abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136152431
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Direct weer zo vunzig.
Zo ben ik opgevoed. Beter had ik een vader die streng doch rechtvaardig was, wellicht had ik dan in mijn jeugd meer frikandellen gegeten. (nohommo)
pi_136152446
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Direct weer zo vunzig.

[..]

Wat is er met FB?
Oh ik dacht dat dat jouw pagina was :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:58:34 #153
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152479
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat zij ook wel met Stefan zou gaan omdat Damon en Elena en zij werden toen best goed bevriend... Wel baas dat zij gewoon Klaus heeft gehad _O_

Jesse was het overigens, jammer dat hij dood is ;(
[ afbeelding ]

Ja is niet normaal, ook gewoon al die gekke professors en Kol en weet ik veel wie nog allemaal :') In True Blood is dat ook wel een beetje en The Originals is ook goed op weg. En op zich ook wel in Hart of Dixie (serieus, ga dat kijken)
Jaaaaa ik dacht het vooral toen Stefan zijn geheugen kwijt was en begon te flirten met Caro, weet je dat nog?? :D Dat ie iets zei over dat ze sexy was ofzo.
En ja dayummm die Jesse is ook echt :9~ :9~ :9~

Hart of Dixie, ja is dat wat dan? Trekt me niet echt zo op het eerste gezicht eigenlijk :@
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:58:47 #154
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152493
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik moet ook nog mijn Braddie kledinglijn Photoshoppen. Dit worden echt wolvenshirts 2.0.
Nou, wat zit je hier dan nog te typen? GA BEZIG
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136152496
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat dat jouw pagina was :')
Is het ook! Nog een side project. Ja ik ben een bezig man. Vooral nuttige dingen zie je wel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152572
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Zo ben ik opgevoed. Beter had ik een vader die streng doch rechtvaardig was, wellicht had ik dan in mijn jeugd meer frikandellen gegeten. (nohommo)
Mênnus zalf.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152594
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Jaaaaa ik dacht het vooral toen Stefan zijn geheugen kwijt was en begon te flirten met Caro, weet je dat nog?? :D Dat ie iets zei over dat ze sexy was ofzo.
En ja dayummm die Jesse is ook echt :9~ :9~ :9~

Hart of Dixie, ja is dat wat dan? Trekt me niet echt zo op het eerste gezicht eigenlijk :@
Jaaa dat was echt gevaarlijk toen :o Maar toen had ik ook momenten dat ik dacht dat hij weer bij Elena ging komen ;( Ik weet het niet, hun love was wel epic maar het was ook een beetje saai.

En an laten ze hem natuurlijk weer doodgaan :') De enigen van wie je zeker weet dat ze niet doodgaan zijn Elena Damon en Stefan

Ja ik vind het zo leuk he O+ Ook zo'n sfeertje in die stad zoals Mystic Falls met al die evenementen enzo, maar dan nog veel meer ons-kent-ons. Jammer van het derde seizoen alleen, beetje gaar tot nu toe.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152613
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mênnus zalf.
Mênnus dellekes bakken wil ons zus niet.

Goed topic was dat trouwens :')
pi_136152621
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Is het ook! Nog een side project. Ja ik ben een bezig man. Vooral nuttige dingen zie je wel.
Ja, wel echt ontzettend nuttig inderdaad ^O^ Zou me bijna afvragen wat je nog meer voor side projects hebt
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:04:31 #160
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Jaaa dat was echt gevaarlijk toen :o Maar toen had ik ook momenten dat ik dacht dat hij weer bij Elena ging komen ;( Ik weet het niet, hun love was wel epic maar het was ook een beetje saai.

En an laten ze hem natuurlijk weer doodgaan :') De enigen van wie je zeker weet dat ze niet doodgaan zijn Elena Damon en Stefan

Ja ik vind het zo leuk he O+ Ook zo'n sfeertje in die stad zoals Mystic Falls met al die evenementen enzo, maar dan nog veel meer ons-kent-ons. Jammer van het derde seizoen alleen, beetje gaar tot nu toe.
Hahahaha klopt! Maar op zich wel blij dat ze Stefan en Caro niet hebben laten kutten, dat had ik op zich zonde gevonden omdat het nu juist zulke lieve vrienden zijn, Caro is een beetje Lexi's vervanger daarin :P
En inderdaad, maar Stefan en Elena komt nog wel. Ze spelen daar niet voor niks elke keer nog mee. Ja epic love, saai vond ik het niet, alleen lieten ze continu shit gebeuren wat hun relatie in de weg stond. Met Damon was dat anders, toen zij met Damon was, waren al die issues ineens weg waardoor ze gewoon met Damon kon zijn. En ik moet eerlijk zeggen, sinds dit seizoen dat ze pas écht samen is met Damon, vind ik hun relatie ook maar boring. Gebeurt helemaal niks ja. Dan was het met Stefan nog spannender juist, want daar gebeurde nog vet veel shit en tussendoor had je echt die super super romantische love moments.

En Jesse dood was ook een gemiste kans, hij had wel echt potentieel om een toffe rol te krijgen in de serie.

Hmz ja heb de trailer gekeken maar vind het acteerwerk wat mwah mwah overkomen en beetje te overdreven allemaal als je snapt wat ik bedoel :P Het ligt er net wat te dik bovenop, ofzo?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136152710
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Mênnus dellekes bakken wil ons zus niet.

Goed topic was dat trouwens :')
Welk topic was dat? :o
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja, wel echt ontzettend nuttig inderdaad ^O^ Zou me bijna afvragen wat je nog meer voor side projects hebt
Ik beperk me tot deze twee. Hier kan ik mijn gehele toewijding in kwijt. Zijn echt mijn kindjes geworden. Gek dat zoiets zo snel kan ontstaan, maar het voelt echt zo.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152752
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Welk topic was dat? :o
KLB / Mênnus dellekes bakken wil ons zus niet

2008, wat een jaar O+
pi_136152814
quote:
Nou dat is mij zeer zeker niet bijgebleven als een van de meest memorabele topics in de geschiedenis van FOK!. :')
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahahaha klopt! Maar op zich wel blij dat ze Stefan en Caro niet hebben laten kutten, dat had ik op zich zonde gevonden omdat het nu juist zulke lieve vrienden zijn, Caro is een beetje Lexi's vervanger daarin :P
En inderdaad, maar Stefan en Elena komt nog wel. Ze spelen daar niet voor niks elke keer nog mee. Ja epic love, saai vond ik het niet, alleen lieten ze continu shit gebeuren wat hun relatie in de weg stond. Met Damon was dat anders, toen zij met Damon was, waren al die issues ineens weg waardoor ze gewoon met Damon kon zijn. En ik moet eerlijk zeggen, sinds dit seizoen dat ze pas écht samen is met Damon, vind ik hun relatie ook maar boring. Gebeurt helemaal niks ja. Dan was het met Stefan nog spannender juist, want daar gebeurde nog vet veel shit en tussendoor had je echt die super super romantische love moments.

En Jesse dood was ook een gemiste kans, hij had wel echt potentieel om een toffe rol te krijgen in de serie.

Hmz ja heb de trailer gekeken maar vind het acteerwerk wat mwah mwah overkomen en beetje te overdreven allemaal als je snapt wat ik bedoel :P Het ligt er net wat te dik bovenop, ofzo?
Ja baal nog steeds van Lexi, elke keer als ik er aan denk gewoon :') Was zo zonde dat zij dood moest, maar paste wel weer om te laten zien hoe slecht de band tussen Stefan en Damon was.

Daar heb je op zich wel gelijk in ja, sinds die samen zijn is het ook niks meer. Was vooral spannend toen ze - eigenlijk al vanaf het begin - steeds dichter bij elkaar kwamen en hoe je gewoon wist dat daar ooit iets van zou komen O+ Maar Katherina had dat toch ook, terwijl doppelganger gebeuren... Dus Damon zal ook wel weer iets bijzonders zijn ofzo :') Is altijd in die serie.

Het is een klein beetje over the top misschien maar weet niet, heb toen een paar afleveringen achter elkaar gekeken en dan ben ik al snel hooked :') Paar vriendinnen van me kijken het ook en die vinden het ook leuk
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152875
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik beperk me tot deze twee. Hier kan ik mijn gehele toewijding in kwijt. Zijn echt mijn kindjes geworden. Gek dat zoiets zo snel kan ontstaan, maar het voelt echt zo.
Wauw post je nu dan ook mee in OUD?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152887
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nou dat is mij zeer zeker niet bijgebleven als een van de meest memorabele topics in de geschiedenis van FOK!. :')
Niet? Vreemd, dit was toch echt een parel ten top! :D
pi_136152938
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wauw post je nu dan ook mee in OUD?
Je kunt ook te ver gaan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:11:59 #168
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja baal nog steeds van Lexi, elke keer als ik er aan denk gewoon :') Was zo zonde dat zij dood moest, maar paste wel weer om te laten zien hoe slecht de band tussen Stefan en Damon was.

Daar heb je op zich wel gelijk in ja, sinds die samen zijn is het ook niks meer. Was vooral spannend toen ze - eigenlijk al vanaf het begin - steeds dichter bij elkaar kwamen en hoe je gewoon wist dat daar ooit iets van zou komen O+ Maar Katherina had dat toch ook, terwijl doppelganger gebeuren... Dus Damon zal ook wel weer iets bijzonders zijn ofzo :') Is altijd in die serie.

Het is een klein beetje over the top misschien maar weet niet, heb toen een paar afleveringen achter elkaar gekeken en dan ben ik al snel hooked :') Paar vriendinnen van me kijken het ook en die vinden het ook leuk
Klopt, maar had dat liever op een andere manier gezien, Lexi was gewoon echt zonde, had een sterke toevoeging aan de serie kunnen zijn. Vond het ook leuk dat zij nog even terug kwam toen die curtain naar the afterlife even open was :D

En klopt, die aanloop er naartoe was spannend, en toen dat eenmaal rond was, was het imo pas écht saai. Of naja, meer alsof er totaal geen chemie meer was tussen hun. En dat heb ik wel altijd nog gehad bij haar en Stefan. Zelfs nu nog (op sommig momentjes) die ik eigenlijk niet meer merk met haar en Damon.

Haha oke, misschien dat ik het een keer een kans geef en een episode download dan. Qua verhaal an sich lijkt het me wel leuk namelijk, alleen de trailer van seizoen 1 sprak me totaal niet aan.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153181
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Klopt, maar had dat liever op een andere manier gezien, Lexi was gewoon echt zonde, had een sterke toevoeging aan de serie kunnen zijn. Vond het ook leuk dat zij nog even terug kwam toen die curtain naar the afterlife even open was :D

En klopt, die aanloop er naartoe was spannend, en toen dat eenmaal rond was, was het imo pas écht saai. Of naja, meer alsof er totaal geen chemie meer was tussen hun. En dat heb ik wel altijd nog gehad bij haar en Stefan. Zelfs nu nog (op sommig momentjes) die ik eigenlijk niet meer merk met haar en Damon.

Haha oke, misschien dat ik het een keer een kans geef en een episode download dan. Qua verhaal an sich lijkt het me wel leuk namelijk, alleen de trailer van seizoen 1 sprak me totaal niet aan.
Daar hebben ze denk ik ook gewoon niet zo goed over nagedacht :') Dat was inderdaad leuk, maar werd er ook een beetje verdrietig van omdat ze toch weer weg zou gaan ;(

Hahaha misschien is de chemie weg omdat hun relatie irl ook uit is. Maar kan me niet voorstellen dat ze elkaar nu haten ofzo... Ze zal uiteindelijk inderdaad wel weer bij Stefan uitkomen, sowieso nu is het nog steeds uit dus god weet wat er gebeurt. Vorige week had je ook al dat stukje met die travellers met Elena en Stefan.

Het verhaal is echt grappig gewoon :') Het is zoooooo feel good en echt veel leuke karakters. En Wade en George :9~ :9~ En stiekem Tom ook al mag dat eigenlijk niet want hij is nou niet echt het knappe type uit de serie ofzo maar ik vind hem zo sexy :') Ook al speelt hij echt een beetje ene debiel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153231
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Daar hebben ze denk ik ook gewoon niet zo goed over nagedacht :') Dat was inderdaad leuk, maar werd er ook een beetje verdrietig van omdat ze toch weer weg zou gaan ;(

Hahaha misschien is de chemie weg omdat hun relatie irl ook uit is. Maar kan me niet voorstellen dat ze elkaar nu haten ofzo... Ze zal uiteindelijk inderdaad wel weer bij Stefan uitkomen, sowieso nu is het nog steeds uit dus god weet wat er gebeurt. Vorige week had je ook al dat stukje met die travellers met Elena en Stefan.

Het verhaal is echt grappig gewoon :') Het is zoooooo feel good en echt veel leuke karakters. En Wade en George :9~ :9~ En stiekem Tom ook al mag dat eigenlijk niet want hij is nou niet echt het knappe type uit de serie ofzo maar ik vind hem zo sexy :') Ook al speelt hij echt een beetje ene debiel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over welke serie gaat dit?
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136153301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Over welke serie gaat dit?
Eentje waar een boel over te vertellen valt heb ik het idee.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:20:17 #172
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153307
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Daar hebben ze denk ik ook gewoon niet zo goed over nagedacht :') Dat was inderdaad leuk, maar werd er ook een beetje verdrietig van omdat ze toch weer weg zou gaan ;(

Hahaha misschien is de chemie weg omdat hun relatie irl ook uit is. Maar kan me niet voorstellen dat ze elkaar nu haten ofzo... Ze zal uiteindelijk inderdaad wel weer bij Stefan uitkomen, sowieso nu is het nog steeds uit dus god weet wat er gebeurt. Vorige week had je ook al dat stukje met die travellers met Elena en Stefan.

Het verhaal is echt grappig gewoon :') Het is zoooooo feel good en echt veel leuke karakters. En Wade en George :9~ :9~ En stiekem Tom ook al mag dat eigenlijk niet want hij is nou niet echt het knappe type uit de serie ofzo maar ik vind hem zo sexy :') Ook al speelt hij echt een beetje ene debiel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa klopt, jammer was dat dat het maar zo kort was.
Haha denk niet dat het daar aan ligt, want volgens mij toen Elena haar liefde aan Damon verklaarde enz was het irl ook al uit tussen hen. Dat is namelijk al best een poos zo geloof ik. En nee, ik volg ze ook op instagram (treurig :') ) en daar zie ik ook nog wel foto's voorbij komen bij Nina van bijv Ian als ze samen ergens zijn ofzo, dus dat zal je niet doen als je elkaar niet meer uit kan staan. Vorige week met de 100ste aflevering waren ze bij haar thuis om te kijken op TV, hij stond toen ook op die foto die ze had gemaakt van wat mensen in haar woonkamer.

En jaaaaa dat stukje idd met die travellers, ik hoop dat dat weer een soort van ''begin'' was om een nieuwe Stefan-Elena verhaallijn aan te wakkeren :D

Hahahaha moest lachen om je omschrijving, en nog harder toen ik spoiler opende :') Hij ziet er namelijk ook wel beetje mongolisch uit :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:20:36 #173
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Over welke serie gaat dit?
Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoon _O- Over The Vampire Diaries :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153328
Veer?
pi_136153365
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Eentje waar een boel over te vertellen valt heb ik het idee.
Iets te veel...
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136153382
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoon _O- Over The Vampire Diaries :D
Ik zat nog te twijfelen tussen dit en twilight
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136153456
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, woonplaats van krio is opacity.
:')

wat
full stops and exclamation marks
pi_136153465
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Jaa klopt, jammer was dat dat het maar zo kort was.
Haha denk niet dat het daar aan ligt, want volgens mij toen Elena haar liefde aan Damon verklaarde enz was het irl ook al uit tussen hen. Dat is namelijk al best een poos zo geloof ik. En nee, ik volg ze ook op instagram (treurig :') ) en daar zie ik ook nog wel foto's voorbij komen bij Nina van bijv Ian als ze samen ergens zijn ofzo, dus dat zal je niet doen als je elkaar niet meer uit kan staan. Vorige week met de 100ste aflevering waren ze bij haar thuis om te kijken op TV, hij stond toen ook op die foto die ze had gemaakt van wat mensen in haar woonkamer.

En jaaaaa dat stukje idd met die travellers, ik hoop dat dat weer een soort van ''begin'' was om een nieuwe Stefan-Elena verhaallijn aan te wakkeren :D

Hahahaha moest lachen om je omschrijving, en nog harder toen ik spoiler opende :') Hij ziet er namelijk ook wel beetje mongolisch uit :')
Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hem :') Maar die kon ik geen vinden



Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet :') :')

Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.

Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzo :') Was ook te gek altijd
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153502
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit wordt echt elke keer gevraagd ook gewoon _O- Over The Vampire Diaries :D
Hahaha ongelofelijk he misschien moeten ze het zelf ook mar gaan kijken :') Al denk ik niet dat er ergens op de wereld een heteroseksuele man is die het kijkt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153548
full stops and exclamation marks
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:26:05 #181
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153549
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Modus het volgende:
Veer?
Ja?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hem :') Maar die kon ik geen vinden

[ afbeelding ]

Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet :') :')

Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.

Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzo :') Was ook te gek altijd
Hahaha vind hem ook echt 3 keer niks :')
Ah ja, inderdaad... Dat was ook machtig mooi. En dat was dan weer dope met Stefan's ripper tijd he, dat hij die chick van Damon gewoon van dat ding af liet springen :') Toen waren de rollen gewoon echt even omgedraaid. En ja precies, die kant moeten ze gewoon weer op joh!
Stefan en Elena terug naar epic love en Damon die weer allerlei gekke shit gaat uithalen daardoor. Of óók een eigen epic love vindt O+ :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:26:47 #182
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahaha ongelofelijk he misschien moeten ze het zelf ook mar gaan kijken :') Al denk ik niet dat er ergens op de wereld een heteroseksuele man is die het kijkt.
Hahahaha waarschijnlijk niet veel nee _O- Of van die jongens die gedwongen worden door hun dominante vriendin :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153578
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136153590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja?
Je lijkt goddomme wel een wijf, man.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136153610
quote:
Dat is sowieso familie van braddie die kerel lijkt er echt veel op
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:27:55 #186
395200 deadprez
One more rail
pi_136153617
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:27:56 #187
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153619
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Modus het volgende:

[..]

Je lijkt goddomme wel een wijf, man.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No fucking shit. Laat me. :{w
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja?

[..]

Hahaha vind hem ook echt 3 keer niks :')
Ah ja, inderdaad... Dat was ook machtig mooi. En dat was dan weer dope met Stefan's ripper tijd he, dat hij die chick van Damon gewoon van dat ding af liet springen :') Toen waren de rollen gewoon echt even omgedraaid. En ja precies, die kant moeten ze gewoon weer op joh!
Stefan en Elena terug naar epic love en Damon die weer allerlei gekke shit gaat uithalen daardoor. Of óók een eigen epic love vindt O+ :D
Ja snap ik wel :') Hij is ook gewoon best een kneus in die serie :') maar wel echt grappig

Stefan als ripper vond ik wel altijd een beetje vreemd ofzo, die kerel sloeg dan helemaal door. Damon is als hij slecht is gewoon heel bewust slecht zeg maar, bij Stefan is het gelijk alle remmen los.

Hmm iets mildere versie van Damon voordat hij oke werd dan. Toen hij gewoon nog nieuwslezeressen deed enzo.
Toen hij met Caroline in bed lag en zij hem vragen ging stellen over Twilight :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136153845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:

[..]

No fucking shit. Laat me. :{w
Haha.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:34:55 #190
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136153920
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja snap ik wel :') Hij is ook gewoon best een kneus in die serie :') maar wel echt grappig

Stefan als ripper vond ik wel altijd een beetje vreemd ofzo, die kerel sloeg dan helemaal door. Damon is als hij slecht is gewoon heel bewust slecht zeg maar, bij Stefan is het gelijk alle remmen los.

Hmm iets mildere versie van Damon voordat hij oke werd dan. Toen hij gewoon nog nieuwslezeressen deed enzo.
Toen hij met Caroline in bed lag en zij hem vragen ging stellen over Twilight :')
Dat vond ik nou juist zo'n tof verschil aan Stefan in vergelijking met Damon. Stefan was dan gewoon next level killer gewoon :')
En ja, die nieuwslezeres, Andy! Die bedoelde ik dus dat Stefan haar van dat ding liet springen :P

Hahahahah ja, toen was Caro nog een irritant leeghoofdje _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136153927
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahahaha ja het is ook niet zo'n goede foto van hem :') Maar die kon ik geen vinden

[ afbeelding ]

Ik weet het niet ik vind hem gewoon echt knap vriendin van me snapt dat ook al niet :') :')

Oh nee dan zal het daar niet aan liggen... Gewoon beetje faal verhaal om de relatie heen nu dan. Wel jammer want het had echt wel goed kunnen zijn. Nu is het gewoon een hele hoop niks, maar komt ook omdat de serie zelf een beetje rommelig is.

Grote kans inderdaad dat dat weer een beetje het begin van hun relatie wordt. Ben alleen benieuwd wat Damon dan gaat doen, of hij dan weer gewoon vrouwen gaat compellen om seks met hem te hebben enzo :') Was ook te gek altijd
Dit lijkt me zo'n zacht gekookt eitje.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136153935
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat is sowieso familie van braddie die kerel lijkt er echt veel op
Dat dacht ik ook al ja. De psycho broer of zo. :')
full stops and exclamation marks
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:35:54 #193
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136153951
Waarom is er eigenlijk geen FOK! sc?
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:36:06 #194
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136153959
Een overkoepelend iets zeg maar :P
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:36:21 #195
395200 deadprez
One more rail
pi_136153971
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen FOK! sc?
Er was volgens mij wel een SC-forum ooit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136154056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Dit lijkt me zo'n zacht gekookt eitje.
Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd :9

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat vond ik nou juist zo'n tof verschil aan Stefan in vergelijking met Damon. Stefan was dan gewoon next level killer gewoon :')
En ja, die nieuwslezeres, Andy! Die bedoelde ik dus dat Stefan haar van dat ding liet springen :P

Hahahahah ja, toen was Caro nog een irritant leeghoofdje _O-
Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak he :') Want Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists _O_
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon ;(

Hoe dat ineens omsloeg :') Kan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren _O_ Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk O+ Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:38:26 #197
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136154057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

Er was volgens mij wel een SC-forum ooit.
Een soort hel?
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:38:47 #198
395200 deadprez
One more rail
pi_136154072
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Een soort hel?
Slowchat Archief
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:39:22 #199
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136154095
quote:
:o Al dicht sinds 2002?
En altijd het laatste woord.
pi_136154110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd :9

[..]

Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak he :') Want Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists _O_
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon ;(

Hoe dat ineens omsloeg :') Kan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren _O_ Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk O+ Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
bipolaire wife beater :D
Doe het voor de mensheid:$:$
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')