abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:15:06 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136166265
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:11 schreef klaprooss het volgende:
En hij is vooral zichzelf, iets wat wij samen hebben gemaakt!
O+

Anders kan je altijd straks nog bij alle nare dingen roepen hoeveel je baby op de schoonfamilie lijkt (bij een gigantische scheet ofzo :+).
KuikenGuppy
pi_136166442
_O-
♥ J & S
pi_136166557
:W *meld*
pi_136166568
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

O+

Anders kan je altijd straks nog bij alle nare dingen roepen hoeveel je baby op de schoonfamilie lijkt (bij een gigantische scheet ofzo :+).
_O- ik zie het mij al zeggen, natuurlijk moet je daar bloedserieus bij kijken :D
pi_136166650
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:11 schreef WupWup het volgende:

[..]

_O-
Ik heb een waterdichte molton over het matras liggen en een celstof matje op de achterbank van de auto gegooid. Vorige keer zijn m'n vliezen door de verloskundige gebroken bij 8cm, dus ik geloof het wel.
:D living on the edge!

hier twee keer spontaan gebroken voor de eerste wee (idd met krak-geluid!); maar ook 2 keer wel gewoon de tijd om uit bed te springen en naar de wc te lopen voordat de tsunami losbarste.
:)
pi_136167073
Mijn schoonmoeder reageerde juist heel erg goed, mijn man had zijn vader aan de telefoon (hij moest het kwijt, de schat O+ ) dus hij zegt we hebben twee streepjes. En ik kon haar op de achtergrond horen gillen... aaaah twee streepjes!!!! Vond ik erg lief en leuk!
pi_136167110
GM, thanks! O+

Je schoonmoeder, klaproos. Wat lomp! En opmerkingen over dat het kind alleen op mans familie lijkt. En voooraaal niet op de moeder. Zoiets zie ik mijn schoonmoeder niet zeggen.

Mijn schoonmoeder zei niet veel, eigenlijk. Die zat helemaal te glimmen, dus het was wel duidelijk wat ze vond. Schoonvader werd spontaan onhandig en liep de hele tijd overal tegenaan met een big smile op z'n gezicht. Op m'n verjaardag ging hij samen met man het eten koken voor alle gasten en serveren omdat ik maar vooral rustig aan moest doen na zo'n drukke dag. _O- O+

Afscheiding heb ik wel, maar nog geen inlegkruisjeswerk.
pi_136167113
Hier geen knappend gevoel toen de vliezen braken alleen een golf warm water gevoelt,ze braken toen de verloskundige wou voelen op hoeveel cm ontsluiting ik zat :-D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_136167811
Korte meld met een sticker van de vk :). Drukke middag voor de boeg, hopelijk kan ik straks/vanavond nog even bijlezen.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136167862
Jee, klap, die opmerking van je sm over dat het toch wel een mk wordt, is wel erg lomp! :o :N

Ik moet wel een beetje lachen om de verontwaardiging/irritatie omdat schoonfamilie het kind zoveel op de vader vindt lijken :D Zou dat niet deels hormonen zijn, dat dat zo heftig binnenkomt? Al is dat eigenlijk echt een irritante suggestie he? Net zoals "wat reageer je geprikkeld, ben je soms ongesteld?!" _O-

Anyway, iedereen vindt Saar altijd sprekend haar vader, vooral schoonfamilie/vrienden van 'zijn' kant. Waarom zou ik dat vervelend vinden? Ze heeft 9 maanden lang in mij gegroeid, dus ik ben er vrij zeker van dat ze van mij is :+ Vind het alleen maar leuk dat iedereen altijd zegt dat ze zo op M. lijkt, soort compensatie voor hem :s) ;)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:20:27 #136
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136167934
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jee, klap, die opmerking van je sm over dat het toch wel een mk wordt, is wel erg lomp! :o :N

Ik moet wel een beetje lachen om de verontwaardiging/irritatie omdat schoonfamilie het kind zoveel op de vader vindt lijken :D Zou dat niet deels hormonen zijn, dat dat zo heftig binnenkomt? Al is dat eigenlijk echt een irritante suggestie he? Net zoals "wat reageer je geprikkeld, ben je soms ongesteld?!" _O-

Anyway, iedereen vindt Saar altijd sprekend haar vader, vooral schoonfamilie/vrienden van 'zijn' kant Waarom zou ik dat vervelend vinden? Ze heeft 9 maanden lang in mij gegroeid, dus ik ben er vrij zeker van zijn dat ze van mij is :+ Vindt het alleen maar leuk dat iedereen altijd zegt dat ze zo op M. lijkt, soort compensatie voor hem :s) ;)
Ik irriteer me al als mensen het hebben over een mini-DirtyHarry want potverdomme dat mannetje zit nog in mij en er is dus nog helemaal niks te zeggen over op wie hij lijkt. En ik moet hem baren!En hij is van mij! }:|

Zullen wel hormonen zijn ja :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136167997
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik irriteer me al als mensen het hebben over een mini-DirtyHarry want potverdomme dat mannetje zit nog in mij en er is dus nog helemaal niks te zeggen over op wie hij lijkt. En ik moet hem baren!En hij is van mij! }:|

Zullen wel hormonen zijn ja :')
:D

Op echofoto's zie ik sowieso bijna nooit gelijkenis met iemand. Al is 3D wel een stuk duidelijk, maar zelfs dan.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:23:02 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_136168021
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

Anyway, iedereen vindt Saar altijd sprekend haar vader, vooral schoonfamilie/vrienden van 'zijn' kant. Waarom zou ik dat vervelend vinden? Ze heeft 9 maanden lang in mij gegroeid, dus ik ben er vrij zeker van dat ze van mij is :+ Vind het alleen maar leuk dat iedereen altijd zegt dat ze zo op M. lijkt, soort compensatie voor hem :s) ;)
Mijn nichtje heeft er echt gigàntisch drama om lopen schoppen destijds. En dat terwijl het kind gewoon echt een kopietje was van z'n vader. Ik begreep het probleem ook niet zo en heb me er voor de toekomst al op ingesteld, kinders lijken erg vaak nèt iets meer op vader dan op moeder. Dat heeft de natuur expres zo ingebouwd :D

Disclaimer: ik sta niet in voor hormonen uiteraard :+
disclaimer
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:24:30 #139
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136168063
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D

Op echofoto's zie ik sowieso bijna nooit gelijkenis met iemand. Al is 3D wel een stuk duidelijk, maar zelfs dan.
Sommige mensen zien alleen al gelijkenis omdat ze beiden een piem0l hebben :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136168068
Ik zou het niet erg vinden als het op mijn man lijkt.
Alleen de opmerkingen dat ie zoveeeel op z'n vader lijkt en dan de toevoeging maar helemaaaaal niet op jou hoor. :{w Dat kan misschien een beetje lullig overkomen.

Toen ik mijn trouwalbum liet zien aan mensen kreeg ik ook alleen maar de opmerking dat ik toch zoooon knappe man had. En zelfs een keer: Hoe komt zij toch aan zo'n knappe man. :?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:25:52 #141
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136168112
Ik heb het hier juist andersom! Iedereen zegt altijd dat E. zo sprekend op mij lijkt en dat ze er niets van P. in zien. Ook niet leuk :').
pi_136168152
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb het hier juist andersom! Iedereen zegt altijd dat E. zo sprekend op mij lijkt en dat ze er niets van P. in zien. Ook niet leuk :').
Dat is inderdaad net zo goed niet leuk.

Mijn broer, zus en ik lijken qua uiterlijk helemaal niet op onze vader. Qua karakter dan juist weer wel.
pi_136168183
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn nichtje heeft er echt gigàntisch drama om lopen schoppen destijds. En dat terwijl het kind gewoon echt een kopietje was van z'n vader. Ik begreep het probleem ook niet zo en heb me er voor de toekomst al op ingesteld, kinders lijken erg vaak nèt iets meer op vader dan op moeder. Dat heeft de natuur expres zo ingebouwd :D

Disclaimer: ik sta niet in voor hormonen uiteraard :+
Ja, ik hoor het wel vaker :Y Ïk vind het juist reuze slim van de natuur :)
En denk dat ik dan alleen maar blij mag zijn dat mijn hormonen me wat dat betreft met rust laten, ofzo :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:24 schreef Chanty het volgende:

[..]

Sommige mensen zien alleen al gelijkenis omdat ze beiden een piem0l hebben :')
Nou, eerlijk is eerlijk, die piemel lijkt toch meer op die van zijn vader dan op die van jou :+ :D
pi_136168190
Ja, babies en kindjes lijken in het eerste jaar vaak meer op de vader, heeft de natuur zo ingebouwd dat vaders ook zeker weten dat ze de vader zijn. ;)
Was bij Julian ook zo, maar nu lijkt ie toch echt meer op mij.
pi_136168214
Mijn baby lijkt op zijn vader O+!

[ Bericht 71% gewijzigd door klaprooss op 31-01-2014 13:45:02 ]
♥ J & S
pi_136168230
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, eerlijk is eerlijk, die piemel lijkt toch meer op die van zijn vader dan op die van jou :+ :D
Disclaimer: gok ik dan he! Ik heb jullie piemels nog nooit in het echt gezien.
pi_136168245
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Disclaimer: gok ik dan he! Ik heb jullie piemels nog nooit in het echt gezien.
:D _O-
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:31:25 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_136168295
Uiteindelijk krijgen ze van elk van beide ouders wel wat mee volgens mij :)
Maar wàt, dat is elke keer weer een verrassing :D
Zo ben ik thuis de enige met de krullen van mijn vader, hebben we wel allemaal de neus van mijn moeder, maar de mond van vader, is er 1 heel extravert (ik), 1 heel introvert (broertje) en 1 zit er tussenin. Ik kan niet wachten tot ik ooit de uitkomst van mijn eigen genen-experiment kan gaan analyseren :9
disclaimer
pi_136168332
Ik hoop voor mij dat ons kind mijn mans karakter krijgt. _O-
pi_136168347
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Uiteindelijk krijgen ze van elk van beide ouders wel wat mee volgens mij :)
Maar wàt, dat is elke keer weer een verrassing :D
Zo ben ik thuis de enige met de krullen van mijn vader, hebben we wel allemaal de neus van mijn moeder, maar de mond van vader, is er 1 heel extravert (ik), 1 heel introvert (broertje) en 1 zit er tussenin. Ik kan niet wachten tot ik ooit de uitkomst van mijn eigen genen-experiment kan gaan analyseren :9
+1!
Wat ik al eerder zei het lijkt me juist super leuk om te zien dat hij op zijn papa lijkt en dan bijvoorbeeld in gedrag ik mezelf terug zou kunnen zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door klaprooss op 31-01-2014 13:44:32 ]
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')