Ik mag toch hopen dat dit gejank niet weer begint anders moeten er serieuze maatregelen genomen worden en ik heb niet de mogelijkheid dat te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het zo fijn dat in deze SC ook buitenstaanders zoals mij gewoon welkom zijn.
Ik voel mij hier kiplekker namelijk.
Oke. Het is me al weer duidelijk. Gelukkig ben ik niet autistisch, zou me hier toch al gauw als vreemde eend hebben gevoeld.quote:
Wat bedoel je precies? Vind je het niet leuk dat ik je kom verblijden met mijn posts?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit gejank niet weer begint anders moeten er serieuze maatregelen genomen worden en ik heb niet de mogelijkheid dat te doen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:11 schreef DasApart het volgende:
[..]
Oke. Het is me al weer duidelijk. Gelukkig ben ik niet autistisch, zou me hier toch al gauw als vreemde eend hebben gevoeld.
Mooi zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:11 schreef DasApart het volgende:
[..]
Oke. Het is me al weer duidelijk. Gelukkig ben ik niet autistisch, zou me hier toch al gauw als vreemde eend hebben gevoeld.
Als je me daadwerkelijk kwam verblijden had ik het wel leuk gevonden, maar als je gaat janken om of je hier welkom bent of niet dan moet je maar weer gaan want die onzin hebben we nu wel een keer gehad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Vind je het niet leuk dat ik je kom verblijden met mijn posts?
Er wordt toch ook nog steeds minstens één keer per dag gepost dat de sc zo veranderd is?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als je me daadwerkelijk kwam verblijden had ik het wel leuk gevonden, maar als je gaat janken om of je hier welkom bent of niet dan moet je maar weer gaan want die onzin hebben we nu wel een keer gehad.
Je moet even de ontgroening doorquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Vind je het niet leuk dat ik je kom verblijden met mijn posts?
Dat weet ik niet ik lees nooit terug, zag nu toevallig deze post staan en dacht dat dat nu wel klaar was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er wordt toch ook nog steeds minstens één keer per dag gepost dat de sc zo veranderd is?
Pics van je nieuwe kapselquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet even de ontgroening door
Ik zeg het nu vast want ben bang dat ik het morgen vergeet.quote:
Gewoon dat soort posts negeren is het beste denk ik, dan houdt het vanzelf wel op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ik lees nooit terug, zag nu toevallig deze post staan en dacht dat dat nu wel klaar was.
Ik vergeet het ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik zeg het nu vast want ben bang dat ik het morgen vergeet.
Hoe bedoel je hoe moet je mango eten? Gewoon rauw, wel eerst schillenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook![]()
Hoe moet je mango eten?
Gewoon in je bek douwen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook![]()
Hoe moet je mango eten?
Je stopt het in je mond, kauwt erop en slikt het vervolgens door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook![]()
Hoe moet je mango eten?
Wie is dat nou weerquote:
ewaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Goedenavond lieve vriendjes en vriendinnetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |