Is dat die van die filmpjes?quote:
Hallon ballon.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Goedenavond lieve vriendjes en vriendinnetjes.
zwemmel is toch de meervoudsvorm van zemmel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.
tfoe man zemmels.
God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.
tfoe man zemmels.
Dat legerpaksletje was leukerquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
Weet ik niet, ik gebruik die woorden nooit. En heb ze ook niet toegepast in het arabisch tegen de mensen in mijn omgeving.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
zwemmel is toch de meervoudsvorm van zemmel?
Ben er altijd om het nog net ietsjes erger te maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
Ben er altijd om het nog net ietsjes erger te maken.
Wat een figuur moet dat ook gewoon zijnquote:
Ik vind hem qua uiterlijk niet echt aantrekkelijk. Qua rol ook nog niet zo spannend tot nu toequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef Robophatt het volgende:
Veer wat vind je trouwens van deze in The Originals?
[ afbeelding ]
Echt, ik moet elke keer weer lachen als ik denk aan die filmpjes van hem. Wat een figuurquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat een figuur moet dat ook gewoon zijn
Wie?quote:
Als een pic met 10% opacity al niet mag, mag een filmpje al helemaal niet hèquote:
Sorry.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Niet? Oh ik welquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind hem qua uiterlijk niet echt aantrekkelijk. Qua rol ook nog niet zo spannend tot nu toeMaar heb het idee dat dat misschien wat meer gaat worden, hij komt in ieder geval steeds meer in beeld, zeg maar
[..]
Echt, ik moet elke keer weer lachen als ik denk aan die filmpjes van hem. Wat een figuurDie zou 25 jaar geleden (weet niet hoe oud die knakker is) bij m'n werk in de klas hebben kunnen zitten, zeg maar
Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |