Klinkt als een goed plan en adviesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef Moira. het volgende:
Niet te veel nadenken over 'hosselen' en dingen 'willen proberen' en 'proberen dat dit meisje mij leuk gaat vinden' en 'proberen leuk over te komen op de meisjes', want elke vrouw kan dat er vanaf zien druipen.
Gewoon jezelf zijn en je eigen ding doen, en er nauwelijks meer over nadenken, go with the flow en gewoon dingen over je heen laten komen.
Ga erop uit voor je eigen plezier, niet met een ander doel dan dat
Zorgen dat je ook gelukkig bent op jezelf, in je eentje, zonder iemand nodig te hebben (ook al verlang je daar op den duur natuurlijk wel naar), dan straal je dat geluk ook uit. En dát trekt mensen aan, niet die aangeleerde 'hosselskills'.
Ten eerste, beste F1978, kappen met dat hysterische ge-hihi. Je bent een 35-jarige kerel, geen giechelend tienermeisje lijkt me. Dat komt nogal over alsof je met je halfslappe E-pener in de knuist aan het typen bent en de meeste vrouwen spotten een griezel van 100 kilometer afstand. Zeker online.quote:Hihi... maar het is ook niet de bedoeling dat hij slecht over jou denkt natuurlijk he, en geheimen zijn om te bewaren he, niet om op straat te gooien.
Tenzij het dingen zijn die een vrouw laten schijnen in al haar pracht![]()
Vergeet niet ook je onderschrift en ondertitel mee te veranderen samen met jouw nieuwe imagodingesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef F1978 het volgende:
Stel ik wil een klik of vriendschap met een vrouw en wie weet later meer (op FOK! of IRL).
Het hosselen zoals ik dat nu doe, is duidelijk geen goede manier en een foute manier en jullie verdienen beter.
Zelf sta ik dus open ervoor het subtieler aan te pakken, wat kunnen jullie me voor suggesties of tips geven, zodat ik een stuk aardiger en leuker over kom.
En ik dus kan laten zien aan jullie dat ik ook anders kan zijn.
Daarvoor kunnen ze al in kpd terecht toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Vrouwen die dit lezen weten dat je nu subtiel gaat hosselen dus gaat averechts werken. Stuur dan gewoon een piemelpic. Weet je waar je aan toe bent
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef Oja-Joh het volgende:
Echt als jij mee zou doen aan een eventuele Idols remake zou je sowieso de Herman zijn.
Dit wel, ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit is een mooie post van jouw hand hoe het vooral niét moet:
[..]
Ten eerste, beste F1978, kappen met dat hysterische ge-hihi. Je bent een 35-jarige kerel, geen giechelend tienermeisje lijkt me. Dat komt nogal over alsof je met je halfslappe E-pener in de knuist aan het typen bent en de meeste vrouwen spotten een griezel van 100 kilometer afstand. Zeker online.
En zo'n laatste toevoeging die je tussen spoilers had staan? Wat de neuk is dat?Gewoon. Niet. Doen. Vrouwen diggen een zelfverzekerde kerel met een eigen mening, niet een of andere nichterige wannabe-poeet die met dat soort freaky shit aankomt. Daar drogen ze sneller van op dan een Frans Bauer-concert op een Tros familiedag.
Verder gewoon mijn tips blijven volgen. Dan ben jij op een dag ook een toffe, dickswingende user. En koop een leren jack en meet jezelf een vetkuif aan.
Denk dat gewoon niet meer via FOK! proberen een betere optie is, hehe.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Vrouwen die dit lezen weten dat je nu subtiel gaat hosselen dus gaat averechts werken. Stuur dan gewoon een piemelpic. Weet je waar je aan toe bent
Ik zeg niet dat ik op geef, ik zeg dat ik het op een meer subtiele manier wil gaan doen, ik ben dus oorspronkelijk op FOK! gekomen om mensen te helpen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef GJonline het volgende:
Gewoon volhouden! Je hebt de juiste helaas nog niet gevonden. Geef jij altijd zo snel op
Ok Joe, misschien zal ik niet een vetkuif en een leren jack aandoen, maar je hebt met wel info gegeven waar ik wat mee kan, bedankt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit is een mooie post van jouw hand hoe het vooral niét moet:
[..]
Ten eerste, beste F1978, kappen met dat hysterische ge-hihi. Je bent een 35-jarige kerel, geen giechelend tienermeisje lijkt me. Dat komt nogal over alsof je met je halfslappe E-pener in de knuist aan het typen bent en de meeste vrouwen spotten een griezel van 100 kilometer afstand. Zeker online.
En zo'n laatste toevoeging die je tussen spoilers had staan? Wat de neuk is dat?Gewoon. Niet. Doen. Vrouwen diggen een zelfverzekerde kerel met een eigen mening, niet een of andere nichterige wannabe-poeet die met dat soort freaky shit aankomt. Daar drogen ze sneller van op dan een Frans Bauer-concert op een Tros familiedag.
Verder gewoon mijn tips blijven volgen. Dan ben jij op een dag ook een toffe, dickswingende user. En koop een leren jack en meet jezelf een vetkuif aan.
Dit is op zich nog niet een punt voor mij, gaat mij meer om mijn gedrag hier online.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:01 schreef Musil het volgende:
Heel simpel. Als je een leuke vrouw tegen komt, dan knoop je een gesprek met 'r aan. En dan doe je niets wat ook maar te maken heeft met hosseltechnieken: het enige wat je doet is gewoon je best doen om een goed, leuk gesprek te hebben. Tussendoor, omdat er als het goed is wat spanning hangt ivm aantrekkingskracht, flirt je een beetje met lichte aanrakingen en blikken die net iets langer dan normaal duren. Dat laatste daar hoef je als het goed is niet over na te denken, gaat vanzelf als je iemand aantrekkelijk vindt. That's it. Dus idd, gewoon normaal doen en go with te flow.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Elvi het volgende:
F1978 en subtiel hosselen? Dat moet ik meemaken
quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Tvp voor leesmateriaal tijdens het schijten.
Weet je, in plaats van puberaal te zijn... zouden jullie me ook echt goed advies kunnen geven, tenslotte werkt het ook in jullie voordeel als ik verander.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef Oja-Joh het volgende:
Echt als jij mee zou doen aan een eventuele Idols remake zou je sowieso de Herman zijn.
Tja, ook al zeg je het wat op een botte manier, ik snap wat je probeert te zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:19 schreef chroestjov het volgende:
In jouw geval kan je het beste proberen om het tegenovergestelde van jezelf te zijn.
Excuse you?quote:Op woensdag 5 februari 2014 06:53 schreef F1978 het volgende:
Weet je, in plaats van puberaal te zijn... zouden jullie me ook echt goed advies kunnen geven, tenslotte werkt het ook in jullie voordeel als ik verander.
Dit gaat dus zeker niet werken he Mortaxxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |