heb je haar niet enorm hard uitgelachen????
 heb je haar niet enorm hard uitgelachen????

Nou, het is anders verbazingwekkend wat je kunt zien op die foto's! Saar had al duidelijk sproetjes en ze moet later een neuscorrectie. Daar sparen we alvast voor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:11 schreef Chanty het volgende:
Fazz erg bijzonder dat je schoonmoeder op een echo kan zien dat het kind later een beugel nodig heeftheb je haar niet enorm hard uitgelachen????

Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:11 schreef Chanty het volgende:
Fazz erg bijzonder dat je schoonmoeder op een echo kan zien dat het kind later een beugel nodig heeftheb je haar niet enorm hard uitgelachen????

Wat ik vooral frappant vind is dat die voorspelde unibrow werkelijkheid is geworden bij saarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, het is anders verbazingwekkend wat je kunt zien op die foto's! Saar had al duidelijk sproetjes en ze moet later een neuscorrectie. Daar sparen we alvast voor.

Het voelt voor mij ook nog raar om te denken dat ik zwanger benquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat van dat evolutionaire heb ik ook wel eens gelezen Enf. Dat ze in het begin vaak op de vader lijken. Was bij S ook zo en nu lijkt ie eigenlijk meer op mij dan op zijn vader.
Opmerkingen over dat het nog te vroeg is om te vertellen.. Wel jammer, op zo'n reactie hoop je natuurlijk niet en die overweging heb je zelf ook vast wel gemaakt. Maar misschien een soort van zelfbescherming of het komt voort uit 'vroeger was dat wel anders'? Maar je hoopt natuurlijk op een superblije reactie!
Ik moet nog even wennen dat ik hier weer iets over zwangerschap kan plaatsen. Ik voel me wel echt zwanger, heel sterke vermoeidheid en vlagen van misselijkheid. Vind het wel heel erg spannend of het goed gaat allemaal, over een kleine 3 weken pas een echo. Dus tot die tijd weinig houvast helaas. Een rondlopendkruipend kindje laat de tijd op zich wel snel voorbij vliegen.
 . Ondanks dat ik niet echt zwangerschapskwalen heb ben ik wel heel erg zwangermoe
. Ondanks dat ik niet echt zwangerschapskwalen heb ben ik wel heel erg zwangermoe  . En een lamlendig en energieloos gevoel heb ik ook de laatste dagen. Nu al soms wat lastig met een rondlopende anderhalfjarige. Ik vind trouwens dat alsnog de tijd voorbij kruipt...
. En een lamlendig en energieloos gevoel heb ik ook de laatste dagen. Nu al soms wat lastig met een rondlopende anderhalfjarige. Ik vind trouwens dat alsnog de tijd voorbij kruipt...  . Een beugel
. Een beugel  

en een brilletje? Kon ze dat al zien?
 en een brilletje? Kon ze dat al zien?  

Dat nog net niet, maar ze heeft wel al een voorspellende droom gehad over wanneer ik ga bevallenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Fazz, een beugel!en een brilletje? Kon ze dat al zien?

Ja jammer genoeg wel. Geschat gewicht bij 32wk 1100 a 1200 gram. Hoe is je bloeddruk? Hoe zijn de bewegingen can de baby? Veel sterktequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb even geen 'zin' om bij te lezen!
Voorbaad sorry dus..
Wij hadden vanmorgen de groeiecho van onze kleine moops, en die bleek niet te zijn zoals zou moeten!
Ons moppie wordt nu op ongeveer 1500 gram geschat en dat is voor mijn termijn (32 weken) dus te klein ..
Ik word nu voor mijn controles doorverwezen naar de gynaecoloog en daar baal ik ontzettend van
Meer dames met deze ervaring ?

het is niet erg dat je eventjes je blijheid kwam uiten!
 het is niet erg dat je eventjes je blijheid kwam uiten! 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!

We hebben haar al laten waxen, npnp.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat ik vooral frappant vind is dat die voorspelde unibrow werkelijkheid is geworden bij saar

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[ afbeelding ]
Voor op wie het van toepassing is: niks op facebook!
 Nu moet ik ook weer, want wij moeten samen posten en zulks!
   Nu moet ik ook weer, want wij moeten samen posten en zulks!

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve en bemoedigende woorden
Ik las trouwens, dat de termijn die nu wordt aangegeven meer overeenkomt met 31 weken, wat zou inhouden dat ik eigenlijk 'maar' een weekje minder ver ben! Ik zie en hoor het maandag iig allemaal wel!
En Spees jij van harte met nog een leukerd in wordinghet is niet erg dat je eventjes je blijheid kwam uiten!
Dat valt idd best mee, maar toch goed dat ze het even extra checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een baby heeft juist baat bij een ontspannen moeder en als je van binnenzitten duf wordt gewoon lekker even lopen idd! Zolang je geen verplicht bedrust moet houden kan dat toch gewoon? Ik heb net mijn gekregen Lush spullen even uitgeprobeerd in ons nieuwe bad

Mijn laatst gemeten bloeddruk was 120/60!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg wel. Geschat gewicht bij 32wk 1100 a 1200 gram. Hoe is je bloeddruk? Hoe zijn de bewegingen can de baby? Veel sterkte

Nu kan je bewust Z&G meemaken met je lootje erbij
 Nu kan je bewust Z&G meemaken met je lootje erbij  . Veel geluk lieve Santa
. Veel geluk lieve Santa  .
. . Hier een iets mindere versie van jouw verhaal gehad bij mijn eerste. Bij controle bij de VK was mijn buik steeds erg klein, maar kon komen door dwarsliggend kindje. Toe ze wel goed lag gelijk doorgestuurd naar de gyn op verdenking van negatieve dyscongruentie, veel te klein. Bij de echo bleek ze wel heel klein te zijn, maar niet te klein. Toen geen geschat gewicht of p... te horen gekregen. Ze liep anderhalve week achter. Twee weken later opnieuw groeiecho bij gyn, kindje groeide wel, dus mocht weer terug bij vk. Geboortegewicht viel de arts nog erg mee 2880g. Mogelijk dat ze kleiner was doordat ik een afwijkende placenta had en doordat de navelstreng in de vliezen aangehecht was ipv op de placenta. Maar dat werd pas na de bevalling bekend.
. Hier een iets mindere versie van jouw verhaal gehad bij mijn eerste. Bij controle bij de VK was mijn buik steeds erg klein, maar kon komen door dwarsliggend kindje. Toe ze wel goed lag gelijk doorgestuurd naar de gyn op verdenking van negatieve dyscongruentie, veel te klein. Bij de echo bleek ze wel heel klein te zijn, maar niet te klein. Toen geen geschat gewicht of p... te horen gekregen. Ze liep anderhalve week achter. Twee weken later opnieuw groeiecho bij gyn, kindje groeide wel, dus mocht weer terug bij vk. Geboortegewicht viel de arts nog erg mee 2880g. Mogelijk dat ze kleiner was doordat ik een afwijkende placenta had en doordat de navelstreng in de vliezen aangehecht was ipv op de placenta. Maar dat werd pas na de bevalling bekend.

Nog wel! Muhahahquote:

Laurierdrop! En ik had me vsm tabletten laten aanlullen maar dan kan je beter die siroop pakkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef marel88 het volgende:
Even tussendoor: iemand tips tegen kriebelhoest die wel mogen?

Hoe is t met de misselijkheid?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:37 schreef Cygne het volgende:
Fazz! Een overbeet en dikke buik bij brede heupen! Die schoonmoeders.
Man heeft allemaal lekkers gehaald en nu heb ik er geen zin meer in.

Heb je tot nu toe de geschatte gewichten in kaart? maw groeit het kindje mee op zijn/haar lijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mijn laatst gemeten bloeddruk was 120/60!
Bewegingen zijn de hele dag waar te nemen..

overloperquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nog wel! Muhahah
Ik vind t stiekem zo tof om samen met jou ( de mama van mijn hartendief) in.Z&G te posten

Nice savequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Neenee ik spreid mn winkansen voor mijn eventuele dochter DUH!

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoe is t met de misselijkheid?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016

Banaan, vanilleyoghurt, droge kaakjes eb eierkoeken... Oh en pepermunt( wilhelmina) dat zijn de spullen waarop ik geleefd heb die 1e wekenquote:

Curanol! Zalf en tabletten beide gebriken werkt 't beste. Gewoon bij de drogist verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Godver, 37 weken zwanger en ga dus binnenkort bevallen en heb ineens heel erge aambeien!
Dit vind ik dus geen fijn idee straks bij de bevalling.
Gaat verder goed met naar de wc gaan dus komt echt door de druk die op de anus staat van m'n buik. Iemand tips om ze weg te krijgen liefst zo snel mogelijk?

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Cygne het volgende:
Ik denk ook dat jij een meisje krijgt, gm!
Ooh, geen chocoladepaaseitjes dus.

Ik ben gewoon een grapjas.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou je moet zelf ontdekken wat bij jou werkt... Misschieb zijn dat wel paaseitjes...

Het enige vergelijkingsmateriaal dat de echoscopististe vandaag tot haar beschikking had was de 20 weken echo die door een ander bureau was gemaakt! Daar was mini 'normaal' en 'goed op groei' bevonden en groeide het gewoon zijn/haar eigen lijntje!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je tot nu toe de geschatte gewichten in kaart? maw groeit het kindje mee op zijn/haar lijn.
De gynaecoloog voelt als het klopt ook met de hand en laat je waarschijnlijk 10 dagen later nog een groeiecho laten maken om te kijken of het kindje groeit en zo ja hoeveel.
Biedt hij/zij dit niet aan vraag er dan zelf om zodat je zelf een lijn met geschat gewicht hebt.
En dan wil ik ook nog als laatste meegeven het is een schatting he ze kunnen er ook flink naast zitten
Hier dus geschat 1100 a 1200 gram met 32wk. door de gyn met 34wk gevoeld o1400 a 1500 gram later op de dag geboren met 1710 gram. Dat is nog licht maar toch fors meer dan de schattingen.

Hoi! Luister vooral naar de professionals, dat voorop gesteld. Maar mijn dochter was 1300 gram geschat bij 31 weken en was uiteindelijk ruim boven de acht pond. Even als tegengeluid! Ik vind het geschatte gewicht op basis van aantal weken iig niet schokkend klinken. Maar dat is dus echt op basis van enkel m'n eigen ervaringen, niet onderbouwd en zonder kennis.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Het enige vergelijkingsmateriaal dat de echoscopististe vandaag tot haar beschikking had was de 20 weken echo die door een ander bureau was gemaakt! Daar was mini 'normaal' en 'goed op groei' bevonden en groeide het gewoon zijn/haar eigen lijntje!
Later in de zwangerschap heb ik nog een 3D echo laten maken, en daar was mini ook niet heel groot bevonden (de statistieken daar lieten zelfs zien dat ik, zoals hierboven staat) een paar dagen minder ver zou kunnen zijn ik was volgens mijn berekening daar 24 + 5 en de meting zei dat mini volgens die statestieken op 23 + 6 zat..
Bedankt voor je uitleg FF, en inderdaad ik heb nu alleen deze echo gehad en maandag nog de echo bij de gynaecoloog! Alles blijft immers nog een schatting in dit geheel!

... steekt dat aan, al die zwangeren van 'jouw' lichting?
 ... steekt dat aan, al die zwangeren van 'jouw' lichting? 

Whoah! Dát is nogal een verschilquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef Olf het volgende:
[..]
Hoi! Luister vooral naar de professionals, dat voorop gesteld. Maar mijn dochter was 1300 gram geschat bij 31 weken en was uiteindelijk ruim boven de acht pond. Even als tegengeluid!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |