abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:21:57 #51
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150594
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wie is dat nou weer
Lamon :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150606
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:19 schreef Modus het volgende:

[..]

Gewoon in je bek douwen.
Mango eet je anaal.
Digo
pi_136150614
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Lamon :')
Is dat die van die filmpjes?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150616
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Goedenavond lieve vriendjes en vriendinnetjes.
Hallon ballon.
Digo
pi_136150633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Lamon :')
Lamon, hij is echt lekker.
Digo
pi_136150641
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

ewa
Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.

tfoe man zemmels. :(
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:23:27 #57
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Is dat die van die filmpjes?
Ja _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150698
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:

[..]

Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.

tfoe man zemmels. :(
zwemmel is toch de meervoudsvorm van zemmel?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:24:13 #59
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Crip het volgende:

[..]

Typ ik zoals jullie tatta's dat willen zeggen jullie ewa.

tfoe man zemmels. :(
God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150780
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
Dat legerpaksletje was leuker
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136150811
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

zwemmel is toch de meervoudsvorm van zemmel?
Weet ik niet, ik gebruik die woorden nooit. En heb ze ook niet toegepast in het arabisch tegen de mensen in mijn omgeving.
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

God, komt dit hoogstandje ook nog even meedoen.
Ben er altijd om het nog net ietsjes erger te maken.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:26:01 #62
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136150828
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat legerpaksletje was leuker
Ey niet zo praten over BJ
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:26:24 #63
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136150849
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Crip het volgende:

Ben er altijd om het nog net ietsjes erger te maken.
Dat blijkt ja.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136150888
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat blijkt ja.
Daar haal ik voldoening uit. :)
pi_136150890
Veer wat vind je trouwens van deze in The Originals?

"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136150917
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja _O-
Wat een figuur moet dat ook gewoon zijn :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:29:12 #67
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151017
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef Robophatt het volgende:
Veer wat vind je trouwens van deze in The Originals?

[ afbeelding ]
Ik vind hem qua uiterlijk niet echt aantrekkelijk. Qua rol ook nog niet zo spannend tot nu toe :') Maar heb het idee dat dat misschien wat meer gaat worden, hij komt in ieder geval steeds meer in beeld, zeg maar :P
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wat een figuur moet dat ook gewoon zijn :')
Echt, ik moet elke keer weer lachen als ik denk aan die filmpjes van hem. Wat een figuur _O- Die zou 25 jaar geleden (weet niet hoe oud die knakker is) bij m'n werk in de klas hebben kunnen zitten, zeg maar :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151088
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat legerpaksletje was leuker
Wie?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:

Als een pic met 10% opacity al niet mag, mag een filmpje al helemaal niet hè :(.

[ Bericht 42% gewijzigd door Mortaxx op 30-01-2014 21:31:04 ]
pi_136151113
Haha, woonplaats van krio is opacity.
pi_136151117
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136151142
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Sorry.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136151166
Moest wel om het filmpje lachen :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136151167
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vind hem qua uiterlijk niet echt aantrekkelijk. Qua rol ook nog niet zo spannend tot nu toe :') Maar heb het idee dat dat misschien wat meer gaat worden, hij komt in ieder geval steeds meer in beeld, zeg maar :P

[..]

Echt, ik moet elke keer weer lachen als ik denk aan die filmpjes van hem. Wat een figuur _O- Die zou 25 jaar geleden (weet niet hoe oud die knakker is) bij m'n werk in de klas hebben kunnen zitten, zeg maar :')
Niet? Oh ik wel :@ Qua rol verder niet zo boeiend nee, maar vind het altijd wel eluk als hij in beeld komt. Ben benieuwd wat het met hem gaat worden inderdaad.

Hahaha hij ziet er wel vrij normaal uit verder :') Misschien doet hij alleen zo kut voor die filmpjes
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:32:32 #74
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151199
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je filmpjes wil posten doe je dat maar van jezelf
Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is? :?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151223
Veer pls
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')