?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:03 schreef F1978 het volgende:
[..]
Prima dan voor jou ook hetzelfde antwoord:
Ook naar jonger dan 18 hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, volwassen ja![]()
![]()
Vieze dm's sturen naar meisjes van 18 t.m 25 als 35 jarige man is volwassen![]()
![]()
Vandaar deze topic slimmerdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, volwassen ja![]()
![]()
Vieze dm's sturen naar meisjes van 18 t.m 25 als 35 jarige man is volwassen![]()
![]()
ik heb zijn piemel al gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Vrouwen die dit lezen weten dat je nu subtiel gaat hosselen dus gaat averechts werken. Stuur dan gewoon een piemelpic. Weet je waar je aan toe bent
Hij opent tenminste geen topic omdat iedereen hem uitkotst en van hem walgt op een forumquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Vandaar deze topic slimmerd
Ik ben tenminste bereid te veranderen, jouw gedrag zal je mee moeten dragen de rest van je leven.
best triest vind ik het voor je
En dat is een slecht iets vind je ?? iemand die aan zichzelf wil werken dus ?? ja heel vreemd zegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij opent tenminste geen topic omdat iedereen hem uitkotst en van hem walgt op een forum
Godverdomme wat ben je toch ook een gigantische mongoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
En dat is een slecht iets vind je ?? iemand die aan zichzelf wil werken dus ?? ja heel vreemd zeg
Ik vind je tekst schattig, helaas voor jou weet ik totaal niet wat je bedoeld ermeequote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben je toch ook een gigantische mongool
cker ckerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een prachtexemplaar toch? 10/10 semihomo
Ik voel me gepasseerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Zie nu dat ts mij ook ooit twee dm's heeft gestuurd. Ik hoor er bij gelukkig. *opgelucht ademhaalt
haha ik doe daar geen uitspraken over mortaxx, dat laat ik aan jou over.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een prachtexemplaar toch? 10/10 semihomo
Laat maar horen, jij hebt leuke humor tenslottequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:23 schreef Weissman het volgende:
Ik ken nog een matige grap voor op een rommelmarkt ofzo
Best triest dat mijn vriend een prachtpersoonlijkheid heeft en weet hoe hij met vrouwen om moet gaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Vandaar deze topic slimmerd
Ik ben tenminste bereid te veranderen, jouw gedrag zal je mee moeten dragen de rest van je leven.
best triest vind ik het voor je
Als hij werkelijk jouw vriend is, waarom behandeld hij mij dan zo raar... ?? jij komt tenminste nog met goed advies aanzetten waar ik wat mee kan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Best triest dat mijn vriend een prachtpersoonlijkheid heeft en weet hoe hij met vrouwen om moet gaan?
Omdat zijn grens van wat hij kan hebben soms wat lager ligt dan die van mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Als hij werkelijk jouw vriend is, waarom behandeld hij mij dan zo raar... ?? jij komt tenminste nog met goed advies aanzetten waar ik wat mee kan.
Dit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat zijn grens van wat hij kan hebben soms wat lager ligt dan die van mij.
Zijn grens, en die van vele anderen hier, heb je dus blijkbaar allang overschreden.
Het is je namelijk tijden geleden ook al duidelijk geprobeerd te maken.
Daar ben ik mij dus zeker wel van bewust, maar er is dus ook een reden dat ik deze topic heb geopend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat zijn grens van wat hij kan hebben soms wat lager ligt dan die van mij.
Zijn grens, en die van vele anderen hier, heb je dus blijkbaar allang overschreden.
Het is je namelijk tijden geleden ook al duidelijk geprobeerd te maken.
Wat bedoel je nou steeds met smerig? Van ik wil kutje likken of zo? Het zal allemaal wel mee vallen..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit.
En als je dan ook nog eens leest dat hij minderjarige meisjes smerige dm's heeft verstuurd maakt hij zich nog veel minder populair bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |