Hij opent tenminste geen topic omdat iedereen hem uitkotst en van hem walgt op een forumquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Vandaar deze topic slimmerd
Ik ben tenminste bereid te veranderen, jouw gedrag zal je mee moeten dragen de rest van je leven.
best triest vind ik het voor je
En dat is een slecht iets vind je ?? iemand die aan zichzelf wil werken dus ?? ja heel vreemd zegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij opent tenminste geen topic omdat iedereen hem uitkotst en van hem walgt op een forum
Godverdomme wat ben je toch ook een gigantische mongoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
En dat is een slecht iets vind je ?? iemand die aan zichzelf wil werken dus ?? ja heel vreemd zeg
Ik vind je tekst schattig, helaas voor jou weet ik totaal niet wat je bedoeld ermeequote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben je toch ook een gigantische mongool
cker ckerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een prachtexemplaar toch? 10/10 semihomo
Ik voel me gepasseerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Zie nu dat ts mij ook ooit twee dm's heeft gestuurd. Ik hoor er bij gelukkig. *opgelucht ademhaalt
haha ik doe daar geen uitspraken over mortaxx, dat laat ik aan jou over.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een prachtexemplaar toch? 10/10 semihomo
Laat maar horen, jij hebt leuke humor tenslottequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:23 schreef Weissman het volgende:
Ik ken nog een matige grap voor op een rommelmarkt ofzo
Best triest dat mijn vriend een prachtpersoonlijkheid heeft en weet hoe hij met vrouwen om moet gaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Vandaar deze topic slimmerd
Ik ben tenminste bereid te veranderen, jouw gedrag zal je mee moeten dragen de rest van je leven.
best triest vind ik het voor je
Als hij werkelijk jouw vriend is, waarom behandeld hij mij dan zo raar... ?? jij komt tenminste nog met goed advies aanzetten waar ik wat mee kan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Best triest dat mijn vriend een prachtpersoonlijkheid heeft en weet hoe hij met vrouwen om moet gaan?
Omdat zijn grens van wat hij kan hebben soms wat lager ligt dan die van mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Als hij werkelijk jouw vriend is, waarom behandeld hij mij dan zo raar... ?? jij komt tenminste nog met goed advies aanzetten waar ik wat mee kan.
Dit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat zijn grens van wat hij kan hebben soms wat lager ligt dan die van mij.
Zijn grens, en die van vele anderen hier, heb je dus blijkbaar allang overschreden.
Het is je namelijk tijden geleden ook al duidelijk geprobeerd te maken.
Daar ben ik mij dus zeker wel van bewust, maar er is dus ook een reden dat ik deze topic heb geopend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat zijn grens van wat hij kan hebben soms wat lager ligt dan die van mij.
Zijn grens, en die van vele anderen hier, heb je dus blijkbaar allang overschreden.
Het is je namelijk tijden geleden ook al duidelijk geprobeerd te maken.
Wat bedoel je nou steeds met smerig? Van ik wil kutje likken of zo? Het zal allemaal wel mee vallen..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit.
En als je dan ook nog eens leest dat hij minderjarige meisjes smerige dm's heeft verstuurd maakt hij zich nog veel minder populair bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |