dat is alleen maar omdat hij hoopt dat men dan denkt: oooh wat is 'ie zielig... laten we hem maar snel een kusje en een aai over z'n bolletje geven zodat hij weer vrolijk verder kanquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veelvuldig gebruik van de bloos-smiley doet ook vagijnen spontaan opdrogen. Just saying.
Neuken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veelvuldig gebruik van de bloos-smiley doet ook vagijnen spontaan opdrogen. Just saying.
Moet ik me nou aangesproken voelen, chef ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die laten een vrouw al squirten door ze gewoon aan te kijken.
Hij weet wel de meest onaantrekkelijke eigenschappen en dingen te combineren in zijn posts ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dat is alleen maar omdat hij hoopt dat men dan denkt: oooh wat is 'ie zielig... laten we hem maar snel een kusje en een aai over z'n bolletje geven zodat hij weer vrolijk verder kan
Klopt, dat was sowieso erg verkeerd van mij... en ik heb daar nog het meeste spijt vanquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Zippow het volgende:
Als je nou één chick per keer probeert. Ik vond je best grappig tot ik er achterkwam dat je alle vrouwelijke users hier hetzelfde behandelt, dus laat maar dan.
Je gaat toch ook niet tijdens het stappen 10 chicks tegelijk proberen te versieren? Want dan krijg je er geen één...
Ok, dankjewel... dan weet ik in elk geval wat ik kan verwachten daar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon waar je ergens woont en er dan iets inflikkeren over hobbies of meer van die cliche meuk en dan gaan zij met zijn allen wel heel hard ''Welkom!'' roepen. Doen ze altijd namelijk, nieuwkomers een soort warme douche geven. Aardige mensen daar. Het is geen sollicitatiegesprek en elders kun je ook de oren van iemands kop aflullen zag ik al, dus waarom zou dat daar moeilijk zijn? Eitje voor jou.
Ok... eigenlijk zijn smilies sowieso een beetje kinderachtig om te gebruiken vind je niet ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet fair naar wie? Naar de vrouwen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, dat was sowieso erg verkeerd van mij... en ik heb daar nog het meeste spijt van![]()
Sowieso omdat ik dus in het echt helemaal niet zo in elkaar zit.
Ook al was het wel gemeend wat ik zei, ik moet het niet tegen elke vrouw zeggen idd, dan verliest het zijn waarde compleet en is ook niet fair.
Hoezo, jij was toch geen pua?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet ik me nou aangesproken voelen, chef ?
Ja, oke.... dat is wel een betere uitleg idd...quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet fair naar wie? Naar de vrouwen?
Het is heus niet alsof je dan als een player over komt ofzo, hoor.
Eerder het tegenovergestelde.
Het is niet fair tegenover jezelf, omdat je jezelf er zo mee voor schut zet.
Wellicht ontgaat het mij, maar wat is een pua ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo, jij was toch geen pua?Allemaal mindere goden. Jij laat het door naar de lucht te staren gewoon pussy regenen op een droge dag. Dat is meer als een Bijbelse plaag.
Ferry laat je niet gek maken, ik lig altijd slap om je posten. Alle mannen die nu bot reageren zijn jaloers. Jij doet het toch maar evenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij weet wel de meest onaantrekkelijke eigenschappen en dingen te combineren in zijn posts ja.
Bijna een talent. Bijna.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, oke.... dat is wel een betere uitleg idd...
Ik reageer ook niet eens op mensen die nooit anderen helpen en alleen maar neertrappen, wat hopen die mensen te bereiken in hun leven denk ik dan, die zijn nog een stuk zieliger dan mij in deze situatie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ferry laat je niet gek maken, ik lig altijd slap om je posten. Alle mannen die nu bot reageren zijn jaloers. Jij doet het toch maar even
En dankjewel.... jij verdiend voor je hulp mijn online vriendschap en de titel "BIG BOSS"quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ferry laat je niet gek maken, ik lig altijd slap om je posten. Alle mannen die nu bot reageren zijn jaloers. Jij doet het toch maar even
Eeh, degene die je quote is een vrouwquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ik heb anders meer bereikt dan jou in m'n leven. En ik ben in RL zeer behulpzaam, dat ik dat hier niet ben ligt vooral aan de persoon die de hulp op dat moment vraagt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet eens op mensen die nooit anderen helpen en alleen maar neertrappen, wat hopen die mensen te bereiken in hun leven denk ik dan, die zijn nog een stuk zieliger dan mij in deze situatie.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eeh, degene die je quote is een vrouw
Ik had het toch niet tegen jou?quote:
Dank jequote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
En dankjewel.... jij verdiend voor je hulp mijn online vriendschap en de titel "BIG BOSS"
Weet ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eeh, degene die je quote is een vrouw
Kut, ben ik daarom nog maagd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, je hebt teveel partners gehad.quote:
Ten eerste jij kent mijn leven niet eens dus kan je niet daarover oordelen dat je meer bereikt hebt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Ik heb anders meer bereikt als jou in m'n leven. En ik ben in RL zeer behulpzaam, dat ik dat hier niet ben ligt vooral aan de persoon die de hulp op dat moment vraagt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, ben ik daarom nog maagd?
[..]
Nee, je hebt teveel partners gehad.
Pick Up Artist.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht ontgaat het mij, maar wat is een pua ?
ohhh shit hahaha... verkeerd gelezen, never mind.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou?
GJonline quote -Strawberry- (die een vrouw is) en reageert daarop dat de mannen jaloers zijn.
Dat heb ik ook wel eens, maakt niet uitquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan snap ik de toevoeging van die quote niet
Huuuu mijn breinquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef GJonline het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maakt niet uit
Je reageerde meerdere malen niet op me dus vrij logisch dat ik me "aangesproken" (middelbare school uitspraak) voel. Ik help je niet omdat je niet te helpen valt. Je begint als je tegen een vrouw praat spontaan over menstruatie te praten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ten eerste jij kent mijn leven niet eens dus kan je niet daarover oordelen dat je meer bereikt hebt.
Ik ben ook behulpzaam IRL btw.
En waarom niet de persoon helpen in plaats van oordelen, bovendien heb ik niet eens jou naam genoemd, jij voelde je dus zelf al aangesproken
Het is nooit te laat voor iemand, iedereen kan veranderen als de wil er is...quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Je reageerde meerdere malen niet op me dus vrij logisch dat ik me "aangesproken" (middelbare school uitspraak) voel. Ik help je niet omdat je niet te helpen valt. Je begint als je tegen een vrouw praat spontaan over menstruatie te praten.Je gebruikt "hosselen" omdat andere mensen dat ook doen hier op het forum. (Hoezo jezelf blijven). En wat je hier niet doet doe je wel op het sekswoordenboek forum.
Gelukkig was ik sowieso al van plan om het de rest van mijn leven nog maar met één bedpartner te doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig. Het had zo mooi kunnen zijn.
Toch heeft hij wel een punt, het is niet zo alsof mensen het je niet eerder duidelijk hebben proberen te maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor iemand, iedereen kan veranderen als de wil er is...
Maar ik snap niet wat jij in deze topic doet, aangezien jij niet van plan bent te helpen blijkbaar.
Sommige mensen zouden het zo op hun CV zetten als titel die ze voor hun naam willen hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat daar nou zo prestigieus aan is
Ik zou er zo voor tekenen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig was ik sowieso al van plan om het de rest van mijn leven nog maar met één bedpartner te doen
Klopt, maar ik was er zelf nog niet aan toe eerder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel een punt, het is niet zo alsof mensen het je niet eerder duidelijk hebben proberen te maken.
Die schaar ik samen met het andere tokkie-volk in het groepje bevolking waar ik niet mee omga en dus niet tegenkom in mijn dagelijks leven, gelukkigquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden het zo op hun CV zetten als titel die ze voor hun naam willen hebben.
Jij zou Mono ook wel willen, he?quote:
En dus is het uit de hand gaan lopen en zijn de reacties nu vaak veel feller en komen misschien juist harder aan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was er zelf nog niet aan toe eerder.
Soms was het koppigheid van mezelf hierin, maar vaker eigenlijk moeite met het accepteren van dat ik zo kon overkomen naar een ander, gewoon niet kunnen dealen met de situatie zeg maar.
Ja, het is eigenlijk gewoon schandalig hoe ik heb gedaan de afgelopen maanden hier.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef Moira. het volgende:
En dus is het uit de hand gaan lopen en zijn de reacties nu vaak veel feller en komen misschien juist harder aan.
Zonde wel, maar vind het wel knap van je dat je het nu wel ziet en eraan wilt werken.
Of het gaat lukken is nog maar de vraag, maar dat zullen we in de loop der tijd wel zien.
We zullen zien de komende tijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk gewoon schandalig hoe ik heb gedaan de afgelopen maanden hier.
En idd wanneer een aantal mensen wat strenger en/of duidelijker tegen mij was, was het wel verdiend ja.
Ik gebruikte het forum een beetje teveel voor de verkeerde zaken.
Ook al was het niet duivels bedoeld, het is wel vervelend als veel mensen irritatie hebben meegemaakt door mijn gedrag natuurlijk.
Jammer, welquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, we pasten niet bij elkaar seksueel gezien.
Klopt, maar ik waardeer je tips in elk geval zeker wel... bedankt daarvoor en ik hoop dat ik veel FOK!-mensen anders kan laten denken over mij.quote:
Ik zal mijn best doen te laten zien de komende periode dat ik serieus ben over dat ik ervoor ga te veranderen.quote:
Boe-fucking-hoequote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk gewoon schandalig hoe ik heb gedaan de afgelopen maanden hier.
En idd wanneer een aantal mensen wat strenger en/of duidelijker tegen mij was, was het wel verdiend ja.
Ik gebruikte het forum een beetje teveel voor de verkeerde zaken.
Ook al was het niet duivels bedoeld, het is wel vervelend als veel mensen irritatie hebben meegemaakt door mijn gedrag natuurlijk.
Zo, mag ik een teiltjequote:Op woensdag 5 februari 2014 21:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen te laten zien de komende periode dat ik serieus ben over dat ik ervoor ga te veranderen.
Nogmaals sorry hoe ik je behandeld heb, dat had je zeker niet verdiend.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef F1978 het volgende:
Stel ik wil een klik of vriendschap met een vrouw en wie weet later meer (op FOK! of IRL).
Het hosselen zoals ik dat nu doe, is duidelijk geen goede manier en een foute manier en jullie verdienen beter.
Zelf sta ik dus open ervoor het subtieler aan te pakken, wat kunnen jullie me voor suggesties of tips geven, zodat ik een stuk aardiger en leuker over kom.
En ik dus kan laten zien aan jullie dat ik ook anders kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |