quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk dit
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
Was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk dit
Echt he.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingenTranen over m'n wangen hier, ongelooflijk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter een zure sloot zijn dan een zure sloot hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook waarom, omdat het nergens op slaat dat ik er zo hard om moet lachen
En bederf m'n pret eens niet zo joh, zure sloot.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk dit
Weet ik niet, heb met beide geen ervaring.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Beter een zure sloot zijn dan een zure sloot hebben.
Thank god, toch nog 1 iemand die het ''snapt'' of in ieder geval waardeertquote:
Mooi.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn interesse is wel gewekt nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb met beide geen ervaring.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
U kidding me?quote:
Ik snap het ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thank god, toch nog 1 iemand die het ''snapt'' of in ieder geval waardeert![]()
Wat sneu als dat je ervaringen zijn, menneke.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Reactie ongeldig bevonden.
Ik snap het ook wel, moest ook hardop om de braadvorkquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thank god, toch nog 1 iemand die het ''snapt'' of in ieder geval waardeert![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik snap het ook.
Lig ook altijd dubbel om dat soort dingen vooral als ze van jezelf zijn.
Die poste jij vanmiddag ook al toch?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb met beide geen ervaring.
Jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die poste jij vanmiddag ook al toch?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die poste jij vanmiddag ook al toch?
Ik zou er graag over willen praten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat sneu als dat je ervaringen zijn, menneke.
Je hebt gewoon terug zitten lezen, sjappiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |