Hartje voor Vlindur 

!
Hobbesje hoe is het nu? Al een beetje beter?
Cygne, heel herkenbaar, hier heeft schoonmoeder op de dag dat we het vertelde wel 7keer aangehaald dat het toch wel een miskraam werd want dat gebeurd 'altijd' bij de eerste zwangerschap. Ze snapte echt niet waarom we het met 5 weken hadden verteld. Ik ben er nu nog boos om 

.
Probeer je er wel overheen te zetten hoor! Wees heerlijk trots en je bent nu net zo zwanger als dat je dat zou zijn als je 20 weken zwanger bent! Gewoon genieten van het idee dat er een baby in je groeit. Hun probleem dat ze zo negatief willen denken, wees maar verdomde trots!
Momo een sticker 

! en 2 cm!
GM hier ook gelig, al veranderd het nog wel eens qua kleur 

. Idd die kotex dingen zijn wel te doen. 
En ik kijk het een beetje per dag aan, soms heb ik nergens last van en de andere dag lijk ik wel leeg te lopen  

Burdie hier geen last van zweten, tenminste niet zo erg. Ik ben normaal een koukleum en heb het nu wel warmer dan normaal (normaal leef ik met 3 longsleeves en een vest of trui over elkaar heen en zit nu in een t-shirt 

) . Vervelend dat je er zo last van hebt! En check bij de natte spijkerbroek  

!
Kim! Een meisjeskast 

heerlijk! Hier is wel alles gestreken maar zodra de kleine er is denk ik dat het snel stopt haha!
Twinkle vervelend! Hopelijk kan je idd wat bijslapen 

Nikki hikkende baby 

, Hier heeft de baby elke avond standaard de hik sinds een week, soms lijkt ie er zelf ook gek van te worden want dan wordt heel m'n buik verbouwd  

Dot dat is stom! Kan me voorstellen dat je even een rondje had willen maken! 
Stefanie 

25 weken!
De rest die ik ben vergeten 

!
Oeh! Gisteren een kralenslinger afgemaakt voor in de babykamer 

! Het is nu echt echt bijna af! Posters komen hopelijk snel binnen, als die hangen komen er even foto's op het desbetreffende topic!
Zondag komt iemand langs (jaja een fokkert!) die waarschijnlijk bij ons de geboortefotografie gaat doen! Vind het spannend maar ook super leuk dat we iets hebben kunnen regelen. Nu hopen dat de klik er is, al lijkt me bijna onwaarschijnlijk dat we elkaar niet aardig vinden, maar je weet het nooit! 
Het komt nu wel allemaal heel dichtbij, Momo al 'bijna' aan het bevallen en Burdie ook! Whaa