Is het ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef Dyre het volgende:
RFR, fijn dat het allemaal werkt!Lijkt me heel maf om de eerste keer te zien.
Ik heb ook geen contacten overgehouden aan de lessen. Misschien dat dat nog verandert als we terugkomen met babies, maar ik heb bijvoorbeeld met niemand namen/telefoonnummers/FB-vriendschapsverzoeken uitgewisseld.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:13 schreef Chanty het volgende:
Oh zo te zien doen we toch veel soortgelijke dingen. Wij starten ook altijd met rek- en strekoefeningen en rug losmaken. Idd jammer dat we niet iets van theedrinken doen want ik weet tot nu toe van 1 meisje de naam en that's it terwijl ik juist hoopte om wat contacten op te doen ook op die manier met andere zwangeren in de buurt.
Ik krijg ook dagelijks appjes hoe het gaat, en als ik dan niet snel genoeg reageer een telefoontje er achteraan. Wordt nu langzaam toch vervelend. Ik moet officieel nog 10 dagen dus ze moeten gewoon geduld hebben, ik kan dat kind er ook niet uit dwingen ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Axia het volgende:
Hier is het eerste kleinkind van zowel mijn ouders als mijn schoonouders, dus iedereen leeft erggg meeVolgens mij zitten zij allemaal meer in spanning dan dat het bij mij en mijn man is.
Volgens mij niet, maar misschien denkt vriend daar anders overquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:50 schreef Kimpossible het volgende:
Laatste trimester dames, hebben jullie soms ook ineens last van je hormonen?
Done!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik wil er wel bij geloof ikDatum is 5 oktober.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt heus keihard winkelen want ik heb nog hangertjes zonder kleertjes en de stapeltjes komen helemaal niet tot de rand![]()
Deze ontaarde moeder heeft alleen echt niet alles gestrekenik wil wel maar ik wil nie. Misschien dat ik nog in etappes ga, maar nu wilde ik vooral alles netjes in de kast hebben.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Lekker op de bank zitten dus!quote:
Gaat snel hè. Ik heb niet eens tijd gehad om in WOHTS te posten, ik wilde de eerste pilloze maand afwachten en me dan aanmelden, toen bleek ik direct zwanger te zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Kimpossible het volgende:
Rfr jij bent ook al zover! Volgens mij heb ik alle bijna uitgerekenden ook gewoon streepjes zien plassen in wohts. Heel gek!
We zijn echt exact net zoverquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Done!
RFR, nu is t klaar.![]()
Vandaag zes weken. Met totale afwezigheid van symptomen op een beetje gevoelige tetten na dan.
Mnoohhh, onze blijven echt heus nog lang baby'tjes!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Gaat snel hè. Ik heb niet eens tijd gehad om in WOHTS te posten, ik wilde de eerste pilloze maand afwachten en me dan aanmelden, toen bleek ik direct zwanger te zijn/
En voor je het weet moeten we alweer wieberen uit het babytopic want dan zijn al die frummels al dreumesen!
Dat is echt precies hetzelfde als hier. Alleen niet echt moe.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
We zijn echt exact net zover. Ik heb ook niet echt hele duidelijke symptomen, beetje vaag misselijk. Af en toe maagzuur, af en toe gevoelige tepels maar vooral moe. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook geen symptomen (alleen buikkramp maar daarvan ben ik heel blij dat het nu niet is)!
Kp
Staat erbij!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik wil er ook graag bij. De datum is 10 oktober
Een didymos lars doek maat 5 met beige/taupe strepenquote:
Nouja zeg, dat klinkt inderdaad lullig. Ik snap heel goed dat je voor jezelf wel zo'n voorbehoud inbouwt (dat deed ik wel in ieder geval), maar mensen in je omgeving horen juist ongeremd positief te zijn!quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Cygne het volgende:
Ook leuk als je het vertelt tegen iemand die dichtbij staat en dat die dan zegt: 'ooooh, maar dat is nog heeel pril, kan nog alle kanten op hoor'. Dat is ook wel zo en helemaal niet lullig bedoeld. Maar toch niet leuk.
Heeft mijn pa ook een paar x gezegd, maar ik weet dat dit uit zelfbescherming was want nu alles goed lijkt te gaan en ik bijna 12 weken ben, belt hij om de dag om te informeren hoe t met mij en uk isquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Cygne het volgende:
Ik durf echt nog niks te kopen.
Ook leuk als je het vertelt tegen iemand die dichtbij staat en dat die dan zegt: 'ooooh, maar dat is nog heeel pril, kan nog alle kanten op hoor'. Dat is ook wel zo en helemaal niet lullig bedoeld. Maar toch niet leuk.
Daarna begon ze over een vriendin die al 35 weken was en bladibla.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja zeg, dat klinkt inderdaad lullig. Ik snap heel goed dat je voor jezelf wel zo'n voorbehoud inbouwt (dat deed ik wel in ieder geval), maar mensen in je omgeving horen juist ongeremd positief te zijn!
Meid je bent mega zwanger! In deze weken wordt je kindje gevormd en groeit het uit van een klompje cellen tot een volwaardig minimensje... En ja er kan veel mis gaan in die eerste weken maar het kan ook gewoon helemaal goed gaan en daar gaan we vanuitquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:34 schreef Cygne het volgende:
[..]
Daarna begon ze over een vriendin die al 35 weken was en bladibla.
Ik heb zelf al een beetje de neiging om negatief te zijn maar dit helpt dan niet. Zo van oh het is pril dus telt het niet echt of zo. Alsof je zwangerschap pas begint na 12 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:04 schreef DJMomo het volgende:
Sticker. Met twee cm en een beetje gepor. Maandag weer.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo een sticker en 2 cm.
Ik heb echt een stuk minder afscheiding sinds ik gestopt ben met inlegkruisjes gebruiken (in niet-zwangere toestand al btw). Volgens mij zijn die dingen helemaal niet zo goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook kotex gekocht, die zijn echt een stuk beter. Ok, ze plakken minder goed in je onderbroek maar van alle andere kreeg ik ontzettende jeuk van onder.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nee ze zijn ook niet goed, maar anders heb ik telkens zo'n soponderbroek.![]()
En ik gebruik wel de kotex kleinste maat. Die zijn niet zo plastic achtig.
Hier ben ik ook benieuwd naar als nieuwelingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:25 schreef Burdie het volgende:
Kan je dat voelen aankomen eigenlijk, brekende vliezen?
Ik ben zo benieuwd hoe de bevalling gaat beginnen... heb vandaag weer krampen alsof ik ongesteld moet worden. Maar heb ook al in geen eeuwigheid meer een harde buik of voorwee gehad.
Yep, nu begint het wel te komen dat gevoel.quote:
-fout-quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had net van tevoren wel een rare kramp in m'n buik, en daarna liep het water er dus in straaltjes uit.
Ideetje om dan even te informeren bij je vk? Beter 10 keer bellen voor niks dan ... nou ja je snapt me.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had net van tevoren wel een rare kramp in m'n buik, en daarna liep het water er dus in straaltjes uit.
Oops, verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niet nu he, ik bedoel bij m'n vorige zwangerschap.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had smorgens de test nog niet droog of we zaten al in de auto op weg naar schoonouders die ons om de nek vlogen. Ook al wordt dit kleinkind nummer 6 voor ze.
Inclusief *knap* geluid?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:41 schreef DJMomo het volgende:
Ik had al weeen toen de vliezen braken. Voelde het niet aankomen. Maar daadwerkelijke breken wel. Was echt knap. En toen plons.
Idem hier.. Echt irritant maarja niets aan te doen..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:31 schreef Chanty het volgende:
En ik zou zo graag eens zonder inlegkruisje willen kunnen lopen. Moest ze ook altijd al dragen toen ik niet zwanger was, wilde ik niet drie keer per dag of vaker van ondergoed wisselen. En dat vind ik toch niet echt een optie als ik op mijn werk zit. Maar als ik straks niet meer zwanger ben en toch nog thuis zit ga ik het gewoon zonder proberen.
Nee, ik leef op het randjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:41 schreef klaprooss het volgende:
Lopen jullie ook met celstofmatjes, heel de dag door?
Dat deed ik wel, bij mijn vorige zwangerschapquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:41 schreef klaprooss het volgende:
Lopen jullie ook met celstofmatjes, heel de dag door?
Jaa wij!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef LaLouchi het volgende:
Gaat er nog iemand naar de negen maanden beurs?
Yep, ik had het wel bij week 35 gehaald, maar voordat ik zin had om dat ding te plaatsen was week 37 net voorbij jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef klaprooss het volgende:
Vanaf wanneer heb je dat gedaan Axia, gewoon 37 weken?
Haha Soesa, ik had ook al zo'n beeld voor me. Loop je heel de dag met dat ding in je handen breken ze in het ziekenhuis. Dan maar een natte bank dus
Ene kant wil ik wel gaan, maar ik moet even kijken hoe ik me tegen die tijd voel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef LaLouchi het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoals bij Ik Hou Van Holland,inclusief confetti.
Ik ook samen met twee zwangere vriendinnenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef LaLouchi het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef LaLouchi het volgende:
quote:
Lief dat je man dat dan zegtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:08 schreef Twinkle20 het volgende:
O ja ook zo verschrikkelijk. Mijn dochtertje lijkt op iedereen van mijn mans familie volgens mijn schoonmoeder. Werd daar eerst een beetje verdrietig van en moet het ie-de-re keer opnieuw aanhoren als we daar zijn.
Op een gegeven moment barstte ik weer eens in tranen uit daardoir toen we thuis kwamen. Zegt mijn man heel lief: Djenna lijkt sprekend op haar prachtige moeder en op niemand anders
(Sorry misschien meer iets voor het dreumestopic bedenk ik me nu :$)
Maar dat zullen jullie nieuwbakken moeders misschien ook nog heul vaak gaan horen. Ik word daar persoonlijk strontziek van en zie het zelf zo totaal niet
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:11 schreef klaprooss het volgende:
En hij is vooral zichzelf, iets wat wij samen hebben gemaakt!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Anders kan je altijd straks nog bij alle nare dingen roepen hoeveel je baby op de schoonfamilie lijkt (bij een gigantische scheet ofzo).
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:11 schreef WupWup het volgende:
[..]![]()
Ik heb een waterdichte molton over het matras liggen en een celstof matje op de achterbank van de auto gegooid. Vorige keer zijn m'n vliezen door de verloskundige gebroken bij 8cm, dus ik geloof het wel.
Ik irriteer me al als mensen het hebben over een mini-DirtyHarry want potverdomme dat mannetje zit nog in mij en er is dus nog helemaal niks te zeggen over op wie hij lijkt. En ik moet hem baren!En hij is van mij!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jee, klap, die opmerking van je sm over dat het toch wel een mk wordt, is wel erg lomp!![]()
![]()
Ik moet wel een beetje lachen om de verontwaardiging/irritatie omdat schoonfamilie het kind zoveel op de vader vindt lijkenZou dat niet deels hormonen zijn, dat dat zo heftig binnenkomt? Al is dat eigenlijk echt een irritante suggestie he? Net zoals "wat reageer je geprikkeld, ben je soms ongesteld?!"
![]()
Anyway, iedereen vindt Saar altijd sprekend haar vader, vooral schoonfamilie/vrienden van 'zijn' kant Waarom zou ik dat vervelend vinden? Ze heeft 9 maanden lang in mij gegroeid, dus ik ben er vrij zeker van zijn dat ze van mij isVindt het alleen maar leuk dat iedereen altijd zegt dat ze zo op M. lijkt, soort compensatie voor hem
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik irriteer me al als mensen het hebben over een mini-DirtyHarry want potverdomme dat mannetje zit nog in mij en er is dus nog helemaal niks te zeggen over op wie hij lijkt. En ik moet hem baren!En hij is van mij!
Zullen wel hormonen zijn ja
Mijn nichtje heeft er echt gigàntisch drama om lopen schoppen destijds. En dat terwijl het kind gewoon echt een kopietje was van z'n vader. Ik begreep het probleem ook niet zo en heb me er voor de toekomst al op ingesteld, kinders lijken erg vaak nèt iets meer op vader dan op moeder. Dat heeft de natuur expres zo ingebouwdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jee, klap, die opmerking van je sm over dat het toch wel een mk wordt, is wel erg lomp!![]()
![]()
Ik moet wel een beetje lachen om de verontwaardiging/irritatie omdat schoonfamilie het kind zoveel op de vader vindt lijkenZou dat niet deels hormonen zijn, dat dat zo heftig binnenkomt? Al is dat eigenlijk echt een irritante suggestie he? Net zoals "wat reageer je geprikkeld, ben je soms ongesteld?!"
![]()
Anyway, iedereen vindt Saar altijd sprekend haar vader, vooral schoonfamilie/vrienden van 'zijn' kant. Waarom zou ik dat vervelend vinden? Ze heeft 9 maanden lang in mij gegroeid, dus ik ben er vrij zeker van dat ze van mij isVind het alleen maar leuk dat iedereen altijd zegt dat ze zo op M. lijkt, soort compensatie voor hem
![]()
Sommige mensen zien alleen al gelijkenis omdat ze beiden een piem0l hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op echofoto's zie ik sowieso bijna nooit gelijkenis met iemand. Al is 3D wel een stuk duidelijk, maar zelfs dan.
Dat is inderdaad net zo goed niet leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb het hier juist andersom! Iedereen zegt altijd dat E. zo sprekend op mij lijkt en dat ze er niets van P. in zien. Ook niet leuk.
Ja, ik hoor het wel vakerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft er echt gigàntisch drama om lopen schoppen destijds. En dat terwijl het kind gewoon echt een kopietje was van z'n vader. Ik begreep het probleem ook niet zo en heb me er voor de toekomst al op ingesteld, kinders lijken erg vaak nèt iets meer op vader dan op moeder. Dat heeft de natuur expres zo ingebouwd
Disclaimer: ik sta niet in voor hormonen uiteraard
Nou, eerlijk is eerlijk, die piemel lijkt toch meer op die van zijn vader dan op die van jouquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sommige mensen zien alleen al gelijkenis omdat ze beiden een piem0l hebben
Disclaimer: gok ik dan he! Ik heb jullie piemels nog nooit in het echt gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, eerlijk is eerlijk, die piemel lijkt toch meer op die van zijn vader dan op die van jou![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Disclaimer: gok ik dan he! Ik heb jullie piemels nog nooit in het echt gezien.
+1!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Uiteindelijk krijgen ze van elk van beide ouders wel wat mee volgens mij
Maar wàt, dat is elke keer weer een verrassing
Zo ben ik thuis de enige met de krullen van mijn vader, hebben we wel allemaal de neus van mijn moeder, maar de mond van vader, is er 1 heel extravert (ik), 1 heel introvert (broertje) en 1 zit er tussenin. Ik kan niet wachten tot ik ooit de uitkomst van mijn eigen genen-experiment kan gaan analyseren
Zeker, dat zijn ze gewoon best wel eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef klaprooss het volgende:
[..]
+1!
Wat ik al eerder zei het lijkt me juist super leuk om te zien dat hij op zijn papa lijkt en dan bijvoorbeeld in gedrag ik mezelf terug zou kunnen zien.
Ik vind SM soms gewoon stom
De manier waarop kan natuurlijk wel veel uitmaken iddquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef klaprooss het volgende:
Het is niet zo zeer dat ik het erg vind als hij op mijn vriend ijkt. In tegendeel zelfs, het gaat om de manier waarop het gebracht wordt wat ik vervelend vind.
Ze brengt het alsof ik te min ben en haar zoon het einde is en de baby niets van mij mag meekrijgen zeg maar. Zo raar als ze die miskraam opmerking maakt zo heb ik er vele en ook dus een paar over op wie de baby lijkt.
Ze mist wat empathie zeg maar en niet alleen op het babygebied
Haha dat is ook leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De manier waarop kan natuurlijk wel veel uitmaken idd
Saar is nu al zo koppig als de pestWat dat betreft lijkt ze helaas op ons allebei
Die kans is sowieso groot bij kleine kinderenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:35 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha dat is ook leuk![]()
Dan krijgen wij een rommelmaker! HELP!
Whehe, dat heb ik precies zo ja!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
![]()
Anyway, iedereen vindt Saar altijd sprekend haar vader, vooral schoonfamilie/vrienden van 'zijn' kant. Waarom zou ik dat vervelend vinden? Ze heeft 9 maanden lang in mij gegroeid, dus ik ben er vrij zeker van dat ze van mij isVind het alleen maar leuk dat iedereen altijd zegt dat ze zo op M. lijkt, soort compensatie voor hem
![]()
laten we het hopen anders heeft ie wel een heeeeeeel klein "piemeltje"quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het wel vakerÏk vind het juist reuze slim van de natuur
En denk dat ik dan alleen maar blij mag zijn dat mijn hormonen me wat dat betreft met rust laten, ofzo
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, die piemel lijkt toch meer op die van zijn vader dan op die van jou![]()
Van fimoklei?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:43 schreef klaprooss het volgende:
Graag Cygne! Al heb ik wel een schat van een schoonvader, die maakt alles weer goed!
Heerlijk!
Even iets anders dan stomme opmerkingen:
Ik heb een kralenslinger gemaakt voor in de babykamer en ben best trots
[ afbeelding ]
Alsnog super veel werk johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:51 schreef klaprooss het volgende:
haha nee deze niet van fimoklei, wat een werk! Gewoon blanco kralen gekocht en deze geverfd. Was nog een klus alle kleurtjes zo mengen zoals ik(mijn hormonen) ze wou.
Jeetje, dat is even schrikken Rijstquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb even geen 'zin' om bij te lezen!
Voorbaad sorry dus..
Wij hadden vanmorgen de groeiecho van onze kleine moops, en die bleek niet te zijn zoals zou moeten!
Ons moppie wordt nu op ongeveer 1500 gram geschat en dat is voor mijn termijn (32 weken) dus te klein ..
Ik word nu voor mijn controles doorverwezen naar de gynaecoloog en daar baal ik ontzettend van!
En nu sluip ik weer ff foetsie..
Mijn moeder wilde zelfs twee weken komen na de kraamweek... dacht het niet he!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:49 schreef Cygne het volgende:
Dat lijkt me zo leuk, zo'n 3d-echo.![]()
Mijn moeder zei dat ze in de kraamweek wel een week bij ons kwam logeren. Daar moeten we het nog maar even over hebben.
Jaaaa! Wat tofquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Voor op wie het van toepassing is: niks op facebook!
Woohoooo!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Nog zo'n leukerd! Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al gevraagd waar ze dan wilde slapen..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde zelfs twee weken komen na de kraamweek... dacht het niet he!
En 3Decho is tof
Super duidelijk streepje ook. En je krijgt gewoon een jongetje. Met een super toffe naam ook!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAH!!! Tranen in mijn ogen!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Of 2quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Super duidelijk streepje ook. En je krijgt gewoon een jongetje. Met een super toffe naam ook!
Oooh nog zo'n mooierd!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dan verschillen we maar een weekje. Tof!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry rijst, dat ik zo door je post heen banjer. Ik heb helemaal nog niet goed bijgelezen hierHet was een opwelling om het hier ook neer te zetten. Sterkte!
Wat lief, jullie reacties![]()
Ben waarschijnlijk 5w1d nu. Streep wordt nu wel echt donker ja
Daar zit je niet op te wachten nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik heb al gevraagd waar ze dan wilde slapen..
Ik kan prima met haar overweg, maar dat gaat botsen. Ze zei al dat ik niet mocht voeden op verzoek want dan krijgt ie teveel.
Spees!![]()
OOOHH!! S. wordt grote broer!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry rijst, dat ik zo door je post heen banjer. Ik heb helemaal nog niet goed bijgelezen hierHet was een opwelling om het hier ook neer te zetten. Sterkte!
Wat lief, jullie reacties![]()
Ben waarschijnlijk 5w1d nu. Streep wordt nu wel echt donker ja
Op dit tempo vast over 2 weken alquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:14 schreef Kyara het volgende:
Wanneer komt de eerste buikfoto met kat???![]()
Wieeeehaaaa! Wat leuk!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat, wil je soms zo snel mogelijk weg uit dit topic nu ik hier ben?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:21 schreef klaprooss het volgende:
Is het gek dat ik nu mijn baby wil nu we spees haar strepen hebben gezien?!
Neee! Maar ik ben zo enthousiastquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat, wil je soms zo snel mogelijk weg uit dit topic nu ik hier ben?![]()
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:22 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Neee! Maar ik ben zo enthousiast
Ik moest wel een klein beetje lachen,quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:22 schreef Cygne het volgende:
Ik klaag nooit meer over geen symptomen.![]()
Misselijk?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:22 schreef Cygne het volgende:
Ik klaag nooit meer over geen symptomen.![]()
Ik heb er ervaring mee, maar dan wat eerder in de zwangerschap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Voorbaad sorry dus..
Wij hadden vanmorgen de groeiecho van onze kleine moops, en die bleek niet te zijn zoals zou moeten!
Ons moppie wordt nu op ongeveer 1500 gram geschat en dat is voor mijn termijn (32 weken) dus te klein ..
Ik word nu voor mijn controles doorverwezen naar de gynaecoloog en daar baal ik ontzettend van
Meer dames met deze ervaring ?
homo!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Tofheid! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dikke.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Op dit tempo vast over 2 weken al
Ontlurkt:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Voorbaad sorry dus..
Ik word nu voor mijn controles doorverwezen naar de gynaecoloog en daar baal ik ontzettend van
Nou, het is anders verbazingwekkend wat je kunt zien op die foto's! Saar had al duidelijk sproetjes en ze moet later een neuscorrectie. Daar sparen we alvast voor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:11 schreef Chanty het volgende:
Fazz erg bijzonder dat je schoonmoeder op een echo kan zien dat het kind later een beugel nodig heeftheb je haar niet enorm hard uitgelachen????
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:11 schreef Chanty het volgende:
Fazz erg bijzonder dat je schoonmoeder op een echo kan zien dat het kind later een beugel nodig heeftheb je haar niet enorm hard uitgelachen????
Wat ik vooral frappant vind is dat die voorspelde unibrow werkelijkheid is geworden bij saarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, het is anders verbazingwekkend wat je kunt zien op die foto's! Saar had al duidelijk sproetjes en ze moet later een neuscorrectie. Daar sparen we alvast voor.
Het voelt voor mij ook nog raar om te denken dat ik zwanger benquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat van dat evolutionaire heb ik ook wel eens gelezen Enf. Dat ze in het begin vaak op de vader lijken. Was bij S ook zo en nu lijkt ie eigenlijk meer op mij dan op zijn vader.
Opmerkingen over dat het nog te vroeg is om te vertellen.. Wel jammer, op zo'n reactie hoop je natuurlijk niet en die overweging heb je zelf ook vast wel gemaakt. Maar misschien een soort van zelfbescherming of het komt voort uit 'vroeger was dat wel anders'? Maar je hoopt natuurlijk op een superblije reactie!
Ik moet nog even wennen dat ik hier weer iets over zwangerschap kan plaatsen. Ik voel me wel echt zwanger, heel sterke vermoeidheid en vlagen van misselijkheid. Vind het wel heel erg spannend of het goed gaat allemaal, over een kleine 3 weken pas een echo. Dus tot die tijd weinig houvast helaas. Een rondlopendkruipend kindje laat de tijd op zich wel snel voorbij vliegen.
Dat nog net niet, maar ze heeft wel al een voorspellende droom gehad over wanneer ik ga bevallenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Fazz, een beugel!en een brilletje? Kon ze dat al zien?
Ja jammer genoeg wel. Geschat gewicht bij 32wk 1100 a 1200 gram. Hoe is je bloeddruk? Hoe zijn de bewegingen can de baby? Veel sterktequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Voorbaad sorry dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
We hebben haar al laten waxen, npnp.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat ik vooral frappant vind is dat die voorspelde unibrow werkelijkheid is geworden bij saar![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve en bemoedigende woorden
Ik las trouwens, dat de termijn die nu wordt aangegeven meer overeenkomt met 31 weken, wat zou inhouden dat ik eigenlijk 'maar' een weekje minder ver ben! Ik zie en hoor het maandag iig allemaal wel!
En Spees jij van harte met nog een leukerd in wordinghet is niet erg dat je eventjes je blijheid kwam uiten!
Dat valt idd best mee, maar toch goed dat ze het even extra checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een baby heeft juist baat bij een ontspannen moeder en als je van binnenzitten duf wordt gewoon lekker even lopen idd! Zolang je geen verplicht bedrust moet houden kan dat toch gewoon? Ik heb net mijn gekregen Lush spullen even uitgeprobeerd in ons nieuwe bad
![]()
Mijn laatst gemeten bloeddruk was 120/60!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg wel. Geschat gewicht bij 32wk 1100 a 1200 gram. Hoe is je bloeddruk? Hoe zijn de bewegingen can de baby? Veel sterkte
Nog wel! Muhahahquote:
Laurierdrop! En ik had me vsm tabletten laten aanlullen maar dan kan je beter die siroop pakkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef marel88 het volgende:
Even tussendoor: iemand tips tegen kriebelhoest die wel mogen?
Hoe is t met de misselijkheid?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:37 schreef Cygne het volgende:
Fazz! Een overbeet en dikke buik bij brede heupen! Die schoonmoeders.
Man heeft allemaal lekkers gehaald en nu heb ik er geen zin meer in.
Heb je tot nu toe de geschatte gewichten in kaart? maw groeit het kindje mee op zijn/haar lijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mijn laatst gemeten bloeddruk was 120/60!
Bewegingen zijn de hele dag waar te nemen..
overloperquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nog wel! Muhahah![]()
Ik vind t stiekem zo tof om samen met jou ( de mama van mijn hartendief) in.Z&G te posten
Nice savequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Neenee ik spreid mn winkansen voor mijn eventuele dochter DUH!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoe is t met de misselijkheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Banaan, vanilleyoghurt, droge kaakjes eb eierkoeken... Oh en pepermunt( wilhelmina) dat zijn de spullen waarop ik geleefd heb die 1e wekenquote:
Curanol! Zalf en tabletten beide gebriken werkt 't beste. Gewoon bij de drogist verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Godver, 37 weken zwanger en ga dus binnenkort bevallen en heb ineens heel erge aambeien!
Dit vind ik dus geen fijn idee straks bij de bevalling.
Gaat verder goed met naar de wc gaan dus komt echt door de druk die op de anus staat van m'n buik. Iemand tips om ze weg te krijgen liefst zo snel mogelijk?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Cygne het volgende:
Ik denk ook dat jij een meisje krijgt, gm!![]()
Ooh, geen chocoladepaaseitjes dus.![]()
Ik ben gewoon een grapjas.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou je moet zelf ontdekken wat bij jou werkt... Misschieb zijn dat wel paaseitjes...
Het enige vergelijkingsmateriaal dat de echoscopististe vandaag tot haar beschikking had was de 20 weken echo die door een ander bureau was gemaakt! Daar was mini 'normaal' en 'goed op groei' bevonden en groeide het gewoon zijn/haar eigen lijntje!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je tot nu toe de geschatte gewichten in kaart? maw groeit het kindje mee op zijn/haar lijn.
De gynaecoloog voelt als het klopt ook met de hand en laat je waarschijnlijk 10 dagen later nog een groeiecho laten maken om te kijken of het kindje groeit en zo ja hoeveel.
Biedt hij/zij dit niet aan vraag er dan zelf om zodat je zelf een lijn met geschat gewicht hebt.
En dan wil ik ook nog als laatste meegeven het is een schatting he ze kunnen er ook flink naast zitten
Hier dus geschat 1100 a 1200 gram met 32wk. door de gyn met 34wk gevoeld o1400 a 1500 gram later op de dag geboren met 1710 gram. Dat is nog licht maar toch fors meer dan de schattingen.
Hoi! Luister vooral naar de professionals, dat voorop gesteld. Maar mijn dochter was 1300 gram geschat bij 31 weken en was uiteindelijk ruim boven de acht pond. Even als tegengeluid! Ik vind het geschatte gewicht op basis van aantal weken iig niet schokkend klinken. Maar dat is dus echt op basis van enkel m'n eigen ervaringen, niet onderbouwd en zonder kennis.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Het enige vergelijkingsmateriaal dat de echoscopististe vandaag tot haar beschikking had was de 20 weken echo die door een ander bureau was gemaakt! Daar was mini 'normaal' en 'goed op groei' bevonden en groeide het gewoon zijn/haar eigen lijntje!
Later in de zwangerschap heb ik nog een 3D echo laten maken, en daar was mini ook niet heel groot bevonden (de statistieken daar lieten zelfs zien dat ik, zoals hierboven staat) een paar dagen minder ver zou kunnen zijn ik was volgens mijn berekening daar 24 + 5 en de meting zei dat mini volgens die statestieken op 23 + 6 zat..
Bedankt voor je uitleg FF, en inderdaad ik heb nu alleen deze echo gehad en maandag nog de echo bij de gynaecoloog! Alles blijft immers nog een schatting in dit geheel!
Whoah! Dát is nogal een verschilquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef Olf het volgende:
[..]
Hoi! Luister vooral naar de professionals, dat voorop gesteld. Maar mijn dochter was 1300 gram geschat bij 31 weken en was uiteindelijk ruim boven de acht pond. Even als tegengeluid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |