abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:29:47 #1
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136344933
Stel ik wil een klik of vriendschap met een vrouw en wie weet later meer (op FOK! of IRL).
Het hosselen zoals ik dat nu doe, is duidelijk geen goede manier en een foute manier en jullie verdienen beter.
Zelf sta ik dus open ervoor het subtieler aan te pakken, wat kunnen jullie me voor suggesties of tips geven, zodat ik een stuk aardiger en leuker over kom.
En ik dus kan laten zien aan jullie dat ik ook anders kan zijn.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  PR en moderator dinsdag 4 februari 2014 @ 22:32:27 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136345126
Niet te veel nadenken over 'hosselen' en dingen 'willen proberen' en 'proberen dat dit meisje mij leuk gaat vinden' en 'proberen leuk over te komen op de meisjes', want elke vrouw kan dat er vanaf zien druipen.
Gewoon jezelf zijn en je eigen ding doen, en er nauwelijks meer over nadenken, go with the flow en gewoon dingen over je heen laten komen.
Ga erop uit voor je eigen plezier, niet met een ander doel dan dat :)
Zorgen dat je ook gelukkig bent op jezelf, in je eentje, zonder iemand nodig te hebben (ook al verlang je daar op den duur natuurlijk wel naar), dan straal je dat geluk ook uit. En dát trekt mensen aan, niet die aangeleerde 'hosselskills'.
Fuck the EBU.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:36:16 #3
408723 F1978
pi_136345332
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef Moira. het volgende:
Niet te veel nadenken over 'hosselen' en dingen 'willen proberen' en 'proberen dat dit meisje mij leuk gaat vinden' en 'proberen leuk over te komen op de meisjes', want elke vrouw kan dat er vanaf zien druipen.
Gewoon jezelf zijn en je eigen ding doen, en er nauwelijks meer over nadenken, go with the flow en gewoon dingen over je heen laten komen.
Ga erop uit voor je eigen plezier, niet met een ander doel dan dat :)
Zorgen dat je ook gelukkig bent op jezelf, in je eentje, zonder iemand nodig te hebben (ook al verlang je daar op den duur natuurlijk wel naar), dan straal je dat geluk ook uit. En dát trekt mensen aan, niet die aangeleerde 'hosselskills'.
Klinkt als een goed plan en advies ^O^
Ben benieuwd wat de rest van de dames voor tips of advies nog hebben naast jouw goede advies.
Alvast bedankt voor jouw bijdrage _O_
pi_136346531
Gewoon volhouden! Je hebt de juiste helaas nog niet gevonden. Geef jij altijd zo snel op :')
pi_136346653
Dit is een mooie post van jouw hand hoe het vooral niét moet:

quote:
Hihi... maar het is ook niet de bedoeling dat hij slecht over jou denkt natuurlijk he, en geheimen zijn om te bewaren he, niet om op straat te gooien.

Tenzij het dingen zijn die een vrouw laten schijnen in al haar pracht :*
Ten eerste, beste F1978, kappen met dat hysterische ge-hihi. Je bent een 35-jarige kerel, geen giechelend tienermeisje lijkt me. Dat komt nogal over alsof je met je halfslappe E-pener in de knuist aan het typen bent en de meeste vrouwen spotten een griezel van 100 kilometer afstand. Zeker online.

En zo'n laatste toevoeging die je tussen spoilers had staan? Wat de neuk is dat? :') Gewoon. Niet. Doen. Vrouwen diggen een zelfverzekerde kerel met een eigen mening, niet een of andere nichterige wannabe-poeet die met dat soort freaky shit aankomt. Daar drogen ze sneller van op dan een Frans Bauer-concert op een Tros familiedag.

Verder gewoon mijn tips blijven volgen. Dan ben jij op een dag ook een toffe, dickswingende user. En koop een leren jack en meet jezelf een vetkuif aan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136346701
Heel simpel. Als je een leuke vrouw tegen komt, dan knoop je een gesprek met 'r aan. En dan doe je niets wat ook maar te maken heeft met hosseltechnieken: het enige wat je doet is gewoon je best doen om een goed, leuk gesprek te hebben. Tussendoor, omdat er als het goed is wat spanning hangt ivm aantrekkingskracht, flirt je een beetje met lichte aanrakingen en blikken die net iets langer dan normaal duren. Dat laatste daar hoef je als het goed is niet over na te denken, gaat vanzelf als je iemand aantrekkelijk vindt. That's it. Dus idd, gewoon normaal doen en go with te flow.
pi_136349034
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef F1978 het volgende:
Stel ik wil een klik of vriendschap met een vrouw en wie weet later meer (op FOK! of IRL).
Het hosselen zoals ik dat nu doe, is duidelijk geen goede manier en een foute manier en jullie verdienen beter.
Zelf sta ik dus open ervoor het subtieler aan te pakken, wat kunnen jullie me voor suggesties of tips geven, zodat ik een stuk aardiger en leuker over kom.
En ik dus kan laten zien aan jullie dat ik ook anders kan zijn.
Vergeet niet ook je onderschrift en ondertitel mee te veranderen samen met jouw nieuwe imagodinges :P
pi_136349400
Je kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Vrouwen die dit lezen weten dat je nu subtiel gaat hosselen dus gaat averechts werken. Stuur dan gewoon een piemelpic. Weet je waar je aan toe bent
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136349497
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Vrouwen die dit lezen weten dat je nu subtiel gaat hosselen dus gaat averechts werken. Stuur dan gewoon een piemelpic. Weet je waar je aan toe bent
Daarvoor kunnen ze al in kpd terecht toch? :P
pi_136349529
F1978 en subtiel hosselen? Dat moet ik meemaken _O-
pi_136350136
In jouw geval kan je het beste proberen om het tegenovergestelde van jezelf te zijn.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_136350995
Echt als jij mee zou doen aan een eventuele Idols remake zou je sowieso de Herman zijn. :')
'T is huilen met de pet op :stress:
pi_136351237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef Oja-Joh het volgende:
Echt als jij mee zou doen aan een eventuele Idols remake zou je sowieso de Herman zijn. :')
:D
pi_136351297
Tvp voor leesmateriaal tijdens het schijten.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 01:50:43 #15
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136351679
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ten eerste, beste F1978, kappen met dat hysterische ge-hihi. Je bent een 35-jarige kerel, geen giechelend tienermeisje lijkt me. Dat komt nogal over alsof je met je halfslappe E-pener in de knuist aan het typen bent en de meeste vrouwen spotten een griezel van 100 kilometer afstand. Zeker online.

En zo'n laatste toevoeging die je tussen spoilers had staan? Wat de neuk is dat? :') Gewoon. Niet. Doen. Vrouwen diggen een zelfverzekerde kerel met een eigen mening, niet een of andere nichterige wannabe-poeet die met dat soort freaky shit aankomt. Daar drogen ze sneller van op dan een Frans Bauer-concert op een Tros familiedag.

Verder gewoon mijn tips blijven volgen. Dan ben jij op een dag ook een toffe, dickswingende user. En koop een leren jack en meet jezelf een vetkuif aan.
Dit wel, ja.
quote:
Denk dat gewoon niet meer via FOK! proberen een betere optie is, hehe.
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:36:41 #16
408723 F1978
pi_136352687
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef GJonline het volgende:
Gewoon volhouden! Je hebt de juiste helaas nog niet gevonden. Geef jij altijd zo snel op :')
Ik zeg niet dat ik op geef, ik zeg dat ik het op een meer subtiele manier wil gaan doen, ik ben dus oorspronkelijk op FOK! gekomen om mensen te helpen.
Dit is helaas iets uit de hand gelopen en nu heb ik mensen lastig gevallen en dus heb ik mijn DM en PM ban dik verdiend.
Beste wat ik dus kan doen is veranderen, zodat ik tenminste wel iemand ben die een vriendin waard is.
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:46:14 #17
408723 F1978
pi_136352718
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ok Joe, misschien zal ik niet een vetkuif en een leren jack aandoen, maar je hebt met wel info gegeven waar ik wat mee kan, bedankt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:01 schreef Musil het volgende:
Heel simpel. Als je een leuke vrouw tegen komt, dan knoop je een gesprek met 'r aan. En dan doe je niets wat ook maar te maken heeft met hosseltechnieken: het enige wat je doet is gewoon je best doen om een goed, leuk gesprek te hebben. Tussendoor, omdat er als het goed is wat spanning hangt ivm aantrekkingskracht, flirt je een beetje met lichte aanrakingen en blikken die net iets langer dan normaal duren. Dat laatste daar hoef je als het goed is niet over na te denken, gaat vanzelf als je iemand aantrekkelijk vindt. That's it. Dus idd, gewoon normaal doen en go with te flow.
Dit is op zich nog niet een punt voor mij, gaat mij meer om mijn gedrag hier online.
IRL zal ik zeker niet zulk gedrag vertonen als hier op FOK!.
Ik weet dat ik in mijn verhaal boven ook IRL erbij heb gezet, maar ik denk dat ik meer hier online er moeite mee heb.
Maar ik waardeer je reactie zeker wel, dit is ook precies hoe ik de situatie graag zou zien hier op FOK!.
Gewoon dat het een beetje soepeltjes en prettig gaat en niet als ik in een topic kom, dat die doodvalt, omdat ik in het topic kom en dat iedereen zoiets heeft als -O- en meteen daarna weggaan met zoiets als :W .
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:53:32 #18
408723 F1978
pi_136352740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Elvi het volgende:
F1978 en subtiel hosselen? Dat moet ik meemaken _O-
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 01:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Tvp voor leesmateriaal tijdens het schijten.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef Oja-Joh het volgende:
Weet je, in plaats van puberaal te zijn... zouden jullie me ook echt goed advies kunnen geven, tenslotte werkt het ook in jullie voordeel als ik verander.
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:57:16 #19
408723 F1978
pi_136352754
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:19 schreef chroestjov het volgende:
In jouw geval kan je het beste proberen om het tegenovergestelde van jezelf te zijn.
Tja, ook al zeg je het wat op een botte manier, ik snap wat je probeert te zeggen.
We zullen zien in hoeverre in ben veranderd, na het lezen en toepassen van al de tips hier.
pi_136352821
Hide yo wife hide yo daughters :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 09:18:38 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_136353971
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 07:16 schreef Weissman het volgende:
Hide yo wife hide yo daughters :D
Ik moest lachen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_136354204
Je moet niet zo wanhopig posten. Dat je interesse hebt in vrouwen is prima (en gezond), maar doe het wel met een beetje klasse. Niet achter elke vrouw aanrennen, het gesprek in eerste instantie niet richting seks sturen, niet elk topic verneuken met je slowchat, kappen met je smileys en alles wat je puberaal doet overkomen en het belangrijkste: noem het potverdie geen "hosselen". Wat een misselijkmakende term is dat toch.

Neem even gas terug van je verwoede pogingen om vrouwen te lokken.
pi_136354291
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2014 06:53 schreef F1978 het volgende:

Weet je, in plaats van puberaal te zijn... zouden jullie me ook echt goed advies kunnen geven, tenslotte werkt het ook in jullie voordeel als ik verander.
Excuse you? :')
Waarom is het in mijn voordeel als jij veranderd? Denk je nou echt dat jij zo'n grote rol in mijn leven speelt dan? Want dan heb ik slecht nieuws voor je :')
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 09:40:26 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_136354312
quote:
Dit gaat dus zeker niet werken he Mortaxx :') GEEN piemelpics.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 5 februari 2014 @ 09:46:22 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136354434
je kan stoppen met elke nieuwe vrouwelijk FOK!user je terreur van PMs/DMs met foto's van je broek op je knieën te sturen. Dat lijkt me al een zeer goede stap
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')