abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136139552
Zwangerschap & geboorte

2014

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
17 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
20 februari: Gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongen)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel
19 augustus: gewoonmezelf87
20 augustus: geppie
23 augustus: rebel-angel
27 augustus: Dyre

18 september Vlindur
25 september Cygne

5 oktober IsabellaMariaAnna
10 oktober DagenNachtdromer
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 30-01-2014 17:48:58 ]
pi_136139565
voor wijzigingen even een quote. :)
pi_136139710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:54 schreef Cygne het volgende:
Ik wil er wel bij geloof ik :) Datum is 5 oktober.
pi_136139719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef Dyre het volgende:
RFR, fijn dat het allemaal werkt! :D Lijkt me heel maf om de eerste keer te zien.
Is het ook :o
Maar ik ben blij dat ze 't doen :D .

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:13 schreef Chanty het volgende:
Oh zo te zien doen we toch veel soortgelijke dingen. Wij starten ook altijd met rek- en strekoefeningen en rug losmaken. Idd jammer dat we niet iets van theedrinken doen want ik weet tot nu toe van 1 meisje de naam en that's it terwijl ik juist hoopte om wat contacten op te doen ook op die manier met andere zwangeren in de buurt.
Ik heb ook geen contacten overgehouden aan de lessen. Misschien dat dat nog verandert als we terugkomen met babies, maar ik heb bijvoorbeeld met niemand namen/telefoonnummers/FB-vriendschapsverzoeken uitgewisseld.
Wel jammer want ik ben in de vriendenkring hier de eerste die zwanger is dus ik heb ook niemand om dit mee te delen (op schoonzusjes na maar dat zijn niet helemaal mijn types).

Wat dat betreft: mocht er iemand ook in of nabij Zwolle wonen en ook wel zin hebben aan (nieuwe) moedercontacten dan houd ik me aanbevolen :) /

Razz. zwangerschapsdementie is een legitiem excuus hoor, hebben we allemaal wel eens gebruikt als we geen puf hebben voor een megapost ;) .

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Axia het volgende:
Hier is het eerste kleinkind van zowel mijn ouders als mijn schoonouders, dus iedereen leeft erggg mee :D Volgens mij zitten zij allemaal meer in spanning dan dat het bij mij en mijn man is. :P
Ik krijg ook dagelijks appjes hoe het gaat, en als ik dan niet snel genoeg reageer een telefoontje er achteraan. Wordt nu langzaam toch vervelend. Ik moet officieel nog 10 dagen dus ze moeten gewoon geduld hebben, ik kan dat kind er ook niet uit dwingen ofzo.

Kursor :*

Musique, wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden, al kan ik me voorstellen dat het even schrikken was.

Wbt 'voor niks' bellen naar je vk/naar de gyn, ik denk altijd zo: op mijn werk (ik werk bij een uitzendbureau) word ik zo vaak gebeld met dezelfde vragen, vragen waarop de vrager het antwoord al lang had kunnen weten en had kunnen opzoeken, omdat het bijvoorbeeld op verschillende manieren wordt verstrekt (werkwijzers, internet, persoonlijke gesprekken) . Maar ik word ook niet boos als ik die vraag voor de derde keer op één dag krijg, ik blijf netjes antwoord geven want dat hoort bij mijn werk.
Hetzelfde voor een vk: zijn zal vaak genoeg dezelfde vragen krijgen of gebeld worden wanneer het niet nodig is, maar daarvoor is ze vk en daar wordt ze voor betaald. En ik bel liever een keer te vaak dan te laat.

Jompel voor Chanty *O* !

Franny, heb helaas de foto gemist :'( .

LL, inderdaad goed naar jezelf luisteren. Dat je werkgever niet weet hoe en wat hij moet doen is onzin, ik denk dat het meer een kwestie van niet willen is. En als je het al een maand geleden heb aangegeven en er gebeurt niks, zou ik me inderdaad ziek melden. Dan komt de boel vanzelf op gang want dan moét je werkgever wel wat regelen.

*O* voor de minimijlpaal van Soesa!

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:50 schreef Kimpossible het volgende:
Laatste trimester dames, hebben jullie soms ook ineens last van je hormonen?
Volgens mij niet, maar misschien denkt vriend daar anders over :+ . Ik zal het hem eens vragen..

Poetswoede, check! Maar dat heb ik al sinds het begin van mijn verlof. Ik had al heel lang een lijstje klaar liggen met dingen die ik wilde doen maar die ik van mezelf pas mocht doen in mijn verlof. Inderdaad: keukenkastjes en voorraadkast uitruimen, het 'kantoortje' opruimen, kledingkast opnieuw indelen..

Burdie, dat is altijd fijn :) .

Dot al bijna verlof :o . Ik had echt het idee dat jij pas net zwanger was. Gek hè, dat je je zo kan vergissen :@ ..

Vlindur *O* *O*

Momo, ik zou gaan voor de pannekoeken :Y) .

Cygne, alles verplaatst? Doe maar wel rustig aan!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136139780
Vlindur fijn zeg! Proficiat!
pi_136139809
*O* voor Vlindur!

RFR, ik heb dat gevoel ook hoor :X Maar ik ga ook 6 weken vooraf, dus dat scheelt misschien? Ik hoorde van iemand dat als je verlof dichterbij komt je je minder zorgen maakt over wat er gaat gebeuren op je werk, omdat je steeds meer in de verlof/beval-zone komt en dat klopt wel een beetje. De wereld stort hier echt niet in elkaar omdat ik er niet ben :)
pi_136139855
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik wil er wel bij geloof ik :) Datum is 5 oktober.
Done!

RFR, nu is t klaar. *O*

Vandaag zes weken. Met totale afwezigheid van symptomen op een beetje gevoelige tetten na dan.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:07:35 #8
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136139974
Toch fijn dat ik niet het enige kreng ben >:)

Een hartje voor Vlindur! *O*

Mo, je bent helemaal babyready, dus ik zou aan de pannenkoeken gaan met ananasharten voor toe. En dan vanavond postranglandingesen voor het slapen gaan en vóór morgenochtend even een baby baren! *)

Aisly, succes!

Dot, druk is niet fijn, maar lush! O+ Lekker mee ontspannen vanavond!

Tap, succes bij de controle!

Burdie ik houuuu van financiële meevallers. Jammer dat ze zo schaars zijn, extra zoveel reden om er extra van te genieten!

Cygne, hier ook veel warm! Anders dan in niet-zwangere toestand in ieder geval.

Rfr jij bent ook al zover! Volgens mij heb ik alle bijna uitgerekenden ook gewoon streepjes zien plassen in wohts. Heel gek!

Ik heb me niet verveeld vandaag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet echt heus keihard winkelen want ik heb nog hangertjes zonder kleertjes en de stapeltjes komen helemaal niet tot de rand B-)

Deze ontaarde moeder heeft alleen echt niet alles gestreken :@ ik wil wel maar ik wil nie. Misschien dat ik nog in etappes ga, maar nu wilde ik vooral alles netjes in de kast hebben.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136140105
Oooh KP! O+
pi_136140268
Vlindur *O*

En verder moet ik teruglezen maar geen puf want 2 dagen verhuisd.(had mijn eigen appartementje in Amsterdam nog in onderhuur, alleen daar wilde ik nu vanaf)
Nu een plofbuik die hard is, heupen en rug die niet meer meewerken, benen waar de putten ingeduwd kunnen worden en een hoofd op ploffen.
Dit gaat een lange warme douche worden, vroeg naar bed en heul lang slapen.

En morgen ga ik een echte Z&G monsterpost fabrieken!
pi_136140543
Dot, ik ben ook met 34 weken gegaan en ik zou het iedereen aanraden. Ik heb nu echt het gevoel dat ik verlof mag hebben en dat ik niet eigenlijk nog verplicht ben iets te doen. En inderdaad, werk gaat gewoon door zonder jou. Ik ben nog niet een keer gebeld of gemaild in mijn verlof dus ze redden zich prima :) .

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Cygne het volgende:
RFR, nu is t klaar. *O*
Lekker op de bank zitten dus!

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Kimpossible het volgende:
Rfr jij bent ook al zover! Volgens mij heb ik alle bijna uitgerekenden ook gewoon streepjes zien plassen in wohts. Heel gek!
Gaat snel hè. Ik heb niet eens tijd gehad om in WOHTS te posten, ik wilde de eerste pilloze maand afwachten en me dan aanmelden, toen bleek ik direct zwanger te zijn :s) /
En voor je het weet moeten we alweer wieberen uit het babytopic want dan zijn al die frummels al dreumessen :o .

Die fooooooto! O+
Heerlijk al die kleurtjes!

BE, verhuizen als je zwanger bent is dubbel zo zwaar. Heb ik ook gedaan, nooit weer.
Vanavond lekker niksen en vroeg slapen!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:23:42 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136140570
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Cygne het volgende:

[..]

Done!

RFR, nu is t klaar. *O*

Vandaag zes weken. Met totale afwezigheid van symptomen op een beetje gevoelige tetten na dan.
We zijn echt exact net zover :). Ik heb ook niet echt hele duidelijke symptomen, beetje vaag misselijk. Af en toe maagzuur, af en toe gevoelige tepels maar vooral moe. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook geen symptomen (alleen buikkramp maar daarvan ben ik heel blij dat het nu niet is)!

Kp O+
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:27:24 #13
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136140699
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Gaat snel hè. Ik heb niet eens tijd gehad om in WOHTS te posten, ik wilde de eerste pilloze maand afwachten en me dan aanmelden, toen bleek ik direct zwanger te zijn :s) /
En voor je het weet moeten we alweer wieberen uit het babytopic want dan zijn al die frummels al dreumesen!

Mnoohhh, onze blijven echt heus nog lang baby'tjes!

Laatst was ik een beetje sip, want ik vind jullie allemaal zo gezellig en ik dacht dat ik nooit aansluiting zou gaan vinden in het babytopic. En toen ineens bedacht ik me dat we met z'n allen gaan schuiven! :') O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136140700
KP O+ ik moet nog veeeeeel kopen voor ik zoveel heb hoor!
pi_136140819
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

We zijn echt exact net zover :). Ik heb ook niet echt hele duidelijke symptomen, beetje vaag misselijk. Af en toe maagzuur, af en toe gevoelige tepels maar vooral moe. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook geen symptomen (alleen buikkramp maar daarvan ben ik heel blij dat het nu niet is)!

Kp O+
Dat is echt precies hetzelfde als hier. Alleen niet echt moe.
Maakt me wel wat zekerder. :)
pi_136141409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:54 schreef Cygne het volgende:
ik wil er ook graag bij. De datum is 10 oktober
pi_136141475
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

ik wil er ook graag bij. De datum is 10 oktober
Staat erbij!
pi_136141963
Is uiteindelijk toch moussaka geworden :+ maar morgen zijn de pkoeken aan de beurt! :D
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136142049
Waah KP ziet er goed uit hoor!

Woow de eerste oktoberfrummels mekden zich al! Dan wordt mijn dochtertje twee maar dat lijkt nog heul ver weg!

Grr ik moet nog vijf weken wachten op de SEO en ik wil ook shoppen! Maja .. wil ik eerst het geslacht weten. Dus vanavond toch maar eens aan manlief vragen of we beter geen pretecho kunnen doen (a)
pi_136142066
Dankje Cygne!

Kim, wat leuk! Goed bezig geweest!

Ik best best moe na een dag werken.. :O
pi_136142204
Fijn, dank je Cygne!

Ima, ik heb vandaag geen klap uitgevoerd en ik ben al :O dus volgens mij is het de hormonen ;)
pi_136142236
Kim wat een heerlijke kast trouwens. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136142745
Gefeliciteerd Cygne en DnD!! *O*

Kim, wat leuk zo! Lekker veel roze :D
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:32:49 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136142753
DND gaaaaaf dat je weer terug bent!! :D O+ Gefeliciteerd!! :* *O*
Oh en je UD is de geboortedag van mijn dochter!! Topdatum!

Kursor :* :*

Musique fijn dat de kinders goed gegroeid zijn! Vervelend van dat misschien TTS -O- Fijn iig dat ze het goed in de gaten houden! :* Ik hoop dat het meevalt!

Mignonne je lijkt me een heerlijke schouder om op te leunen als zwangere, als ik je zo hoor! O+
Ik had laatst ook een ander iemand aan de lijn :') Dat was ook meer een receptioniste, maar dat ga ik nog even teruggeven bij mn afspraak volgende week. Gespreksvaardigheden is soms ook een vak :X :')

Soesa 6 weken! :D O+ hoe voel je je? :*

LL er is geen grens.. Als jij je ziek voelt dan voel je je ziek. Ik was al met 18/19 w ziek thuis voor 100% omdat ik harde buiken had en last van mn bekken. Als het niet gaat, dan gaat het niet :) luister ajb goed naar je lijf!! :*

Vlindur 7 weken! :D O+ en een knipper, whohooo!!! :D *O*

Burdie beter, financiele meevaller! :D

Kim omg wat een heeeerlijk opgeruimd kastje!! O+ Mijn hormonen worden er ook helemaal blij van! :D
Ik heb toentertijd ook niks gestreken hoor, en ga ik nu ook niet doen... :+

Hier vandaag mijn supermooie draagdoek binnengekregen, god wat is ie mooi O+ Ik ga morgen even een mooi fotootje maken voor in het draagdoekentopic, voor de nieuwsgierigen! :D Ben helemaal blij. En vervolgens nog een pakketje op de mat; het shirtje wat we gaan gebruiken voor dr eerste pakje!! Omg O+ Mijn hormonen waren ook weer een heel stuk meer tevreden!
Ze vinden dat de nieuwe kamer van dochter + babykamer al af moeten zijn, gewoon, NU. :') heel irritant. Ik probeer het maar te negeren en ondertussen chips + chocola te eten. Helpt enigzins.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136143763
Oh enf wat is het geworden ?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:04:42 #26
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136143941
*O* 31 weken vandaag *O*

Zo en nu een heeeeeleboel bijlezen!
doei
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:38:22 #27
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136145303
Niet helemaal bijgelezen. Net terug van de huisartsenpost. Heb me lelijk gebrand met het opwarmen van zuurkoolstamppot. Liet ik vallen en nu 2 lelijke plekken in mijn hals. Grrr ik baal als een stekker! Nu zalf erop en een verband om mijn nek...
En ik had net een lekkere rondrommeldag en puinruimdag (om het woord nesteldrang nog maar even te vermijden;) ).
pi_136145728
Vlindur *O*
Home is where the O+ is...
pi_136146014
Oh, niet fijn hobbes! Doet het nog pijn?
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:08:57 #30
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136146725
Een beeje. Vooral de pek is irritant omdat je je hoofd constant wil draaien en dat schuurt... hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen.
pi_136147127
Wat naar Hobbes! Heb je er veel pijn aan? En wat een schrik op je rommeldagje...

Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik de eerste maanden echt een hormonenbom. Ronduit agressief, vooral in de trein echt de neiging om mensen te slaan, bizar! Of als m'n man niet precies het goede had gekookt. Nu ben ik veel stabieler, ook nog geen huilbuien. Alleen schiet ik in de auto steeds vol, door een mooi liedje of zoals vanochtend als Giel vertelt over zijn bezoek aan een crisisopvang. Maar liever emo dan agressief, veel praktischer.

Kim, je kast, wat een mooi plaatje! Als ik deze fofo's zie ga ik altijd twijfelen of wij niet toch willen weten wat het geslacht is.

En dames die nog pril zwanger zijn, succes met vertrouwen houden, klachten of niet :*

Kan beweging van je kindje rond 13 weken al echt als plopjes voelen? Ik denk dat ik wat voel!
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:30:44 #32
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136147817
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:00 schreef DJMomo het volgende:
Oh enf wat is het geworden ?
Een didymos lars doek maat 5 met beige/taupe strepen O+

Hobbesje wat naar -O- Sterkte ermee, zalf werkt vaak wel goed iig, hoop dat het snel weer beter voelt!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136148096
Balen Hobbes! Beterschap! :*
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:38:54 #34
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136148310
Tnx ladies.

Marel rond die tijd voelde ik ook al plopjes, kan zeker!

En hormonaal: hier vooral huilbuien als dingen me echt niet aanstaan (of fout gaan zoals daarstraks). Gelukig gaan ze na de bevalling bij mij ook nog een paar weken door....
pi_136148377
Gaaf enf

En au hobbes!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136148447
Hormonaal.. Ik word snel boos. })
pi_136149983
Vlindur *O*

Hier weer goedgekeurd. Wel labformulier gehad om bloed te laten prikken met 27 wkn en de glucosetest te doen. Die heb ik bij Eva niet hoeven doen en ik ben er ook een beetje huiverig voor. Brrr. Ook ik kan dus niet ontkomen aan het blijkbaar gore drankje! Nouja het is.
Ook moet ik weer m'n huisarts bellen voor een afspraak omdat m'n verkoudheid nog steeds niet over is en m'n holtes nu zeer beginnen te doen. Kijk ik ook niet naar uit, ik voel me echt een aansteller om vanwege verkoudheid naar de dokter te gaan! Al duurt t nu wel al een week of 5...
Baby was wel weer helemaal goedgekeurd en dat is het belangrijkste.
Verkoudheid en blaasontsteking (want ook die is nog niet over, moet ik morgen ook voor bellen, zucht) gaan wel weer over, als m'n kind het maar goed doet!

Zo en dit was allemaal rete ego maar zit mobiel en kan niet goed dan op iedereen reageren! Ben ook erg moe dus ik ga lekker tukken. Trusten allemaal!
Tralalalaaa
pi_136150318
KP wat heerlijk hè als al die kleertjes gewassen in de kast liggen. O+

Vlindur een knipper, wat fijn! *O*

Dot bijna verlof. Lekker hoor!

Burdie een financiële meevaller. Straks lekker shoppen voor mini. O+

Hobbes, brrr dat klinkt heel naar. Hopelijk valt het mee met de pijn en kun je wel een beetje slapen vannacht.

TAP dat drankje gewoon achterover slaan, dan valt het best mee. Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo vies. :@

Ik heb weekend en ik ben er deze week best aan toe moet ik zeggen. Nog maar 9 dagen werken en dan heb ik verlof. *O*

Ik heb een flinke to-do lijst voor dit weekend. Alles moet zo langzamerhand een beetje afgemaakt worden. Prio 1 is voor de vluchttas en het geboortekaartje. Dat moet lukken dit weekend. En dan nog wat andere dingetjes die even geregeld of gedaan moeten worden, maar dat heeft minder haast gelukkig.

Oh en een van mijn babies heeft de hik. O+
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:34:37 #39
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136151302
Schattig he Nikki, zo'n hikkende buik O+.
KuikenGuppy
pi_136151450
Een kloppend hartje voor Vlindur *O*

Beterschap Hobbesje. ;( :*

Wat het warm hebben betreft, dat is voor mij ook heel herkenbaar. Ik heb soms als ik in bed lig enorme zweetaanvallen en dan heb ik het echt bloedheet. Het is dat ik zwanger ben, anders zou ik ze echt verslijten voor opvliegers. :+

Wat ben ik blij dat ik niet helemaal plat gestalkt wordt met de vraag of de baby's er al zijn. Af en toe krijgen we nog wel een appje en daar kan ik dan niet zo goed tegen (Laat me nou met ruuuhuuust - :W hormonen ! :P ) maar voor de rest valt het reuze mee. We houden onze antwoorden ook heel algemeen. Op internet heb ik het hier alleen over de ontsluiting gehad.

KP: wat een mooie kastinhoud. O+

Hier zijn nu ook alle babywassen gewassen. Ik was gisteren aan het opruimen en toen ik de kast opentrok rook het naar was. O+ Ik vind mezelf niet echt hormonaal begaafd, maar ik geloof dat mijn hormonen toen toch ineens heel blij waren. _O-

TAP: slaap lekker en veel beterschap. :*

BE: pas je wel goed op jezelf ? Jeumig, wat heb jij een hoop gedaan ! :o

Verder een *O* en een :* voor wie wil en nodig heeft.

Aisly vroeg geloof ik hoe het met mij gaat nu. :)

Het gaat een stuk beter dan afgelopen maandag tijdens de controle bij de gynaecoloog. Ik had gewoon een mega slechte dag. Gelukkig is de bron van de stress en de slechte nachtrust nu verdwenen. Met poes (waar we maandag mee naar de dierenarts zijn geweest) gaat alles een stuk beter. Alleen nog een antibiotica kuur en dan is ze weer helemaal de oude. We hebben hier in huis alles helemaal klaar hebben voor de komst van de baby's en de vluchttas is nagenoeg compleet. Dat geeft me nu zoveel rust in mijn hoofd dat ik me echt veel beter voel. 's Nachts ben ik regelmatig wakker en heb ik regelmatig een harde buik, maar als ik naar de wc ga, is het snel weer verdwenen.

Vanmiddag had ik mijn belafspraak met de gynaecoloog en dat was ook een goed gesprek. Het duurde niet lang, maar kort gezegd komt het erop neer dat (8> en ik maandag weer bij haar komen voor controle en dan gaan we zien hoe ver alles is gevorderd. Gisteren heb ik mijn slijmprop verloren (een grote groen/gele blob van 3 a 4 cm). De gyn zei dat dat heel goed kan met 4 cm ontsluiting.

Spannend, hoor allemaal, maar ik ben niet gespannen voor de bevalling. :) Ik kan het toch niet beïnvloeden, dus ik maak me er ook niet druk over. Ik hoop echt dat ik de komende dagen nog kan bijtanken (dat is zeker het plan) en dat ik met (8> nog lekker kan genieten van een weekendje samen. Mocht alles vanzelf op gang komen, dan merken we het ook wel, maar tot nu toe dus behoorlijk wat rust in den buijck. ;)
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:11:12 #41
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136152954
Vlinder wat fijn *O*

TAP ook fijn dat de controle goed was!

Ik zag nog een mooi ingerichte meisjeskast voorbij komen :D

En Hobbesje dat klinkt pijnlijk, hopelijk heb je er snel geen last meer van :*

@de rest: sorry, ben doodmoe en net thuis en niet alles verder onthouden.

nav een gesprek met zwangere collega en vervolgens met mijn man, heb ik ons aangemeld voor een cursus Samen bevallen (mits nog plek natuurlijk). Heb nu 4 yogalessen gedaan en nog 6 te gaan en hoewel ik er wel nuttige dingen uit kan halen, heb ik het idee dat ik toch nog behoefte heb aan iets praktischere info en vooral duidelijker wanneer ik wat mogelijk kan verwachten en hoe daarop te reageren. En dan zonder dingen als de Egyptische zonnegroet, palmbomen en chakra's :+ Daarbij vind ik het fijn als mijn man ook weet wat ons te wachten staat en me goed kan ondersteunen en ik betwijfel of 2 partnerlessen voldoende zijn dan. Dus ipv een tweede ronde zweven wordt het hopelijk dit vanaf april. En het is met andere stellen dus dan leer je hopelijk wel de mensen wat beter kennen (nu bij yoga is de omschrijving: ja truus is ook bevallen. Wie is truus? Die wat bollere met kort blond haar.. :') )
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136154181
Wauw Alixia, het gaat snel nu! Ben heel benieuwd wanneer het echt gaat losbarsten voor je :)

Wij zagen net een geweldig leuk en geweldig goedkoop babykamertje op marktplaats en hebben meteen gemaild. Idioot vroeg natuurlijk, want die baby is er nog lang niet :@ Maar we konden dit eigenlijk niet aan ons voorbij laten gaan. En nu heb ik de zenuwen of die mensen wel terug gaan mailen en of het kamertje niet al voor onze neus is weggekaapt :')
pi_136154721
Joh ik was acht weken zwanger en ik had de kinderwagen al gekocht :D

Je kunt het maar beter vast in huis hebben :D
pi_136155946
Ik durf echt nog niks te kopen.
Ook leuk als je het vertelt tegen iemand die dichtbij staat en dat die dan zegt: 'ooooh, maar dat is nog heeel pril, kan nog alle kanten op hoor'. Dat is ook wel zo en helemaal niet lullig bedoeld. Maar toch niet leuk.
pi_136156202
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Cygne het volgende:

Ook leuk als je het vertelt tegen iemand die dichtbij staat en dat die dan zegt: 'ooooh, maar dat is nog heeel pril, kan nog alle kanten op hoor'. Dat is ook wel zo en helemaal niet lullig bedoeld. Maar toch niet leuk.
Nouja zeg, dat klinkt inderdaad lullig. Ik snap heel goed dat je voor jezelf wel zo'n voorbehoud inbouwt (dat deed ik wel in ieder geval), maar mensen in je omgeving horen juist ongeremd positief te zijn!
pi_136156483
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Cygne het volgende:
Ik durf echt nog niks te kopen.
Heeft mijn pa ook een paar x gezegd, maar ik weet dat dit uit zelfbescherming was want nu alles goed lijkt te gaan en ik bijna 12 weken ben, belt hij om de dag om te informeren hoe t met mij en uk is O+

Oh en amsel ik had al een kinderwagen voor ik uberhaupt zwanger was ( lang verhaal)
S. 2014
J. 2016
pi_136156855
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Amsel het volgende:

[..]

Nouja zeg, dat klinkt inderdaad lullig. Ik snap heel goed dat je voor jezelf wel zo'n voorbehoud inbouwt (dat deed ik wel in ieder geval), maar mensen in je omgeving horen juist ongeremd positief te zijn!
Daarna begon ze over een vriendin die al 35 weken was en bladibla.

Ik heb zelf al een beetje de neiging om negatief te zijn maar dit helpt dan niet. Zo van oh het is pril dus telt het niet echt of zo. Alsof je zwangerschap pas begint na 12 weken.
pi_136158957
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:34 schreef Cygne het volgende:

[..]

Daarna begon ze over een vriendin die al 35 weken was en bladibla.

Ik heb zelf al een beetje de neiging om negatief te zijn maar dit helpt dan niet. Zo van oh het is pril dus telt het niet echt of zo. Alsof je zwangerschap pas begint na 12 weken.
Meid je bent mega zwanger! In deze weken wordt je kindje gevormd en groeit het uit van een klompje cellen tot een volwaardig minimensje... En ja er kan veel mis gaan in die eerste weken maar het kan ook gewoon helemaal goed gaan en daar gaan we vanuit :)
S. 2014
J. 2016
pi_136160555
En toen was ik weer wakker....nu maar even brood met pindakaas eten :Y)
pi_136160657
Lekker brood met pindakaas!

Bij mij is het weekend en ik weet niet wat het is maar in het weekend ben ik dus altijd vroeg wakker terwijl dat helemaal niet hoeft. }:| Nouja ik ga nog maar even een poging tot slapen doen. :O
pi_136160683
Hier is dat gewoon honger hoor Nikki ;)
pi_136160721
Bah :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136160789
Mornings, Mo. Geen goede nacht?
pi_136160828
Hier ook vroeg wakker maar dat komt omdat vent zich al voor de tweede keer verslapen heeft dit jaar en ik heb hem wakker mieten timmeren. Met als gevolg dat ik zelf klaar wakker ben.

Hoop maar dat ie geen gezeik gaat krijgen want ik zou dit niet cool vinden als baas zijnde.
pi_136160944
Wat flauw die reactie Cygne!
pi_136161041
Ik heb niet meer kunnen slapen. De wekker van man ging om 6 uur en de wekker genaamd L. ging vervolgens om 6:30 uur. Vanmiddag samen met peuter maar lekker een middagdutje doen.

Voordeel is wel dat ik na iets van twee maanden verzaken eindelijk mijn complete administratie vanmorgen heb bijgewerkt samen met de peuter. Dat is alvast één ding die van mijn to-do lijst kan. :)

Oeps van je man Twinkle, jij ook maar voor een middagdutje dan vanmiddag? :)
pi_136161243
Goedemorgen!

Het 5e babywasje zit inmiddels in de machine (nog een stuk of 3 te gaan) en ik heb net lekker ontbeten met 2 Hollandse krentenbollen uit de vriezer. Mannetje is naar zijn werk en ik heb eindelijk weer eens een fitte dag!

Dus zo lekker naar het postkantoor, naar de markt en naar de supermarkt! En ik heb nog een deadline af te maken vandaag voor mijn werk (had ik ze beloofd voor ik met verlof ging)

De 30 weken heb ik gisteren gehaald *O* *O* En dat geeft mij wat meer rust. Oja en ik merk dat mijn baby's ook steeds vaker de hik krijgen. Zo schattig O+

Oja en we hebben eindelijk DE wandelwagen gevonden. In Nederland niet voor geslaagd maar in Frankrijk een model gevonden dat bij ons past. Zo blij mee! We krijgen hem cadeau van mijn ouders.
pi_136161287
Mja moeders heeft late dienst van 14. 15- 23.00 dus het wordt een tussen de middag chill momentje als mijn aapje op bed ligt denk ik. Gelukkig kan ik best goed tegen wat minder slaap ... en en en het is bijna weekend zonder wekker!
pi_136161498
Musique voor mij was 30 weken ook zo'n mijlpaal. En daarna volgden er nog een paar. Zoals 32 weken, want dan mogen ze in principe in het streekziekenhuis blijven als ze geboren worden. En nu is mijn nieuwe mijlpaal 36 weken. Nog 2.5 week.

En babywasjes O+

Balen Twinkle. Dan morgen maar bijslapen inderdaad!
pi_136163884
Jaaaa wat fijn Vlindur! <3

Marel,ik voelde deze baby ook al rond de 13 weken. Dus het zou goed kunnen!
Wat tof he?!

Ik las over buikbaby's met de hik,wat grappig! Wolf had enorm vaak de hik toen hij nog in mn buik zat,echt meerdere keren per dag en ook na zn geboorte echt dagelijks
Dit keer nog geen hik ontdekt,maar volgens mij is dat vooral rond de laatste termijn vaak het geval?

Babywasjes,leuk!! Verheug ik me echt al op. Ik wacht bewust tot ik verlof heb
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:54:13 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136163981
*meld*
KuikenGuppy
pi_136164151
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:04:03 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164208
Volgens mij wel GM.

Laatstr trimester dames, zweten jullie ook zoveel? Ik moet na elk slaapje (en dutje) onder de douche omdat ik het anders mijn omgeving niet aan kan doen om samen in een ruimte te zijn :').
KuikenGuppy
pi_136164211
Sticker. Met twee cm en een beetje gepor. Maandag weer.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136164279
Momo een sticker en 2 cm. *O*

Burdie ik zweet me dood. Normaal zou ik nu echt met een hele pyjama in bed liggen, maar ik lig nog steeds met alleen een t-shirt. En dan nog vaak met een been/buik boven de dekens.
Maar ik heb het de hele dag door eigenlijk heet ineens.

SPOILER
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:06:39 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164281
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:04 schreef DJMomo het volgende:
Sticker. Met twee cm en een beetje gepor. Maandag weer.
*O* sticker!
Porren klinkt als weinig actie, maar wie weet wat het teweeg brengt. 2cm is te weinig voor strippen toch?
KuikenGuppy
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:08:41 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164343
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo een sticker en 2 cm. *O*

SPOILER
Ik heb echt een stuk minder afscheiding sinds ik gestopt ben met inlegkruisjes gebruiken (in niet-zwangere toestand al btw). Volgens mij zijn die dingen helemaal niet zo goed?
KuikenGuppy
pi_136164394
Nee ze zijn ook niet goed, maar anders heb ik telkens zo'n soponderbroek. :@
En ik gebruik wel de kotex kleinste maat. Die zijn niet zo plastic achtig.
pi_136164476
Je hebt toch ook van die 'natuurlijke' inlegkruisjes? Misschien is het daar minder bij? Ik wissel liever 6x van onderbroek dan dat ik zoiets erin plak eigenlijk :X

Ik heb gisteren trouwens een voorlichtingsavond gehad in het ziekenhuis, maar ik heb echt helemaal niks nieuws gehoord of gezien. Ik dacht namelijk dat we een rondleiding kregen door de afdeling, maar het bleek een heel suf gemaakt filmpje te zijn... Zonde van mn avond :{
pi_136164501
Na bevalling van Sjaak vloeide ik na zes weken nog steeds. Kleine beetjes. Inlegkruisjes werk. Op een gegeven moment zo zat. Inlegkruisjes weggedaan en spontaan was t over.

Had nog wel een tuutje, nog geen volledig verstreken baarmoedermond. Maar wel toch al 2cm. Dus ze heeft wat rond geport. Of dat nou ook echt een serieuze strip poging was? Ze heeft t woord niet meer gebruikt. Maar gaf me 50% kans. Wel of niet, denk ik dan ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:14:08 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164513
Effectief zijn ze wel ja, vooral als je anders doorlekt tot in je spijkerbroek :r.
KuikenGuppy
pi_136164597
Ik gebruik ze ook hoor, anders moet k steeds een ander onderbroek aandoen.

Fijn Mo!

Ik vandaag 25 weken! *O*
pi_136164770
Op sommige dagen kan ik niet zonder inlegkruisje, anders voelt t binnen no time alsof ik in mn broek heb gepiest... :@ toch wel een geruststelling die herkenning..

Momo al 2 cm, en de poetsdrang van gister, ik blijf bij wat ik gezegd heb :)

Trouwens, ik las pas ergens dat vrouwen die een 2e kindje baren sowieso al 2 cm hebben... Geen idee of dat waar is...
S. 2014
J. 2016
pi_136164771
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nee ze zijn ook niet goed, maar anders heb ik telkens zo'n soponderbroek. :@
En ik gebruik wel de kotex kleinste maat. Die zijn niet zo plastic achtig.
Ik heb ook kotex gekocht, die zijn echt een stuk beter. Ok, ze plakken minder goed in je onderbroek maar van alle andere kreeg ik ontzettende jeuk van onder.
Ik heb nu wel een grote maat voor de zekerheid, bij J. braken mn vliezen met 37 weken en 3 dagen en dat heb ik nu de hele tijd in m'n achterhoofd. Dan liever een dik verbandje nu voor de zekerheid. :')
pi_136164851
Hartje voor Vlindur *O*!

Hobbesje hoe is het nu? Al een beetje beter?

Cygne, heel herkenbaar, hier heeft schoonmoeder op de dag dat we het vertelde wel 7keer aangehaald dat het toch wel een miskraam werd want dat gebeurd 'altijd' bij de eerste zwangerschap. Ze snapte echt niet waarom we het met 5 weken hadden verteld. Ik ben er nu nog boos om :') .
Probeer je er wel overheen te zetten hoor! Wees heerlijk trots en je bent nu net zo zwanger als dat je dat zou zijn als je 20 weken zwanger bent! Gewoon genieten van het idee dat er een baby in je groeit. Hun probleem dat ze zo negatief willen denken, wees maar verdomde trots!

Momo een sticker *O* ! en 2 cm!

GM hier ook gelig, al veranderd het nog wel eens qua kleur :'). Idd die kotex dingen zijn wel te doen.
En ik kijk het een beetje per dag aan, soms heb ik nergens last van en de andere dag lijk ik wel leeg te lopen :X

Burdie hier geen last van zweten, tenminste niet zo erg. Ik ben normaal een koukleum en heb het nu wel warmer dan normaal (normaal leef ik met 3 longsleeves en een vest of trui over elkaar heen en zit nu in een t-shirt :')) . Vervelend dat je er zo last van hebt! En check bij de natte spijkerbroek -O- !

Kim! Een meisjeskast O+ heerlijk! Hier is wel alles gestreken maar zodra de kleine er is denk ik dat het snel stopt haha!

Twinkle vervelend! Hopelijk kan je idd wat bijslapen :*

Nikki hikkende baby O+, Hier heeft de baby elke avond standaard de hik sinds een week, soms lijkt ie er zelf ook gek van te worden want dan wordt heel m'n buik verbouwd -O-

Dot dat is stom! Kan me voorstellen dat je even een rondje had willen maken!

Stefanie *O* 25 weken!

De rest die ik ben vergeten :*!

Oeh! Gisteren een kralenslinger afgemaakt voor in de babykamer O+ ! Het is nu echt echt bijna af! Posters komen hopelijk snel binnen, als die hangen komen er even foto's op het desbetreffende topic!

Zondag komt iemand langs (jaja een fokkert!) die waarschijnlijk bij ons de geboortefotografie gaat doen! Vind het spannend maar ook super leuk dat we iets hebben kunnen regelen. Nu hopen dat de klik er is, al lijkt me bijna onwaarschijnlijk dat we elkaar niet aardig vinden, maar je weet het nooit!
Het komt nu wel allemaal heel dichtbij, Momo al 'bijna' aan het bevallen en Burdie ook! Whaa O+
♥ J & S
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:25:52 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164890
Kan je dat voelen aankomen eigenlijk, brekende vliezen?

Ik ben zo benieuwd hoe de bevalling gaat beginnen... heb vandaag weer krampen alsof ik ongesteld moet worden. Maar heb ook al in geen eeuwigheid meer een harde buik of voorwee gehad.
KuikenGuppy
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:27:44 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164952
Nooo, serieus klaproos? Wat een lullige opmerking van je schoonmoeder zeg :o!
KuikenGuppy
pi_136164965
Goedemorgen dames! :)

Hier niet zo erg last van afscheiding. Niet meer dan normaal in ieder geval. Ik moet nu wel een raampje open hebben als ik slaap, want anders krijg ik het wel te benauwd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:25 schreef Burdie het volgende:
Kan je dat voelen aankomen eigenlijk, brekende vliezen?

Ik ben zo benieuwd hoe de bevalling gaat beginnen... heb vandaag weer krampen alsof ik ongesteld moet worden. Maar heb ook al in geen eeuwigheid meer een harde buik of voorwee gehad.
Hier ben ik ook benieuwd naar als nieuweling :)
pi_136164987
Ik voelde het breken van mijn vliezen niet aankomen. Het was ineens nat.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:29:12 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164991
Vind je het ook zo spannend, Axia?
KuikenGuppy
pi_136165009
Momo al twee cm en gepor! Wie weet wat het teweeg brengt! :)

Hier ook continu inlrgkruisjes hoor. Anders kan ik aan de gang blijven met schoon ondergoed en broek. Niet de meest frisse oplossing maar voel me zo wel comfortabeler.

GM is dat ja? :D Nooit van gehoord maar klinkt me ergens wel goed in de oren :D
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:31:22 #82
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136165054
Woeiii al 2 cm momo *O*

En wiite, gele, doorzichtige smurrie... allemaal bekend ja. Zo lang het niet stinkt is het prima ;)

En ik zou zo graag eens zonder inlegkruisje willen kunnen lopen. Moest ze ook altijd al dragen toen ik niet zwanger was, wilde ik niet drie keer per dag of vaker van ondergoed wisselen. En dat vind ik toch niet echt een optie als ik op mijn werk zit. Maar als ik straks niet meer zwanger ben en toch nog thuis zit ga ik het gewoon zonder proberen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136165081
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef Burdie het volgende:
Vind je het ook zo spannend, Axia?
Yep, nu begint het wel te komen dat gevoel. O+

Eerlijk gezegd ben ik nu ook wel klaar met de zwangerschap. Voel me als een Michelin-mannetje met al dat vocht, constant rugpijn, 50 kussens nodig om goed in bed te kunnen liggen, elk uur te moeten plassen en sinds vorige week doet mijn rechterheup ook pijn bij bepaalde bewegingen. 1 beweging en 100 botten kraken tegelijk als een prachtig orkest. }:|
pi_136165097
Ik had net van tevoren wel een rare kramp in m'n buik, en daarna liep het water er dus in straaltjes uit.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:32:54 #85
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136165098
Ik voelde het ook niet aankomen. Ik sliep bijna en toen dacht ik dat ik aan het plassen was :+
pi_136165113
O klaproos zei je schoonloeder dat echt?? :o ... ik snap ooit echt niet dat mensen niet gewoon hun kop kunnen houden ipv gemene opmerkingen te maken die echt 0,0 niks toevoegen.

Sinds mijn vorige zwangerschap ben ik een heul stuk assertiever (zeg maar een leeuw ofzo) ... dus nu zou ik er gelijk een rake opmerking overheen gooien denk ik :+

Ik werk met bijna alleen maar mannen en die flappen er soms ook wat dingen uit. Maar dan dender ik er als een trein overheen en achteraf denk ik dan weleens .. ohhoohh heb ik dat gezegd? :o :+
pi_136165121
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had net van tevoren wel een rare kramp in m'n buik, en daarna liep het water er dus in straaltjes uit.
-fout-
pi_136165126
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Axia het volgende:

[..]

Spannend! *O*
pi_136165138
quote:

[..]

-fout-
Niet nu he, ik bedoel bij m'n vorige zwangerschap. ;)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:34:39 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136165146
quote:

[..]

Ik neem even aan dat ze het over haar vorige zwangerschap had ;).
KuikenGuppy
pi_136165148
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ideetje om dan even te informeren bij je vk? Beter 10 keer bellen voor niks dan ... nou ja je snapt me.

Was het helder of had het een kleurtje?
pi_136165149
Zo voelde het aan toen mijn vliezen toen braken.
pi_136165163
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Niet nu he, ik bedoel bij m'n vorige zwangerschap. ;)
Oops, verkeerd begrepen. :@
pi_136165165
Sorry dames, ik ben niet duidelijk. Dat was dus tijdens m'n vorige zwangerschap toen mijn vliezen braken. _O-
pi_136165167
Dat meen je niet klaprooss! Lekker positief inderdaad...

Schoonouders waren hier ook wel een beetje voorzichtig, maar het is ook wel spannend natuurlijk.
pi_136165174
Oh haha ik schrok al :+
pi_136165207
Ik had smorgens de test nog niet droog of we zaten al in de auto op weg naar schoonouders die ons om de nek vlogen. Ook al wordt dit kleinkind nummer 6 voor ze.
pi_136165250
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had smorgens de test nog niet droog of we zaten al in de auto op weg naar schoonouders die ons om de nek vlogen. Ook al wordt dit kleinkind nummer 6 voor ze.
O+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:38:12 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136165253
Mijn ouders zeiden toen ik na mijn miskraam opnieuw zwanger was: Nu maar even wachten tot de 12 weken voordat je het aan iedereen gaat vertellen he.
Ook lekker bemoedigend :{.
(En we hadden toen nota bene al een goede echo gehad).
KuikenGuppy
pi_136165292
Oh dat vroeg ik me ook af idd van de vliezen! Lijkt me toch wel een soort van shock momentje!

Hier ook wel veel last van benauwdheid, raampje is idd nodig!
Ik merk het ook hoor Twinkle dat ik nu assertiever wordt, die oerkracht van je kind beschermen zit er al heel erg in. Ik was een muurbloempje maar nu zeg ik iedereen maar gewoon wat ik denk en dat ze vooral niet moeten denken dat ik ongevraagd advies wil hebben haha.

[ Bericht 46% gewijzigd door klaprooss op 31-01-2014 13:46:25 ]
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')