abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:19:03 #76
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136376090
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Waar de fuck komt dat nou weer vandaan _O-
Kijk door dat soort onzin ertussen te gooien maak je jezelf belachelijk.

Ik ben er ook nog steeds niet uit of dit een troll is of niet ;(
Sorry daarvoor, heb het al uit mijn eerdere verhaal gehaald.... was ook onzin dat te zeggen... spijt me daarvoor :@
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136376108
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Okay, mooi zo.

[..]

Kijk, dit soort dingen. Waar komt dat ineens vandaan? Waarom heb je het uit het niets over menstruatieklachten? :D
Haha geniaal. Een echte metroman die F1978!
'T is huilen met de pet op :stress:
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:19:49 #78
408723 F1978
pi_136376136
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Oja-Joh het volgende:

[..]

Haha geniaal. Een echte metroman die F1978!
Wat houdt een metroman in ?? :@
pi_136376186
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef F1978 het volgende:

[..]

Wat houdt een metroman in ?? :@
Dat is een man die veel met de metro gaat..
pi_136376220
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef F1978 het volgende:

[..]

Nou gewoon, niets bijzonders... gewoon een algemeen iets dat me opvalt in de topics, ik hoop niet dat ik iets verkeerds daarmee gezegd heb :@
Het is gewoon heel raar. :')
pi_136376289
Tevens hoor ik altijd dat liedje van die reclame van Volkswagen als ik je naam zie. "Dream ooon!"
pi_136376326
Als je het niet irl in de kroeg zou zeggen: zeg het dan ook niet hier. Ik denk dat dat een goeie richtlijn is.

Tenzij je echt in de kroeg vrouwen aanspreekt met "hee ik vind het echt heel bijzonder hoe jij met je menstruatie omgaat :* " maar dat hoop ik niet :')
pi_136376686
quote:
3s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Elvi het volgende:
Als je het niet irl in de kroeg zou zeggen: zeg het dan ook niet hier. Ik denk dat dat een goeie richtlijn is.

Tenzij je echt in de kroeg vrouwen aanspreekt met "hee ik vind het echt heel bijzonder hoe jij met je menstruatie omgaat :* " maar dat hoop ik niet :')
Komen alleen de echte PUA-bazen mee weg natuurlijk. :').
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:30:06 #84
408723 F1978
pi_136376692
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is gewoon heel raar. :')
Ja, ik zie je punt wel daarin ja.... ach ja... verandering heeft tijd nodig zullen we maar zeggen :)

quote:

_O- nee, je hebt gelijk het is zeker een goede richtlijn ja.... en dat zou ik zeker niet zeggen daar, omdat ik niet in de kroeg kom :D
Maar daar buiten zou ik dat ook sowieso nooit zeggen tegen een vrouw, ik zou eerder zeggen als ik eenmaal met iemand samen zou zijn, dat ik het vervelend voor haar vind wanneer ze zegt dat ze er last van heeft bv.
Er voor elkaar zijn als je iemand hebt, vind ik zelf wel een belangrijk iets.
Maar goed eerst werken aan de verandering, daar gaat het voor mij de komende tijden om.
pi_136376707
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef F1978 het volgende:

[..]

Tja, dat is wel het beste.... maar dan is de vraag natuurlijk, bereik ik hier op FOK! daar wel iets mee op den duur, stel dat ik iemand hier beter zou willen kennen op FOK! ....
Dan lijkt me alleen kort reageren op topics niet de manier om ooit met iemand in aanraking te komen.
Niet dat het perse natuurlijk hier moet zijn, maar het kan natuurlijk wel hier gebeuren, dus ja...
Gvd, ik heb het je al twee keer eerder gezegd, ga hier eens kijken. Vinden ze tof, aardige, nieuwe users leren kennen. 8-)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136376755
quote:

:D !
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:32:15 #87
408723 F1978
pi_136376806
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gvd, ik heb het je al twee keer eerder gezegd, ga hier eens kijken. Vinden ze tof, aardige, nieuwe users leren kennen. 8-)
Ja, maar dat gaat ook veel over meets enzo... en ik zie weinig mensen daar ook die zichzelf voorstellen. :@ ;(

Ik ben er al wel wezen kijken eerder, en ik waardeer deze tip ook zekers wel, je hebt hem niet voor niets al een paar keer uitgereikt idd aan me :@
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:34:02 #88
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136376884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef F1978 het volgende:

[..]

Tja, dat is wel het beste.... maar dan is de vraag natuurlijk, bereik ik hier op FOK! daar wel iets mee op den duur, stel dat ik iemand hier beter zou willen kennen op FOK! ....
Dan lijkt me alleen kort reageren op topics niet de manier om ooit met iemand in aanraking te komen.
Niet dat het perse natuurlijk hier moet zijn, maar het kan natuurlijk wel hier gebeuren, dus ja...
Ik zou het dan ook niet hier blijven proberen. Als je ooit op internet een meisje tegen komt met wie het klikt, dan zal er ook heus wel initiatief van haar kant af komen. Dáár kun je dan op inspelen, maar zolang dat initiatief er van anderen niet is, lijkt me het beste voor jou om dat zélf dan ook niet te nemen (juist omdat dat blijkbaar dus bij iedereen verkeerd over komt).
Ik zou die hoop gewoon laten vervliegen als ik jou was.
Op internet/via FOK! dan he. In het echte leven moet je er gewoon vaker op uit gaan en de wereld leren kennen, zoals ik al zei; voor je éígen plezier, niet per se om een meisje te fixen.
Dat mensen er via FOK! bij toeval een relatie aan over hebben gehouden, zegt niet dat dat voor iedereen weggelegd is :P
Fuck the EBU.
pi_136376942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat ook veel over meets enzo... en ik zie weinig mensen daar ook die zichzelf voorstellen. :@ ;(

Ik ben er al wel wezen kijken eerder, en ik waardeer deze tip ook zekers wel, je hebt hem niet voor niets al een paar keer uitgereikt idd aan me :@
Er zijn er honderden geweest die zich daar hebben voorgesteld en af en toe meeten ze, maar dat is niet verplicht uiteraard. Trouwens, zolang je niet ineens met je piemel in de chipsbak gaat staan te roeren zit je safe.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:39:05 #90
408723 F1978
pi_136377200
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zou het dan ook niet hier blijven proberen. Als je ooit op internet een meisje tegen komt met wie het klikt, dan zal er ook heus wel initiatief van haar kant af komen. Dáár kun je dan op inspelen, maar zolang dat initiatief er van anderen niet is, lijkt me het beste voor jou om dat zélf dan ook niet te nemen (juist omdat dat blijkbaar dus bij iedereen verkeerd over komt).
Ik zou die hoop gewoon laten vervliegen als ik jou was.
Dat mensen er via FOK! bij toeval een relatie aan over hebben gehouden, zegt niet dat dat voor iedereen weggelegd is :P
Klopt, die zekerheid heb je nergens.
Je kan op de gekste plekken iemand tegenkomen, maar ik zie idd wel.
gebeurd het niet via FOK!... dan gebeurd het wel ergens anders.
Ik laat het wel op mij afkomen allemaal wat er gebeurd, eerst maar eens hier op FOK! veranderen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:41:15 #91
408723 F1978
pi_136377306
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Er zijn er honderden geweest die zich daar hebben voorgesteld en af en toe meeten ze, maar dat is niet verplicht uiteraard. Trouwens, zolang je niet ineens met je piemel in de chipsbak gaat staan te roeren zit je safe.
Godver _O- ... jij weet het altijd wel mooi te brengen allemaal zeg _O_

Maar idd, misschien moet ik me daar eens voorstellen.

Alleen wat is het beste om dan allemaal over mezelf te vertellen, want alles zomaar op straat gooien, zorgde er juist voor dat ik zo op FOK! in eerste instantie nogal afnam in populairiteit.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:41:45 #92
288245 crew  Moira
pi_136377333
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef F1978 het volgende:

[..]

Klopt, die zekerheid heb je nergens.
Je kan op de gekste plekken iemand tegenkomen, maar ik zie idd wel.
gebeurd het niet via FOK!... dan gebeurd het wel ergens anders.
Ik laat het wel op mij afkomen allemaal wat er gebeurd, eerst maar eens hier op FOK! veranderen.
:Y
Gewoon voor je eigen plezier, tijdverdrijf. Een reactie posten waar het je leuk lijkt om een reactie te posten of waar je denkt dat je reactie waardevol kan zijn voor het topic/de TS.
Dus niet zeggen wat je denkt dat anderen willen horen zodat ze jou aardig vinden/zodat een meisje je leuk gaat vinden. Want daar heb je blijkbaar een verkeerde kijk op waardoor dat niet werkt :P

Protip: Gezien je 'reputatie' zou ik het eerstvolgende half jaar sowieso niks seksueel getint/over seks posten. En hoewel je natuurlijk wel je mening kan geven over iemands relatie, hoe jij denkt dat het het beste aan te pakken is, zou ik ook oppassen met relatie-advies enzo, omdat half FOK! al het idee heeft dat je daar sowieso niks bakt omdat je daar zelf nauwelijks ervaring in hebt :P
Fuck the EBU.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:45:25 #93
408723 F1978
pi_136377487
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

:Y
Gewoon voor je eigen plezier, tijdverdrijf. Een reactie posten waar het je leuk lijkt om een reactie te posten of waar je denkt dat je reactie waardevol kan zijn voor het topic/de TS.
Dus niet zeggen wat je denkt dat anderen willen horen zodat ze jou aardig vinden/zodat een meisje je leuk gaat vinden. Want daar heb je blijkbaar een verkeerde kijk op waardoor dat niet werkt :P
Nee, klopt.
Ik wil ook altijd wel mijn eerlijke mening geven, iets anders heeft geen zin sowieso want dan kom je al snel weer slijmerig over en dat heb ik echt gehad.
Het moet gewoon allemaal fijn gaan hier en als iedereen respectvol met elkaar omgaat, dan is hopelijk Pharkus FOK! zelf dan zelfs tevreden met mij.
pi_136377564
Als je nou één chick per keer probeert. Ik vond je best grappig tot ik er achterkwam dat je alle vrouwelijke users hier hetzelfde behandelt, dus laat maar dan.

Je gaat toch ook niet tijdens het stappen 10 chicks tegelijk proberen te versieren? Want dan krijg je er geen één...
  PR en moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:49:00 #95
288245 crew  Moira
pi_136377680
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Zippow het volgende:
Als je nou één chick per keer probeert.
Slechte tip. Gewoon níét proberen zou al een betere tip zijn.
Fuck the EBU.
pi_136377711
'hosselen' :')

Dat is heel wat anders dan met een droge waffel een beetje aan je pik trekken en vieze dm's rondsturen naar vrouwen omdat je zo nodig je zaad wilt spuiten over je hand :')
pi_136377740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

Godver _O- ... jij weet het altijd wel mooi te brengen allemaal zeg _O_

Maar idd, misschien moet ik me daar eens voorstellen.

Alleen wat is het beste om dan allemaal over mezelf te vertellen, want alles zomaar op straat gooien, zorgde er juist voor dat ik zo op FOK! in eerste instantie nogal afnam in populairiteit.
Gewoon waar je ergens woont en er dan iets inflikkeren over hobbies of meer van die cliche meuk en dan gaan zij met zijn allen wel heel hard ''Welkom!'' roepen. Doen ze altijd namelijk, nieuwkomers een soort warme douche geven. Aardige mensen daar. Het is geen sollicitatiegesprek en elders kun je ook de oren van iemands kop aflullen zag ik al, dus waarom zou dat daar moeilijk zijn? Eitje voor jou. :7
pi_136377819
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Zippow het volgende:
Als je nou één chick per keer probeert. Ik vond je best grappig tot ik er achterkwam dat je alle vrouwelijke users hier hetzelfde behandelt, dus laat maar dan.

Je gaat toch ook niet tijdens het stappen 10 chicks tegelijk proberen te versieren? Want dan krijg je er geen één...
Firefly en pua-consorten wel. Die laten een vrouw al squirten door ze gewoon aan te kijken.
pi_136377829
Ik denk dat TS beter gewoon zijn pc moet uitzetten en naar de kroeg moet gaan en daar precies hetzelfde doen wat hij hiervoor hier deed.

Dan pas ziet hij in hoe achterlijk hij zich heeft gedragen.
pi_136377887
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef F1978 het volgende:

[..]

Veelvuldig gebruik van de bloos-smiley doet ook vagijnen spontaan opdrogen. Just saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')