abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:21:57 #51
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150594
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wie is dat nou weer
Lamon :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150606
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:19 schreef Modus het volgende:

[..]

Gewoon in je bek douwen.
Mango eet je anaal.
Digo
pi_136150614
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Lamon :')
Is dat die van die filmpjes?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150616
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Goedenavond lieve vriendjes en vriendinnetjes.
Hallon ballon.
Digo
pi_136150633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Lamon :')
Lamon, hij is echt lekker.
Digo
pi_136150641
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

ewa
Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.

tfoe man zemmels. :(
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:23:27 #57
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Is dat die van die filmpjes?
Ja _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150698
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:

[..]

Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.

tfoe man zemmels. :(
zwemmel is toch de meervoudsvorm van zemmel?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:24:13 #59
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:

[..]

Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.

tfoe man zemmels. :(
God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150780
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
Dat legerpaksletje was leuker
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136150811
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

zwemmel is toch de meervoudsvorm van zemmel?
Weet ik niet, ik gebruik die woorden nooit. En heb ze ook niet toegepast in het arabisch tegen de mensen in mijn omgeving.
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
Ben er altijd om het nog net ietsjes erger te maken.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:26:01 #62
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136150828
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat legerpaksletje was leuker
Ey niet zo praten over BJ
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:26:24 #63
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150849
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Crip het volgende:

Ben er altijd om het nog net ietsjes erger te maken.
Dat blijkt ja.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150888
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat blijkt ja.
Daar haal ik voldoening uit. :)
pi_136150890
Veer wat vind je trouwens van deze in The Originals?

"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150917
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja _O-
Wat een figuur moet dat ook gewoon zijn :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:29:12 #67
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151017
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef Robophatt het volgende:
Veer wat vind je trouwens van deze in The Originals?

[ afbeelding ]
Ik vind hem qua uiterlijk niet echt aantrekkelijk. Qua rol ook nog niet zo spannend tot nu toe :') Maar heb het idee dat dat misschien wat meer gaat worden, hij komt in ieder geval steeds meer in beeld, zeg maar :P
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wat een figuur moet dat ook gewoon zijn :')
Echt, ik moet elke keer weer lachen als ik denk aan die filmpjes van hem. Wat een figuur _O- Die zou 25 jaar geleden (weet niet hoe oud die knakker is) bij m'n werk in de klas hebben kunnen zitten, zeg maar :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151088
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat legerpaksletje was leuker
Wie?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:

Als een pic met 10% opacity al niet mag, mag een filmpje al helemaal niet hč :(.

[ Bericht 42% gewijzigd door Mortaxx op 30-01-2014 21:31:04 ]
pi_136151113
Haha, woonplaats van krio is opacity.
pi_136151117
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136151142
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Sorry.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136151166
Moest wel om het filmpje lachen :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136151167
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vind hem qua uiterlijk niet echt aantrekkelijk. Qua rol ook nog niet zo spannend tot nu toe :') Maar heb het idee dat dat misschien wat meer gaat worden, hij komt in ieder geval steeds meer in beeld, zeg maar :P

[..]

Echt, ik moet elke keer weer lachen als ik denk aan die filmpjes van hem. Wat een figuur _O- Die zou 25 jaar geleden (weet niet hoe oud die knakker is) bij m'n werk in de klas hebben kunnen zitten, zeg maar :')
Niet? Oh ik wel :@ Qua rol verder niet zo boeiend nee, maar vind het altijd wel eluk als hij in beeld komt. Ben benieuwd wat het met hem gaat worden inderdaad.

Hahaha hij ziet er wel vrij normaal uit verder :') Misschien doet hij alleen zo kut voor die filmpjes
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:32:32 #74
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151199
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is? :?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151223
Veer pls
pi_136151233
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is? :?
Ja dat was dus ook de reden dat ik dacht dat het wel zou mogen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:33:55 #78
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Niet? Oh ik wel :@ Qua rol verder niet zo boeiend nee, maar vind het altijd wel eluk als hij in beeld komt. Ben benieuwd wat het met hem gaat worden inderdaad.

Hahaha hij ziet er wel vrij normaal uit verder :') Misschien doet hij alleen zo kut voor die filmpjes
Haha ik weet niet, hij is ook zeker niet lelijk hoor. Hij is zo'n type die ik door een bepaald karakter ineens wél aantrekkelijk kan gaan vinden. :') Beetje raar misschien, maar dat heb ik met wel meer acteurs (of gewoon mensen in z'n algemeenheid) :D

Hahaha, normaal is hij sowieso niet _O- En in de klasjes op mijn werk zitten ook kinderen die er gewoon normaal uit zien qua uiterlijk :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151270
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is? :?
Foto's zijn ook eens zelf geplaatst. Maar die mogen ook niet
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136151285
Ik vind het echt heel erg apart. Serieus
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:34:52 #81
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151317
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Foto's zijn ook eens zelf geplaatst. Maar die mogen ook niet
Ja, vaak in US, wat een ander deel van FOK! is. Alsnog geen antwoord op m'n vraag ook trouwens.
En los daarvan vind ik die ook vreemd, want het kwam vaak voor dat mijn pic ineens overal en nergens opdook op FOK! en daar werd niks aan gedaan :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:35:22 #82
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151336
quote:
Haha echt vet super enorm reuze grappig dit.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, vaak in US, wat een ander deel van FOK! is. Alsnog geen antwoord op m'n vraag ook trouwens.
En los daarvan vind ik die ook vreemd, want het kwam vaak voor dat mijn pic ineens overal en nergens opdook op FOK! en daar werd niks aan gedaan :')
Maar jij bent ook heel erg mooi
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136151374
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha echt vet super enorm reuze grappig dit.
Ik merk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf. Hoeft niet, alles komt goed schatje. :D
pi_136151389
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha ik weet niet, hij is ook zeker niet lelijk hoor. Hij is zo'n type die ik door een bepaald karakter ineens wél aantrekkelijk kan gaan vinden. :') Beetje raar misschien, maar dat heb ik met wel meer acteurs (of gewoon mensen in z'n algemeenheid) :D

Hahaha, normaal is hij sowieso niet _O- En in de klasjes op mijn werk zitten ook kinderen die er gewoon normaal uit zien qua uiterlijk :P
Ja als hij een beetje heldhaftig gaat doen of gevaarlijke shit uit gaat halen ofzo :9~ :9~ :9~
Ik snap dat wel ja, niet alleen acteurs maar irl ook wel. Had ik met Damon ook wel een beetje.

Oh ja naja als het gewoon auti's zijn zie je het idd niet nee, daar weet ik alles van. Heb ook wel eens autisten in de klas gehad en dat helaas niet gezien :') Niet helemaal pedagogisch correct gehandeld.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136151418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar jij bent ook heel erg mooi
Misschien vond dWc Lamon ook heel erg mooi
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136151459
Facebookprofielen e.d. mogen toch ook niet? Is gewoon om te voorkomen dat het gebash te persoonlijk wordt ofzo, zo aardig zijn de modjes.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:38:46 #89
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151503
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar jij bent ook heel erg mooi
Wow, niet verwacht dit :@
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik merk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf. Hoeft niet, alles komt goed schatje. :D
Is dat zo? Waar merk jij dat aan dan, mevrouw de FOK! spycholoog?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja als hij een beetje heldhaftig gaat doen of gevaarlijke shit uit gaat halen ofzo :9~ :9~ :9~
Ik snap dat wel ja, niet alleen acteurs maar irl ook wel. Had ik met Damon ook wel een beetje.

Oh ja naja als het gewoon auti's zijn zie je het idd niet nee, daar weet ik alles van. Heb ook wel eens autisten in de klas gehad en dat helaas niet gezien :') Niet helemaal pedagogisch correct gehandeld.
Met Damon? :o Wow nee die vind ik wel gewoon oprecht sexy, kut karakter of niet :') Maar die man is in het echt ook gewoon een dream guy (of iig zo als buitenstaander gezien) gezien zijn manier van leven. Zet zich in als wereldverbeteraar, heeft een eigen stichting en is een zware dierenliefhebber. O+

En nee hoor, sommigen hebben ook gewoon écht stoornissen (is autisme ook natuurlijk, maar sommigen wel echt stuk heftiger) en toch een normaal hoofd :') _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151533
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Facebookprofielen e.d. mogen toch ook niet? Is gewoon om te voorkomen dat het gebash te persoonlijk wordt ofzo, zo aardig zijn de modjes.
Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136151549
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Facebookprofielen e.d. mogen toch ook niet? Is gewoon om te voorkomen dat het gebash te persoonlijk wordt ofzo, zo aardig zijn de modjes.
Aan de ene kant is dat wel logisch aangezien je van bepaalde figuren niet kunt verwachten dat ze het fatsoen hebben om niet iemand meteen aan te vallen. Maarja echt tegenhouden gaat niet.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:39:46 #92
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151550
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.
_O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151553
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wow, niet verwacht dit :@
Erin trappen ook :'). Ik was benieuwd naar zijn interpretatie van het FOK!beleid gvd :(.
pi_136151574
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.
Waar is dat nou weer voor nodig? :')
pi_136151592
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Met Damon? :o Wow nee die vind ik wel gewoon oprecht sexy, kut karakter of niet :') Maar die man is in het echt ook gewoon een dream guy (of iig zo als buitenstaander gezien) gezien zijn manier van leven. Zet zich in als wereldverbeteraar, heeft een eigen stichting en is een zware dierenliefhebber. O+

En nee hoor, sommigen hebben ook gewoon écht stoornissen (is autisme ook natuurlijk, maar sommigen wel echt stuk heftiger) en toch een normaal hoofd :') _O-
Ja maar irl vind ik hem ook 35892809x mooier dan in de serie, irl heeft hij beter haar en alles. Want ging hem idd toen opzoeken - kende hem nog niet toen ik begon met TVD - en toen dacht ik wow O+ O+ Hij is echt wel lief irl ja, vond het jammer toen het uit ging met Nina ;(

Hahaha lijkt me echt lastig :') Maar goed, bij jou weet je het ook van tevoren dat scheelt dan weer.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:40:32 #96
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151594
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Erin trappen ook :'). Ik was benieuwd naar zijn interpretatie van het FOK!beleid gvd :(.
Nee dWc, zo'n lage verwachting van mij. :( Ik heb heus wel door wat hij doet. Maar als hij die berg zand niet uit z'n vagina wil halen, is er niks wat ik er aan kan doen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Waar is dat nou weer voor nodig? :')
Ludo heeft daar verstand van hoor hij heeft een fashionblog
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136151668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Waar is dat nou weer voor nodig? :')
Sorry man, liet me ff gaan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:41:59 #99
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja maar irl vind ik hem ook 35892809x mooier dan in de serie, irl heeft hij beter haar en alles. Want ging hem idd toen opzoeken - kende hem nog niet toen ik begon met TVD - en toen dacht ik wow O+ O+ Hij is echt wel lief irl ja, vond het jammer toen het uit ging met Nina ;(

Hahaha lijkt me echt lastig :') Maar goed, bij jou weet je het ook van tevoren dat scheelt dan weer.
Hahaha dit klinkt echt alsof je hem persoonlijk kent zo _O-
Ja dat vond ik ook, jammer he dat dat dan niet werkt in het echt. Ben dan zo benieuwd naar de redenen erachter, maar ze laten er volgens mij geen ene fuck over los :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151690
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wow, niet verwacht dit :@

[..]

Is dat zo? Waar merk jij dat aan dan, mevrouw de FOK! spycholoog?

[..]

Met Damon? :o Wow nee die vind ik wel gewoon oprecht sexy, kut karakter of niet :') Maar die man is in het echt ook gewoon een dream guy (of iig zo als buitenstaander gezien) gezien zijn manier van leven. Zet zich in als wereldverbeteraar, heeft een eigen stichting en is een zware dierenliefhebber. O+

En nee hoor, sommigen hebben ook gewoon écht stoornissen (is autisme ook natuurlijk, maar sommigen wel echt stuk heftiger) en toch een normaal hoofd :') _O-
Ja ik vind je gedrag apart. Hoe je bijv. mij meteen aansprak terwijl mijn reactie's altijd zijn beladen met sarcasme. Maar niets persoonlijks hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')