Wat doet hij precies dan, behalve zichzelf belachelijk maken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ferry laat je niet gek maken, ik lig altijd slap om je posten. Alle mannen die nu bot reageren zijn jaloers. Jij doet het toch maar even
Heeft die jongen met jou ook al het bed gedeelt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, we pasten niet bij elkaar seksueel gezien.
Het is een sletjequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft die jongen met jou ook al het bed gedeelt?
Wat een boefje is het ook he, en dan beweren dat ie de term pua niet kent.
quote:
Het is Ferry en zoals ik eerder heb gezegd in dit topic, ben ik IRL qua gedrag en instellingen naar vrouwen toe wel meer respectvol.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Freddie, waarom neem je FOK! zo serieus? 'Ik wil mijn postgedrag veranderen'Je bent 35 kerel. Het is maar een forum.
Ga in het echte leven aan jezelf werken.
Dat zie jij zo, gelukkig wil de meerderheid wel me helpen in plaats van goedkoop afzeiken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doet hij precies dan, behalve zichzelf belachelijk maken?
Maar Theo, je hebt het telkens over vrouwen. Je wilt graag een vriendin. Daar komt het op neer toch? Je mist liefde en ook vooral de seks aan je postgedrag te zien. Ooit aan datingsites gedacht? Er loopt hier ook een reeks die daarover gaat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 06:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Het is Ferry en zoals ik eerder heb gezegd in dit topic, ben ik IRL qua gedrag en instellingen naar vrouwen toe wel meer respectvol.
Dit was eigenlijk mijn eerste forum waar ik op zat en ik vind het een leuk forum met aardige mensen over het algemeen.
Als die verandering dus lukt, dan kan ik in elk geval in de topics voortaan ook echt de mensen proberen te helpen vooral, in plaats van mensen lastig te vallen met mijn gedrag.
En wie weet zorg ik nog voor een fijne gezelligheid in 1 van de SC's.
Ik heb ook gezegd wat je moest doen. Het is geen rocket science. Gewoon niet meer slijmen bij vrouwen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 06:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat zie jij zo, gelukkig wil de meerderheid wel me helpen in plaats van goedkoop afzeiken.
Het probleem is niet dat je respectloos bent. Het maakt niemand wat uit als je "flirt" met meerdere vrouwelijke users. Het gaat om de manier waarop. Die is totaal niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 06:43 schreef F1978 het volgende:
Het is Ferry en zoals ik eerder heb gezegd in dit topic, ben ik IRL qua gedrag en instellingen naar vrouwen toe wel meer respectvol.
Nouja, eerlijk is eerlijk. Ik heb hem versierd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft die jongen met jou ook al het bed gedeelt?
Wat een boefje is het ook he, en dan beweren dat ie de term pua niet kent.
Op welke fora zit je nog meer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 06:43 schreef F1978 het volgende:
[..]![]()
[..]
Dit was eigenlijk mijn eerste forum waar ik op zat en ik vind het een leuk forum met aardige mensen over het algemeen.
Als die verandering dus lukt, dan kan ik in elk geval in de topics voortaan ook echt de mensen proberen te helpen vooral, in plaats van mensen lastig te vallen met mijn gedrag.
En wie weet zorg ik nog voor een fijne gezelligheid in 1 van de SC's.
Zeg maar Paulquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar Theo, je hebt het telkens over vrouwen. Je wilt graag een vriendin. Daar komt het op neer toch? Je mist liefde en ook vooral de seks aan je postgedrag te zien. Ooit aan datingsites gedacht? Er loopt hier ook een reeks die daarover gaat.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd wat je moest doen. Het is geen rocket science. Gewoon niet meer slijmen bij vrouwen.
Dit ben ik daarom ook van plan dus te veranderen ja... geen vrouw wil ik dus meer het gevoel vanquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat je respectloos bent. Het maakt niemand wat uit als je "flirt" met meerdere vrouwelijke users. Het gaat om de manier waarop. Die is totaal niet aantrekkelijk.
Ok... bedankt voor je tips/adviesquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
De beste tips die ik je kan geven zijn :
1. Verlaat je account en log er nooit meer op in.
2. Focus je op jezelf in het echte leven, zoek hobbies, ga sporten, ga op reis, weet ik veel wat, zolang het maar niks met vrouwen te maken heeft.
3. Stop eens met je druk maken om wat een ander vindt, je bent 35, op deze leeftijd zou je toch al geleerd moeten hebben dat alleen jij bepaalt wat goed voor je is. Zeker de mening van een vreemde, die wij allemaal voor je zijn op dit forum, boeit 0,0%.
4. Zodra je je eigen leven op orde hebt en je dus helemaal tevreden bent met jezelf, DAN zou ik eens rustig op zoek gaan naar vrouwelijk contact, bv. in de kroeg of op een datingsite.
5. Niet elke vrouw is een potentiële partner.
6. Zie 5.
TerugVindPost he... goed van je dat je mijn topic wilt blijven volgenquote:
Alsof ik dan ook maar iets van jouw loopbaan zou willen missenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
TerugVindPost he... goed van je dat je mijn topic wilt blijven volgen
oh ok.... waarom precies ben ik jouw idool dan ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Alsof ik dan ook maar iets van jouw loopbaan zou willen missen. Jij bent mijn idool!
Omdat je me doet denken aan Will Smith.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh ok.... waarom precies ben ik jouw idool dan ?
Haha aan Will Smith ?? waarom dat dan ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat je me doet denken aan Will Smith.
Je huidskleur!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
Haha aan Will Smith ?? waarom dat dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |