Zeker, dat zijn ze gewoon best wel eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef klaprooss het volgende:
[..]
+1!
Wat ik al eerder zei het lijkt me juist super leuk om te zien dat hij op zijn papa lijkt en dan bijvoorbeeld in gedrag ik mezelf terug zou kunnen zien.
Ik vind SM soms gewoon stom
De manier waarop kan natuurlijk wel veel uitmaken iddquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef klaprooss het volgende:
Het is niet zo zeer dat ik het erg vind als hij op mijn vriend ijkt. In tegendeel zelfs, het gaat om de manier waarop het gebracht wordt wat ik vervelend vind.
Ze brengt het alsof ik te min ben en haar zoon het einde is en de baby niets van mij mag meekrijgen zeg maar. Zo raar als ze die miskraam opmerking maakt zo heb ik er vele en ook dus een paar over op wie de baby lijkt.
Ze mist wat empathie zeg maar en niet alleen op het babygebied
Haha dat is ook leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De manier waarop kan natuurlijk wel veel uitmaken idd
Saar is nu al zo koppig als de pestWat dat betreft lijkt ze helaas op ons allebei
Die kans is sowieso groot bij kleine kinderenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:35 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha dat is ook leuk![]()
Dan krijgen wij een rommelmaker! HELP!
Whehe, dat heb ik precies zo ja!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet wel een beetje lachen om de verontwaardiging/irritatie omdat schoonfamilie het kind zoveel op de vader vindt lijkenZou dat niet deels hormonen zijn, dat dat zo heftig binnenkomt? Al is dat eigenlijk echt een irritante suggestie he? Net zoals "wat reageer je geprikkeld, ben je soms ongesteld?!"
![]()
Anyway, iedereen vindt Saar altijd sprekend haar vader, vooral schoonfamilie/vrienden van 'zijn' kant. Waarom zou ik dat vervelend vinden? Ze heeft 9 maanden lang in mij gegroeid, dus ik ben er vrij zeker van dat ze van mij isVind het alleen maar leuk dat iedereen altijd zegt dat ze zo op M. lijkt, soort compensatie voor hem
![]()
laten we het hopen anders heeft ie wel een heeeeeeel klein "piemeltje"quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het wel vakerÏk vind het juist reuze slim van de natuur
En denk dat ik dan alleen maar blij mag zijn dat mijn hormonen me wat dat betreft met rust laten, ofzo
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, die piemel lijkt toch meer op die van zijn vader dan op die van jou![]()
Van fimoklei?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:43 schreef klaprooss het volgende:
Graag Cygne! Al heb ik wel een schat van een schoonvader, die maakt alles weer goed!
Heerlijk!
Even iets anders dan stomme opmerkingen:
Ik heb een kralenslinger gemaakt voor in de babykamer en ben best trots
[ afbeelding ]
Alsnog super veel werk johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:51 schreef klaprooss het volgende:
haha nee deze niet van fimoklei, wat een werk! Gewoon blanco kralen gekocht en deze geverfd. Was nog een klus alle kleurtjes zo mengen zoals ik(mijn hormonen) ze wou.
Jeetje, dat is even schrikken Rijstquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb even geen 'zin' om bij te lezen!
Voorbaad sorry dus..
Wij hadden vanmorgen de groeiecho van onze kleine moops, en die bleek niet te zijn zoals zou moeten!
Ons moppie wordt nu op ongeveer 1500 gram geschat en dat is voor mijn termijn (32 weken) dus te klein ..
Ik word nu voor mijn controles doorverwezen naar de gynaecoloog en daar baal ik ontzettend van!
En nu sluip ik weer ff foetsie..
Mijn moeder wilde zelfs twee weken komen na de kraamweek... dacht het niet he!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:49 schreef Cygne het volgende:
Dat lijkt me zo leuk, zo'n 3d-echo.![]()
Mijn moeder zei dat ze in de kraamweek wel een week bij ons kwam logeren. Daar moeten we het nog maar even over hebben.
Jaaaa! Wat tofquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Voor op wie het van toepassing is: niks op facebook!
Woohoooo!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Nog zo'n leukerd! Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al gevraagd waar ze dan wilde slapen..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde zelfs twee weken komen na de kraamweek... dacht het niet he!
En 3Decho is tof
Super duidelijk streepje ook. En je krijgt gewoon een jongetje. Met een super toffe naam ook!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAH!!! Tranen in mijn ogen!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Of 2quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Super duidelijk streepje ook. En je krijgt gewoon een jongetje. Met een super toffe naam ook!
Oooh nog zo'n mooierd!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dan verschillen we maar een weekje. Tof!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry rijst, dat ik zo door je post heen banjer. Ik heb helemaal nog niet goed bijgelezen hierHet was een opwelling om het hier ook neer te zetten. Sterkte!
Wat lief, jullie reacties![]()
Ben waarschijnlijk 5w1d nu. Streep wordt nu wel echt donker ja
Daar zit je niet op te wachten nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik heb al gevraagd waar ze dan wilde slapen..
Ik kan prima met haar overweg, maar dat gaat botsen. Ze zei al dat ik niet mocht voeden op verzoek want dan krijgt ie teveel.
Spees!![]()
OOOHH!! S. wordt grote broer!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |