Ik zat nog te twijfelen tussen dit en twilightquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoonOver The Vampire Diaries
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, woonplaats van krio is opacity.
Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hemquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaa klopt, jammer was dat dat het maar zo kort was.
Haha denk niet dat het daar aan ligt, want volgens mij toen Elena haar liefde aan Damon verklaarde enz was het irl ook al uit tussen hen. Dat is namelijk al best een poos zo geloof ik. En nee, ik volg ze ook op instagram (treurig) en daar zie ik ook nog wel foto's voorbij komen bij Nina van bijv Ian als ze samen ergens zijn ofzo, dus dat zal je niet doen als je elkaar niet meer uit kan staan. Vorige week met de 100ste aflevering waren ze bij haar thuis om te kijken op TV, hij stond toen ook op die foto die ze had gemaakt van wat mensen in haar woonkamer.
En jaaaaa dat stukje idd met die travellers, ik hoop dat dat weer een soort van ''begin'' was om een nieuwe Stefan-Elena verhaallijn aan te wakkeren![]()
Hahahaha moest lachen om je omschrijving, en nog harder toen ik spoiler opendeHij ziet er namelijk ook wel beetje mongolisch uit
Hahaha ongelofelijk he misschien moeten ze het zelf ook mar gaan kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoonOver The Vampire Diaries
Ja?quote:
Hahaha vind hem ook echt 3 keer niksquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hemMaar die kon ik geen vinden
[ afbeelding ]
Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet![]()
Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.
Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzoWas ook te gek altijd
Hahahaha waarschijnlijk niet veel neequote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ongelofelijk he misschien moeten ze het zelf ook mar gaan kijkenAl denk ik niet dat er ergens op de wereld een heteroseksuele man is die het kijkt.
Je lijkt goddomme wel een wijf, man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is sowieso familie van braddie die kerel lijkt er echt veel opquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Je lijkt goddomme wel een wijf, man.No fucking shit. Laat me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja snap ik welquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Hahaha vind hem ook echt 3 keer niks![]()
Ah ja, inderdaad... Dat was ook machtig mooi. En dat was dan weer dope met Stefan's ripper tijd he, dat hij die chick van Damon gewoon van dat ding af liet springenToen waren de rollen gewoon echt even omgedraaid. En ja precies, die kant moeten ze gewoon weer op joh!
Stefan en Elena terug naar epic love en Damon die weer allerlei gekke shit gaat uithalen daardoor. Of óók een eigen epic love vindt![]()
Dat vond ik nou juist zo'n tof verschil aan Stefan in vergelijking met Damon. Stefan was dan gewoon next level killer gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja snap ik welHij is ook gewoon best een kneus in die serie
maar wel echt grappig
Stefan als ripper vond ik wel altijd een beetje vreemd ofzo, die kerel sloeg dan helemaal door. Damon is als hij slecht is gewoon heel bewust slecht zeg maar, bij Stefan is het gelijk alle remmen los.
Hmm iets mildere versie van Damon voordat hij oke werd dan. Toen hij gewoon nog nieuwslezeressen deed enzo.
Toen hij met Caroline in bed lag en zij hem vragen ging stellen over Twilight
Dit lijkt me zo'n zacht gekookt eitje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hemMaar die kon ik geen vinden
[ afbeelding ]
Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet![]()
Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.
Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzoWas ook te gek altijd
Dat dacht ik ook al ja. De psycho broer of zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is sowieso familie van braddie die kerel lijkt er echt veel op
Er was volgens mij wel een SC-forum ooit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen FOK! sc?
Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerdquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo'n zacht gekookt eitje.
Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak hequote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist zo'n tof verschil aan Stefan in vergelijking met Damon. Stefan was dan gewoon next level killer gewoon![]()
En ja, die nieuwslezeres, Andy! Die bedoelde ik dus dat Stefan haar van dat ding liet springen
Hahahahah ja, toen was Caro nog een irritant leeghoofdje
Een soort hel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er was volgens mij wel een SC-forum ooit.
Slowchat Archiefquote:
bipolaire wife beaterquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd
[..]
Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak heWant Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon
Hoe dat ineens omsloegKan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren
Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk
Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |