abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136160683
Hier is dat gewoon honger hoor Nikki ;)
pi_136160721
Bah :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136160789
Mornings, Mo. Geen goede nacht?
pi_136160828
Hier ook vroeg wakker maar dat komt omdat vent zich al voor de tweede keer verslapen heeft dit jaar en ik heb hem wakker mieten timmeren. Met als gevolg dat ik zelf klaar wakker ben.

Hoop maar dat ie geen gezeik gaat krijgen want ik zou dit niet cool vinden als baas zijnde.
pi_136160944
Wat flauw die reactie Cygne!
pi_136161041
Ik heb niet meer kunnen slapen. De wekker van man ging om 6 uur en de wekker genaamd L. ging vervolgens om 6:30 uur. Vanmiddag samen met peuter maar lekker een middagdutje doen.

Voordeel is wel dat ik na iets van twee maanden verzaken eindelijk mijn complete administratie vanmorgen heb bijgewerkt samen met de peuter. Dat is alvast één ding die van mijn to-do lijst kan. :)

Oeps van je man Twinkle, jij ook maar voor een middagdutje dan vanmiddag? :)
pi_136161243
Goedemorgen!

Het 5e babywasje zit inmiddels in de machine (nog een stuk of 3 te gaan) en ik heb net lekker ontbeten met 2 Hollandse krentenbollen uit de vriezer. Mannetje is naar zijn werk en ik heb eindelijk weer eens een fitte dag!

Dus zo lekker naar het postkantoor, naar de markt en naar de supermarkt! En ik heb nog een deadline af te maken vandaag voor mijn werk (had ik ze beloofd voor ik met verlof ging)

De 30 weken heb ik gisteren gehaald *O* *O* En dat geeft mij wat meer rust. Oja en ik merk dat mijn baby's ook steeds vaker de hik krijgen. Zo schattig O+

Oja en we hebben eindelijk DE wandelwagen gevonden. In Nederland niet voor geslaagd maar in Frankrijk een model gevonden dat bij ons past. Zo blij mee! We krijgen hem cadeau van mijn ouders.
pi_136161287
Mja moeders heeft late dienst van 14. 15- 23.00 dus het wordt een tussen de middag chill momentje als mijn aapje op bed ligt denk ik. Gelukkig kan ik best goed tegen wat minder slaap ... en en en het is bijna weekend zonder wekker!
pi_136161498
Musique voor mij was 30 weken ook zo'n mijlpaal. En daarna volgden er nog een paar. Zoals 32 weken, want dan mogen ze in principe in het streekziekenhuis blijven als ze geboren worden. En nu is mijn nieuwe mijlpaal 36 weken. Nog 2.5 week.

En babywasjes O+

Balen Twinkle. Dan morgen maar bijslapen inderdaad!
pi_136163884
Jaaaa wat fijn Vlindur! <3

Marel,ik voelde deze baby ook al rond de 13 weken. Dus het zou goed kunnen!
Wat tof he?!

Ik las over buikbaby's met de hik,wat grappig! Wolf had enorm vaak de hik toen hij nog in mn buik zat,echt meerdere keren per dag en ook na zn geboorte echt dagelijks
Dit keer nog geen hik ontdekt,maar volgens mij is dat vooral rond de laatste termijn vaak het geval?

Babywasjes,leuk!! Verheug ik me echt al op. Ik wacht bewust tot ik verlof heb
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:54:13 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136163981
*meld*
KuikenGuppy
pi_136164151
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:04:03 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164208
Volgens mij wel GM.

Laatstr trimester dames, zweten jullie ook zoveel? Ik moet na elk slaapje (en dutje) onder de douche omdat ik het anders mijn omgeving niet aan kan doen om samen in een ruimte te zijn :').
KuikenGuppy
pi_136164211
Sticker. Met twee cm en een beetje gepor. Maandag weer.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136164279
Momo een sticker en 2 cm. *O*

Burdie ik zweet me dood. Normaal zou ik nu echt met een hele pyjama in bed liggen, maar ik lig nog steeds met alleen een t-shirt. En dan nog vaak met een been/buik boven de dekens.
Maar ik heb het de hele dag door eigenlijk heet ineens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:06:39 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164281
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:04 schreef DJMomo het volgende:
Sticker. Met twee cm en een beetje gepor. Maandag weer.
*O* sticker!
Porren klinkt als weinig actie, maar wie weet wat het teweeg brengt. 2cm is te weinig voor strippen toch?
KuikenGuppy
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:08:41 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164343
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo een sticker en 2 cm. *O*

SPOILER
Ik heb echt een stuk minder afscheiding sinds ik gestopt ben met inlegkruisjes gebruiken (in niet-zwangere toestand al btw). Volgens mij zijn die dingen helemaal niet zo goed?
KuikenGuppy
pi_136164394
Nee ze zijn ook niet goed, maar anders heb ik telkens zo'n soponderbroek. :@
En ik gebruik wel de kotex kleinste maat. Die zijn niet zo plastic achtig.
pi_136164476
Je hebt toch ook van die 'natuurlijke' inlegkruisjes? Misschien is het daar minder bij? Ik wissel liever 6x van onderbroek dan dat ik zoiets erin plak eigenlijk :X

Ik heb gisteren trouwens een voorlichtingsavond gehad in het ziekenhuis, maar ik heb echt helemaal niks nieuws gehoord of gezien. Ik dacht namelijk dat we een rondleiding kregen door de afdeling, maar het bleek een heel suf gemaakt filmpje te zijn... Zonde van mn avond :{
pi_136164501
Na bevalling van Sjaak vloeide ik na zes weken nog steeds. Kleine beetjes. Inlegkruisjes werk. Op een gegeven moment zo zat. Inlegkruisjes weggedaan en spontaan was t over.

Had nog wel een tuutje, nog geen volledig verstreken baarmoedermond. Maar wel toch al 2cm. Dus ze heeft wat rond geport. Of dat nou ook echt een serieuze strip poging was? Ze heeft t woord niet meer gebruikt. Maar gaf me 50% kans. Wel of niet, denk ik dan ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:14:08 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164513
Effectief zijn ze wel ja, vooral als je anders doorlekt tot in je spijkerbroek :r.
KuikenGuppy
pi_136164597
Ik gebruik ze ook hoor, anders moet k steeds een ander onderbroek aandoen.

Fijn Mo!

Ik vandaag 25 weken! *O*
pi_136164770
Op sommige dagen kan ik niet zonder inlegkruisje, anders voelt t binnen no time alsof ik in mn broek heb gepiest... :@ toch wel een geruststelling die herkenning..

Momo al 2 cm, en de poetsdrang van gister, ik blijf bij wat ik gezegd heb :)

Trouwens, ik las pas ergens dat vrouwen die een 2e kindje baren sowieso al 2 cm hebben... Geen idee of dat waar is...
S. 2014
J. 2016
pi_136164771
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nee ze zijn ook niet goed, maar anders heb ik telkens zo'n soponderbroek. :@
En ik gebruik wel de kotex kleinste maat. Die zijn niet zo plastic achtig.
Ik heb ook kotex gekocht, die zijn echt een stuk beter. Ok, ze plakken minder goed in je onderbroek maar van alle andere kreeg ik ontzettende jeuk van onder.
Ik heb nu wel een grote maat voor de zekerheid, bij J. braken mn vliezen met 37 weken en 3 dagen en dat heb ik nu de hele tijd in m'n achterhoofd. Dan liever een dik verbandje nu voor de zekerheid. :')
pi_136164851
Hartje voor Vlindur *O*!

Hobbesje hoe is het nu? Al een beetje beter?

Cygne, heel herkenbaar, hier heeft schoonmoeder op de dag dat we het vertelde wel 7keer aangehaald dat het toch wel een miskraam werd want dat gebeurd 'altijd' bij de eerste zwangerschap. Ze snapte echt niet waarom we het met 5 weken hadden verteld. Ik ben er nu nog boos om :') .
Probeer je er wel overheen te zetten hoor! Wees heerlijk trots en je bent nu net zo zwanger als dat je dat zou zijn als je 20 weken zwanger bent! Gewoon genieten van het idee dat er een baby in je groeit. Hun probleem dat ze zo negatief willen denken, wees maar verdomde trots!

Momo een sticker *O* ! en 2 cm!

GM hier ook gelig, al veranderd het nog wel eens qua kleur :'). Idd die kotex dingen zijn wel te doen.
En ik kijk het een beetje per dag aan, soms heb ik nergens last van en de andere dag lijk ik wel leeg te lopen :X

Burdie hier geen last van zweten, tenminste niet zo erg. Ik ben normaal een koukleum en heb het nu wel warmer dan normaal (normaal leef ik met 3 longsleeves en een vest of trui over elkaar heen en zit nu in een t-shirt :')) . Vervelend dat je er zo last van hebt! En check bij de natte spijkerbroek -O- !

Kim! Een meisjeskast O+ heerlijk! Hier is wel alles gestreken maar zodra de kleine er is denk ik dat het snel stopt haha!

Twinkle vervelend! Hopelijk kan je idd wat bijslapen :*

Nikki hikkende baby O+, Hier heeft de baby elke avond standaard de hik sinds een week, soms lijkt ie er zelf ook gek van te worden want dan wordt heel m'n buik verbouwd -O-

Dot dat is stom! Kan me voorstellen dat je even een rondje had willen maken!

Stefanie *O* 25 weken!

De rest die ik ben vergeten :*!

Oeh! Gisteren een kralenslinger afgemaakt voor in de babykamer O+ ! Het is nu echt echt bijna af! Posters komen hopelijk snel binnen, als die hangen komen er even foto's op het desbetreffende topic!

Zondag komt iemand langs (jaja een fokkert!) die waarschijnlijk bij ons de geboortefotografie gaat doen! Vind het spannend maar ook super leuk dat we iets hebben kunnen regelen. Nu hopen dat de klik er is, al lijkt me bijna onwaarschijnlijk dat we elkaar niet aardig vinden, maar je weet het nooit!
Het komt nu wel allemaal heel dichtbij, Momo al 'bijna' aan het bevallen en Burdie ook! Whaa O+
♥ J & S
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:25:52 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164890
Kan je dat voelen aankomen eigenlijk, brekende vliezen?

Ik ben zo benieuwd hoe de bevalling gaat beginnen... heb vandaag weer krampen alsof ik ongesteld moet worden. Maar heb ook al in geen eeuwigheid meer een harde buik of voorwee gehad.
KuikenGuppy
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:27:44 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164952
Nooo, serieus klaproos? Wat een lullige opmerking van je schoonmoeder zeg :o!
KuikenGuppy
pi_136164965
Goedemorgen dames! :)

Hier niet zo erg last van afscheiding. Niet meer dan normaal in ieder geval. Ik moet nu wel een raampje open hebben als ik slaap, want anders krijg ik het wel te benauwd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:25 schreef Burdie het volgende:
Kan je dat voelen aankomen eigenlijk, brekende vliezen?

Ik ben zo benieuwd hoe de bevalling gaat beginnen... heb vandaag weer krampen alsof ik ongesteld moet worden. Maar heb ook al in geen eeuwigheid meer een harde buik of voorwee gehad.
Hier ben ik ook benieuwd naar als nieuweling :)
pi_136164987
Ik voelde het breken van mijn vliezen niet aankomen. Het was ineens nat.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:29:12 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164991
Vind je het ook zo spannend, Axia?
KuikenGuppy
pi_136165009
Momo al twee cm en gepor! Wie weet wat het teweeg brengt! :)

Hier ook continu inlrgkruisjes hoor. Anders kan ik aan de gang blijven met schoon ondergoed en broek. Niet de meest frisse oplossing maar voel me zo wel comfortabeler.

GM is dat ja? :D Nooit van gehoord maar klinkt me ergens wel goed in de oren :D
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:31:22 #82
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136165054
Woeiii al 2 cm momo *O*

En wiite, gele, doorzichtige smurrie... allemaal bekend ja. Zo lang het niet stinkt is het prima ;)

En ik zou zo graag eens zonder inlegkruisje willen kunnen lopen. Moest ze ook altijd al dragen toen ik niet zwanger was, wilde ik niet drie keer per dag of vaker van ondergoed wisselen. En dat vind ik toch niet echt een optie als ik op mijn werk zit. Maar als ik straks niet meer zwanger ben en toch nog thuis zit ga ik het gewoon zonder proberen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136165081
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef Burdie het volgende:
Vind je het ook zo spannend, Axia?
Yep, nu begint het wel te komen dat gevoel. O+

Eerlijk gezegd ben ik nu ook wel klaar met de zwangerschap. Voel me als een Michelin-mannetje met al dat vocht, constant rugpijn, 50 kussens nodig om goed in bed te kunnen liggen, elk uur te moeten plassen en sinds vorige week doet mijn rechterheup ook pijn bij bepaalde bewegingen. 1 beweging en 100 botten kraken tegelijk als een prachtig orkest. }:|
pi_136165097
Ik had net van tevoren wel een rare kramp in m'n buik, en daarna liep het water er dus in straaltjes uit.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:32:54 #85
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136165098
Ik voelde het ook niet aankomen. Ik sliep bijna en toen dacht ik dat ik aan het plassen was :+
pi_136165113
O klaproos zei je schoonloeder dat echt?? :o ... ik snap ooit echt niet dat mensen niet gewoon hun kop kunnen houden ipv gemene opmerkingen te maken die echt 0,0 niks toevoegen.

Sinds mijn vorige zwangerschap ben ik een heul stuk assertiever (zeg maar een leeuw ofzo) ... dus nu zou ik er gelijk een rake opmerking overheen gooien denk ik :+

Ik werk met bijna alleen maar mannen en die flappen er soms ook wat dingen uit. Maar dan dender ik er als een trein overheen en achteraf denk ik dan weleens .. ohhoohh heb ik dat gezegd? :o :+
pi_136165121
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had net van tevoren wel een rare kramp in m'n buik, en daarna liep het water er dus in straaltjes uit.
-fout-
pi_136165126
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Axia het volgende:

[..]

Spannend! *O*
pi_136165138
quote:

[..]

-fout-
Niet nu he, ik bedoel bij m'n vorige zwangerschap. ;)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:34:39 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136165146
quote:

[..]

Ik neem even aan dat ze het over haar vorige zwangerschap had ;).
KuikenGuppy
pi_136165148
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ideetje om dan even te informeren bij je vk? Beter 10 keer bellen voor niks dan ... nou ja je snapt me.

Was het helder of had het een kleurtje?
pi_136165149
Zo voelde het aan toen mijn vliezen toen braken.
pi_136165163
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Niet nu he, ik bedoel bij m'n vorige zwangerschap. ;)
Oops, verkeerd begrepen. :@
pi_136165165
Sorry dames, ik ben niet duidelijk. Dat was dus tijdens m'n vorige zwangerschap toen mijn vliezen braken. _O-
pi_136165167
Dat meen je niet klaprooss! Lekker positief inderdaad...

Schoonouders waren hier ook wel een beetje voorzichtig, maar het is ook wel spannend natuurlijk.
pi_136165174
Oh haha ik schrok al :+
pi_136165207
Ik had smorgens de test nog niet droog of we zaten al in de auto op weg naar schoonouders die ons om de nek vlogen. Ook al wordt dit kleinkind nummer 6 voor ze.
pi_136165250
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had smorgens de test nog niet droog of we zaten al in de auto op weg naar schoonouders die ons om de nek vlogen. Ook al wordt dit kleinkind nummer 6 voor ze.
O+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:38:12 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136165253
Mijn ouders zeiden toen ik na mijn miskraam opnieuw zwanger was: Nu maar even wachten tot de 12 weken voordat je het aan iedereen gaat vertellen he.
Ook lekker bemoedigend :{.
(En we hadden toen nota bene al een goede echo gehad).
KuikenGuppy
pi_136165292
Oh dat vroeg ik me ook af idd van de vliezen! Lijkt me toch wel een soort van shock momentje!

Hier ook wel veel last van benauwdheid, raampje is idd nodig!
Ik merk het ook hoor Twinkle dat ik nu assertiever wordt, die oerkracht van je kind beschermen zit er al heel erg in. Ik was een muurbloempje maar nu zeg ik iedereen maar gewoon wat ik denk en dat ze vooral niet moeten denken dat ik ongevraagd advies wil hebben haha.

[ Bericht 46% gewijzigd door klaprooss op 31-01-2014 13:46:25 ]
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')