Mijn moeder wilde zelfs twee weken komen na de kraamweek... dacht het niet he!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:49 schreef Cygne het volgende:
Dat lijkt me zo leuk, zo'n 3d-echo.![]()
Mijn moeder zei dat ze in de kraamweek wel een week bij ons kwam logeren. Daar moeten we het nog maar even over hebben.
Jaaaa! Wat tofquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Voor op wie het van toepassing is: niks op facebook!
Woohoooo!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Nog zo'n leukerd! Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al gevraagd waar ze dan wilde slapen..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde zelfs twee weken komen na de kraamweek... dacht het niet he!
En 3Decho is tof
Super duidelijk streepje ook. En je krijgt gewoon een jongetje. Met een super toffe naam ook!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAH!!! Tranen in mijn ogen!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Of 2quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Super duidelijk streepje ook. En je krijgt gewoon een jongetje. Met een super toffe naam ook!
Oooh nog zo'n mooierd!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dan verschillen we maar een weekje. Tof!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry rijst, dat ik zo door je post heen banjer. Ik heb helemaal nog niet goed bijgelezen hierHet was een opwelling om het hier ook neer te zetten. Sterkte!
Wat lief, jullie reacties![]()
Ben waarschijnlijk 5w1d nu. Streep wordt nu wel echt donker ja
Daar zit je niet op te wachten nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik heb al gevraagd waar ze dan wilde slapen..
Ik kan prima met haar overweg, maar dat gaat botsen. Ze zei al dat ik niet mocht voeden op verzoek want dan krijgt ie teveel.
Spees!![]()
OOOHH!! S. wordt grote broer!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |