abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:42:32 #101
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151708
Kijken jullie tv?
En altijd het laatste woord.
pi_136151728
Hallo, Matt Damon. .
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:

Met Damon? :o
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:43:09 #103
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151742
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja ik vind je gedrag apart. Hoe je bijv. mij meteen aansprak terwijl mijn reactie's altijd zijn beladen met sarcasme. Maar niets persoonlijks hoor.
Oh gelukkig maar dan dat het niet persoonlijk is iig hehehe voel ik me nu wel een stuk beter van dan kan je nu dan weer snel verder gaan met je uitmuntende en geweldig goeie grappen en sarcastische reacties? Ik vond ze zo goed en snugger en bijzonder namelijk hehe :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Kijken jullie tv?
Nee
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:43:20 #105
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151759
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Modus het volgende:
Hallo, Matt Damon. [ afbeelding ].

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!!!!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:43:54 #106
395200 deadprez
One more rail
pi_136151786
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Kijken jullie tv?
Nee.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136151821
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef VeerEli het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!!!!
Hardop vanaf hier _O- _O- _O-
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:44:31 #108
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151824
Ik ook niet want reclame
En altijd het laatste woord.
pi_136151830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar dan dat het niet persoonlijk is iig hehehe voel ik me nu wel een stuk beter van dan kan je nu dan weer snel verder gaan met je uitmuntende en geweldig goeie grappen en sarcastische reacties? Ik vond ze zo goed en snugger en bijzonder namelijk hehe :)
Echt zo'n puber reactie. :') :') :') :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:44:41 #110
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151835
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Hardop vanaf hier _O- _O- _O-
Kende je die nog niet? :')
En altijd het laatste woord.
pi_136151840
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahaha dit klinkt echt alsof je hem persoonlijk kent zo _O-
Ja dat vond ik ook, jammer he dat dat dan niet werkt in het echt. Ben dan zo benieuwd naar de redenen erachter, maar ze laten er volgens mij geen ene fuck over los :P
Ja nee ik heb soms van die vlagen dat ik keiveel op Perez Hilton ga lezen en heb ik ook een keer over hem gedaan :') Toen was het echt van O+ O+ O+ waarom speel ik niet in TVD :')

Nee maar is ook maar goed ook dat ze er niet te veel over zeggen, anders worden ze helemaal gek gemaakt zoals je bij veel van die celebrities ziet ;( Beter prive houden en ons laten hopen dat het weer goed komt
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:45:08 #112
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151848
MAMMA IS HET GOED ALS IK VANAVOND BIJ BRATT PITT?
En altijd het laatste woord.
pi_136151850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Kende je die nog niet? :')
Hallo, met 1998 .
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:45:26 #114
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151864
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Hardop vanaf hier _O- _O- _O-
Ik nu ook verdomme :')
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Crip het volgende:

[..]

Echt zo'n puber reactie. :') :') :') :')
wows. Om dit vanaf jouw username af te zien komen laat mijn hart een sprongetje maken. Ongelooflijk onvoorstelbaar dit.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136151874
Beladen met sarcasme.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136151889
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Modus het volgende:
Hallo, Matt Damon. [ afbeelding ].

[..]

hahaha :') gvd
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136151894
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik nu ook verdomme :')

[..]

wows. Om dit vanaf jouw username af te zien komen laat mijn hart een sprongetje maken. Ongelooflijk onvoorstelbaar dit.
Ja vooral omdat mijn username een afkorting is. :') :') :') :') :') :') :') Ach meissie toch
pi_136151895
Ludo, eindbaas.
pi_136151898
Heeft iemand Crip al een kloon genoemd? Ik zag het al vanaf dag 1 :).
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:46:21 #120
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136151907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja nee ik heb soms van die vlagen dat ik keiveel op Perez Hilton ga lezen en heb ik ook een keer over hem gedaan :') Toen was het echt van O+ O+ O+ waarom speel ik niet in TVD :')

Nee maar is ook maar goed ook dat ze er niet te veel over zeggen, anders worden ze helemaal gek gemaakt zoals je bij veel van die celebrities ziet ;( Beter prive houden en ons laten hopen dat het weer goed komt
Echt he, snap die Nina wel hoor. Zou ook instant in love zijn als ik met zo'n man zou moeten acteren. Hoewel ik ook in dilemma zou komen want ik zou ook willen seksen met Paul :9~
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:46:44 #121
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151927
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heeft iemand Crip al een kloon genoemd? Ik zag het al vanaf dag 1 :).
Van?
En altijd het laatste woord.
pi_136151959
Ja ben een kloon.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:47:34 #123
395200 deadprez
One more rail
pi_136151970
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
Ja ben een kloon.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Van?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136151979
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Van?
Bewijs dat je dat niet ben kan voor 22:00 geleverd worden in dit topic, met een foto van jezelf waarop je een briefje houdt met de datum van vandaag + 'MMG' erop. Gamma 1-2 1-2, over .
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:47:52 #125
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136151985
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
Ja ben een kloon.
Jij bent toch die moslima? :s)
En altijd het laatste woord.
pi_136151990
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heeft iemand Crip al een kloon genoemd? Ik zag het al vanaf dag 1 :).
van ntm?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:48:11 #127
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152002
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja vooral omdat mijn username een afkorting is. :') :') :') :') :') :') :') Ach meissie toch
OOOOOOHHHH dat ik dat helemaal niet door heb gehad XD XD XD Wat DÓM van mij :":) :") :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136152003
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Ludo, eindbaas.
Zou met zo'n tag achter iedere post (red.) zetten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Jij bent toch die moslima? :s)
Ja
pi_136152009
Oh huh, wacht. Weer verkeerde :').
pi_136152018
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Echt he, snap die Nina wel hoor. Zou ook instant in love zijn als ik met zo'n man zou moeten acteren. Hoewel ik ook in dilemma zou komen want ik zou ook willen seksen met Paul :9~
god ja en dan moet je ook nog seksscenes met ze doen :')
En dan komt ineens Daniel Gilles langs en is het feest helemaal compleet :') Of dat jong wat haar broertje speelt, of Klaus. Gvd ik zou niet functioneren op die set
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152019
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef VeerEli het volgende:

[..]

OOOOOOHHHH dat ik dat helemaal niet door heb gehad XD XD XD Wat DÓM van mij :":) :") :')
Goed dat je het zelf zegt meissie. :D :D :D :D

Nou hier een chocolade reep, zoet zijn he.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:48:55 #133
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152033
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh huh, wacht. Weer verkeerde :').
Faler jij jonge :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136152034
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zou met zo'n tag achter iedere post (red.) zetten.
Ludo kan bij mij (red.) dan ook niet meer stuk.
pi_136152035
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zou met zo'n tag achter iedere post (red.) zetten.
_O- 8,01/10.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:49:50 #136
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152065
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Robophatt het volgende:

[..]

god ja en dan moet je ook nog seksscenes met ze doen :')
En dan komt ineens Daniel Gilles langs en is het feest helemaal compleet :') Of dat jong wat haar broertje speelt, of Klaus. Gvd ik zou niet functioneren op die set
En moet je nagaan he wie zij allemaal heeft moeten filmbekken, zowel als Elena als als Katherine. Zij heeft gewoon ook echt Damon, Stefan, én Elijah filmgezoend/geneukt :') Kanonnen..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:49:52 #137
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136152067
Even naar DUANE JOHNSSON kijken hoor..

:D :D :D :D
En altijd het laatste woord.
pi_136152143
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ludo kan bij mij (red.) dan ook niet meer stuk.
Ben je al bekend met mijn fashion blog?

http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152153
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef VeerEli het volgende:

[..]

En moet je nagaan he wie zij allemaal heeft moeten filmbekken, zowel als Elena als als Katherine. Zij heeft gewoon ook echt Damon, Stefan, én Elijah filmgezoend/geneukt :') Kanonnen..
Oh shit ja zij speelt natuurlijk ook gewoon Katherine :') zoveel geluk in haar leven die meid, niet te geloven.

Caroline stiekem ook gewoon he :') Klaus, Tyler, Damon en laatst dat lekkere jong dat nu dood is ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152195
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ben je al bekend met mijn fashion blog?

http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Dat kan echt niet!

Waar is je bier, schlager en frikandellenblog?
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:52:52 #141
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152215
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh shit ja zij speelt natuurlijk ook gewoon Katherine :') zoveel geluk in haar leven die meid, niet te geloven.

Caroline stiekem ook gewoon he :') Klaus, Tyler, Damon en laatst dat lekkere jong dat nu dood is ;(
Godver inderdaad ja, Caroline heeft ook die waslijst gehad :') Alleen heeft zij Stefan helaas niet gehad. Als je het zo bekijkt heeft TVD echt fokking veel lekkere dudes erin zitten ook gewoon he :9~ :9~ Weet zo geen andere serie/film waar zoveel 8+ boys inzitten.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:53:11 #142
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136152233
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ben je al bekend met mijn fashion blog?

http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ey, je zou hem updaten, heb je niet gedaan :(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136152268
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat kan echt niet!

Waar is je bier, schlager en frikandellenblog?
Dat zou https://www.facebook.com/pages/Radio-Bendeleider/130263510368060 moeten zijn.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152302
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Godver inderdaad ja, Caroline heeft ook die waslijst gehad :') Alleen heeft zij Stefan helaas niet gehad. Als je het zo bekijkt heeft TVD echt fokking veel lekkere dudes erin zitten ook gewoon he :9~ :9~ Weet zo geen andere serie/film waar zoveel 8+ boys inzitten.
Ik dacht eerst dat zij ook wel met Stefan zou gaan omdat Damon en Elena en zij werden toen best goed bevriend... Wel baas dat zij gewoon Klaus heeft gehad _O_

Jesse was het overigens, jammer dat hij dood is ;(


Ja is niet normaal, ook gewoon al die gekke professors en Kol en weet ik veel wie nog allemaal :') In True Blood is dat ook wel een beetje en The Originals is ook goed op weg. En op zich ook wel in Hart of Dixie (serieus, ga dat kijken)
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152304
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ey, je zou hem updaten, heb je niet gedaan :(
Ik moet ook nog mijn Braddie kledinglijn Photoshoppen. Dit worden echt wolvenshirts 2.0.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152310
quote:
Eens, tevens vind ik dat leuk. Mijn hand bewoog zich eerst richting mijn geslachtsdeel, echter was die knop ook best appetijtelijk.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:55:20 #147
395200 deadprez
One more rail
pi_136152327
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Eens, tevens vind ik dat leuk. Mijn hand bewoog zich eerst richting mijn geslachtsdeel, echter was die knop ook best appetijtelijk.
_O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136152390
quote:
Zou hem leuk vinden maar ja FB ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136152403
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Eens, tevens vind ik dat leuk. Mijn hand bewoog zich eerst richting mijn geslachtsdeel, echter was die knop ook best appetijtelijk.
Direct weer zo vunzig.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zou hem leuk vinden maar ja FB ;(
Wat is er met FB?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136152404
Is Crip niet voetbalshirthoofddoek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')