Haha kloptquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zou je denken maar soms is dat dan juist net omgekeerd
[..]
Ja hij was eigenlijk sowieso de klootzak heWant Damon deed gewoon zo om hem het leven zuur te maken omdat Stefan dat van hem verpest had. Zo wazig af en toe die plottwists
Oh ja nu weet ik dat weer! Dat vond ik echt zielig voor Damon
Hoe dat ineens omsloegKan ik me niet herinneren maar was het beste wat ooit had kunnen gebeuren
Vooral toen ze Tyler ging helpen toen hij werewolf werd, toen was hij ook nog leuk
Jammer van z'n neef nog altijd, rip in pieces
Kun je doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik in FB vragen of die weer open mag?
Wat open mag?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik in FB vragen of die weer open mag?
De benen van je zusje.quote:
Ja nou dat ook alweer nietquote:
Inderdaad! Want het was wel super smoochie al gelijk allemaal, maar die plottwists hielden het interessant.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha kloptMaar dat vond ik dus juist zo cool aan TVD in die tijd joh, die plottwists. Gewoon echt niet voorspelbaar, ondanks dat het in andere opzichten wel vet voorspelbaar is (love triangle enz)
En ja, toen was Tyler net leuk. Want in die Vicky-tijd vond ik Tyler echt een nare bloedhond
Haha klopt, maar ondanks dat het zo zoetsappig was, heeft TVD echt vanaf episode 1 helemaal in z'n ban gekregen. Wat dat betreft ben ik ook maar een zwakzinnige romanticus ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nou dat ook alweer niet
[..]
Inderdaad! Want het was wel super smoochie al gelijk allemaal, maar die plottwists hielden het interessant.
Mijn god ja toen was Tyler echt een gruwelijke idioot. Jeremy ook trouwensDie transformatie van die kerel is ook niet te geloven gewoon.
Ja precies aan het einde van z'n pubertijd gecast ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha klopt, maar ondanks dat het zo zoetsappig was, heeft TVD echt vanaf episode 1 helemaal in z'n ban gekregen. Wat dat betreft ben ik ook maar een zwakzinnige romanticus ofzo![]()
Ja JeremyDie werd echt binnen no time van puberig jochie een gespierde hunk
Zal jou eens in een mooie lovetriangle gooien.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja precies aan het einde van z'n pubertijd gecast ofzoSnap daar echt geen ene flikker van hoe dat gebeurd is.
Oh ben ik ook hoorGooi een mooie lovetriangle in een serie en ik kijk hem wel.
Wat een ja-knikkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Mijn interesse is wel gewekt nuquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens in een mooie lovetriangle gooien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat een ja-knikker![]()
Mwehehehe you wish darlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Omdat je niet Pools bentquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingenTranen over m'n wangen hier, ongelooflijk
![]()
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
Godver waarom ga ik zo hard stuk om dat soort dingenTranen over m'n wangen hier, ongelooflijk
![]()
Las al die 'klopts' ook gewoon woord voor woord. Kwam niet meer bij om de droogheid, loop er nog om te lachen gewoon, belachelijk ditquote:
Daarom zeg ik ook waarom, omdat het nergens op slaat dat ik er zo hard om moet lachenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |