abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136149506
Beetje jezelf ontdekken enzo
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:01:37 #2
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136149515
En altijd het laatste woord.
pi_136149527
En dWc: show hier je nagels
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136149534
Ik vind het zo fijn dat in deze SC ook buitenstaanders zoals mij gewoon welkom zijn.

Ik voel mij hier kiplekker namelijk.
Digo
pi_136149544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het zo fijn dat in deze SC ook buitenstaanders zoals mij gewoon welkom zijn.

Ik voel mij hier kiplekker namelijk.
zoals mij :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136149560
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

zoals mij :')
Zoals ikkuh?
Digo
pi_136149568
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha. Iemand had in m'n fobo geschreven hoe m'n eerste dag was bevallen. Toen gaf ik aan dat ik ook mee moest naar de wc en dat ik daar wel moeite mee had.
Hij reageerde toen met gadverdamme heb je dat ook moeten leren op je opleiding?
Ik schreef toen dat ik daar niet voor had geleerd en daarom niet wist of ik die shit wel zou trekken, met de '' _O- '' erachter.

Krijg ik terug: Teeering, wat een matige grap _O-

Maar het was gewoon echt oprecht no pun intended _O- _O- Godsamme nog aan toe :') :') :') :'( :'(
Hahaha :').
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef Robophatt het volgende:
En dWc: show hier je nagels
Oh chill, heb ze net gelakt :).
pi_136149582
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136149589
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha. Iemand had in m'n fobo geschreven hoe m'n eerste dag was bevallen. Toen gaf ik aan dat ik ook mee moest naar de wc en dat ik daar wel moeite mee had.
Hij reageerde toen met gadverdamme heb je dat ook moeten leren op je opleiding?
Ik schreef toen dat ik daar niet voor had geleerd en daarom niet wist of ik die shit wel zou trekken, met de '' _O- '' erachter.

Krijg ik terug: Teeering, wat een matige grap _O-

Maar het was gewoon echt oprecht no pun intended _O- _O- Godsamme nog aan toe :') :') :') :'( :'(
Dus dit is nou echt KLB-SC-niveau? Dit is ons rolmodel, ja?
pi_136149602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha. Iemand had in m'n fobo geschreven hoe m'n eerste dag was bevallen. Toen gaf ik aan dat ik ook mee moest naar de wc en dat ik daar wel moeite mee had.
Hij reageerde toen met gadverdamme heb je dat ook moeten leren op je opleiding?
Ik schreef toen dat ik daar niet voor had geleerd en daarom niet wist of ik die shit wel zou trekken, met de '' _O- '' erachter.

Krijg ik terug: Teeering, wat een matige grap _O-

Maar het was gewoon echt oprecht no pun intended _O- _O- Godsamme nog aan toe :') :') :') :'( :'(
Wat heb je gerookt?
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:03:48 #11
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136149618
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Dus dit is nou echt KLB-SC-niveau? Dit is ons rolmodel, ja?
Ik moest zelf wel heel hard lachen ja hehe :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136149633
quote:
Ja staan ook gewoon echt typefouten in :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:04:43 #13
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136149656
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja staan ook gewoon echt typefouten in :')
[ afbeelding ]
Goh :D
En altijd het laatste woord.
pi_136149660
quote:
Ik mag toch hopen dat het een bewerkbaar shirt is en niet zo verkocht wordt? :') :'(
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:05:21 #15
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136149693
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat het een bewerkbaar shirt is en niet zo verkocht wordt? :') :'(
Kijk maar eens goed :P
En altijd het laatste woord.
pi_136149704


CY gespot.

kijk ook onderaan de boom
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:05:34 #17
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136149707
IN SHOPPING BAG :')
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:06:12 #18
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136149738
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136149779
9GAG, niet geklikt
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:07:27 #20
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_136149800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het zo fijn dat in deze SC ook buitenstaanders zoals mij gewoon welkom zijn.

Ik voel mij hier kiplekker namelijk.
Mag ik hier ook posten.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:07:39 #21
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136149812
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
9GAG, niet geklikt
Jouw gemis
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:07:40 #22
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136149813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef DasApart het volgende:

[..]

Mag ik hier ook posten.
Ja
En altijd het laatste woord.
pi_136149823
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:05 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Kijk maar eens goed :P
Zijn toch van die achterlijke kamprianen die zulk soort shirts kopen. Wanneer ze dan thuis komen kan hun moeder; analfabete Annie niet eens lezen wat er staat, laat staan dat ze er wat van snapt.
Digo
pi_136149841
quote:
Die was al langsgeweest vandaag.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:09:23 #25
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136149904
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef DasApart het volgende:

[..]

Mag ik hier ook posten.
Nee
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Modus het volgende:

[..]

Die was al langsgeweest vandaag.
Nou en heb ik gemist oke :(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136149938
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het zo fijn dat in deze SC ook buitenstaanders zoals mij gewoon welkom zijn.

Ik voel mij hier kiplekker namelijk.
Ik mag toch hopen dat dit gejank niet weer begint anders moeten er serieuze maatregelen genomen worden en ik heb niet de mogelijkheid dat te doen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136149949
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee

[..]

Nou en heb ik gemist oke :(
Oké poephoofd. :(.
pi_136149976
10.gif
pi_136149996
Toch maar wel gekeken. Best vermakelijk nog.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:11:17 #30
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_136150000
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee

[..]

Nou en heb ik gemist oke :(
Oke. Het is me al weer duidelijk. Gelukkig ben ik niet autistisch, zou me hier toch al gauw als vreemde eend hebben gevoeld.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
pi_136150034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef DasApart het volgende:

[..]

Mag ik hier ook posten.
Ja uiteraard. Jij wel.
Digo
pi_136150055
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat dit gejank niet weer begint anders moeten er serieuze maatregelen genomen worden en ik heb niet de mogelijkheid dat te doen.
Wat bedoel je precies? Vind je het niet leuk dat ik je kom verblijden met mijn posts?
Digo
pi_136150066
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:11 schreef DasApart het volgende:

[..]

Oke. Het is me al weer duidelijk. Gelukkig ben ik niet autistisch, zou me hier toch al gauw als vreemde eend hebben gevoeld.
:D
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:13:07 #34
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150094
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:11 schreef DasApart het volgende:

[..]

Oke. Het is me al weer duidelijk. Gelukkig ben ik niet autistisch, zou me hier toch al gauw als vreemde eend hebben gevoeld.
Mooi zo
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150123
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Vind je het niet leuk dat ik je kom verblijden met mijn posts?
Als je me daadwerkelijk kwam verblijden had ik het wel leuk gevonden, maar als je gaat janken om of je hier welkom bent of niet dan moet je maar weer gaan want die onzin hebben we nu wel een keer gehad.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150165
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Als je me daadwerkelijk kwam verblijden had ik het wel leuk gevonden, maar als je gaat janken om of je hier welkom bent of niet dan moet je maar weer gaan want die onzin hebben we nu wel een keer gehad.
Er wordt toch ook nog steeds minstens één keer per dag gepost dat de sc zo veranderd is?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136150207
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Vind je het niet leuk dat ik je kom verblijden met mijn posts?
Je moet even de ontgroening door
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136150209
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Er wordt toch ook nog steeds minstens één keer per dag gepost dat de sc zo veranderd is?
Dat weet ik niet ik lees nooit terug, zag nu toevallig deze post staan en dacht dat dat nu wel klaar was.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150251
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je moet even de ontgroening door
Pics van je nieuwe kapsel
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Pics van je nieuwe kapsel
Morgen pas
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136150298
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Morgen pas
Ik zeg het nu vast want ben bang dat ik het morgen vergeet.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150339
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat weet ik niet ik lees nooit terug, zag nu toevallig deze post staan en dacht dat dat nu wel klaar was.
Gewoon dat soort posts negeren is het beste denk ik, dan houdt het vanzelf wel op.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136150361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik zeg het nu vast want ben bang dat ik het morgen vergeet.
Ik vergeet het ook :+

Hoe moet je mango eten?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136150443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik vergeet het ook :+

Hoe moet je mango eten?
Hoe bedoel je hoe moet je mango eten? Gewoon rauw, wel eerst schillen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150449
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]


[ Bericht 8% gewijzigd door Mortaxx op 30-01-2014 21:20:48 ]
pi_136150464
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik vergeet het ook :+

Hoe moet je mango eten?
Gewoon in je bek douwen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:19:46 #47
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik vergeet het ook :+

Hoe moet je mango eten?
Je stopt het in je mond, kauwt erop en slikt het vervolgens door. :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150517
quote:
99s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[
Wie is dat nou weer

[ Bericht 7% gewijzigd door Mortaxx op 30-01-2014 21:21:01 ]
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150539
Goedenavond lieve vriendjes en vriendinnetjes.
pi_136150556
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Goedenavond lieve vriendjes en vriendinnetjes.
ewa
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:21:57 #51
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150594
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wie is dat nou weer
Lamon :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150606
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:19 schreef Modus het volgende:

[..]

Gewoon in je bek douwen.
Mango eet je anaal.
Digo
pi_136150614
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Lamon :')
Is dat die van die filmpjes?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150616
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Goedenavond lieve vriendjes en vriendinnetjes.
Hallon ballon.
Digo
pi_136150633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Lamon :')
Lamon, hij is echt lekker.
Digo
pi_136150641
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

ewa
Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.

tfoe man zemmels. :(
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:23:27 #57
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Is dat die van die filmpjes?
Ja _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150698
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:

[..]

Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.

tfoe man zemmels. :(
zwemmel is toch de meervoudsvorm van zemmel?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:24:13 #59
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:

[..]

Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.

tfoe man zemmels. :(
God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150780
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
Dat legerpaksletje was leuker
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136150811
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

zwemmel is toch de meervoudsvorm van zemmel?
Weet ik niet, ik gebruik die woorden nooit. En heb ze ook niet toegepast in het arabisch tegen de mensen in mijn omgeving.
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
Ben er altijd om het nog net ietsjes erger te maken.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:26:01 #62
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136150828
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat legerpaksletje was leuker
Ey niet zo praten over BJ
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:26:24 #63
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150849
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Crip het volgende:

Ben er altijd om het nog net ietsjes erger te maken.
Dat blijkt ja.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150888
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat blijkt ja.
Daar haal ik voldoening uit. :)
pi_136150890
Veer wat vind je trouwens van deze in The Originals?

"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150917
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja _O-
Wat een figuur moet dat ook gewoon zijn :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:29:12 #67
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151017
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef Robophatt het volgende:
Veer wat vind je trouwens van deze in The Originals?

[ afbeelding ]
Ik vind hem qua uiterlijk niet echt aantrekkelijk. Qua rol ook nog niet zo spannend tot nu toe :') Maar heb het idee dat dat misschien wat meer gaat worden, hij komt in ieder geval steeds meer in beeld, zeg maar :P
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wat een figuur moet dat ook gewoon zijn :')
Echt, ik moet elke keer weer lachen als ik denk aan die filmpjes van hem. Wat een figuur _O- Die zou 25 jaar geleden (weet niet hoe oud die knakker is) bij m'n werk in de klas hebben kunnen zitten, zeg maar :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151088
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat legerpaksletje was leuker
Wie?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:

Als een pic met 10% opacity al niet mag, mag een filmpje al helemaal niet hè :(.

[ Bericht 42% gewijzigd door Mortaxx op 30-01-2014 21:31:04 ]
pi_136151113
Haha, woonplaats van krio is opacity.
pi_136151117
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136151142
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Sorry.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136151166
Moest wel om het filmpje lachen :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136151167
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vind hem qua uiterlijk niet echt aantrekkelijk. Qua rol ook nog niet zo spannend tot nu toe :') Maar heb het idee dat dat misschien wat meer gaat worden, hij komt in ieder geval steeds meer in beeld, zeg maar :P

[..]

Echt, ik moet elke keer weer lachen als ik denk aan die filmpjes van hem. Wat een figuur _O- Die zou 25 jaar geleden (weet niet hoe oud die knakker is) bij m'n werk in de klas hebben kunnen zitten, zeg maar :')
Niet? Oh ik wel :@ Qua rol verder niet zo boeiend nee, maar vind het altijd wel eluk als hij in beeld komt. Ben benieuwd wat het met hem gaat worden inderdaad.

Hahaha hij ziet er wel vrij normaal uit verder :') Misschien doet hij alleen zo kut voor die filmpjes
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:32:32 #74
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151199
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is? :?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151223
Veer pls
pi_136151233
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is? :?
Ja dat was dus ook de reden dat ik dacht dat het wel zou mogen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:33:55 #78
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Niet? Oh ik wel :@ Qua rol verder niet zo boeiend nee, maar vind het altijd wel eluk als hij in beeld komt. Ben benieuwd wat het met hem gaat worden inderdaad.

Hahaha hij ziet er wel vrij normaal uit verder :') Misschien doet hij alleen zo kut voor die filmpjes
Haha ik weet niet, hij is ook zeker niet lelijk hoor. Hij is zo'n type die ik door een bepaald karakter ineens wél aantrekkelijk kan gaan vinden. :') Beetje raar misschien, maar dat heb ik met wel meer acteurs (of gewoon mensen in z'n algemeenheid) :D

Hahaha, normaal is hij sowieso niet _O- En in de klasjes op mijn werk zitten ook kinderen die er gewoon normaal uit zien qua uiterlijk :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151270
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is? :?
Foto's zijn ook eens zelf geplaatst. Maar die mogen ook niet
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136151285
Ik vind het echt heel erg apart. Serieus
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:34:52 #81
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151317
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Foto's zijn ook eens zelf geplaatst. Maar die mogen ook niet
Ja, vaak in US, wat een ander deel van FOK! is. Alsnog geen antwoord op m'n vraag ook trouwens.
En los daarvan vind ik die ook vreemd, want het kwam vaak voor dat mijn pic ineens overal en nergens opdook op FOK! en daar werd niks aan gedaan :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:35:22 #82
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151336
quote:
Haha echt vet super enorm reuze grappig dit.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, vaak in US, wat een ander deel van FOK! is. Alsnog geen antwoord op m'n vraag ook trouwens.
En los daarvan vind ik die ook vreemd, want het kwam vaak voor dat mijn pic ineens overal en nergens opdook op FOK! en daar werd niks aan gedaan :')
Maar jij bent ook heel erg mooi
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136151374
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha echt vet super enorm reuze grappig dit.
Ik merk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf. Hoeft niet, alles komt goed schatje. :D
pi_136151389
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha ik weet niet, hij is ook zeker niet lelijk hoor. Hij is zo'n type die ik door een bepaald karakter ineens wél aantrekkelijk kan gaan vinden. :') Beetje raar misschien, maar dat heb ik met wel meer acteurs (of gewoon mensen in z'n algemeenheid) :D

Hahaha, normaal is hij sowieso niet _O- En in de klasjes op mijn werk zitten ook kinderen die er gewoon normaal uit zien qua uiterlijk :P
Ja als hij een beetje heldhaftig gaat doen of gevaarlijke shit uit gaat halen ofzo :9~ :9~ :9~
Ik snap dat wel ja, niet alleen acteurs maar irl ook wel. Had ik met Damon ook wel een beetje.

Oh ja naja als het gewoon auti's zijn zie je het idd niet nee, daar weet ik alles van. Heb ook wel eens autisten in de klas gehad en dat helaas niet gezien :') Niet helemaal pedagogisch correct gehandeld.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136151418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar jij bent ook heel erg mooi
Misschien vond dWc Lamon ook heel erg mooi
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136151459
Facebookprofielen e.d. mogen toch ook niet? Is gewoon om te voorkomen dat het gebash te persoonlijk wordt ofzo, zo aardig zijn de modjes.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:38:46 #89
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151503
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar jij bent ook heel erg mooi
Wow, niet verwacht dit :@
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik merk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf. Hoeft niet, alles komt goed schatje. :D
Is dat zo? Waar merk jij dat aan dan, mevrouw de FOK! spycholoog?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja als hij een beetje heldhaftig gaat doen of gevaarlijke shit uit gaat halen ofzo :9~ :9~ :9~
Ik snap dat wel ja, niet alleen acteurs maar irl ook wel. Had ik met Damon ook wel een beetje.

Oh ja naja als het gewoon auti's zijn zie je het idd niet nee, daar weet ik alles van. Heb ook wel eens autisten in de klas gehad en dat helaas niet gezien :') Niet helemaal pedagogisch correct gehandeld.
Met Damon? :o Wow nee die vind ik wel gewoon oprecht sexy, kut karakter of niet :') Maar die man is in het echt ook gewoon een dream guy (of iig zo als buitenstaander gezien) gezien zijn manier van leven. Zet zich in als wereldverbeteraar, heeft een eigen stichting en is een zware dierenliefhebber. O+

En nee hoor, sommigen hebben ook gewoon écht stoornissen (is autisme ook natuurlijk, maar sommigen wel echt stuk heftiger) en toch een normaal hoofd :') _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151533
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Facebookprofielen e.d. mogen toch ook niet? Is gewoon om te voorkomen dat het gebash te persoonlijk wordt ofzo, zo aardig zijn de modjes.
Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136151549
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Facebookprofielen e.d. mogen toch ook niet? Is gewoon om te voorkomen dat het gebash te persoonlijk wordt ofzo, zo aardig zijn de modjes.
Aan de ene kant is dat wel logisch aangezien je van bepaalde figuren niet kunt verwachten dat ze het fatsoen hebben om niet iemand meteen aan te vallen. Maarja echt tegenhouden gaat niet.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:39:46 #92
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151550
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.
_O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151553
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wow, niet verwacht dit :@
Erin trappen ook :'). Ik was benieuwd naar zijn interpretatie van het FOK!beleid gvd :(.
pi_136151574
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.
Waar is dat nou weer voor nodig? :')
pi_136151592
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Met Damon? :o Wow nee die vind ik wel gewoon oprecht sexy, kut karakter of niet :') Maar die man is in het echt ook gewoon een dream guy (of iig zo als buitenstaander gezien) gezien zijn manier van leven. Zet zich in als wereldverbeteraar, heeft een eigen stichting en is een zware dierenliefhebber. O+

En nee hoor, sommigen hebben ook gewoon écht stoornissen (is autisme ook natuurlijk, maar sommigen wel echt stuk heftiger) en toch een normaal hoofd :') _O-
Ja maar irl vind ik hem ook 35892809x mooier dan in de serie, irl heeft hij beter haar en alles. Want ging hem idd toen opzoeken - kende hem nog niet toen ik begon met TVD - en toen dacht ik wow O+ O+ Hij is echt wel lief irl ja, vond het jammer toen het uit ging met Nina ;(

Hahaha lijkt me echt lastig :') Maar goed, bij jou weet je het ook van tevoren dat scheelt dan weer.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:40:32 #96
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151594
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Erin trappen ook :'). Ik was benieuwd naar zijn interpretatie van het FOK!beleid gvd :(.
Nee dWc, zo'n lage verwachting van mij. :( Ik heb heus wel door wat hij doet. Maar als hij die berg zand niet uit z'n vagina wil halen, is er niks wat ik er aan kan doen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Waar is dat nou weer voor nodig? :')
Ludo heeft daar verstand van hoor hij heeft een fashionblog
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136151668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Waar is dat nou weer voor nodig? :')
Sorry man, liet me ff gaan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:41:59 #99
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja maar irl vind ik hem ook 35892809x mooier dan in de serie, irl heeft hij beter haar en alles. Want ging hem idd toen opzoeken - kende hem nog niet toen ik begon met TVD - en toen dacht ik wow O+ O+ Hij is echt wel lief irl ja, vond het jammer toen het uit ging met Nina ;(

Hahaha lijkt me echt lastig :') Maar goed, bij jou weet je het ook van tevoren dat scheelt dan weer.
Hahaha dit klinkt echt alsof je hem persoonlijk kent zo _O-
Ja dat vond ik ook, jammer he dat dat dan niet werkt in het echt. Ben dan zo benieuwd naar de redenen erachter, maar ze laten er volgens mij geen ene fuck over los :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151690
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wow, niet verwacht dit :@

[..]

Is dat zo? Waar merk jij dat aan dan, mevrouw de FOK! spycholoog?

[..]

Met Damon? :o Wow nee die vind ik wel gewoon oprecht sexy, kut karakter of niet :') Maar die man is in het echt ook gewoon een dream guy (of iig zo als buitenstaander gezien) gezien zijn manier van leven. Zet zich in als wereldverbeteraar, heeft een eigen stichting en is een zware dierenliefhebber. O+

En nee hoor, sommigen hebben ook gewoon écht stoornissen (is autisme ook natuurlijk, maar sommigen wel echt stuk heftiger) en toch een normaal hoofd :') _O-
Ja ik vind je gedrag apart. Hoe je bijv. mij meteen aansprak terwijl mijn reactie's altijd zijn beladen met sarcasme. Maar niets persoonlijks hoor.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:42:32 #101
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151708
Kijken jullie tv?
En altijd het laatste woord.
pi_136151728
Hallo, Matt Damon. .
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:

Met Damon? :o
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:43:09 #103
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151742
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja ik vind je gedrag apart. Hoe je bijv. mij meteen aansprak terwijl mijn reactie's altijd zijn beladen met sarcasme. Maar niets persoonlijks hoor.
Oh gelukkig maar dan dat het niet persoonlijk is iig hehehe voel ik me nu wel een stuk beter van dan kan je nu dan weer snel verder gaan met je uitmuntende en geweldig goeie grappen en sarcastische reacties? Ik vond ze zo goed en snugger en bijzonder namelijk hehe :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Kijken jullie tv?
Nee
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:43:20 #105
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151759
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Modus het volgende:
Hallo, Matt Damon. [ afbeelding ].

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!!!!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:43:54 #106
395200 deadprez
One more rail
pi_136151786
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Kijken jullie tv?
Nee.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136151821
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef VeerEli het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!!!!
Hardop vanaf hier _O- _O- _O-
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:44:31 #108
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151824
Ik ook niet want reclame
En altijd het laatste woord.
pi_136151830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar dan dat het niet persoonlijk is iig hehehe voel ik me nu wel een stuk beter van dan kan je nu dan weer snel verder gaan met je uitmuntende en geweldig goeie grappen en sarcastische reacties? Ik vond ze zo goed en snugger en bijzonder namelijk hehe :)
Echt zo'n puber reactie. :') :') :') :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:44:41 #110
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151835
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Hardop vanaf hier _O- _O- _O-
Kende je die nog niet? :')
En altijd het laatste woord.
pi_136151840
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahaha dit klinkt echt alsof je hem persoonlijk kent zo _O-
Ja dat vond ik ook, jammer he dat dat dan niet werkt in het echt. Ben dan zo benieuwd naar de redenen erachter, maar ze laten er volgens mij geen ene fuck over los :P
Ja nee ik heb soms van die vlagen dat ik keiveel op Perez Hilton ga lezen en heb ik ook een keer over hem gedaan :') Toen was het echt van O+ O+ O+ waarom speel ik niet in TVD :')

Nee maar is ook maar goed ook dat ze er niet te veel over zeggen, anders worden ze helemaal gek gemaakt zoals je bij veel van die celebrities ziet ;( Beter prive houden en ons laten hopen dat het weer goed komt
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:45:08 #112
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151848
MAMMA IS HET GOED ALS IK VANAVOND BIJ BRATT PITT?
En altijd het laatste woord.
pi_136151850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Kende je die nog niet? :')
Hallo, met 1998 .
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:45:26 #114
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151864
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Hardop vanaf hier _O- _O- _O-
Ik nu ook verdomme :')
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Crip het volgende:

[..]

Echt zo'n puber reactie. :') :') :') :')
wows. Om dit vanaf jouw username af te zien komen laat mijn hart een sprongetje maken. Ongelooflijk onvoorstelbaar dit.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151874
Beladen met sarcasme.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136151889
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Modus het volgende:
Hallo, Matt Damon. [ afbeelding ].

[..]

hahaha :') gvd
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136151894
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik nu ook verdomme :')

[..]

wows. Om dit vanaf jouw username af te zien komen laat mijn hart een sprongetje maken. Ongelooflijk onvoorstelbaar dit.
Ja vooral omdat mijn username een afkorting is. :') :') :') :') :') :') :') Ach meissie toch
pi_136151895
Ludo, eindbaas.
pi_136151898
Heeft iemand Crip al een kloon genoemd? Ik zag het al vanaf dag 1 :).
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:46:21 #120
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja nee ik heb soms van die vlagen dat ik keiveel op Perez Hilton ga lezen en heb ik ook een keer over hem gedaan :') Toen was het echt van O+ O+ O+ waarom speel ik niet in TVD :')

Nee maar is ook maar goed ook dat ze er niet te veel over zeggen, anders worden ze helemaal gek gemaakt zoals je bij veel van die celebrities ziet ;( Beter prive houden en ons laten hopen dat het weer goed komt
Echt he, snap die Nina wel hoor. Zou ook instant in love zijn als ik met zo'n man zou moeten acteren. Hoewel ik ook in dilemma zou komen want ik zou ook willen seksen met Paul :9~
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:46:44 #121
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151927
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heeft iemand Crip al een kloon genoemd? Ik zag het al vanaf dag 1 :).
Van?
En altijd het laatste woord.
pi_136151959
Ja ben een kloon.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:47:34 #123
395200 deadprez
One more rail
pi_136151970
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
Ja ben een kloon.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Van?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136151979
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Van?
Bewijs dat je dat niet ben kan voor 22:00 geleverd worden in dit topic, met een foto van jezelf waarop je een briefje houdt met de datum van vandaag + 'MMG' erop. Gamma 1-2 1-2, over .
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:47:52 #125
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151985
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
Ja ben een kloon.
Jij bent toch die moslima? :s)
En altijd het laatste woord.
pi_136151990
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heeft iemand Crip al een kloon genoemd? Ik zag het al vanaf dag 1 :).
van ntm?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:48:11 #127
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152002
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja vooral omdat mijn username een afkorting is. :') :') :') :') :') :') :') Ach meissie toch
OOOOOOHHHH dat ik dat helemaal niet door heb gehad XD XD XD Wat DÓM van mij :":) :") :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136152003
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Ludo, eindbaas.
Zou met zo'n tag achter iedere post (red.) zetten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Jij bent toch die moslima? :s)
Ja
pi_136152009
Oh huh, wacht. Weer verkeerde :').
pi_136152018
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Echt he, snap die Nina wel hoor. Zou ook instant in love zijn als ik met zo'n man zou moeten acteren. Hoewel ik ook in dilemma zou komen want ik zou ook willen seksen met Paul :9~
god ja en dan moet je ook nog seksscenes met ze doen :')
En dan komt ineens Daniel Gilles langs en is het feest helemaal compleet :') Of dat jong wat haar broertje speelt, of Klaus. Gvd ik zou niet functioneren op die set
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152019
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef VeerEli het volgende:

[..]

OOOOOOHHHH dat ik dat helemaal niet door heb gehad XD XD XD Wat DÓM van mij :":) :") :')
Goed dat je het zelf zegt meissie. :D :D :D :D

Nou hier een chocolade reep, zoet zijn he.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:48:55 #133
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152033
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh huh, wacht. Weer verkeerde :').
Faler jij jonge :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136152034
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zou met zo'n tag achter iedere post (red.) zetten.
Ludo kan bij mij (red.) dan ook niet meer stuk.
pi_136152035
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zou met zo'n tag achter iedere post (red.) zetten.
_O- 8,01/10.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:49:50 #136
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152065
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Robophatt het volgende:

[..]

god ja en dan moet je ook nog seksscenes met ze doen :')
En dan komt ineens Daniel Gilles langs en is het feest helemaal compleet :') Of dat jong wat haar broertje speelt, of Klaus. Gvd ik zou niet functioneren op die set
En moet je nagaan he wie zij allemaal heeft moeten filmbekken, zowel als Elena als als Katherine. Zij heeft gewoon ook echt Damon, Stefan, én Elijah filmgezoend/geneukt :') Kanonnen..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:49:52 #137
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136152067
Even naar DUANE JOHNSSON kijken hoor..

:D :D :D :D
En altijd het laatste woord.
pi_136152143
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ludo kan bij mij (red.) dan ook niet meer stuk.
Ben je al bekend met mijn fashion blog?

http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152153
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef VeerEli het volgende:

[..]

En moet je nagaan he wie zij allemaal heeft moeten filmbekken, zowel als Elena als als Katherine. Zij heeft gewoon ook echt Damon, Stefan, én Elijah filmgezoend/geneukt :') Kanonnen..
Oh shit ja zij speelt natuurlijk ook gewoon Katherine :') zoveel geluk in haar leven die meid, niet te geloven.

Caroline stiekem ook gewoon he :') Klaus, Tyler, Damon en laatst dat lekkere jong dat nu dood is ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152195
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ben je al bekend met mijn fashion blog?

http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Dat kan echt niet!

Waar is je bier, schlager en frikandellenblog?
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:52:52 #141
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152215
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh shit ja zij speelt natuurlijk ook gewoon Katherine :') zoveel geluk in haar leven die meid, niet te geloven.

Caroline stiekem ook gewoon he :') Klaus, Tyler, Damon en laatst dat lekkere jong dat nu dood is ;(
Godver inderdaad ja, Caroline heeft ook die waslijst gehad :') Alleen heeft zij Stefan helaas niet gehad. Als je het zo bekijkt heeft TVD echt fokking veel lekkere dudes erin zitten ook gewoon he :9~ :9~ Weet zo geen andere serie/film waar zoveel 8+ boys inzitten.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:53:11 #142
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152233
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ben je al bekend met mijn fashion blog?

http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ey, je zou hem updaten, heb je niet gedaan :(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136152268
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat kan echt niet!

Waar is je bier, schlager en frikandellenblog?
Dat zou https://www.facebook.com/pages/Radio-Bendeleider/130263510368060 moeten zijn.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152302
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Godver inderdaad ja, Caroline heeft ook die waslijst gehad :') Alleen heeft zij Stefan helaas niet gehad. Als je het zo bekijkt heeft TVD echt fokking veel lekkere dudes erin zitten ook gewoon he :9~ :9~ Weet zo geen andere serie/film waar zoveel 8+ boys inzitten.
Ik dacht eerst dat zij ook wel met Stefan zou gaan omdat Damon en Elena en zij werden toen best goed bevriend... Wel baas dat zij gewoon Klaus heeft gehad _O_

Jesse was het overigens, jammer dat hij dood is ;(


Ja is niet normaal, ook gewoon al die gekke professors en Kol en weet ik veel wie nog allemaal :') In True Blood is dat ook wel een beetje en The Originals is ook goed op weg. En op zich ook wel in Hart of Dixie (serieus, ga dat kijken)
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152304
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ey, je zou hem updaten, heb je niet gedaan :(
Ik moet ook nog mijn Braddie kledinglijn Photoshoppen. Dit worden echt wolvenshirts 2.0.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152310
quote:
Eens, tevens vind ik dat leuk. Mijn hand bewoog zich eerst richting mijn geslachtsdeel, echter was die knop ook best appetijtelijk.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:55:20 #147
395200 deadprez
One more rail
pi_136152327
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Eens, tevens vind ik dat leuk. Mijn hand bewoog zich eerst richting mijn geslachtsdeel, echter was die knop ook best appetijtelijk.
_O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136152390
quote:
Zou hem leuk vinden maar ja FB ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152403
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Eens, tevens vind ik dat leuk. Mijn hand bewoog zich eerst richting mijn geslachtsdeel, echter was die knop ook best appetijtelijk.
Direct weer zo vunzig.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zou hem leuk vinden maar ja FB ;(
Wat is er met FB?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152404
Is Crip niet voetbalshirthoofddoek?
pi_136152431
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Direct weer zo vunzig.
Zo ben ik opgevoed. Beter had ik een vader die streng doch rechtvaardig was, wellicht had ik dan in mijn jeugd meer frikandellen gegeten. (nohommo)
pi_136152446
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Direct weer zo vunzig.

[..]

Wat is er met FB?
Oh ik dacht dat dat jouw pagina was :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:58:34 #153
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152479
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat zij ook wel met Stefan zou gaan omdat Damon en Elena en zij werden toen best goed bevriend... Wel baas dat zij gewoon Klaus heeft gehad _O_

Jesse was het overigens, jammer dat hij dood is ;(
[ afbeelding ]

Ja is niet normaal, ook gewoon al die gekke professors en Kol en weet ik veel wie nog allemaal :') In True Blood is dat ook wel een beetje en The Originals is ook goed op weg. En op zich ook wel in Hart of Dixie (serieus, ga dat kijken)
Jaaaaa ik dacht het vooral toen Stefan zijn geheugen kwijt was en begon te flirten met Caro, weet je dat nog?? :D Dat ie iets zei over dat ze sexy was ofzo.
En ja dayummm die Jesse is ook echt :9~ :9~ :9~

Hart of Dixie, ja is dat wat dan? Trekt me niet echt zo op het eerste gezicht eigenlijk :@
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:58:47 #154
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152493
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik moet ook nog mijn Braddie kledinglijn Photoshoppen. Dit worden echt wolvenshirts 2.0.
Nou, wat zit je hier dan nog te typen? GA BEZIG
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136152496
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat dat jouw pagina was :')
Is het ook! Nog een side project. Ja ik ben een bezig man. Vooral nuttige dingen zie je wel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152572
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Zo ben ik opgevoed. Beter had ik een vader die streng doch rechtvaardig was, wellicht had ik dan in mijn jeugd meer frikandellen gegeten. (nohommo)
Mênnus zalf.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152594
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Jaaaaa ik dacht het vooral toen Stefan zijn geheugen kwijt was en begon te flirten met Caro, weet je dat nog?? :D Dat ie iets zei over dat ze sexy was ofzo.
En ja dayummm die Jesse is ook echt :9~ :9~ :9~

Hart of Dixie, ja is dat wat dan? Trekt me niet echt zo op het eerste gezicht eigenlijk :@
Jaaa dat was echt gevaarlijk toen :o Maar toen had ik ook momenten dat ik dacht dat hij weer bij Elena ging komen ;( Ik weet het niet, hun love was wel epic maar het was ook een beetje saai.

En an laten ze hem natuurlijk weer doodgaan :') De enigen van wie je zeker weet dat ze niet doodgaan zijn Elena Damon en Stefan

Ja ik vind het zo leuk he O+ Ook zo'n sfeertje in die stad zoals Mystic Falls met al die evenementen enzo, maar dan nog veel meer ons-kent-ons. Jammer van het derde seizoen alleen, beetje gaar tot nu toe.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152613
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mênnus zalf.
Mênnus dellekes bakken wil ons zus niet.

Goed topic was dat trouwens :')
pi_136152621
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Is het ook! Nog een side project. Ja ik ben een bezig man. Vooral nuttige dingen zie je wel.
Ja, wel echt ontzettend nuttig inderdaad ^O^ Zou me bijna afvragen wat je nog meer voor side projects hebt
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:04:31 #160
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Jaaa dat was echt gevaarlijk toen :o Maar toen had ik ook momenten dat ik dacht dat hij weer bij Elena ging komen ;( Ik weet het niet, hun love was wel epic maar het was ook een beetje saai.

En an laten ze hem natuurlijk weer doodgaan :') De enigen van wie je zeker weet dat ze niet doodgaan zijn Elena Damon en Stefan

Ja ik vind het zo leuk he O+ Ook zo'n sfeertje in die stad zoals Mystic Falls met al die evenementen enzo, maar dan nog veel meer ons-kent-ons. Jammer van het derde seizoen alleen, beetje gaar tot nu toe.
Hahahaha klopt! Maar op zich wel blij dat ze Stefan en Caro niet hebben laten kutten, dat had ik op zich zonde gevonden omdat het nu juist zulke lieve vrienden zijn, Caro is een beetje Lexi's vervanger daarin :P
En inderdaad, maar Stefan en Elena komt nog wel. Ze spelen daar niet voor niks elke keer nog mee. Ja epic love, saai vond ik het niet, alleen lieten ze continu shit gebeuren wat hun relatie in de weg stond. Met Damon was dat anders, toen zij met Damon was, waren al die issues ineens weg waardoor ze gewoon met Damon kon zijn. En ik moet eerlijk zeggen, sinds dit seizoen dat ze pas écht samen is met Damon, vind ik hun relatie ook maar boring. Gebeurt helemaal niks ja. Dan was het met Stefan nog spannender juist, want daar gebeurde nog vet veel shit en tussendoor had je echt die super super romantische love moments.

En Jesse dood was ook een gemiste kans, hij had wel echt potentieel om een toffe rol te krijgen in de serie.

Hmz ja heb de trailer gekeken maar vind het acteerwerk wat mwah mwah overkomen en beetje te overdreven allemaal als je snapt wat ik bedoel :P Het ligt er net wat te dik bovenop, ofzo?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136152710
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Mênnus dellekes bakken wil ons zus niet.

Goed topic was dat trouwens :')
Welk topic was dat? :o
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja, wel echt ontzettend nuttig inderdaad ^O^ Zou me bijna afvragen wat je nog meer voor side projects hebt
Ik beperk me tot deze twee. Hier kan ik mijn gehele toewijding in kwijt. Zijn echt mijn kindjes geworden. Gek dat zoiets zo snel kan ontstaan, maar het voelt echt zo.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152752
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Welk topic was dat? :o
KLB / Mênnus dellekes bakken wil ons zus niet

2008, wat een jaar O+
pi_136152814
quote:
Nou dat is mij zeer zeker niet bijgebleven als een van de meest memorabele topics in de geschiedenis van FOK!. :')
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahahaha klopt! Maar op zich wel blij dat ze Stefan en Caro niet hebben laten kutten, dat had ik op zich zonde gevonden omdat het nu juist zulke lieve vrienden zijn, Caro is een beetje Lexi's vervanger daarin :P
En inderdaad, maar Stefan en Elena komt nog wel. Ze spelen daar niet voor niks elke keer nog mee. Ja epic love, saai vond ik het niet, alleen lieten ze continu shit gebeuren wat hun relatie in de weg stond. Met Damon was dat anders, toen zij met Damon was, waren al die issues ineens weg waardoor ze gewoon met Damon kon zijn. En ik moet eerlijk zeggen, sinds dit seizoen dat ze pas écht samen is met Damon, vind ik hun relatie ook maar boring. Gebeurt helemaal niks ja. Dan was het met Stefan nog spannender juist, want daar gebeurde nog vet veel shit en tussendoor had je echt die super super romantische love moments.

En Jesse dood was ook een gemiste kans, hij had wel echt potentieel om een toffe rol te krijgen in de serie.

Hmz ja heb de trailer gekeken maar vind het acteerwerk wat mwah mwah overkomen en beetje te overdreven allemaal als je snapt wat ik bedoel :P Het ligt er net wat te dik bovenop, ofzo?
Ja baal nog steeds van Lexi, elke keer als ik er aan denk gewoon :') Was zo zonde dat zij dood moest, maar paste wel weer om te laten zien hoe slecht de band tussen Stefan en Damon was.

Daar heb je op zich wel gelijk in ja, sinds die samen zijn is het ook niks meer. Was vooral spannend toen ze - eigenlijk al vanaf het begin - steeds dichter bij elkaar kwamen en hoe je gewoon wist dat daar ooit iets van zou komen O+ Maar Katherina had dat toch ook, terwijl doppelganger gebeuren... Dus Damon zal ook wel weer iets bijzonders zijn ofzo :') Is altijd in die serie.

Het is een klein beetje over the top misschien maar weet niet, heb toen een paar afleveringen achter elkaar gekeken en dan ben ik al snel hooked :') Paar vriendinnen van me kijken het ook en die vinden het ook leuk
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152875
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik beperk me tot deze twee. Hier kan ik mijn gehele toewijding in kwijt. Zijn echt mijn kindjes geworden. Gek dat zoiets zo snel kan ontstaan, maar het voelt echt zo.
Wauw post je nu dan ook mee in OUD?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152887
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nou dat is mij zeer zeker niet bijgebleven als een van de meest memorabele topics in de geschiedenis van FOK!. :')
Niet? Vreemd, dit was toch echt een parel ten top! :D
pi_136152938
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wauw post je nu dan ook mee in OUD?
Je kunt ook te ver gaan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:11:59 #168
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja baal nog steeds van Lexi, elke keer als ik er aan denk gewoon :') Was zo zonde dat zij dood moest, maar paste wel weer om te laten zien hoe slecht de band tussen Stefan en Damon was.

Daar heb je op zich wel gelijk in ja, sinds die samen zijn is het ook niks meer. Was vooral spannend toen ze - eigenlijk al vanaf het begin - steeds dichter bij elkaar kwamen en hoe je gewoon wist dat daar ooit iets van zou komen O+ Maar Katherina had dat toch ook, terwijl doppelganger gebeuren... Dus Damon zal ook wel weer iets bijzonders zijn ofzo :') Is altijd in die serie.

Het is een klein beetje over the top misschien maar weet niet, heb toen een paar afleveringen achter elkaar gekeken en dan ben ik al snel hooked :') Paar vriendinnen van me kijken het ook en die vinden het ook leuk
Klopt, maar had dat liever op een andere manier gezien, Lexi was gewoon echt zonde, had een sterke toevoeging aan de serie kunnen zijn. Vond het ook leuk dat zij nog even terug kwam toen die curtain naar the afterlife even open was :D

En klopt, die aanloop er naartoe was spannend, en toen dat eenmaal rond was, was het imo pas écht saai. Of naja, meer alsof er totaal geen chemie meer was tussen hun. En dat heb ik wel altijd nog gehad bij haar en Stefan. Zelfs nu nog (op sommig momentjes) die ik eigenlijk niet meer merk met haar en Damon.

Haha oke, misschien dat ik het een keer een kans geef en een episode download dan. Qua verhaal an sich lijkt het me wel leuk namelijk, alleen de trailer van seizoen 1 sprak me totaal niet aan.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153181
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Klopt, maar had dat liever op een andere manier gezien, Lexi was gewoon echt zonde, had een sterke toevoeging aan de serie kunnen zijn. Vond het ook leuk dat zij nog even terug kwam toen die curtain naar the afterlife even open was :D

En klopt, die aanloop er naartoe was spannend, en toen dat eenmaal rond was, was het imo pas écht saai. Of naja, meer alsof er totaal geen chemie meer was tussen hun. En dat heb ik wel altijd nog gehad bij haar en Stefan. Zelfs nu nog (op sommig momentjes) die ik eigenlijk niet meer merk met haar en Damon.

Haha oke, misschien dat ik het een keer een kans geef en een episode download dan. Qua verhaal an sich lijkt het me wel leuk namelijk, alleen de trailer van seizoen 1 sprak me totaal niet aan.
Daar hebben ze denk ik ook gewoon niet zo goed over nagedacht :') Dat was inderdaad leuk, maar werd er ook een beetje verdrietig van omdat ze toch weer weg zou gaan ;(

Hahaha misschien is de chemie weg omdat hun relatie irl ook uit is. Maar kan me niet voorstellen dat ze elkaar nu haten ofzo... Ze zal uiteindelijk inderdaad wel weer bij Stefan uitkomen, sowieso nu is het nog steeds uit dus god weet wat er gebeurt. Vorige week had je ook al dat stukje met die travellers met Elena en Stefan.

Het verhaal is echt grappig gewoon :') Het is zoooooo feel good en echt veel leuke karakters. En Wade en George :9~ :9~ En stiekem Tom ook al mag dat eigenlijk niet want hij is nou niet echt het knappe type uit de serie ofzo maar ik vind hem zo sexy :') Ook al speelt hij echt een beetje ene debiel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153231
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Daar hebben ze denk ik ook gewoon niet zo goed over nagedacht :') Dat was inderdaad leuk, maar werd er ook een beetje verdrietig van omdat ze toch weer weg zou gaan ;(

Hahaha misschien is de chemie weg omdat hun relatie irl ook uit is. Maar kan me niet voorstellen dat ze elkaar nu haten ofzo... Ze zal uiteindelijk inderdaad wel weer bij Stefan uitkomen, sowieso nu is het nog steeds uit dus god weet wat er gebeurt. Vorige week had je ook al dat stukje met die travellers met Elena en Stefan.

Het verhaal is echt grappig gewoon :') Het is zoooooo feel good en echt veel leuke karakters. En Wade en George :9~ :9~ En stiekem Tom ook al mag dat eigenlijk niet want hij is nou niet echt het knappe type uit de serie ofzo maar ik vind hem zo sexy :') Ook al speelt hij echt een beetje ene debiel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over welke serie gaat dit?
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136153301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Over welke serie gaat dit?
Eentje waar een boel over te vertellen valt heb ik het idee.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:20:17 #172
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153307
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Daar hebben ze denk ik ook gewoon niet zo goed over nagedacht :') Dat was inderdaad leuk, maar werd er ook een beetje verdrietig van omdat ze toch weer weg zou gaan ;(

Hahaha misschien is de chemie weg omdat hun relatie irl ook uit is. Maar kan me niet voorstellen dat ze elkaar nu haten ofzo... Ze zal uiteindelijk inderdaad wel weer bij Stefan uitkomen, sowieso nu is het nog steeds uit dus god weet wat er gebeurt. Vorige week had je ook al dat stukje met die travellers met Elena en Stefan.

Het verhaal is echt grappig gewoon :') Het is zoooooo feel good en echt veel leuke karakters. En Wade en George :9~ :9~ En stiekem Tom ook al mag dat eigenlijk niet want hij is nou niet echt het knappe type uit de serie ofzo maar ik vind hem zo sexy :') Ook al speelt hij echt een beetje ene debiel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa klopt, jammer was dat dat het maar zo kort was.
Haha denk niet dat het daar aan ligt, want volgens mij toen Elena haar liefde aan Damon verklaarde enz was het irl ook al uit tussen hen. Dat is namelijk al best een poos zo geloof ik. En nee, ik volg ze ook op instagram (treurig :') ) en daar zie ik ook nog wel foto's voorbij komen bij Nina van bijv Ian als ze samen ergens zijn ofzo, dus dat zal je niet doen als je elkaar niet meer uit kan staan. Vorige week met de 100ste aflevering waren ze bij haar thuis om te kijken op TV, hij stond toen ook op die foto die ze had gemaakt van wat mensen in haar woonkamer.

En jaaaaa dat stukje idd met die travellers, ik hoop dat dat weer een soort van ''begin'' was om een nieuwe Stefan-Elena verhaallijn aan te wakkeren :D

Hahahaha moest lachen om je omschrijving, en nog harder toen ik spoiler opende :') Hij ziet er namelijk ook wel beetje mongolisch uit :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:20:36 #173
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Over welke serie gaat dit?
Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoon _O- Over The Vampire Diaries :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153328
Veer?
pi_136153365
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Eentje waar een boel over te vertellen valt heb ik het idee.
Iets te veel...
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136153382
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoon _O- Over The Vampire Diaries :D
Ik zat nog te twijfelen tussen dit en twilight
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136153456
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, woonplaats van krio is opacity.
:')

wat
full stops and exclamation marks
pi_136153465
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Jaa klopt, jammer was dat dat het maar zo kort was.
Haha denk niet dat het daar aan ligt, want volgens mij toen Elena haar liefde aan Damon verklaarde enz was het irl ook al uit tussen hen. Dat is namelijk al best een poos zo geloof ik. En nee, ik volg ze ook op instagram (treurig :') ) en daar zie ik ook nog wel foto's voorbij komen bij Nina van bijv Ian als ze samen ergens zijn ofzo, dus dat zal je niet doen als je elkaar niet meer uit kan staan. Vorige week met de 100ste aflevering waren ze bij haar thuis om te kijken op TV, hij stond toen ook op die foto die ze had gemaakt van wat mensen in haar woonkamer.

En jaaaaa dat stukje idd met die travellers, ik hoop dat dat weer een soort van ''begin'' was om een nieuwe Stefan-Elena verhaallijn aan te wakkeren :D

Hahahaha moest lachen om je omschrijving, en nog harder toen ik spoiler opende :') Hij ziet er namelijk ook wel beetje mongolisch uit :')
Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hem :') Maar die kon ik geen vinden



Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet :') :')

Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.

Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzo :') Was ook te gek altijd
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153502
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoon _O- Over The Vampire Diaries :D
Hahaha ongelofelijk he misschien moeten ze het zelf ook mar gaan kijken :') Al denk ik niet dat er ergens op de wereld een heteroseksuele man is die het kijkt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153548
full stops and exclamation marks
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:26:05 #181
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153549
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Modus het volgende:
Veer?
Ja?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hem :') Maar die kon ik geen vinden

[ afbeelding ]

Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet :') :')

Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.

Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzo :') Was ook te gek altijd
Hahaha vind hem ook echt 3 keer niks :')
Ah ja, inderdaad... Dat was ook machtig mooi. En dat was dan weer dope met Stefan's ripper tijd he, dat hij die chick van Damon gewoon van dat ding af liet springen :') Toen waren de rollen gewoon echt even omgedraaid. En ja precies, die kant moeten ze gewoon weer op joh!
Stefan en Elena terug naar epic love en Damon die weer allerlei gekke shit gaat uithalen daardoor. Of óók een eigen epic love vindt O+ :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:26:47 #182
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahaha ongelofelijk he misschien moeten ze het zelf ook mar gaan kijken :') Al denk ik niet dat er ergens op de wereld een heteroseksuele man is die het kijkt.
Hahahaha waarschijnlijk niet veel nee _O- Of van die jongens die gedwongen worden door hun dominante vriendin :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153578
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136153590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja?
Je lijkt goddomme wel een wijf, man.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136153610
quote:
Dat is sowieso familie van braddie die kerel lijkt er echt veel op
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:27:55 #186
395200 deadprez
One more rail
pi_136153617
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:27:56 #187
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153619
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Modus het volgende:

[..]

Je lijkt goddomme wel een wijf, man.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No fucking shit. Laat me. :{w
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja?

[..]

Hahaha vind hem ook echt 3 keer niks :')
Ah ja, inderdaad... Dat was ook machtig mooi. En dat was dan weer dope met Stefan's ripper tijd he, dat hij die chick van Damon gewoon van dat ding af liet springen :') Toen waren de rollen gewoon echt even omgedraaid. En ja precies, die kant moeten ze gewoon weer op joh!
Stefan en Elena terug naar epic love en Damon die weer allerlei gekke shit gaat uithalen daardoor. Of óók een eigen epic love vindt O+ :D
Ja snap ik wel :') Hij is ook gewoon best een kneus in die serie :') maar wel echt grappig

Stefan als ripper vond ik wel altijd een beetje vreemd ofzo, die kerel sloeg dan helemaal door. Damon is als hij slecht is gewoon heel bewust slecht zeg maar, bij Stefan is het gelijk alle remmen los.

Hmm iets mildere versie van Damon voordat hij oke werd dan. Toen hij gewoon nog nieuwslezeressen deed enzo.
Toen hij met Caroline in bed lag en zij hem vragen ging stellen over Twilight :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:

[..]

No fucking shit. Laat me. :{w
Haha.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:34:55 #190
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153920
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja snap ik wel :') Hij is ook gewoon best een kneus in die serie :') maar wel echt grappig

Stefan als ripper vond ik wel altijd een beetje vreemd ofzo, die kerel sloeg dan helemaal door. Damon is als hij slecht is gewoon heel bewust slecht zeg maar, bij Stefan is het gelijk alle remmen los.

Hmm iets mildere versie van Damon voordat hij oke werd dan. Toen hij gewoon nog nieuwslezeressen deed enzo.
Toen hij met Caroline in bed lag en zij hem vragen ging stellen over Twilight :')
Dat vond ik nou juist zo'n tof verschil aan Stefan in vergelijking met Damon. Stefan was dan gewoon next level killer gewoon :')
En ja, die nieuwslezeres, Andy! Die bedoelde ik dus dat Stefan haar van dat ding liet springen :P

Hahahahah ja, toen was Caro nog een irritant leeghoofdje _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153927
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hem :') Maar die kon ik geen vinden

[ afbeelding ]

Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet :') :')

Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.

Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzo :') Was ook te gek altijd
Dit lijkt me zo'n zacht gekookt eitje.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136153935
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat is sowieso familie van braddie die kerel lijkt er echt veel op
Dat dacht ik ook al ja. De psycho broer of zo. :')
full stops and exclamation marks
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:35:54 #193
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136153951
Waarom is er eigenlijk geen FOK! sc?
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:36:06 #194
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136153959
Een overkoepelend iets zeg maar :P
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:36:21 #195
395200 deadprez
One more rail
pi_136153971
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen FOK! sc?
Er was volgens mij wel een SC-forum ooit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136154056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Dit lijkt me zo'n zacht gekookt eitje.
Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd :9

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat vond ik nou juist zo'n tof verschil aan Stefan in vergelijking met Damon. Stefan was dan gewoon next level killer gewoon :')
En ja, die nieuwslezeres, Andy! Die bedoelde ik dus dat Stefan haar van dat ding liet springen :P

Hahahahah ja, toen was Caro nog een irritant leeghoofdje _O-
Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak he :') Want Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists _O_
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon ;(

Hoe dat ineens omsloeg :') Kan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren _O_ Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk O+ Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:38:26 #197
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136154057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

Er was volgens mij wel een SC-forum ooit.
Een soort hel?
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:38:47 #198
395200 deadprez
One more rail
pi_136154072
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Een soort hel?
Slowchat Archief
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:39:22 #199
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136154095
quote:
:o Al dicht sinds 2002?
En altijd het laatste woord.
pi_136154110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd :9

[..]

Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak he :') Want Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists _O_
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon ;(

Hoe dat ineens omsloeg :') Kan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren _O_ Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk O+ Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
bipolaire wife beater :D
Doe het voor de mensheid:$:$
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:40:02 #201
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136154129
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd :9

[..]

Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak he :') Want Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists _O_
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon ;(

Hoe dat ineens omsloeg :') Kan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren _O_ Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk O+ Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
Haha klopt _O- Maar dat vond ik dus juist zo cool aan TVD in die tijd joh, die plottwists. Gewoon echt niet voorspelbaar, ondanks dat het in andere opzichten wel vet voorspelbaar is (love triangle enz)
En ja, toen was Tyler net leuk. Want in die Vicky-tijd vond ik Tyler echt een nare bloedhond :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:40:09 #202
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136154137
Zal ik in FB vragen of die weer open mag? :D
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:40:24 #203
395200 deadprez
One more rail
pi_136154144
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik in FB vragen of die weer open mag? :D
Kun je doen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136154168
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik in FB vragen of die weer open mag? :D
Wat open mag?
Doe het voor de mensheid:$:$
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:41:09 #205
395200 deadprez
One more rail
pi_136154182
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Wat open mag?
De benen van je zusje.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:41:14 #206
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136154186
Ja ben wel benieuwd
En altijd het laatste woord.
pi_136154203
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:

[..]

De benen van je zusje.
Nijmegen dukenburg.
Doe het voor de mensheid:$:$
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:41:44 #208
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136154208
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:

[..]

De benen van je zusje.
:')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136154224
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

bipolaire wife beater :D
Ja nou dat ook alweer niet :')

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha klopt _O- Maar dat vond ik dus juist zo cool aan TVD in die tijd joh, die plottwists. Gewoon echt niet voorspelbaar, ondanks dat het in andere opzichten wel vet voorspelbaar is (love triangle enz)
En ja, toen was Tyler net leuk. Want in die Vicky-tijd vond ik Tyler echt een nare bloedhond :')
Inderdaad! Want het was wel super smoochie al gelijk allemaal, maar die plottwists hielden het interessant.
Mijn god ja toen was Tyler echt een gruwelijke idioot. Jeremy ook trouwens :') Die transformatie van die kerel is ook niet te geloven gewoon.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:43:00 #210
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136154271
ff pissen
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:43:37 #211
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136154296
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja nou dat ook alweer niet :')

[..]

Inderdaad! Want het was wel super smoochie al gelijk allemaal, maar die plottwists hielden het interessant.
Mijn god ja toen was Tyler echt een gruwelijke idioot. Jeremy ook trouwens :') Die transformatie van die kerel is ook niet te geloven gewoon.
Haha klopt, maar ondanks dat het zo zoetsappig was, heeft TVD echt vanaf episode 1 helemaal in z'n ban gekregen. Wat dat betreft ben ik ook maar een zwakzinnige romanticus ofzo :')
Ja Jeremy O+ Die werd echt binnen no time van puberig jochie een gespierde hunk _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136154367
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha klopt, maar ondanks dat het zo zoetsappig was, heeft TVD echt vanaf episode 1 helemaal in z'n ban gekregen. Wat dat betreft ben ik ook maar een zwakzinnige romanticus ofzo :')
Ja Jeremy O+ Die werd echt binnen no time van puberig jochie een gespierde hunk _O-
Ja precies aan het einde van z'n pubertijd gecast ofzo :') Snap daar echt geen ene flikker van hoe dat gebeurd is.

Oh ben ik ook hoor :') Gooi een mooie lovetriangle in een serie en ik kijk hem wel.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136154648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja precies aan het einde van z'n pubertijd gecast ofzo :') Snap daar echt geen ene flikker van hoe dat gebeurd is.

Oh ben ik ook hoor :') Gooi een mooie lovetriangle in een serie en ik kijk hem wel.
Zal jou eens in een mooie lovetriangle gooien. :)
full stops and exclamation marks
pi_136154728
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:

Hahahaha klopt!
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Klopt,
....

En klopt,
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Jaa klopt,
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha klopt _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha klopt,
:P.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:53:30 #215
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136154795
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:P.
:P
En altijd het laatste woord.
pi_136154883
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:P.
Wat een ja-knikker _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136154890
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef krioro het volgende:

[..]

Zal jou eens in een mooie lovetriangle gooien. :)
Mijn interesse is wel gewekt nu
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:56:15 #218
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136154936
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:P.
Hardop _O- _O- _O- _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:56:42 #219
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136154959
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Wat een ja-knikker _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwehehehe you wish darling
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:57:20 #220
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136154987
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingen :') Tranen over m'n wangen hier, ongelooflijk _O- _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:57:48 #221
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155007
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingen
Omdat je niet Pools bent :o
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:58:02 #222
395200 deadprez
One more rail
pi_136155028
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingen :') Tranen over m'n wangen hier, ongelooflijk _O- _O-
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136155067
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingen :') Tranen over m'n wangen hier, ongelooflijk _O- _O-
Je kan ook overdrijven.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:58:57 #224
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155077
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

:')
Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk dit :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:59:25 #225
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155100
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven.
Daarom zeg ik ook waarom, omdat het nergens op slaat dat ik er zo hard om moet lachen :')
En bederf m'n pret eens niet zo joh, zure sloot. }:|
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:59:31 #226
395200 deadprez
One more rail
pi_136155104
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk dit :')
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136155120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk dit :')
Was me niet eens opgevallen :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136155123
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingen :') Tranen over m'n wangen hier, ongelooflijk _O- _O-
Echt he.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136155155
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:59 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook waarom, omdat het nergens op slaat dat ik er zo hard om moet lachen :')
En bederf m'n pret eens niet zo joh, zure sloot. }:|
Beter een zure sloot zijn dan een zure sloot hebben.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:00:36 #230
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155162
Godver :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136155167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk dit :')
O+
full stops and exclamation marks
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:00:58 #232
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155181
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Beter een zure sloot zijn dan een zure sloot hebben.
Weet ik niet, heb met beide geen ervaring.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:01:19 #233
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155198
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef krioro het volgende:

[..]

O+
Thank god, toch nog 1 iemand die het ''snapt'' of in ieder geval waardeert O+ :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136155214
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Mijn interesse is wel gewekt nu
Mooi. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
pi_136155247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Weet ik niet, heb met beide geen ervaring.
nostatusF.png

Reactie ongeldig bevonden.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:02:18 #236
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155252
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef krioro het volgende:

[..]

Mooi. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:02:18 #237
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:02:38 #238
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155275
En altijd het laatste woord.
pi_136155284
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Thank god, toch nog 1 iemand die het ''snapt'' of in ieder geval waardeert O+ :D
Ik snap het ook.
Lig ook altijd dubbel om dat soort dingen vooral als ze van jezelf zijn.
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:02:55 #240
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155293
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Reactie ongeldig bevonden.
Wat sneu als dat je ervaringen zijn, menneke.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136155295
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Thank god, toch nog 1 iemand die het ''snapt'' of in ieder geval waardeert O+ :D
Ik snap het ook wel, moest ook hardop om de braadvork :')

quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef krioro het volgende:

[..]

Mooi. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zo
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:03:09 #242
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155299
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Ik snap het ook.
Lig ook altijd dubbel om dat soort dingen vooral als ze van jezelf zijn.
_O- Heerlijk
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:03:19 #243
395200 deadprez
One more rail
pi_136155305
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

U kidding me?
Die poste jij vanmiddag ook al toch?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:03:23 #244
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155312
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

U kidding me?
wat
pi_136155325
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Weet ik niet, heb met beide geen ervaring.
:')!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:03:33 #246
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155326
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:

[..]

Die poste jij vanmiddag ook al toch?
Ja :')
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:03:35 #247
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155328
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:

[..]

Die poste jij vanmiddag ook al toch?
_O-
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:03:46 #248
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155336
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ja :')
I didnt know that lol
pi_136155338
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat sneu als dat je ervaringen zijn, menneke.
Ik zou er graag over willen praten.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:03:49 #250
395200 deadprez
One more rail
pi_136155341
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

_O-
Je hebt gewoon terug zitten lezen, sjappie :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136155342
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

wat
BT postte ze vanmiddag al.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:03:53 #252
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155344
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel, moest ook hardop om de braadvork :')
Ik voel die threesome hoor.

Haha maar sowieso, ik ga echt te vaak stuk om shit die ik lees op FOK! :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:04:07 #253
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:

[..]

Je hebt gewoon terug zitten lezen, sjappie :')
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:04:11 #254
395200 deadprez
One more rail
pi_136155363
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef HENKTEELER het volgende:

[..]

BT postte ze vanmiddag al.
Stop nou eens met klonen man :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:04:12 #255
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155366
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:

[..]

Je hebt gewoon terug zitten lezen, sjappie :')
:') Serieus niet kwam net een stukje tegen op facebook :P
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:04:15 #256
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155371
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

:')!
FAS!!!!!! DE KONINGIN DER ZURE SLOTEN. Schattepopje wat heb ik jou gemist hier.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:04:34 #257
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155389
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Ik zou er graag over willen praten.
Nou, lucht je hart maar bij mama Veer.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:04:35 #258
395200 deadprez
One more rail
pi_136155390
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

:') Serieus niet kwam net een stukje tegen op facebook :P
Geloof je niet.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:04:50 #259
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155403
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

Geloof je niet.
boeit me niet
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:04:59 #260
395200 deadprez
One more rail
pi_136155409
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

boeit me niet
ok
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136155418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel, moest ook hardop om de braadvork :')

[..]

Zo zo
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef VeerEli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou, da's dan geregeld. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:05:05 #262
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155419
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

boeit me niet
Printscreen als bewijs :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:05:08 #263
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155424
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

ok
ok
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:05:11 #264
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155426
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

:') Serieus niet kwam net een stukje tegen op facebook :P
Godver die zag ik ook vandaar dat ik ging kijken _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') :') :')
En altijd het laatste woord.
pi_136155434
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik voel die threesome hoor.

Haha maar sowieso, ik ga echt te vaak stuk om shit die ik lees op FOK! :')
Hahahaha wilde eignelijk gewoon een love triangle nu moeten wij om krio vechten :7 Dan is dit wel makkelijker

Ja ik ook :') Dat ik gewoon niet hardop wil lachen maar gebeurt dan gewoon
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:05:21 #266
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155437
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

Nou, da's dan geregeld. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136155439
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:

[..]

FAS!!!!!! DE KONINGIN DER ZURE SLOTEN. Schattepopje wat heb ik jou gemist hier.
Insgelijks, mevrouw kanonscheet. O+!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:05:29 #268
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Godver die zag ik ook vandaar dat ik ging kijken _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') :') :')
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

Geloof je niet.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:05:40 #269
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155453
GELOOF JE ME TOCH NIET
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:05:48 #270
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155462
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Godver die zag ik ook vandaar dat ik ging kijken _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') :') :')
lol
pi_136155472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Godver die zag ik ook vandaar dat ik ging kijken _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') :') :')
:')__!!
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:06:12 #272
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
GELOOF JE ME TOCH NIET
Ik bedoelde van "DEADPREZ HOMMO KIJK IK HEB GELIJK"
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:06:13 #273
395200 deadprez
One more rail
pi_136155488
geloof jullie allebei niet
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:06:24 #274
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155501
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
geloof jullie allebei niet
:')
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:06:28 #275
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155504
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
geloof jullie allebei niet
:')
pi_136155508
Wat een hilariteit hier.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:06:34 #277
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155514
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik bedoelde van "DEADPREZ HOMMO KIJK IK HEB GELIJK"
Oh :*
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:06:44 #278
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155520
Mij niet geloven :')
En altijd het laatste woord.
pi_136155522
Ik geloof helemaal niemand hier.
Behalve Veer want zij heeft verstand van zaken.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:06:49 #280
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155526
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Mij niet geloven :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:06:49 #281
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155527
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahahaha wilde eignelijk gewoon een love triangle nu moeten wij om krio vechten :7 Dan is dit wel makkelijker

Ja ik ook :') Dat ik gewoon niet hardop wil lachen maar gebeurt dan gewoon
Ik wil Krio best delen hoor. O+
Hahaha ja :') Mijn vader heeft wel eens als hij thuis was van beneden naar boven geroepen of alles wel goed ging of dat hij de ambulance moest bellen _O- Dan hoorde hij me beneden gewoon stuk gaan, echt verschrikkelijk :') Om fok! _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:06:56 #282
395200 deadprez
One more rail
pi_136155535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Oh :*
Dat topic in fb is wel een stormlooptopic hè :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:07:00 #283
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155539
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
Ik geloof helemaal niemand hier.
Behalve Veer want zij heeft verstand van zaken.
Niemand geeft een neuk.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:07:05 #284
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155546
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Insgelijks, mevrouw kanonscheet. O+!
Waarom heb je me niet meer ge-invite op wordfeud dan :( :( Ben beledigd hoor..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136155552
Jullie liegen allemaal.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:07:33 #286
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155568
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat topic in fb is wel een stormlooptopic hè :')
FB is nooit stormloop :P
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:07:38 #287
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136155574
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
Ik geloof helemaal niemand hier.
Behalve Veer want zij heeft verstand van zaken.
Deze chick, mijn e-soulmate.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:07:48 #288
395200 deadprez
One more rail
pi_136155588
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

FB is nooit stormloop :P
Soms wel, als er wat te rellen valt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:07:51 #289
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155589
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat topic in fb is wel een stormlooptopic hè :')
welke?
pi_136155590
Dit is een duale SC.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:08:08 #291
395200 deadprez
One more rail
pi_136155603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:07 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

welke?
Ga kijken dan luie flikker.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136155611
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:07 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Niemand geeft een neuk.
Niet door Veer gezegd dus niet geloofwaardig

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik wil Krio best delen hoor. O+
Hahaha ja :') Mijn vader heeft wel eens als hij thuis was van beneden naar boven geroepen of alles wel goed ging of dat hij de ambulance moest bellen _O- Dan hoorde hij me beneden gewoon stuk gaan, echt verschrikkelijk :') Om fok! _O-
Ja vindt Krio denk ik ook niet erg O+

hahaha mijn ouders vragen ook wel eens waarom ik zo moet lachen :') daarom probeer ik het altijd te laten maar jezus zeker als ik moe ben ofzo dan lach ik om alles.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:08:26 #294
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155621
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ga kijken dan luie flikker.
FB van KLB dus :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:08:32 #295
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155625
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Kki :').
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :')
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:08:39 #296
395200 deadprez
One more rail
pi_136155627
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

FB van KLB dus :')
Nee.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:08:44 #297
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136155634
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

FB van KLB dus :')
Nee
En altijd het laatste woord.
pi_136155647
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Deze chick, mijn e-soulmate.
_O_ *;
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136155657
.
pi_136155658
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wat een hilariteit hier.
Haha klopt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:09:17 #301
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136155661
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Nee
Ja wat dan godverdomme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')