Ohquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik bedoelde van "DEADPREZ HOMMO KIJK IK HEB GELIJK"
Ik wil Krio best delen hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahahaha wilde eignelijk gewoon een love triangle nu moeten wij om krio vechtenDan is dit wel makkelijker
Ja ik ookDat ik gewoon niet hardop wil lachen maar gebeurt dan gewoon
Dat topic in fb is wel een stormlooptopic hèquote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
Ik geloof helemaal niemand hier.
Behalve Veer want zij heeft verstand van zaken.
Waarom heb je me niet meer ge-invite op wordfeud danquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Insgelijks, mevrouw kanonscheet.!
FB is nooit stormloopquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat topic in fb is wel een stormlooptopic hè
Deze chick, mijn e-soulmate.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
Ik geloof helemaal niemand hier.
Behalve Veer want zij heeft verstand van zaken.
Soms wel, als er wat te rellen valt.quote:
welke?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat topic in fb is wel een stormlooptopic hè
Ga kijken dan luie flikker.quote:
Niet door Veer gezegd dus niet geloofwaardigquote:
Ja vindt Krio denk ik ook niet ergquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil Krio best delen hoor.
Hahaha jaMijn vader heeft wel eens als hij thuis was van beneden naar boven geroepen of alles wel goed ging of dat hij de ambulance moest bellen
Dan hoorde hij me beneden gewoon stuk gaan, echt verschrikkelijk
Om fok!
Nee.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |