quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd wat je moest doen. Het is geen rocket science. Gewoon niet meer slijmen bij vrouwen.
Dit ben ik daarom ook van plan dus te veranderen ja... geen vrouw wil ik dus meer het gevoel vanquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat je respectloos bent. Het maakt niemand wat uit als je "flirt" met meerdere vrouwelijke users. Het gaat om de manier waarop. Die is totaal niet aantrekkelijk.
Ok... bedankt voor je tips/adviesquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
De beste tips die ik je kan geven zijn :
1. Verlaat je account en log er nooit meer op in.
2. Focus je op jezelf in het echte leven, zoek hobbies, ga sporten, ga op reis, weet ik veel wat, zolang het maar niks met vrouwen te maken heeft.
3. Stop eens met je druk maken om wat een ander vindt, je bent 35, op deze leeftijd zou je toch al geleerd moeten hebben dat alleen jij bepaalt wat goed voor je is. Zeker de mening van een vreemde, die wij allemaal voor je zijn op dit forum, boeit 0,0%.
4. Zodra je je eigen leven op orde hebt en je dus helemaal tevreden bent met jezelf, DAN zou ik eens rustig op zoek gaan naar vrouwelijk contact, bv. in de kroeg of op een datingsite.
5. Niet elke vrouw is een potentiële partner.
6. Zie 5.
TerugVindPost he... goed van je dat je mijn topic wilt blijven volgenquote:
Alsof ik dan ook maar iets van jouw loopbaan zou willen missenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
TerugVindPost he... goed van je dat je mijn topic wilt blijven volgen
oh ok.... waarom precies ben ik jouw idool dan ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Alsof ik dan ook maar iets van jouw loopbaan zou willen missen. Jij bent mijn idool!
Omdat je me doet denken aan Will Smith.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh ok.... waarom precies ben ik jouw idool dan ?
Haha aan Will Smith ?? waarom dat dan ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat je me doet denken aan Will Smith.
Je huidskleur!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
Haha aan Will Smith ?? waarom dat dan ?
Jij doet me denken aan Gerard Joling bby.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
Haha aan Will Smith ?? waarom dat dan ?
quote:
Ik denk dat ik toch maar gewoon mezelf blijfquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan Gerard Joling bby.
Ja! Heb je geprobeerd foto's van je achterwerk mee te sturen met de fallusfoto's? Er zijn vrouwen die een lekker kontje wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik toch maar gewoon mezelf blijf
Maar on-topic, hebben jullie nog tips of advies met mij te delen aangaande deze topic ?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja! Heb je geprobeerd foto's van je achterwerk mee te sturen met de fallusfoto's? Er zijn vrouwen die een lekker kontje wel kunnen waarderen
Geen nieuwe tips maar zodat je het niet vergeet:quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik toch maar gewoon mezelf blijf
Maar on-topic, hebben jullie nog tips of advies met mij te delen aangaande deze topic ?
Ok... thanksquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:25 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Geen nieuwe tips maar zodat je het niet vergeet:
- Niet wanhopig doen
- Wel behulpzaam zijn maar je zou er goed aan doen om het wat te minderen
O en zelfverzekerdheid doet het altijd goed. Dus niet als een arrogante kwal rondlopen maar ook niet als een sulletje naar de grond staren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... thanks![]()
Tja, zoals ik verwacht had komt het allemaal op die 2 dingen vooral neer idd.
Ik ga daar dus zeker op letten, zodat ik toch over een tijd op FOK! anders gezien wordt.
Want dit soort veranderingen moeten toch haast wel opvallen.
Ja, daar heb je zeker wel gelijk in.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
O en zelfverzekerdheid doet het altijd goed. Dus niet als een arrogante kwal rondlopen maar ook niet als een sulletje naar de grond staren.
Bedankt voor je tip in elk geval, maar ik denk dat zoiets in KPD beter werkt.quote:
Beste Bob, wat hoop je dan te bereiken op FOK!? Het houdt je allemaal heel erg bezig hoe je je hier gedraagt. Terwijl een forum als dit gewoon leuk is voor erbij maar het moet niet je leven gaan beheersen (gevaarlijke uitspraak dit). Uiteindelijk zal je in het echte leven verder moeten bouwen. Zeg eens eerlijk: hoop je hier een vriendin te krijgen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zeg maar Paul
Datingsites heb ik geprobeerd, Lexa, Relatieplaneet en zo.... dat is allemaal niks... het systeem wat zij hebben werkte gewoon niet.
Die hadden gewoon de techniek van Badoo moeten hebben bv, het is dat er op Badoo veel mensen zitten die echt vervelend deden tegen andere mensen, maar de techniek werkte uitstekend en je had ook gewoon goed en snel contact met iemand daar.
De relatiesites zouden er goed aan doen, die techniek ook te gebruiken.
Bij die datingssites verloopt de communicatie gewoon niet echt modern, waardoor je er niet veel mee opschiet uiteindelijk, af en toe een berichtje... maar diegene is dan nooit online en dus laat je maar berichten achter voor elkaar.
Zo ben je jaren bezig voordat je eindelijk een beetje iets weet van elkaar.
eensch.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik geloof niet dat je zo niet bent irl.
Mijn tip is om zo'n coach te zoeken en vooral buiten Fok! aan jezelf te werken
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik geloof niet dat je zo niet bent irl.
Mijn tip is om zo'n coach te zoeken en vooral buiten Fok! aan jezelf te werken
Nou ik ben toch echt anders hoor IRL.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:51 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik geloof trouwens wel dat je zelf denkt dat je irl niet zo bent.
Maar het zou mij niet verbazen als wat jij in dit topic vertelde over die vrienden, met precies hetzelfde te maken heeft.
Bedankt voor die suggesties.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:01 schreef Rodawa het volgende:
Op FOK! komt het nooit meer goed, aangezien iedereen (hoe je je gedrag ook zal veranderen) weet wat je intenties zijn. Tijd voor een nieuw forum. Probeer viva, girlscene of bokt.
Het is ook niet dat FOK! mijn leven beheerst, maar ik vind het wel leuk hier.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beste Bob, wat hoop je dan te bereiken op FOK!? Het houdt je allemaal heel erg bezig hoe je je hier gedraagt. Terwijl een forum als dit gewoon leuk is voor erbij maar het moet niet je leven gaan beheersen (gevaarlijke uitspraak dit). Uiteindelijk zal je in het echte leven verder moeten bouwen. Zeg eens eerlijk: hoop je hier een vriendin te krijgen?
Hoho dat zei ik allemaal niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:36 schreef F1978 het volgende:
Nou ik ben toch echt anders hoor IRL.
Want zoals de oude ik dus was(dus voor dit topic), zou dat betekenen dat ik op straat de eerste de beste vrouw lastig zou vallen met mijn gedrag.
Nou dat doe ik dus echt niet.
En die vrienden heb ik al jaren niet meer, maar die waren dus totaal niet zo.
Vooral alleen profiteren van mij, maar waren toen niet verleiders van vrouwen te noemen.
Ook die eerste is belangrijk, deze account is ''vervuild''.quote:
Dezequote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die eerste is belangrijk, deze account is ''vervuild''.
Wat is de reden dat jij op FOK! zit?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
Nou ik ben toch echt anders hoor IRL.
Want zoals de oude ik dus was(dus voor dit topic), zou dat betekenen dat ik op straat de eerste de beste vrouw lastig zou vallen met mijn gedrag.
Nou dat doe ik dus echt niet.
En die vrienden heb ik al jaren niet meer, maar die waren dus totaal niet zo.
Vooral alleen profiteren van mij, maar waren toen niet verleiders van vrouwen te noemen.
Hij wil jouw aardbeitje spotten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij op FOK! zit?
Ik heb geen vadercomplex, sorry.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij wil jouw aardbeitje spotten.
Hihaho
Mijn hoofdreden is vooral proberen mensen in de topics te helpen... en mocht ik, wanneer ik dus een tijd heb laten zien dat het ook anders kan met mij qua mijn gedrag, dan zal ik het leuk vinden als ik hier of ergens anders een vrouw zou tegenkomen waarmee het klikt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij op FOK! zit?
Ik geloof er echt helemaal niets van, dat jij hier vooral voor advies aanwezig bent. Wake up and smell the dm/pm-ban.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mijn hoofdreden is vooral proberen mensen in de topics te helpen... en mocht ik, wanneer ik dus een tijd heb laten zien dat het ook anders kan met mij qua mijn gedrag, dan zal ik het leuk vinden als ik hier of ergens anders een vrouw zou tegenkomen waarmee het klikt.
Maar dit hoeft dus niet perse op FOK! te zijn.
Want mijn prioriteit is toch echt mijn advies en hopelijk daarmee hulp aan mensen te geven.
Want ja.... zowel IRL, als op dit forum en andere forums zijn overal wel aardige vrouwen tegen te komen natuurlijk.
Ja, de reacties van je in kpd en sex zitten echt vol adviezen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mijn hoofdreden is vooral proberen mensen in de topics te helpen... en mocht ik, wanneer ik dus een tijd heb laten zien dat het ook anders kan met mij qua mijn gedrag, dan zal ik het leuk vinden als ik hier of ergens anders een vrouw zou tegenkomen waarmee het klikt.
Maar dit hoeft dus niet perse op FOK! te zijn.
Want mijn prioriteit is toch echt mijn advies en hopelijk daarmee hulp aan mensen te geven.
Want ja.... zowel IRL, als op dit forum en andere forums zijn overal wel aardige vrouwen tegen te komen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
Ja, de reacties van je in kpd en sex zitten echt vol adviezen inderdaad.
Geloof wat je wil, toch ben ik het zekers wel van plan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik geloof er echt helemaal niets van, dat jij hier vooral voor advies aanwezig bent. Wake up and smell the dm/pm-ban.
Vandaar dat ik dus deze topic ben begonnen, eerder was ik er niet aan toe.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, de reacties van je in kpd en sex zitten echt vol adviezen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |