abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136153382
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoon _O- Over The Vampire Diaries :D
Ik zat nog te twijfelen tussen dit en twilight
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136153456
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, woonplaats van krio is opacity.
:')

wat
full stops and exclamation marks
pi_136153465
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Jaa klopt, jammer was dat dat het maar zo kort was.
Haha denk niet dat het daar aan ligt, want volgens mij toen Elena haar liefde aan Damon verklaarde enz was het irl ook al uit tussen hen. Dat is namelijk al best een poos zo geloof ik. En nee, ik volg ze ook op instagram (treurig :') ) en daar zie ik ook nog wel foto's voorbij komen bij Nina van bijv Ian als ze samen ergens zijn ofzo, dus dat zal je niet doen als je elkaar niet meer uit kan staan. Vorige week met de 100ste aflevering waren ze bij haar thuis om te kijken op TV, hij stond toen ook op die foto die ze had gemaakt van wat mensen in haar woonkamer.

En jaaaaa dat stukje idd met die travellers, ik hoop dat dat weer een soort van ''begin'' was om een nieuwe Stefan-Elena verhaallijn aan te wakkeren :D

Hahahaha moest lachen om je omschrijving, en nog harder toen ik spoiler opende :') Hij ziet er namelijk ook wel beetje mongolisch uit :')
Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hem :') Maar die kon ik geen vinden



Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet :') :')

Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.

Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzo :') Was ook te gek altijd
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153502
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoon _O- Over The Vampire Diaries :D
Hahaha ongelofelijk he misschien moeten ze het zelf ook mar gaan kijken :') Al denk ik niet dat er ergens op de wereld een heteroseksuele man is die het kijkt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153548
full stops and exclamation marks
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:26:05 #181
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153549
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Modus het volgende:
Veer?
Ja?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hem :') Maar die kon ik geen vinden

[ afbeelding ]

Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet :') :')

Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.

Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzo :') Was ook te gek altijd
Hahaha vind hem ook echt 3 keer niks :')
Ah ja, inderdaad... Dat was ook machtig mooi. En dat was dan weer dope met Stefan's ripper tijd he, dat hij die chick van Damon gewoon van dat ding af liet springen :') Toen waren de rollen gewoon echt even omgedraaid. En ja precies, die kant moeten ze gewoon weer op joh!
Stefan en Elena terug naar epic love en Damon die weer allerlei gekke shit gaat uithalen daardoor. Of óók een eigen epic love vindt O+ :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:26:47 #182
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahaha ongelofelijk he misschien moeten ze het zelf ook mar gaan kijken :') Al denk ik niet dat er ergens op de wereld een heteroseksuele man is die het kijkt.
Hahahaha waarschijnlijk niet veel nee _O- Of van die jongens die gedwongen worden door hun dominante vriendin :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153578
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136153590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja?
Je lijkt goddomme wel een wijf, man.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136153610
quote:
Dat is sowieso familie van braddie die kerel lijkt er echt veel op
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:27:55 #186
395200 deadprez
One more rail
pi_136153617
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:27:56 #187
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153619
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Modus het volgende:

[..]

Je lijkt goddomme wel een wijf, man.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No fucking shit. Laat me. :{w
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja?

[..]

Hahaha vind hem ook echt 3 keer niks :')
Ah ja, inderdaad... Dat was ook machtig mooi. En dat was dan weer dope met Stefan's ripper tijd he, dat hij die chick van Damon gewoon van dat ding af liet springen :') Toen waren de rollen gewoon echt even omgedraaid. En ja precies, die kant moeten ze gewoon weer op joh!
Stefan en Elena terug naar epic love en Damon die weer allerlei gekke shit gaat uithalen daardoor. Of óók een eigen epic love vindt O+ :D
Ja snap ik wel :') Hij is ook gewoon best een kneus in die serie :') maar wel echt grappig

Stefan als ripper vond ik wel altijd een beetje vreemd ofzo, die kerel sloeg dan helemaal door. Damon is als hij slecht is gewoon heel bewust slecht zeg maar, bij Stefan is het gelijk alle remmen los.

Hmm iets mildere versie van Damon voordat hij oke werd dan. Toen hij gewoon nog nieuwslezeressen deed enzo.
Toen hij met Caroline in bed lag en zij hem vragen ging stellen over Twilight :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:

[..]

No fucking shit. Laat me. :{w
Haha.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:34:55 #190
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153920
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja snap ik wel :') Hij is ook gewoon best een kneus in die serie :') maar wel echt grappig

Stefan als ripper vond ik wel altijd een beetje vreemd ofzo, die kerel sloeg dan helemaal door. Damon is als hij slecht is gewoon heel bewust slecht zeg maar, bij Stefan is het gelijk alle remmen los.

Hmm iets mildere versie van Damon voordat hij oke werd dan. Toen hij gewoon nog nieuwslezeressen deed enzo.
Toen hij met Caroline in bed lag en zij hem vragen ging stellen over Twilight :')
Dat vond ik nou juist zo'n tof verschil aan Stefan in vergelijking met Damon. Stefan was dan gewoon next level killer gewoon :')
En ja, die nieuwslezeres, Andy! Die bedoelde ik dus dat Stefan haar van dat ding liet springen :P

Hahahahah ja, toen was Caro nog een irritant leeghoofdje _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153927
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hem :') Maar die kon ik geen vinden

[ afbeelding ]

Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet :') :')

Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.

Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzo :') Was ook te gek altijd
Dit lijkt me zo'n zacht gekookt eitje.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136153935
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat is sowieso familie van braddie die kerel lijkt er echt veel op
Dat dacht ik ook al ja. De psycho broer of zo. :')
full stops and exclamation marks
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:35:54 #193
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136153951
Waarom is er eigenlijk geen FOK! sc?
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:36:06 #194
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136153959
Een overkoepelend iets zeg maar :P
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:36:21 #195
395200 deadprez
One more rail
pi_136153971
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen FOK! sc?
Er was volgens mij wel een SC-forum ooit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136154056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Dit lijkt me zo'n zacht gekookt eitje.
Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd :9

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat vond ik nou juist zo'n tof verschil aan Stefan in vergelijking met Damon. Stefan was dan gewoon next level killer gewoon :')
En ja, die nieuwslezeres, Andy! Die bedoelde ik dus dat Stefan haar van dat ding liet springen :P

Hahahahah ja, toen was Caro nog een irritant leeghoofdje _O-
Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak he :') Want Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists _O_
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon ;(

Hoe dat ineens omsloeg :') Kan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren _O_ Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk O+ Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:38:26 #197
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136154057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

Er was volgens mij wel een SC-forum ooit.
Een soort hel?
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:38:47 #198
395200 deadprez
One more rail
pi_136154072
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Een soort hel?
Slowchat Archief
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:39:22 #199
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136154095
quote:
:o Al dicht sinds 2002?
En altijd het laatste woord.
pi_136154110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd :9

[..]

Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak he :') Want Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists _O_
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon ;(

Hoe dat ineens omsloeg :') Kan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren _O_ Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk O+ Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
bipolaire wife beater :D
Doe het voor de mensheid:$:$
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')