zoals mijquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het zo fijn dat in deze SC ook buitenstaanders zoals mij gewoon welkom zijn.
Ik voel mij hier kiplekker namelijk.
Hahahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha. Iemand had in m'n fobo geschreven hoe m'n eerste dag was bevallen. Toen gaf ik aan dat ik ook mee moest naar de wc en dat ik daar wel moeite mee had.
Hij reageerde toen met gadverdamme heb je dat ook moeten leren op je opleiding?
Ik schreef toen dat ik daar niet voor had geleerd en daarom niet wist of ik die shit wel zou trekken, met de '''' erachter.
Krijg ik terug: Teeering, wat een matige grap
Maar het was gewoon echt oprecht no pun intended![]()
Godsamme nog aan toe
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh chill, heb ze net gelaktquote:
wtfquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.coolcat.nl/nl/(...)kst-print-2?___SID=U
VERDOMME![]()
Dus dit is nou echt KLB-SC-niveau? Dit is ons rolmodel, ja?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha. Iemand had in m'n fobo geschreven hoe m'n eerste dag was bevallen. Toen gaf ik aan dat ik ook mee moest naar de wc en dat ik daar wel moeite mee had.
Hij reageerde toen met gadverdamme heb je dat ook moeten leren op je opleiding?
Ik schreef toen dat ik daar niet voor had geleerd en daarom niet wist of ik die shit wel zou trekken, met de '''' erachter.
Krijg ik terug: Teeering, wat een matige grap
Maar het was gewoon echt oprecht no pun intended![]()
Godsamme nog aan toe
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je gerookt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha. Iemand had in m'n fobo geschreven hoe m'n eerste dag was bevallen. Toen gaf ik aan dat ik ook mee moest naar de wc en dat ik daar wel moeite mee had.
Hij reageerde toen met gadverdamme heb je dat ook moeten leren op je opleiding?
Ik schreef toen dat ik daar niet voor had geleerd en daarom niet wist of ik die shit wel zou trekken, met de '''' erachter.
Krijg ik terug: Teeering, wat een matige grap
Maar het was gewoon echt oprecht no pun intended![]()
Godsamme nog aan toe
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest zelf wel heel hard lachen ja hehequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dus dit is nou echt KLB-SC-niveau? Dit is ons rolmodel, ja?
Ja staan ook gewoon echt typefouten inquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.coolcat.nl/nl/(...)kst-print-2?___SID=U
VERDOMME![]()
Gohquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja staan ook gewoon echt typefouten in
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat het een bewerkbaar shirt is en niet zo verkocht wordt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.coolcat.nl/nl/(...)kst-print-2?___SID=U
VERDOMME![]()
Kijk maar eens goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het een bewerkbaar shirt is en niet zo verkocht wordt?![]()
Mag ik hier ook posten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het zo fijn dat in deze SC ook buitenstaanders zoals mij gewoon welkom zijn.
Ik voel mij hier kiplekker namelijk.
Zijn toch van die achterlijke kamprianen die zulk soort shirts kopen. Wanneer ze dan thuis komen kan hun moeder; analfabete Annie niet eens lezen wat er staat, laat staan dat ze er wat van snapt.quote:
Die was al langsgeweest vandaag.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
http://9gag.tv/v/3125?ref=fbp9
What the fuck hey![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |