abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:29:47 #1
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136344933
Stel ik wil een klik of vriendschap met een vrouw en wie weet later meer (op FOK! of IRL).
Het hosselen zoals ik dat nu doe, is duidelijk geen goede manier en een foute manier en jullie verdienen beter.
Zelf sta ik dus open ervoor het subtieler aan te pakken, wat kunnen jullie me voor suggesties of tips geven, zodat ik een stuk aardiger en leuker over kom.
En ik dus kan laten zien aan jullie dat ik ook anders kan zijn.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  PR en moderator dinsdag 4 februari 2014 @ 22:32:27 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136345126
Niet te veel nadenken over 'hosselen' en dingen 'willen proberen' en 'proberen dat dit meisje mij leuk gaat vinden' en 'proberen leuk over te komen op de meisjes', want elke vrouw kan dat er vanaf zien druipen.
Gewoon jezelf zijn en je eigen ding doen, en er nauwelijks meer over nadenken, go with the flow en gewoon dingen over je heen laten komen.
Ga erop uit voor je eigen plezier, niet met een ander doel dan dat :)
Zorgen dat je ook gelukkig bent op jezelf, in je eentje, zonder iemand nodig te hebben (ook al verlang je daar op den duur natuurlijk wel naar), dan straal je dat geluk ook uit. En dát trekt mensen aan, niet die aangeleerde 'hosselskills'.
Fuck the EBU.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:36:16 #3
408723 F1978
pi_136345332
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef Moira. het volgende:
Niet te veel nadenken over 'hosselen' en dingen 'willen proberen' en 'proberen dat dit meisje mij leuk gaat vinden' en 'proberen leuk over te komen op de meisjes', want elke vrouw kan dat er vanaf zien druipen.
Gewoon jezelf zijn en je eigen ding doen, en er nauwelijks meer over nadenken, go with the flow en gewoon dingen over je heen laten komen.
Ga erop uit voor je eigen plezier, niet met een ander doel dan dat :)
Zorgen dat je ook gelukkig bent op jezelf, in je eentje, zonder iemand nodig te hebben (ook al verlang je daar op den duur natuurlijk wel naar), dan straal je dat geluk ook uit. En dát trekt mensen aan, niet die aangeleerde 'hosselskills'.
Klinkt als een goed plan en advies ^O^
Ben benieuwd wat de rest van de dames voor tips of advies nog hebben naast jouw goede advies.
Alvast bedankt voor jouw bijdrage _O_
pi_136346531
Gewoon volhouden! Je hebt de juiste helaas nog niet gevonden. Geef jij altijd zo snel op :')
pi_136346653
Dit is een mooie post van jouw hand hoe het vooral niét moet:

quote:
Hihi... maar het is ook niet de bedoeling dat hij slecht over jou denkt natuurlijk he, en geheimen zijn om te bewaren he, niet om op straat te gooien.

Tenzij het dingen zijn die een vrouw laten schijnen in al haar pracht :*
Ten eerste, beste F1978, kappen met dat hysterische ge-hihi. Je bent een 35-jarige kerel, geen giechelend tienermeisje lijkt me. Dat komt nogal over alsof je met je halfslappe E-pener in de knuist aan het typen bent en de meeste vrouwen spotten een griezel van 100 kilometer afstand. Zeker online.

En zo'n laatste toevoeging die je tussen spoilers had staan? Wat de neuk is dat? :') Gewoon. Niet. Doen. Vrouwen diggen een zelfverzekerde kerel met een eigen mening, niet een of andere nichterige wannabe-poeet die met dat soort freaky shit aankomt. Daar drogen ze sneller van op dan een Frans Bauer-concert op een Tros familiedag.

Verder gewoon mijn tips blijven volgen. Dan ben jij op een dag ook een toffe, dickswingende user. En koop een leren jack en meet jezelf een vetkuif aan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136346701
Heel simpel. Als je een leuke vrouw tegen komt, dan knoop je een gesprek met 'r aan. En dan doe je niets wat ook maar te maken heeft met hosseltechnieken: het enige wat je doet is gewoon je best doen om een goed, leuk gesprek te hebben. Tussendoor, omdat er als het goed is wat spanning hangt ivm aantrekkingskracht, flirt je een beetje met lichte aanrakingen en blikken die net iets langer dan normaal duren. Dat laatste daar hoef je als het goed is niet over na te denken, gaat vanzelf als je iemand aantrekkelijk vindt. That's it. Dus idd, gewoon normaal doen en go with te flow.
pi_136349034
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef F1978 het volgende:
Stel ik wil een klik of vriendschap met een vrouw en wie weet later meer (op FOK! of IRL).
Het hosselen zoals ik dat nu doe, is duidelijk geen goede manier en een foute manier en jullie verdienen beter.
Zelf sta ik dus open ervoor het subtieler aan te pakken, wat kunnen jullie me voor suggesties of tips geven, zodat ik een stuk aardiger en leuker over kom.
En ik dus kan laten zien aan jullie dat ik ook anders kan zijn.
Vergeet niet ook je onderschrift en ondertitel mee te veranderen samen met jouw nieuwe imagodinges :P
pi_136349400
Je kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Vrouwen die dit lezen weten dat je nu subtiel gaat hosselen dus gaat averechts werken. Stuur dan gewoon een piemelpic. Weet je waar je aan toe bent
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136349497
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan maar beter gewoon duidelijk zijn. Vrouwen die dit lezen weten dat je nu subtiel gaat hosselen dus gaat averechts werken. Stuur dan gewoon een piemelpic. Weet je waar je aan toe bent
Daarvoor kunnen ze al in kpd terecht toch? :P
pi_136349529
F1978 en subtiel hosselen? Dat moet ik meemaken _O-
pi_136350136
In jouw geval kan je het beste proberen om het tegenovergestelde van jezelf te zijn.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_136350995
Echt als jij mee zou doen aan een eventuele Idols remake zou je sowieso de Herman zijn. :')
'T is huilen met de pet op :stress:
pi_136351237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef Oja-Joh het volgende:
Echt als jij mee zou doen aan een eventuele Idols remake zou je sowieso de Herman zijn. :')
:D
pi_136351297
Tvp voor leesmateriaal tijdens het schijten.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 01:50:43 #15
288245 crew  Moira
pi_136351679
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ten eerste, beste F1978, kappen met dat hysterische ge-hihi. Je bent een 35-jarige kerel, geen giechelend tienermeisje lijkt me. Dat komt nogal over alsof je met je halfslappe E-pener in de knuist aan het typen bent en de meeste vrouwen spotten een griezel van 100 kilometer afstand. Zeker online.

En zo'n laatste toevoeging die je tussen spoilers had staan? Wat de neuk is dat? :') Gewoon. Niet. Doen. Vrouwen diggen een zelfverzekerde kerel met een eigen mening, niet een of andere nichterige wannabe-poeet die met dat soort freaky shit aankomt. Daar drogen ze sneller van op dan een Frans Bauer-concert op een Tros familiedag.

Verder gewoon mijn tips blijven volgen. Dan ben jij op een dag ook een toffe, dickswingende user. En koop een leren jack en meet jezelf een vetkuif aan.
Dit wel, ja.
quote:
Denk dat gewoon niet meer via FOK! proberen een betere optie is, hehe.
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:36:41 #16
408723 F1978
pi_136352687
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef GJonline het volgende:
Gewoon volhouden! Je hebt de juiste helaas nog niet gevonden. Geef jij altijd zo snel op :')
Ik zeg niet dat ik op geef, ik zeg dat ik het op een meer subtiele manier wil gaan doen, ik ben dus oorspronkelijk op FOK! gekomen om mensen te helpen.
Dit is helaas iets uit de hand gelopen en nu heb ik mensen lastig gevallen en dus heb ik mijn DM en PM ban dik verdiend.
Beste wat ik dus kan doen is veranderen, zodat ik tenminste wel iemand ben die een vriendin waard is.
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:46:14 #17
408723 F1978
pi_136352718
quote:

[..]

Ok Joe, misschien zal ik niet een vetkuif en een leren jack aandoen, maar je hebt met wel info gegeven waar ik wat mee kan, bedankt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:01 schreef Musil het volgende:
Heel simpel. Als je een leuke vrouw tegen komt, dan knoop je een gesprek met 'r aan. En dan doe je niets wat ook maar te maken heeft met hosseltechnieken: het enige wat je doet is gewoon je best doen om een goed, leuk gesprek te hebben. Tussendoor, omdat er als het goed is wat spanning hangt ivm aantrekkingskracht, flirt je een beetje met lichte aanrakingen en blikken die net iets langer dan normaal duren. Dat laatste daar hoef je als het goed is niet over na te denken, gaat vanzelf als je iemand aantrekkelijk vindt. That's it. Dus idd, gewoon normaal doen en go with te flow.
Dit is op zich nog niet een punt voor mij, gaat mij meer om mijn gedrag hier online.
IRL zal ik zeker niet zulk gedrag vertonen als hier op FOK!.
Ik weet dat ik in mijn verhaal boven ook IRL erbij heb gezet, maar ik denk dat ik meer hier online er moeite mee heb.
Maar ik waardeer je reactie zeker wel, dit is ook precies hoe ik de situatie graag zou zien hier op FOK!.
Gewoon dat het een beetje soepeltjes en prettig gaat en niet als ik in een topic kom, dat die doodvalt, omdat ik in het topic kom en dat iedereen zoiets heeft als -O- en meteen daarna weggaan met zoiets als :W .
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:53:32 #18
408723 F1978
pi_136352740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Elvi het volgende:
F1978 en subtiel hosselen? Dat moet ik meemaken _O-
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 01:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Tvp voor leesmateriaal tijdens het schijten.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef Oja-Joh het volgende:
Weet je, in plaats van puberaal te zijn... zouden jullie me ook echt goed advies kunnen geven, tenslotte werkt het ook in jullie voordeel als ik verander.
  woensdag 5 februari 2014 @ 06:57:16 #19
408723 F1978
pi_136352754
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:19 schreef chroestjov het volgende:
In jouw geval kan je het beste proberen om het tegenovergestelde van jezelf te zijn.
Tja, ook al zeg je het wat op een botte manier, ik snap wat je probeert te zeggen.
We zullen zien in hoeverre in ben veranderd, na het lezen en toepassen van al de tips hier.
pi_136352821
Hide yo wife hide yo daughters :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 09:18:38 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_136353971
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 07:16 schreef Weissman het volgende:
Ik moest lachen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_136354204
Je moet niet zo wanhopig posten. Dat je interesse hebt in vrouwen is prima (en gezond), maar doe het wel met een beetje klasse. Niet achter elke vrouw aanrennen, het gesprek in eerste instantie niet richting seks sturen, niet elk topic verneuken met je slowchat, kappen met je smileys en alles wat je puberaal doet overkomen en het belangrijkste: noem het potverdie geen "hosselen". Wat een misselijkmakende term is dat toch.

Neem even gas terug van je verwoede pogingen om vrouwen te lokken.
pi_136354291
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2014 06:53 schreef F1978 het volgende:

Weet je, in plaats van puberaal te zijn... zouden jullie me ook echt goed advies kunnen geven, tenslotte werkt het ook in jullie voordeel als ik verander.
Excuse you? :')
Waarom is het in mijn voordeel als jij veranderd? Denk je nou echt dat jij zo'n grote rol in mijn leven speelt dan? Want dan heb ik slecht nieuws voor je :')
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 09:40:26 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_136354312
quote:
Dit gaat dus zeker niet werken he Mortaxx :') GEEN piemelpics.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 5 februari 2014 @ 09:46:22 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136354434
je kan stoppen met elke nieuwe vrouwelijk FOK!user je terreur van PMs/DMs met foto's van je broek op je knieën te sturen. Dat lijkt me al een zeer goede stap
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:02:41 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136354728
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:46 schreef Re het volgende:
je kan stoppen met elke nieuwe vrouwelijk FOK!user je terreur van PMs/DMs met foto's van je broek op je knieën te sturen. Dat lijkt me al een zeer goede stap
Serieus?
The love you take is equal to the love you make.
pi_136354878
Het gaat er niet om dat wij beter 'verdienen', je bent jezelf er gewoon mee tot last omdat iedereen je creepy vindt.
pi_136354900
quote:

[..]

_O_
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:16:49 #29
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136355039
Mijn tip: log uit en blijf een tijdje weg en werk aan jezelf in het echte leven. Neem afscheid van dit besmette account.

Ik snap nog steeds je redenatie niet dat je geen vrienden wil maken. Een sociale kring hebben is toch wel een goede basis voor het krijgen van een (serieuze) relatie. Hoe heb je je ex eigenlijk leren kennen? Had je toen ook vrienden?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136358255
quote:
Oh, wow. F1978 blijkt een onvervalste potloodventer. Dat soort lui worden toch altijd rond schoolpleinen in de kladden gegrepen? :{
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 februari 2014 @ 12:27:33 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136358488
quote:
Lol whut? :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_136359225
quote:
is dit serieus of bij wijze van spreken?
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:29:01 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136360552
nou ja, niet al te letterlijk nemen natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136360611
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

is dit serieus of bij wijze van spreken?
Je dacht dat je de enige uitverkorene was? :P.
pi_136360982
Al die haters :')
pi_136365657
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Je dacht dat je de enige uitverkorene was? :P.
Ik ontvang gelukkig geen DMs van hem.
pi_136366194
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn tip: log uit en blijf een tijdje weg en werk aan jezelf in het echte leven. Neem afscheid van dit besmette account.

Dit. Begin desnoods een nieuw account en gedraag je daar normaal.
pi_136366600
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:23 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dat niet nodig. Anders dan vele anderen op fok heb ik niet de neiging te blijven hangen in het verleden wat mijn oordeel over iemand betreft :P
pi_136366615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:23 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Hij heeft al een kloon, mr dreamer of iets.
pi_136366765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dat niet nodig. Anders dan vele anderen op fok heb ik niet de neiging te blijven hangen in het verleden wat mijn oordeel over iemand betreft :P
Maar jij bent geen vrouw dus jouw mening doet er niet echt toe in deze. :P
pi_136367288
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jij bent geen vrouw dus jouw mening doet er niet echt toe in deze. :P
Je weet wel dat roddels ook van man op vrouw overgedragen worden etc enzo? :P
pi_136367386
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je weet wel dat roddels ook van man op vrouw overgedragen worden etc enzo? :P
Je denkt aan SOA's.
You are the only exception
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 februari 2014 @ 17:05:27 #43
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136367463
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:03 schreef TheOnlyException het volgende:

[..]

Je denkt aan SOA's.
Sexueel Overdraagbare Roddels.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:07:56 #44
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_136367555
Koop een motor
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_136367662
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:03 schreef TheOnlyException het volgende:

[..]

Je denkt aan SOA's.
Ik kon het juiste woord even niet vinden _O- :P
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sexueel Overdraagbare Roddels.
:D
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:37:11 #46
408723 F1978
pi_136370758
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Excuse you? :')
Waarom is het in mijn voordeel als jij veranderd? Denk je nou echt dat jij zo'n grote rol in mijn leven speelt dan? Want dan heb ik slecht nieuws voor je :')
Blijkbaar heb jij net als de rest ook last van mij, anders zou je niet die opmerking eerder maken hoor :{w
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:38:04 #47
408723 F1978
pi_136370796
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 07:16 schreef Weissman het volgende:
Jij ook weer bedankt voor je hulp :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:39:13 #48
408723 F1978
pi_136370850
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:33 schreef zarGon het volgende:
Je moet niet zo wanhopig posten. Dat je interesse hebt in vrouwen is prima (en gezond), maar doe het wel met een beetje klasse. Niet achter elke vrouw aanrennen, het gesprek in eerste instantie niet richting seks sturen, niet elk topic verneuken met je slowchat, kappen met je smileys en alles wat je puberaal doet overkomen en het belangrijkste: noem het potverdie geen "hosselen". Wat een misselijkmakende term is dat toch.

Neem even gas terug van je verwoede pogingen om vrouwen te lokken.
Ok, dankjewel voor je advies... daar zal ik op gaan letten.
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:46:36 #49
408723 F1978
pi_136371197
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat er niet om dat wij beter 'verdienen', je bent jezelf er gewoon mee tot last omdat iedereen je creepy vindt.
Ja, terwijl ik dus IRL totaal niet zo gezien wordt.
Vandaar dat ik vooral online me graag aan wil gaan passen en ik wil laten zien dat ik ook anders kan zijn.

quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:16 schreef SonicVolcano het volgende:

Ik snap nog steeds je redenatie niet dat je geen vrienden wil maken. Een sociale kring hebben is toch wel een goede basis voor het krijgen van een (serieuze) relatie. Hoe heb je je ex eigenlijk leren kennen? Had je toen ook vrienden?
Die heb ik via mijn werk leren kennen, ik had in het verleden wel vrienden maar dat waren van die vrienden die alleen langs kwamen als ze wat nodig hadden, dus ben daar een beetje klaar mee.
Aan vriendschap en later als er een klik is een lat-relatie bv, of meer... heb ik dus een stuk meer mee.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:41 schreef GJonline het volgende:
Al die haters :')
Ja, wat kunnen mensen toch behulpzaam zijn tegenwoordig he, iemand de grond in rammen is natuurlijk veel makkelijker. :')

quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ontvang gelukkig geen DMs van hem.
Gelukkig ??? daar kun je niet over oordelen, want je hebt niks gehad nog :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:48:21 #50
408723 F1978
pi_136371298
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef Re het volgende:
nou ja, niet al te letterlijk nemen natuurlijk
Overdrijven is ook een vak natuurlijk he, die roddels over mij hebben het niet minder erg gemaakt allemaal.
FOK! is net de Telegraaf soms :')
pi_136371617
O en trouwens F1978, betere ondertitel en onderschrift, netjes en snel gedaan :)
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:57:43 #52
408723 F1978
pi_136371747
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en trouwens F1978, betere ondertitel en onderschrift, netjes en snel gedaan :)
Ja, dankjewel voor die tip.... het was een goed idee van je, want nieuw begin is nieuw begin tenslotte.
pi_136371760
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef F1978 het volgende:
Gelukkig ??? daar kun je niet over oordelen, want je hebt niks gehad nog :D
Ik kan me er wel zo een voorstelling van maken.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:00:09 #54
408723 F1978
pi_136371847
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach..., je had er geen nachtmerries aan overgehouden hoor ofzo... bovendien als iemand tegen mij zegt van... ik heb geen interesses om te DM-en... dan hou ik echt wel rekening daarmee.
pi_136371882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja, dankjewel voor die tip.... het was een goed idee van je, want nieuw begin is nieuw begin tenslotte.
Dat was mijn eerste tip op weg naar een nieuw bazenbestaan voor je, maar graag gedaan hoor.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:01:08 #56
408723 F1978
pi_136371888
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar het is voor een goed begin en een goede start te maken wel mooi, dat ik niet meer DM en PM kan gebruiken, dat maakt de verandering wel een stukje gemakkelijker ...
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:02:29 #57
408723 F1978
pi_136371940
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat was mijn eerste tip op weg naar een nieuw bazenbestaan voor je, maar graag gedaan hoor.
oh ja... sorry hoor... wat stom :@ :@
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:03:17 #58
408723 F1978
pi_136371979
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nog even een vraagje, hoe kwam je aan die precieze link eigenlijk, ik bedoel dat je precies binnen een topic op de juiste post beland zeg maar, als je me snapt ?
pi_136372046
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ach..., je had er geen nachtmerries aan overgehouden hoor ofzo... bovendien als iemand tegen mij zegt van... ik heb geen interesses om te DM-en... dan hou ik echt wel rekening daarmee.
Ik vind het heel moeilijk inschatten of je serieus bent met wat je post (en dus echt zo bent), of dat je zelf wel doorhebt hoe kansloos het overkomt.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:06:50 #60
408723 F1978
pi_136372149
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het heel moeilijk inschatten of je serieus bent met wat je post (en dus echt zo bent), of dat je zelf wel doorhebt hoe kansloos het overkomt.
Omdat ik dus door heb juist hoe kansloos het overkomt, ben ik deze topic gekomen... en ik hoopte dat jij mij ook een paar volwassen tips zou kunnen geven over hoe ik het beter kan gaan doen, want ja ik wil serieus dingen anders gaan doen ja.
pi_136372332
Nou als je echt volwassen over wilt komen dan gebruik je nooit meer het woord "hosselen".
pi_136372519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef F1978 het volgende:

[..]

Nog even een vraagje, hoe kwam je aan die precieze link eigenlijk, ik bedoel dat je precies binnen een topic op de juiste post beland zeg maar, als je me snapt ?
Zoals dit bedoel je? En dan straks weer magnetronkoffie ervoor bedanken zeker? :'(
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:15:47 #63
408723 F1978
pi_136372661
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zoals dit bedoel je? En dan straks weer magnetronkoffie ervoor bedanken zeker? :'(
Haha nee echt niet man, ik waardeer zeker wel wat je doet hier voor mij _O_
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:17:04 #64
408723 F1978
pi_136372721
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Elvi het volgende:
Nou als je echt volwassen over wilt komen dan gebruik je nooit meer het woord "hosselen".
Het mooiste is nog, dat ik dat overgenomen heb van FOK! hier... omdat ik dacht dat het een woordje was dat alleen FOK! mensen gebruikten, want voor FOK! had ik nog nooit van het woord gehoord.
Ik vind het zelf ook een raar woord, maar het kwam zo vaak voorbij, dat ik dus echt dacht.... o dat zal op FOK! wel zo horen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:37:05 #65
408723 F1978
pi_136373770
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dus zou je het aub willen vertellen hoe je dat doet, die precieze links ? :@
pi_136374497
Klik eens op de datum en tijd boven je post? Het is magie wat ik je brom.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:59:39 #67
408723 F1978
pi_136375012
quote:
9s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klik eens op de datum en tijd boven je post? Het is magie wat ik je brom.
De oplossing is altijd simpel, bedankt man _O_
pi_136375273
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:06 schreef F1978 het volgende:

[..]

Omdat ik dus door heb juist hoe kansloos het overkomt, ben ik deze topic gekomen... en ik hoopte dat jij mij ook een paar volwassen tips zou kunnen geven over hoe ik het beter kan gaan doen, want ja ik wil serieus dingen anders gaan doen ja.
Simpel, gewoon normaal posten. Normaal praten met (vrouwelijke) users. Niet over-complimenteus zijn waardoor het lijkt alsof je bij alles met een hartslag en een vagina in het broekje probeert te komen. In het echte leven zou je ook niet die slijmerige kul tegen vrouwen zeggen die je nauwelijks kent. Hoop ik.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:11:37 #69
288245 crew  Moira
pi_136375715
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Simpel, gewoon normaal posten. Normaal praten met (vrouwelijke) users. Niet over-complimenteus zijn waardoor het lijkt alsof je bij alles met een hartslag en een vagina in het broekje probeert te komen. In het echte leven zou je ook niet die slijmerige kul tegen vrouwen zeggen die je nauwelijks kent. Hoop ik.
Sowieso niet specifiek met vrouwen praten.
Gewoon zeggen wat je nodig acht te zeggen, en verder niks.
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:13:31 #70
408723 F1978
pi_136375810
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, dat zou ik zeker niet doen dan.... ik probeer juist zoveel mogelijk respectvol te zijn naar dames toe.
Dat lukt alleen online dus nog niet ideaal, maar verandering is soms best goed.
Kritisch naar mezelf kijken en echt voor die verandering gaan.
pi_136375861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:13 schreef F1978 het volgende:

[..]

Klopt, dat zou ik zeker niet doen dan.... ik probeer juist zoveel mogelijk respectvol te zijn naar dames toe.
Okay, mooi zo.
quote:
Ik vind het ook knap hoe vrouwen altijd omgaan met dingen als hoofdpijn en de maandelijkse moet ik zeggen trouwens.
Niet dat ik zelf kleinzielig ben, maar vrouwen gaan daar goed mee om.
Kijk, dit soort dingen. Waar komt dat ineens vandaan? Waarom heb je het uit het niets over menstruatieklachten? :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:16:00 #72
408723 F1978
pi_136375934
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sowieso niet specifiek met vrouwen praten.
Gewoon zeggen wat je nodig acht te zeggen, en verder niks.
Tja, dat is wel het beste.... maar dan is de vraag natuurlijk, bereik ik hier op FOK! daar wel iets mee op den duur, stel dat ik iemand hier beter zou willen kennen op FOK! ....
Dan lijkt me alleen kort reageren op topics niet de manier om ooit met iemand in aanraking te komen.
Niet dat het perse natuurlijk hier moet zijn, maar het kan natuurlijk wel hier gebeuren, dus ja...
pi_136375962
quote:
[

Kijk, dit soort dingen. Waar komt dat ineens vandaan? Waarom heb je het uit het niets over menstruatieklachten? :D
Dat vroeg ik me ook al gebiologeerd af...
pi_136375980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:13 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik vind het ook knap hoe vrouwen altijd omgaan met dingen als hoofdpijn en de maandelijkse moet ik zeggen trouwens.
Niet dat ik zelf kleinzielig ben, maar vrouwen gaan daar goed mee om.

Waar de fuck komt dat nou weer vandaan _O-
Kijk door dat soort onzin ertussen te gooien maak je jezelf belachelijk.

Ik ben er ook nog steeds niet uit of dit een troll is of niet ;(
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:17:43 #75
408723 F1978
pi_136376018
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Okay, mooi zo.

[..]

Nou gewoon, niets bijzonders... gewoon een algemeen iets dat me opvalt in de topics, ik hoop niet dat ik iets verkeerds daarmee gezegd heb :@
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:19:03 #76
408723 F1978
pi_136376090
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Waar de fuck komt dat nou weer vandaan _O-
Kijk door dat soort onzin ertussen te gooien maak je jezelf belachelijk.

Ik ben er ook nog steeds niet uit of dit een troll is of niet ;(
Sorry daarvoor, heb het al uit mijn eerdere verhaal gehaald.... was ook onzin dat te zeggen... spijt me daarvoor :@
pi_136376108
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Okay, mooi zo.

[..]

Haha geniaal. Een echte metroman die F1978!
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:19:49 #78
408723 F1978
pi_136376136
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Oja-Joh het volgende:

[..]

Haha geniaal. Een echte metroman die F1978!
Wat houdt een metroman in ?? :@
pi_136376186
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef F1978 het volgende:

[..]

Wat houdt een metroman in ?? :@
Dat is een man die veel met de metro gaat..
pi_136376220
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef F1978 het volgende:

[..]

Nou gewoon, niets bijzonders... gewoon een algemeen iets dat me opvalt in de topics, ik hoop niet dat ik iets verkeerds daarmee gezegd heb :@
Het is gewoon heel raar. :')
pi_136376289
Tevens hoor ik altijd dat liedje van die reclame van Volkswagen als ik je naam zie. "Dream ooon!"
pi_136376326
Als je het niet irl in de kroeg zou zeggen: zeg het dan ook niet hier. Ik denk dat dat een goeie richtlijn is.

Tenzij je echt in de kroeg vrouwen aanspreekt met "hee ik vind het echt heel bijzonder hoe jij met je menstruatie omgaat :* " maar dat hoop ik niet :')
pi_136376686
quote:
3s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Elvi het volgende:
Als je het niet irl in de kroeg zou zeggen: zeg het dan ook niet hier. Ik denk dat dat een goeie richtlijn is.

Tenzij je echt in de kroeg vrouwen aanspreekt met "hee ik vind het echt heel bijzonder hoe jij met je menstruatie omgaat :* " maar dat hoop ik niet :')
Komen alleen de echte PUA-bazen mee weg natuurlijk. :').
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:30:06 #84
408723 F1978
pi_136376692
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is gewoon heel raar. :')
Ja, ik zie je punt wel daarin ja.... ach ja... verandering heeft tijd nodig zullen we maar zeggen :)

quote:

_O- nee, je hebt gelijk het is zeker een goede richtlijn ja.... en dat zou ik zeker niet zeggen daar, omdat ik niet in de kroeg kom :D
Maar daar buiten zou ik dat ook sowieso nooit zeggen tegen een vrouw, ik zou eerder zeggen als ik eenmaal met iemand samen zou zijn, dat ik het vervelend voor haar vind wanneer ze zegt dat ze er last van heeft bv.
Er voor elkaar zijn als je iemand hebt, vind ik zelf wel een belangrijk iets.
Maar goed eerst werken aan de verandering, daar gaat het voor mij de komende tijden om.
pi_136376707
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef F1978 het volgende:

[..]

Tja, dat is wel het beste.... maar dan is de vraag natuurlijk, bereik ik hier op FOK! daar wel iets mee op den duur, stel dat ik iemand hier beter zou willen kennen op FOK! ....
Dan lijkt me alleen kort reageren op topics niet de manier om ooit met iemand in aanraking te komen.
Niet dat het perse natuurlijk hier moet zijn, maar het kan natuurlijk wel hier gebeuren, dus ja...
Gvd, ik heb het je al twee keer eerder gezegd, ga hier eens kijken. Vinden ze tof, aardige, nieuwe users leren kennen. 8-)
pi_136376755
quote:

:D !
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:32:15 #87
408723 F1978
pi_136376806
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gvd, ik heb het je al twee keer eerder gezegd, ga hier eens kijken. Vinden ze tof, aardige, nieuwe users leren kennen. 8-)
Ja, maar dat gaat ook veel over meets enzo... en ik zie weinig mensen daar ook die zichzelf voorstellen. :@ ;(

Ik ben er al wel wezen kijken eerder, en ik waardeer deze tip ook zekers wel, je hebt hem niet voor niets al een paar keer uitgereikt idd aan me :@
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:34:02 #88
288245 crew  Moira
pi_136376884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik zou het dan ook niet hier blijven proberen. Als je ooit op internet een meisje tegen komt met wie het klikt, dan zal er ook heus wel initiatief van haar kant af komen. Dáár kun je dan op inspelen, maar zolang dat initiatief er van anderen niet is, lijkt me het beste voor jou om dat zélf dan ook niet te nemen (juist omdat dat blijkbaar dus bij iedereen verkeerd over komt).
Ik zou die hoop gewoon laten vervliegen als ik jou was.
Op internet/via FOK! dan he. In het echte leven moet je er gewoon vaker op uit gaan en de wereld leren kennen, zoals ik al zei; voor je éígen plezier, niet per se om een meisje te fixen.
Dat mensen er via FOK! bij toeval een relatie aan over hebben gehouden, zegt niet dat dat voor iedereen weggelegd is :P
Fuck the EBU.
pi_136376942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat ook veel over meets enzo... en ik zie weinig mensen daar ook die zichzelf voorstellen. :@ ;(

Ik ben er al wel wezen kijken eerder, en ik waardeer deze tip ook zekers wel, je hebt hem niet voor niets al een paar keer uitgereikt idd aan me :@
Er zijn er honderden geweest die zich daar hebben voorgesteld en af en toe meeten ze, maar dat is niet verplicht uiteraard. Trouwens, zolang je niet ineens met je piemel in de chipsbak gaat staan te roeren zit je safe.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:39:05 #90
408723 F1978
pi_136377200
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zou het dan ook niet hier blijven proberen. Als je ooit op internet een meisje tegen komt met wie het klikt, dan zal er ook heus wel initiatief van haar kant af komen. Dáár kun je dan op inspelen, maar zolang dat initiatief er van anderen niet is, lijkt me het beste voor jou om dat zélf dan ook niet te nemen (juist omdat dat blijkbaar dus bij iedereen verkeerd over komt).
Ik zou die hoop gewoon laten vervliegen als ik jou was.
Dat mensen er via FOK! bij toeval een relatie aan over hebben gehouden, zegt niet dat dat voor iedereen weggelegd is :P
Klopt, die zekerheid heb je nergens.
Je kan op de gekste plekken iemand tegenkomen, maar ik zie idd wel.
gebeurd het niet via FOK!... dan gebeurd het wel ergens anders.
Ik laat het wel op mij afkomen allemaal wat er gebeurd, eerst maar eens hier op FOK! veranderen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:41:15 #91
408723 F1978
pi_136377306
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Er zijn er honderden geweest die zich daar hebben voorgesteld en af en toe meeten ze, maar dat is niet verplicht uiteraard. Trouwens, zolang je niet ineens met je piemel in de chipsbak gaat staan te roeren zit je safe.
Godver _O- ... jij weet het altijd wel mooi te brengen allemaal zeg _O_

Maar idd, misschien moet ik me daar eens voorstellen.

Alleen wat is het beste om dan allemaal over mezelf te vertellen, want alles zomaar op straat gooien, zorgde er juist voor dat ik zo op FOK! in eerste instantie nogal afnam in populairiteit.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:41:45 #92
288245 crew  Moira
pi_136377333
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef F1978 het volgende:

[..]

Klopt, die zekerheid heb je nergens.
Je kan op de gekste plekken iemand tegenkomen, maar ik zie idd wel.
gebeurd het niet via FOK!... dan gebeurd het wel ergens anders.
Ik laat het wel op mij afkomen allemaal wat er gebeurd, eerst maar eens hier op FOK! veranderen.
:Y
Gewoon voor je eigen plezier, tijdverdrijf. Een reactie posten waar het je leuk lijkt om een reactie te posten of waar je denkt dat je reactie waardevol kan zijn voor het topic/de TS.
Dus niet zeggen wat je denkt dat anderen willen horen zodat ze jou aardig vinden/zodat een meisje je leuk gaat vinden. Want daar heb je blijkbaar een verkeerde kijk op waardoor dat niet werkt :P

Protip: Gezien je 'reputatie' zou ik het eerstvolgende half jaar sowieso niks seksueel getint/over seks posten. En hoewel je natuurlijk wel je mening kan geven over iemands relatie, hoe jij denkt dat het het beste aan te pakken is, zou ik ook oppassen met relatie-advies enzo, omdat half FOK! al het idee heeft dat je daar sowieso niks bakt omdat je daar zelf nauwelijks ervaring in hebt :P
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:45:25 #93
408723 F1978
pi_136377487
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

:Y
Gewoon voor je eigen plezier, tijdverdrijf. Een reactie posten waar het je leuk lijkt om een reactie te posten of waar je denkt dat je reactie waardevol kan zijn voor het topic/de TS.
Dus niet zeggen wat je denkt dat anderen willen horen zodat ze jou aardig vinden/zodat een meisje je leuk gaat vinden. Want daar heb je blijkbaar een verkeerde kijk op waardoor dat niet werkt :P
Nee, klopt.
Ik wil ook altijd wel mijn eerlijke mening geven, iets anders heeft geen zin sowieso want dan kom je al snel weer slijmerig over en dat heb ik echt gehad.
Het moet gewoon allemaal fijn gaan hier en als iedereen respectvol met elkaar omgaat, dan is hopelijk Pharkus FOK! zelf dan zelfs tevreden met mij.
pi_136377564
Als je nou één chick per keer probeert. Ik vond je best grappig tot ik er achterkwam dat je alle vrouwelijke users hier hetzelfde behandelt, dus laat maar dan.

Je gaat toch ook niet tijdens het stappen 10 chicks tegelijk proberen te versieren? Want dan krijg je er geen één...
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:49:00 #95
288245 crew  Moira
pi_136377680
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Zippow het volgende:
Als je nou één chick per keer probeert.
Slechte tip. Gewoon níét proberen zou al een betere tip zijn.
Fuck the EBU.
pi_136377711
'hosselen' :')

Dat is heel wat anders dan met een droge waffel een beetje aan je pik trekken en vieze dm's rondsturen naar vrouwen omdat je zo nodig je zaad wilt spuiten over je hand :')
pi_136377740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

Godver _O- ... jij weet het altijd wel mooi te brengen allemaal zeg _O_

Maar idd, misschien moet ik me daar eens voorstellen.

Alleen wat is het beste om dan allemaal over mezelf te vertellen, want alles zomaar op straat gooien, zorgde er juist voor dat ik zo op FOK! in eerste instantie nogal afnam in populairiteit.
Gewoon waar je ergens woont en er dan iets inflikkeren over hobbies of meer van die cliche meuk en dan gaan zij met zijn allen wel heel hard ''Welkom!'' roepen. Doen ze altijd namelijk, nieuwkomers een soort warme douche geven. Aardige mensen daar. Het is geen sollicitatiegesprek en elders kun je ook de oren van iemands kop aflullen zag ik al, dus waarom zou dat daar moeilijk zijn? Eitje voor jou. :7
pi_136377819
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Zippow het volgende:
Als je nou één chick per keer probeert. Ik vond je best grappig tot ik er achterkwam dat je alle vrouwelijke users hier hetzelfde behandelt, dus laat maar dan.

Je gaat toch ook niet tijdens het stappen 10 chicks tegelijk proberen te versieren? Want dan krijg je er geen één...
Firefly en pua-consorten wel. Die laten een vrouw al squirten door ze gewoon aan te kijken.
pi_136377829
Ik denk dat TS beter gewoon zijn pc moet uitzetten en naar de kroeg moet gaan en daar precies hetzelfde doen wat hij hiervoor hier deed.

Dan pas ziet hij in hoe achterlijk hij zich heeft gedragen.
pi_136377887
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef F1978 het volgende:

[..]

Veelvuldig gebruik van de bloos-smiley doet ook vagijnen spontaan opdrogen. Just saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')