Ja dat was dus ook de reden dat ik dacht dat het wel zou mogen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is?
Haha ik weet niet, hij is ook zeker niet lelijk hoor. Hij is zo'n type die ik door een bepaald karakter ineens wl aantrekkelijk kan gaan vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet? Oh ik welQua rol verder niet zo boeiend nee, maar vind het altijd wel eluk als hij in beeld komt. Ben benieuwd wat het met hem gaat worden inderdaad.
Hahaha hij ziet er wel vrij normaal uit verderMisschien doet hij alleen zo kut voor die filmpjes
Foto's zijn ook eens zelf geplaatst. Maar die mogen ook nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog steeds niet he (inb4 Veer jokes) maar, waarom mogen die filmpjes hier niet?
Het zijn openbare youtube filmpjes die hij zelf gepost heeft. Dus hoezo is het ineens anders omdat hij een user is?
Ja, vaak in US, wat een ander deel van FOK! is. Alsnog geen antwoord op m'n vraag ook trouwens.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Foto's zijn ook eens zelf geplaatst. Maar die mogen ook niet
Haha echt vet super enorm reuze grappig dit.quote:
Maar jij bent ook heel erg mooiquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, vaak in US, wat een ander deel van FOK! is. Alsnog geen antwoord op m'n vraag ook trouwens.
En los daarvan vind ik die ook vreemd, want het kwam vaak voor dat mijn pic ineens overal en nergens opdook op FOK! en daar werd niks aan gedaan
Ik merk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf. Hoeft niet, alles komt goed schatje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha echt vet super enorm reuze grappig dit.
Ja als hij een beetje heldhaftig gaat doen of gevaarlijke shit uit gaat halen ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik weet niet, hij is ook zeker niet lelijk hoor. Hij is zo'n type die ik door een bepaald karakter ineens wl aantrekkelijk kan gaan vinden.Beetje raar misschien, maar dat heb ik met wel meer acteurs (of gewoon mensen in z'n algemeenheid)
Hahaha, normaal is hij sowieso nietEn in de klasjes op mijn werk zitten ook kinderen die er gewoon normaal uit zien qua uiterlijk
Misschien vond dWc Lamon ook heel erg mooiquote:
Wow, niet verwacht ditquote:
Is dat zo? Waar merk jij dat aan dan, mevrouw de FOK! spycholoog?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik merk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf. Hoeft niet, alles komt goed schatje.
Met Damon?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als hij een beetje heldhaftig gaat doen of gevaarlijke shit uit gaat halen ofzo![]()
![]()
![]()
Ik snap dat wel ja, niet alleen acteurs maar irl ook wel. Had ik met Damon ook wel een beetje.
Oh ja naja als het gewoon auti's zijn zie je het idd niet nee, daar weet ik alles van. Heb ook wel eens autisten in de klas gehad en dat helaas niet gezienNiet helemaal pedagogisch correct gehandeld.
Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Facebookprofielen e.d. mogen toch ook niet? Is gewoon om te voorkomen dat het gebash te persoonlijk wordt ofzo, zo aardig zijn de modjes.
Aan de ene kant is dat wel logisch aangezien je van bepaalde figuren niet kunt verwachten dat ze het fatsoen hebben om niet iemand meteen aan te vallen. Maarja echt tegenhouden gaat niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Facebookprofielen e.d. mogen toch ook niet? Is gewoon om te voorkomen dat het gebash te persoonlijk wordt ofzo, zo aardig zijn de modjes.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.
Waar is dat nou weer voor nodig?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die lollerbakkes van jou is zelfs op Facebook niet toegestaan.
Ja maar irl vind ik hem ook 35892809x mooier dan in de serie, irl heeft hij beter haar en alles. Want ging hem idd toen opzoeken - kende hem nog niet toen ik begon met TVD - en toen dacht ik wowquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met Damon?Wow nee die vind ik wel gewoon oprecht sexy, kut karakter of niet
Maar die man is in het echt ook gewoon een dream guy (of iig zo als buitenstaander gezien) gezien zijn manier van leven. Zet zich in als wereldverbeteraar, heeft een eigen stichting en is een zware dierenliefhebber.
En nee hoor, sommigen hebben ook gewoon cht stoornissen (is autisme ook natuurlijk, maar sommigen wel echt stuk heftiger) en toch een normaal hoofd![]()
Nee dWc, zo'n lage verwachting van mij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Erin trappen ook. Ik was benieuwd naar zijn interpretatie van het FOK!beleid gvd
.
Ludo heeft daar verstand van hoor hij heeft een fashionblogquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar is dat nou weer voor nodig?
Sorry man, liet me ff gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar is dat nou weer voor nodig?
Hahaha dit klinkt echt alsof je hem persoonlijk kent zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar irl vind ik hem ook 35892809x mooier dan in de serie, irl heeft hij beter haar en alles. Want ging hem idd toen opzoeken - kende hem nog niet toen ik begon met TVD - en toen dacht ik wow![]()
Hij is echt wel lief irl ja, vond het jammer toen het uit ging met Nina
![]()
Hahaha lijkt me echt lastigMaar goed, bij jou weet je het ook van tevoren dat scheelt dan weer.
Ja ik vind je gedrag apart. Hoe je bijv. mij meteen aansprak terwijl mijn reactie's altijd zijn beladen met sarcasme. Maar niets persoonlijks hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, niet verwacht dit
[..]
Is dat zo? Waar merk jij dat aan dan, mevrouw de FOK! spycholoog?
[..]
Met Damon?Wow nee die vind ik wel gewoon oprecht sexy, kut karakter of niet
Maar die man is in het echt ook gewoon een dream guy (of iig zo als buitenstaander gezien) gezien zijn manier van leven. Zet zich in als wereldverbeteraar, heeft een eigen stichting en is een zware dierenliefhebber.
En nee hoor, sommigen hebben ook gewoon cht stoornissen (is autisme ook natuurlijk, maar sommigen wel echt stuk heftiger) en toch een normaal hoofd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |