zoals mijquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het zo fijn dat in deze SC ook buitenstaanders zoals mij gewoon welkom zijn.
Ik voel mij hier kiplekker namelijk.
Hahahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha. Iemand had in m'n fobo geschreven hoe m'n eerste dag was bevallen. Toen gaf ik aan dat ik ook mee moest naar de wc en dat ik daar wel moeite mee had.
Hij reageerde toen met gadverdamme heb je dat ook moeten leren op je opleiding?
Ik schreef toen dat ik daar niet voor had geleerd en daarom niet wist of ik die shit wel zou trekken, met de '''' erachter.
Krijg ik terug: Teeering, wat een matige grap
Maar het was gewoon echt oprecht no pun intended![]()
Godsamme nog aan toe
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh chill, heb ze net gelaktquote:
wtfquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.coolcat.nl/nl/(...)kst-print-2?___SID=U
VERDOMME![]()
Dus dit is nou echt KLB-SC-niveau? Dit is ons rolmodel, ja?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha. Iemand had in m'n fobo geschreven hoe m'n eerste dag was bevallen. Toen gaf ik aan dat ik ook mee moest naar de wc en dat ik daar wel moeite mee had.
Ik schreef toen dat ik daar niet voor had geleerd en daarom niet wist of ik die shit wel zou trekken, met de '''' erachter.
Godsamme nog aan toe
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je gerookt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme nog aan toe
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest zelf wel heel hard lachen ja hehequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dus dit is nou echt KLB-SC-niveau? Dit is ons rolmodel, ja?
Ja staan ook gewoon echt typefouten inquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef BlauweTijger het volgende:
VERDOMME![]()
Gohquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja staan ook gewoon echt typefouten in
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat het een bewerkbaar shirt is en niet zo verkocht wordt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef BlauweTijger het volgende:
VERDOMME![]()
Kijk maar eens goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het een bewerkbaar shirt is en niet zo verkocht wordt?![]()
Mag ik hier ook posten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het zo fijn dat in deze SC ook buitenstaanders zoals mij gewoon welkom zijn.
Zijn toch van die achterlijke kamprianen die zulk soort shirts kopen. Wanneer ze dan thuis komen kan hun moeder; analfabete Annie niet eens lezen wat er staat, laat staan dat ze er wat van snapt.quote:
Die was al langsgeweest vandaag.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
http://9gag.tv/v/3125?ref=fbp9
What the fuck hey![]()
Ik mag toch hopen dat dit gejank niet weer begint anders moeten er serieuze maatregelen genomen worden en ik heb niet de mogelijkheid dat te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef Tropanzia het volgende:
Oke. Het is me al weer duidelijk. Gelukkig ben ik niet autistisch, zou me hier toch al gauw als vreemde eend hebben gevoeld.quote:
Wat bedoel je precies? Vind je het niet leuk dat ik je kom verblijden met mijn posts?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit gejank niet weer begint anders moeten er serieuze maatregelen genomen worden en ik heb niet de mogelijkheid dat te doen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:11 schreef DasApart het volgende:
[..]
Oke. Het is me al weer duidelijk. Gelukkig ben ik niet autistisch, zou me hier toch al gauw als vreemde eend hebben gevoeld.
Mooi zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:11 schreef DasApart het volgende:
[..]
Oke. Het is me al weer duidelijk. Gelukkig ben ik niet autistisch, zou me hier toch al gauw als vreemde eend hebben gevoeld.
Als je me daadwerkelijk kwam verblijden had ik het wel leuk gevonden, maar als je gaat janken om of je hier welkom bent of niet dan moet je maar weer gaan want die onzin hebben we nu wel een keer gehad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Vind je het niet leuk dat ik je kom verblijden met mijn posts?
Er wordt toch ook nog steeds minstens één keer per dag gepost dat de sc zo veranderd is?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als je me daadwerkelijk kwam verblijden had ik het wel leuk gevonden, maar als je gaat janken om of je hier welkom bent of niet dan moet je maar weer gaan want die onzin hebben we nu wel een keer gehad.
Je moet even de ontgroening doorquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Vind je het niet leuk dat ik je kom verblijden met mijn posts?
Dat weet ik niet ik lees nooit terug, zag nu toevallig deze post staan en dacht dat dat nu wel klaar was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er wordt toch ook nog steeds minstens één keer per dag gepost dat de sc zo veranderd is?
Pics van je nieuwe kapselquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet even de ontgroening door
Ik zeg het nu vast want ben bang dat ik het morgen vergeet.quote:
Gewoon dat soort posts negeren is het beste denk ik, dan houdt het vanzelf wel op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ik lees nooit terug, zag nu toevallig deze post staan en dacht dat dat nu wel klaar was.
Ik vergeet het ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik zeg het nu vast want ben bang dat ik het morgen vergeet.
Hoe bedoel je hoe moet je mango eten? Gewoon rauw, wel eerst schillenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook![]()
Hoe moet je mango eten?
Gewoon in je bek douwen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook![]()
Hoe moet je mango eten?
Je stopt het in je mond, kauwt erop en slikt het vervolgens door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook![]()
Hoe moet je mango eten?
Wie is dat nou weerquote:
ewaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Goedenavond lieve vriendjes en vriendinnetjes.
Is dat die van die filmpjes?quote:
Hallon ballon.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Goedenavond lieve vriendjes en vriendinnetjes.
zwemmel is toch de meervoudsvorm van zemmel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.
tfoe man zemmels.
God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.
tfoe man zemmels.
Dat legerpaksletje was leukerquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
Weet ik niet, ik gebruik die woorden nooit. En heb ze ook niet toegepast in het arabisch tegen de mensen in mijn omgeving.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
zwemmel is toch de meervoudsvorm van zemmel?
Ben er altijd om het nog net ietsjes erger te maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
Ben er altijd om het nog net ietsjes erger te maken.
Wat een figuur moet dat ook gewoon zijnquote:
Ik vind hem qua uiterlijk niet echt aantrekkelijk. Qua rol ook nog niet zo spannend tot nu toequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef Robophatt het volgende:
Veer wat vind je trouwens van deze in The Originals?
[ afbeelding ]
Echt, ik moet elke keer weer lachen als ik denk aan die filmpjes van hem. Wat een figuurquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat een figuur moet dat ook gewoon zijn
Wie?quote:
Als een pic met 10% opacity al niet mag, mag een filmpje al helemaal niet hèquote:
Sorry.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Niet? Oh ik welquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind hem qua uiterlijk niet echt aantrekkelijk. Qua rol ook nog niet zo spannend tot nu toeMaar heb het idee dat dat misschien wat meer gaat worden, hij komt in ieder geval steeds meer in beeld, zeg maar
[..]
Echt, ik moet elke keer weer lachen als ik denk aan die filmpjes van hem. Wat een figuurDie zou 25 jaar geleden (weet niet hoe oud die knakker is) bij m'n werk in de klas hebben kunnen zitten, zeg maar
Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Ja dat was dus ook de reden dat ik dacht dat het wel zou mogen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is?
Haha ik weet niet, hij is ook zeker niet lelijk hoor. Hij is zo'n type die ik door een bepaald karakter ineens wél aantrekkelijk kan gaan vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet? Oh ik welQua rol verder niet zo boeiend nee, maar vind het altijd wel eluk als hij in beeld komt. Ben benieuwd wat het met hem gaat worden inderdaad.
Hahaha hij ziet er wel vrij normaal uit verderMisschien doet hij alleen zo kut voor die filmpjes
Foto's zijn ook eens zelf geplaatst. Maar die mogen ook nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is?
Ja, vaak in US, wat een ander deel van FOK! is. Alsnog geen antwoord op m'n vraag ook trouwens.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Foto's zijn ook eens zelf geplaatst. Maar die mogen ook niet
Haha echt vet super enorm reuze grappig dit.quote:
Maar jij bent ook heel erg mooiquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, vaak in US, wat een ander deel van FOK! is. Alsnog geen antwoord op m'n vraag ook trouwens.
En los daarvan vind ik die ook vreemd, want het kwam vaak voor dat mijn pic ineens overal en nergens opdook op FOK! en daar werd niks aan gedaan
Ik merk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf. Hoeft niet, alles komt goed schatje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha echt vet super enorm reuze grappig dit.
Ja als hij een beetje heldhaftig gaat doen of gevaarlijke shit uit gaat halen ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik weet niet, hij is ook zeker niet lelijk hoor. Hij is zo'n type die ik door een bepaald karakter ineens wél aantrekkelijk kan gaan vinden.Beetje raar misschien, maar dat heb ik met wel meer acteurs (of gewoon mensen in z'n algemeenheid)
Hahaha, normaal is hij sowieso nietEn in de klasjes op mijn werk zitten ook kinderen die er gewoon normaal uit zien qua uiterlijk
Misschien vond dWc Lamon ook heel erg mooiquote:
Wow, niet verwacht ditquote:
Is dat zo? Waar merk jij dat aan dan, mevrouw de FOK! spycholoog?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik merk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf. Hoeft niet, alles komt goed schatje.
Met Damon?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als hij een beetje heldhaftig gaat doen of gevaarlijke shit uit gaat halen ofzo![]()
![]()
![]()
Ik snap dat wel ja, niet alleen acteurs maar irl ook wel. Had ik met Damon ook wel een beetje.
Oh ja naja als het gewoon auti's zijn zie je het idd niet nee, daar weet ik alles van. Heb ook wel eens autisten in de klas gehad en dat helaas niet gezienNiet helemaal pedagogisch correct gehandeld.
Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Facebookprofielen e.d. mogen toch ook niet? Is gewoon om te voorkomen dat het gebash te persoonlijk wordt ofzo, zo aardig zijn de modjes.
Aan de ene kant is dat wel logisch aangezien je van bepaalde figuren niet kunt verwachten dat ze het fatsoen hebben om niet iemand meteen aan te vallen. Maarja echt tegenhouden gaat niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Facebookprofielen e.d. mogen toch ook niet? Is gewoon om te voorkomen dat het gebash te persoonlijk wordt ofzo, zo aardig zijn de modjes.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.
Waar is dat nou weer voor nodig?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.
Ja maar irl vind ik hem ook 35892809x mooier dan in de serie, irl heeft hij beter haar en alles. Want ging hem idd toen opzoeken - kende hem nog niet toen ik begon met TVD - en toen dacht ik wowquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met Damon?Wow nee die vind ik wel gewoon oprecht sexy, kut karakter of niet
Maar die man is in het echt ook gewoon een dream guy (of iig zo als buitenstaander gezien) gezien zijn manier van leven. Zet zich in als wereldverbeteraar, heeft een eigen stichting en is een zware dierenliefhebber.
En nee hoor, sommigen hebben ook gewoon écht stoornissen (is autisme ook natuurlijk, maar sommigen wel echt stuk heftiger) en toch een normaal hoofd![]()
Nee dWc, zo'n lage verwachting van mij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Erin trappen ook. Ik was benieuwd naar zijn interpretatie van het FOK!beleid gvd
.
Ludo heeft daar verstand van hoor hij heeft een fashionblogquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar is dat nou weer voor nodig?
Sorry man, liet me ff gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar is dat nou weer voor nodig?
Hahaha dit klinkt echt alsof je hem persoonlijk kent zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar irl vind ik hem ook 35892809x mooier dan in de serie, irl heeft hij beter haar en alles. Want ging hem idd toen opzoeken - kende hem nog niet toen ik begon met TVD - en toen dacht ik wow![]()
Hij is echt wel lief irl ja, vond het jammer toen het uit ging met Nina
![]()
Hahaha lijkt me echt lastigMaar goed, bij jou weet je het ook van tevoren dat scheelt dan weer.
Ja ik vind je gedrag apart. Hoe je bijv. mij meteen aansprak terwijl mijn reactie's altijd zijn beladen met sarcasme. Maar niets persoonlijks hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, niet verwacht dit
[..]
Is dat zo? Waar merk jij dat aan dan, mevrouw de FOK! spycholoog?
[..]
Met Damon?Wow nee die vind ik wel gewoon oprecht sexy, kut karakter of niet
Maar die man is in het echt ook gewoon een dream guy (of iig zo als buitenstaander gezien) gezien zijn manier van leven. Zet zich in als wereldverbeteraar, heeft een eigen stichting en is een zware dierenliefhebber.
En nee hoor, sommigen hebben ook gewoon écht stoornissen (is autisme ook natuurlijk, maar sommigen wel echt stuk heftiger) en toch een normaal hoofd![]()
Oh gelukkig maar dan dat het niet persoonlijk is iig hehehe voel ik me nu wel een stuk beter van dan kan je nu dan weer snel verder gaan met je uitmuntende en geweldig goeie grappen en sarcastische reacties? Ik vond ze zo goed en snugger en bijzonder namelijk hehequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik vind je gedrag apart. Hoe je bijv. mij meteen aansprak terwijl mijn reactie's altijd zijn beladen met sarcasme. Maar niets persoonlijks hoor.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Modus het volgende:
Hallo, Matt Damon. [ afbeelding ].
[..]
Nee.quote:
Hardop vanaf hierquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!!!!
Echt zo'n puber reactie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar dan dat het niet persoonlijk is iig hehehe voel ik me nu wel een stuk beter van dan kan je nu dan weer snel verder gaan met je uitmuntende en geweldig goeie grappen en sarcastische reacties? Ik vond ze zo goed en snugger en bijzonder namelijk hehe
Ja nee ik heb soms van die vlagen dat ik keiveel op Perez Hilton ga lezen en heb ik ook een keer over hem gedaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha dit klinkt echt alsof je hem persoonlijk kent zo![]()
Ja dat vond ik ook, jammer he dat dat dan niet werkt in het echt. Ben dan zo benieuwd naar de redenen erachter, maar ze laten er volgens mij geen ene fuck over los
Ik nu ook verdommequote:
wows. Om dit vanaf jouw username af te zien komen laat mijn hart een sprongetje maken. Ongelooflijk onvoorstelbaar dit.quote:
hahahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Modus het volgende:
Hallo, Matt Damon. [ afbeelding ].
[..]
Ja vooral omdat mijn username een afkorting is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik nu ook verdomme
[..]
wows. Om dit vanaf jouw username af te zien komen laat mijn hart een sprongetje maken. Ongelooflijk onvoorstelbaar dit.
Echt he, snap die Nina wel hoor. Zou ook instant in love zijn als ik met zo'n man zou moeten acteren. Hoewel ik ook in dilemma zou komen want ik zou ook willen seksen met Paulquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nee ik heb soms van die vlagen dat ik keiveel op Perez Hilton ga lezen en heb ik ook een keer over hem gedaanToen was het echt van
![]()
![]()
waarom speel ik niet in TVD
Nee maar is ook maar goed ook dat ze er niet te veel over zeggen, anders worden ze helemaal gek gemaakt zoals je bij veel van die celebrities zietBeter prive houden en ons laten hopen dat het weer goed komt
Van?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heeft iemand Crip al een kloon genoemd? Ik zag het al vanaf dag 1.
quote:
quote:
van ntm?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heeft iemand Crip al een kloon genoemd? Ik zag het al vanaf dag 1.
OOOOOOHHHH dat ik dat helemaal niet door heb gehad XD XD XD Wat DÓM van mij :":) :")quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn username een afkorting is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach meissie toch
Zou met zo'n tag achter iedere post (red.) zetten.quote:
god ja en dan moet je ook nog seksscenes met ze doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, snap die Nina wel hoor. Zou ook instant in love zijn als ik met zo'n man zou moeten acteren. Hoewel ik ook in dilemma zou komen want ik zou ook willen seksen met Paul
Goed dat je het zelf zegt meissie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OOOOOOHHHH dat ik dat helemaal niet door heb gehad XD XD XD Wat DÓM van mij :":) :")
Ludo kan bij mij (red.) dan ook niet meer stuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou met zo'n tag achter iedere post (red.) zetten.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou met zo'n tag achter iedere post (red.) zetten.
En moet je nagaan he wie zij allemaal heeft moeten filmbekken, zowel als Elena als als Katherine. Zij heeft gewoon ook echt Damon, Stefan, én Elijah filmgezoend/geneuktquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
god ja en dan moet je ook nog seksscenes met ze doen
En dan komt ineens Daniel Gilles langs en is het feest helemaal compleetOf dat jong wat haar broertje speelt, of Klaus. Gvd ik zou niet functioneren op die set
Ben je al bekend met mijn fashion blog?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ludo kan bij mij (red.) dan ook niet meer stuk.
Oh shit ja zij speelt natuurlijk ook gewoon Katherinequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En moet je nagaan he wie zij allemaal heeft moeten filmbekken, zowel als Elena als als Katherine. Zij heeft gewoon ook echt Damon, Stefan, én Elijah filmgezoend/geneuktKanonnen..
Dat kan echt niet!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben je al bekend met mijn fashion blog?
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Godver inderdaad ja, Caroline heeft ook die waslijst gehadquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh shit ja zij speelt natuurlijk ook gewoon Katherinezoveel geluk in haar leven die meid, niet te geloven.
Caroline stiekem ook gewoon heKlaus, Tyler, Damon en laatst dat lekkere jong dat nu dood is
Ey, je zou hem updaten, heb je niet gedaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben je al bekend met mijn fashion blog?
http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Dat zou https://www.facebook.com/pages/Radio-Bendeleider/130263510368060 moeten zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kan echt niet!
Waar is je bier, schlager en frikandellenblog?
Ik dacht eerst dat zij ook wel met Stefan zou gaan omdat Damon en Elena en zij werden toen best goed bevriend... Wel baas dat zij gewoon Klaus heeft gehadquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godver inderdaad ja, Caroline heeft ook die waslijst gehadAlleen heeft zij Stefan helaas niet gehad. Als je het zo bekijkt heeft TVD echt fokking veel lekkere dudes erin zitten ook gewoon he
![]()
Weet zo geen andere serie/film waar zoveel 8+ boys inzitten.
Ik moet ook nog mijn Braddie kledinglijn Photoshoppen. Dit worden echt wolvenshirts 2.0.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, je zou hem updaten, heb je niet gedaan
Eens, tevens vind ik dat leuk. Mijn hand bewoog zich eerst richting mijn geslachtsdeel, echter was die knop ook best appetijtelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou https://www.facebook.com/pages/Radio-Bendeleider/130263510368060 moeten zijn.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens, tevens vind ik dat leuk. Mijn hand bewoog zich eerst richting mijn geslachtsdeel, echter was die knop ook best appetijtelijk.
Zou hem leuk vinden maar ja FBquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou https://www.facebook.com/pages/Radio-Bendeleider/130263510368060 moeten zijn.
Direct weer zo vunzig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens, tevens vind ik dat leuk. Mijn hand bewoog zich eerst richting mijn geslachtsdeel, echter was die knop ook best appetijtelijk.
Wat is er met FB?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou hem leuk vinden maar ja FB
Zo ben ik opgevoed. Beter had ik een vader die streng doch rechtvaardig was, wellicht had ik dan in mijn jeugd meer frikandellen gegeten. (nohommo)quote:
Oh ik dacht dat dat jouw pagina wasquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Direct weer zo vunzig.
[..]
Wat is er met FB?
Jaaaaa ik dacht het vooral toen Stefan zijn geheugen kwijt was en begon te flirten met Caro, weet je dat nog??quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat zij ook wel met Stefan zou gaan omdat Damon en Elena en zij werden toen best goed bevriend... Wel baas dat zij gewoon Klaus heeft gehad![]()
Jesse was het overigens, jammer dat hij dood is
[ afbeelding ]
Ja is niet normaal, ook gewoon al die gekke professors en Kol en weet ik veel wie nog allemaalIn True Blood is dat ook wel een beetje en The Originals is ook goed op weg. En op zich ook wel in Hart of Dixie (serieus, ga dat kijken)
Nou, wat zit je hier dan nog te typen? GA BEZIGquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet ook nog mijn Braddie kledinglijn Photoshoppen. Dit worden echt wolvenshirts 2.0.
Is het ook! Nog een side project. Ja ik ben een bezig man. Vooral nuttige dingen zie je wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat jouw pagina was
Mênnus zalf.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo ben ik opgevoed. Beter had ik een vader die streng doch rechtvaardig was, wellicht had ik dan in mijn jeugd meer frikandellen gegeten. (nohommo)
Jaaa dat was echt gevaarlijk toenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaa ik dacht het vooral toen Stefan zijn geheugen kwijt was en begon te flirten met Caro, weet je dat nog??Dat ie iets zei over dat ze sexy was ofzo.
En ja dayummm die Jesse is ook echt![]()
![]()
![]()
Hart of Dixie, ja is dat wat dan? Trekt me niet echt zo op het eerste gezicht eigenlijk
Ja, wel echt ontzettend nuttig inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is het ook! Nog een side project. Ja ik ben een bezig man. Vooral nuttige dingen zie je wel.
Hahahaha klopt! Maar op zich wel blij dat ze Stefan en Caro niet hebben laten kutten, dat had ik op zich zonde gevonden omdat het nu juist zulke lieve vrienden zijn, Caro is een beetje Lexi's vervanger daarinquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jaaa dat was echt gevaarlijk toenMaar toen had ik ook momenten dat ik dacht dat hij weer bij Elena ging komen
Ik weet het niet, hun love was wel epic maar het was ook een beetje saai.
En an laten ze hem natuurlijk weer doodgaanDe enigen van wie je zeker weet dat ze niet doodgaan zijn Elena Damon en Stefan
Ja ik vind het zo leuk heOok zo'n sfeertje in die stad zoals Mystic Falls met al die evenementen enzo, maar dan nog veel meer ons-kent-ons. Jammer van het derde seizoen alleen, beetje gaar tot nu toe.
Welk topic was dat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mênnus dellekes bakken wil ons zus niet.
Goed topic was dat trouwens
Ik beperk me tot deze twee. Hier kan ik mijn gehele toewijding in kwijt. Zijn echt mijn kindjes geworden. Gek dat zoiets zo snel kan ontstaan, maar het voelt echt zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, wel echt ontzettend nuttig inderdaadZou me bijna afvragen wat je nog meer voor side projects hebt
Nou dat is mij zeer zeker niet bijgebleven als een van de meest memorabele topics in de geschiedenis van FOK!.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KLB / Mênnus dellekes bakken wil ons zus niet
2008, wat een jaar
Ja baal nog steeds van Lexi, elke keer als ik er aan denk gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha klopt! Maar op zich wel blij dat ze Stefan en Caro niet hebben laten kutten, dat had ik op zich zonde gevonden omdat het nu juist zulke lieve vrienden zijn, Caro is een beetje Lexi's vervanger daarin
En inderdaad, maar Stefan en Elena komt nog wel. Ze spelen daar niet voor niks elke keer nog mee. Ja epic love, saai vond ik het niet, alleen lieten ze continu shit gebeuren wat hun relatie in de weg stond. Met Damon was dat anders, toen zij met Damon was, waren al die issues ineens weg waardoor ze gewoon met Damon kon zijn. En ik moet eerlijk zeggen, sinds dit seizoen dat ze pas écht samen is met Damon, vind ik hun relatie ook maar boring. Gebeurt helemaal niks ja. Dan was het met Stefan nog spannender juist, want daar gebeurde nog vet veel shit en tussendoor had je echt die super super romantische love moments.
En Jesse dood was ook een gemiste kans, hij had wel echt potentieel om een toffe rol te krijgen in de serie.
Hmz ja heb de trailer gekeken maar vind het acteerwerk wat mwah mwah overkomen en beetje te overdreven allemaal als je snapt wat ik bedoelHet ligt er net wat te dik bovenop, ofzo?
Wauw post je nu dan ook mee in OUD?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik beperk me tot deze twee. Hier kan ik mijn gehele toewijding in kwijt. Zijn echt mijn kindjes geworden. Gek dat zoiets zo snel kan ontstaan, maar het voelt echt zo.
Niet? Vreemd, dit was toch echt een parel ten top!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou dat is mij zeer zeker niet bijgebleven als een van de meest memorabele topics in de geschiedenis van FOK!.
Je kunt ook te ver gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wauw post je nu dan ook mee in OUD?
Klopt, maar had dat liever op een andere manier gezien, Lexi was gewoon echt zonde, had een sterke toevoeging aan de serie kunnen zijn. Vond het ook leuk dat zij nog even terug kwam toen die curtain naar the afterlife even open wasquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja baal nog steeds van Lexi, elke keer als ik er aan denk gewoonWas zo zonde dat zij dood moest, maar paste wel weer om te laten zien hoe slecht de band tussen Stefan en Damon was.
Daar heb je op zich wel gelijk in ja, sinds die samen zijn is het ook niks meer. Was vooral spannend toen ze - eigenlijk al vanaf het begin - steeds dichter bij elkaar kwamen en hoe je gewoon wist dat daar ooit iets van zou komenMaar Katherina had dat toch ook, terwijl doppelganger gebeuren... Dus Damon zal ook wel weer iets bijzonders zijn ofzo
Is altijd in die serie.
Het is een klein beetje over the top misschien maar weet niet, heb toen een paar afleveringen achter elkaar gekeken en dan ben ik al snel hookedPaar vriendinnen van me kijken het ook en die vinden het ook leuk
Daar hebben ze denk ik ook gewoon niet zo goed over nagedachtquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar had dat liever op een andere manier gezien, Lexi was gewoon echt zonde, had een sterke toevoeging aan de serie kunnen zijn. Vond het ook leuk dat zij nog even terug kwam toen die curtain naar the afterlife even open was
En klopt, die aanloop er naartoe was spannend, en toen dat eenmaal rond was, was het imo pas écht saai. Of naja, meer alsof er totaal geen chemie meer was tussen hun. En dat heb ik wel altijd nog gehad bij haar en Stefan. Zelfs nu nog (op sommig momentjes) die ik eigenlijk niet meer merk met haar en Damon.
Haha oke, misschien dat ik het een keer een kans geef en een episode download dan. Qua verhaal an sich lijkt het me wel leuk namelijk, alleen de trailer van seizoen 1 sprak me totaal niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daar hebben ze denk ik ook gewoon niet zo goed over nagedachtDat was inderdaad leuk, maar werd er ook een beetje verdrietig van omdat ze toch weer weg zou gaan
Hahaha misschien is de chemie weg omdat hun relatie irl ook uit is. Maar kan me niet voorstellen dat ze elkaar nu haten ofzo... Ze zal uiteindelijk inderdaad wel weer bij Stefan uitkomen, sowieso nu is het nog steeds uit dus god weet wat er gebeurt. Vorige week had je ook al dat stukje met die travellers met Elena en Stefan.
Het verhaal is echt grappig gewoonHet is zoooooo feel good en echt veel leuke karakters. En Wade en George
![]()
En stiekem Tom ook al mag dat eigenlijk niet want hij is nou niet echt het knappe type uit de serie ofzo maar ik vind hem zo sexy
Ook al speelt hij echt een beetje ene debiel
Over welke serie gaat dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Eentje waar een boel over te vertellen valt heb ik het idee.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daar hebben ze denk ik ook gewoon niet zo goed over nagedachtDat was inderdaad leuk, maar werd er ook een beetje verdrietig van omdat ze toch weer weg zou gaan
Hahaha misschien is de chemie weg omdat hun relatie irl ook uit is. Maar kan me niet voorstellen dat ze elkaar nu haten ofzo... Ze zal uiteindelijk inderdaad wel weer bij Stefan uitkomen, sowieso nu is het nog steeds uit dus god weet wat er gebeurt. Vorige week had je ook al dat stukje met die travellers met Elena en Stefan.
Het verhaal is echt grappig gewoonHet is zoooooo feel good en echt veel leuke karakters. En Wade en George
![]()
En stiekem Tom ook al mag dat eigenlijk niet want hij is nou niet echt het knappe type uit de serie ofzo maar ik vind hem zo sexy
Ook al speelt hij echt een beetje ene debiel
Jaa klopt, jammer was dat dat het maar zo kort was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha denk niet dat het daar aan ligt, want volgens mij toen Elena haar liefde aan Damon verklaarde enz was het irl ook al uit tussen hen. Dat is namelijk al best een poos zo geloof ik. En nee, ik volg ze ook op instagram (treurig) en daar zie ik ook nog wel foto's voorbij komen bij Nina van bijv Ian als ze samen ergens zijn ofzo, dus dat zal je niet doen als je elkaar niet meer uit kan staan. Vorige week met de 100ste aflevering waren ze bij haar thuis om te kijken op TV, hij stond toen ook op die foto die ze had gemaakt van wat mensen in haar woonkamer.
En jaaaaa dat stukje idd met die travellers, ik hoop dat dat weer een soort van ''begin'' was om een nieuwe Stefan-Elena verhaallijn aan te wakkeren![]()
Hahahaha moest lachen om je omschrijving, en nog harder toen ik spoiler opendeHij ziet er namelijk ook wel beetje mongolisch uit
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoonquote:
Iets te veel...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eentje waar een boel over te vertellen valt heb ik het idee.
Ik zat nog te twijfelen tussen dit en twilightquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoonOver The Vampire Diaries
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, woonplaats van krio is opacity.
Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hemquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaa klopt, jammer was dat dat het maar zo kort was.
Haha denk niet dat het daar aan ligt, want volgens mij toen Elena haar liefde aan Damon verklaarde enz was het irl ook al uit tussen hen. Dat is namelijk al best een poos zo geloof ik. En nee, ik volg ze ook op instagram (treurig) en daar zie ik ook nog wel foto's voorbij komen bij Nina van bijv Ian als ze samen ergens zijn ofzo, dus dat zal je niet doen als je elkaar niet meer uit kan staan. Vorige week met de 100ste aflevering waren ze bij haar thuis om te kijken op TV, hij stond toen ook op die foto die ze had gemaakt van wat mensen in haar woonkamer.
En jaaaaa dat stukje idd met die travellers, ik hoop dat dat weer een soort van ''begin'' was om een nieuwe Stefan-Elena verhaallijn aan te wakkeren![]()
Hahahaha moest lachen om je omschrijving, en nog harder toen ik spoiler opendeHij ziet er namelijk ook wel beetje mongolisch uit
Hahaha ongelofelijk he misschien moeten ze het zelf ook mar gaan kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoonOver The Vampire Diaries
Ja?quote:
Hahaha vind hem ook echt 3 keer niksquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hemMaar die kon ik geen vinden
[ afbeelding ]
Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet![]()
Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.
Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzoWas ook te gek altijd
Hahahaha waarschijnlijk niet veel neequote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ongelofelijk he misschien moeten ze het zelf ook mar gaan kijkenAl denk ik niet dat er ergens op de wereld een heteroseksuele man is die het kijkt.
Je lijkt goddomme wel een wijf, man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is sowieso familie van braddie die kerel lijkt er echt veel opquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Je lijkt goddomme wel een wijf, man.No fucking shit. Laat me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja snap ik welquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Hahaha vind hem ook echt 3 keer niks![]()
Ah ja, inderdaad... Dat was ook machtig mooi. En dat was dan weer dope met Stefan's ripper tijd he, dat hij die chick van Damon gewoon van dat ding af liet springenToen waren de rollen gewoon echt even omgedraaid. En ja precies, die kant moeten ze gewoon weer op joh!
Stefan en Elena terug naar epic love en Damon die weer allerlei gekke shit gaat uithalen daardoor. Of óók een eigen epic love vindt![]()
Dat vond ik nou juist zo'n tof verschil aan Stefan in vergelijking met Damon. Stefan was dan gewoon next level killer gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja snap ik welHij is ook gewoon best een kneus in die serie
maar wel echt grappig
Stefan als ripper vond ik wel altijd een beetje vreemd ofzo, die kerel sloeg dan helemaal door. Damon is als hij slecht is gewoon heel bewust slecht zeg maar, bij Stefan is het gelijk alle remmen los.
Hmm iets mildere versie van Damon voordat hij oke werd dan. Toen hij gewoon nog nieuwslezeressen deed enzo.
Toen hij met Caroline in bed lag en zij hem vragen ging stellen over Twilight
Dit lijkt me zo'n zacht gekookt eitje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hemMaar die kon ik geen vinden
[ afbeelding ]
Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet![]()
Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.
Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzoWas ook te gek altijd
Dat dacht ik ook al ja. De psycho broer of zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is sowieso familie van braddie die kerel lijkt er echt veel op
Er was volgens mij wel een SC-forum ooit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen FOK! sc?
Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerdquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo'n zacht gekookt eitje.
Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak hequote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist zo'n tof verschil aan Stefan in vergelijking met Damon. Stefan was dan gewoon next level killer gewoon![]()
En ja, die nieuwslezeres, Andy! Die bedoelde ik dus dat Stefan haar van dat ding liet springen
Hahahahah ja, toen was Caro nog een irritant leeghoofdje
Een soort hel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er was volgens mij wel een SC-forum ooit.
Slowchat Archiefquote:
bipolaire wife beaterquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd
[..]
Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak heWant Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon
Hoe dat ineens omsloegKan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren
Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk
Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
Haha kloptquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd
[..]
Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak heWant Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon
Hoe dat ineens omsloegKan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren
Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk
Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
Kun je doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik in FB vragen of die weer open mag?
Wat open mag?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik in FB vragen of die weer open mag?
De benen van je zusje.quote:
Ja nou dat ook alweer nietquote:
Inderdaad! Want het was wel super smoochie al gelijk allemaal, maar die plottwists hielden het interessant.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha kloptMaar dat vond ik dus juist zo cool aan TVD in die tijd joh, die plottwists. Gewoon echt niet voorspelbaar, ondanks dat het in andere opzichten wel vet voorspelbaar is (love triangle enz)
En ja, toen was Tyler net leuk. Want in die Vicky-tijd vond ik Tyler echt een nare bloedhond
Haha klopt, maar ondanks dat het zo zoetsappig was, heeft TVD echt vanaf episode 1 helemaal in z'n ban gekregen. Wat dat betreft ben ik ook maar een zwakzinnige romanticus ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nou dat ook alweer niet
[..]
Inderdaad! Want het was wel super smoochie al gelijk allemaal, maar die plottwists hielden het interessant.
Mijn god ja toen was Tyler echt een gruwelijke idioot. Jeremy ook trouwensDie transformatie van die kerel is ook niet te geloven gewoon.
Ja precies aan het einde van z'n pubertijd gecast ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha klopt, maar ondanks dat het zo zoetsappig was, heeft TVD echt vanaf episode 1 helemaal in z'n ban gekregen. Wat dat betreft ben ik ook maar een zwakzinnige romanticus ofzo![]()
Ja JeremyDie werd echt binnen no time van puberig jochie een gespierde hunk
Zal jou eens in een mooie lovetriangle gooien.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja precies aan het einde van z'n pubertijd gecast ofzoSnap daar echt geen ene flikker van hoe dat gebeurd is.
Oh ben ik ook hoorGooi een mooie lovetriangle in een serie en ik kijk hem wel.
Wat een ja-knikkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Mijn interesse is wel gewekt nuquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens in een mooie lovetriangle gooien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat een ja-knikker![]()
Mwehehehe you wish darlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Omdat je niet Pools bentquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingenTranen over m'n wangen hier, ongelooflijk
![]()
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingenTranen over m'n wangen hier, ongelooflijk
![]()
Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk ditquote:
Daarom zeg ik ook waarom, omdat het nergens op slaat dat ik er zo hard om moet lachenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk dit
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
Was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk dit
Echt he.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter een zure sloot zijn dan een zure sloot hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook waarom, omdat het nergens op slaat dat ik er zo hard om moet lachen
En bederf m'n pret eens niet zo joh, zure sloot.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb met beide geen ervaring.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Beter een zure sloot zijn dan een zure sloot hebben.
Thank god, toch nog 1 iemand die het ''snapt'' of in ieder geval waardeertquote:
Mooi.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn interesse is wel gewekt nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb met beide geen ervaring.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U kidding me?quote:
Ik snap het ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thank god, toch nog 1 iemand die het ''snapt'' of in ieder geval waardeert![]()
Wat sneu als dat je ervaringen zijn, menneke.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Reactie ongeldig bevonden.
Ik snap het ook wel, moest ook hardop om de braadvorkquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thank god, toch nog 1 iemand die het ''snapt'' of in ieder geval waardeert![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik snap het ook.
Lig ook altijd dubbel om dat soort dingen vooral als ze van jezelf zijn.
Die poste jij vanmiddag ook al toch?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb met beide geen ervaring.
Jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die poste jij vanmiddag ook al toch?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die poste jij vanmiddag ook al toch?
Ik zou er graag over willen praten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat sneu als dat je ervaringen zijn, menneke.
Je hebt gewoon terug zitten lezen, sjappiequote:
Ik voel die threesome hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, moest ook hardop om de braadvork
[..]
Je hebt gewoon terug zitten lezen, sjappie
Stop nou eens met klonen manquote:
[..]
Je hebt gewoon terug zitten lezen, sjappie
FAS!!!!!! DE KONINGIN DER ZURE SLOTEN. Schattepopje wat heb ik jou gemist hier.quote:
Nou, lucht je hart maar bij mama Veer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik zou er graag over willen praten.
Geloof je niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef Ambicioso het volgende:
[..]Serieus niet kwam net een stukje tegen op facebook
okquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, moest ook hardop om de braadvork
[..]
Zo zo
Nou, da's dan geregeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Godver die zag ik ook vandaar dat ik ging kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef Ambicioso het volgende:
[..]Serieus niet kwam net een stukje tegen op facebook
Hahahaha wilde eignelijk gewoon een love triangle nu moeten wij om krio vechtenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik voel die threesome hoor.
Haha maar sowieso, ik ga echt te vaak stuk om shit die ik lees op FOK!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nou, da's dan geregeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Insgelijks, mevrouw kanonscheet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
FAS!!!!!! DE KONINGIN DER ZURE SLOTEN. Schattepopje wat heb ik jou gemist hier.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Godver die zag ik ook vandaar dat ik ging kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
lolquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik bedoelde van "DEADPREZ HOMMO KIJK IK HEB GELIJK"
Ik wil Krio best delen hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahahaha wilde eignelijk gewoon een love triangle nu moeten wij om krio vechtenDan is dit wel makkelijker
Ja ik ookDat ik gewoon niet hardop wil lachen maar gebeurt dan gewoon
Dat topic in fb is wel een stormlooptopic hèquote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
Ik geloof helemaal niemand hier.
Behalve Veer want zij heeft verstand van zaken.
Waarom heb je me niet meer ge-invite op wordfeud danquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Insgelijks, mevrouw kanonscheet.!
FB is nooit stormloopquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat topic in fb is wel een stormlooptopic hè
Deze chick, mijn e-soulmate.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
Ik geloof helemaal niemand hier.
Behalve Veer want zij heeft verstand van zaken.
Soms wel, als er wat te rellen valt.quote:
welke?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat topic in fb is wel een stormlooptopic hè
Ga kijken dan luie flikker.quote:
Niet door Veer gezegd dus niet geloofwaardigquote:
Ja vindt Krio denk ik ook niet ergquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil Krio best delen hoor.
Hahaha jaMijn vader heeft wel eens als hij thuis was van beneden naar boven geroepen of alles wel goed ging of dat hij de ambulance moest bellen
Dan hoorde hij me beneden gewoon stuk gaan, echt verschrikkelijk
Om fok!
Nee.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |