Is het ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef Dyre het volgende:
RFR, fijn dat het allemaal werkt!Lijkt me heel maf om de eerste keer te zien.
Ik heb ook geen contacten overgehouden aan de lessen. Misschien dat dat nog verandert als we terugkomen met babies, maar ik heb bijvoorbeeld met niemand namen/telefoonnummers/FB-vriendschapsverzoeken uitgewisseld.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:13 schreef Chanty het volgende:
Oh zo te zien doen we toch veel soortgelijke dingen. Wij starten ook altijd met rek- en strekoefeningen en rug losmaken. Idd jammer dat we niet iets van theedrinken doen want ik weet tot nu toe van 1 meisje de naam en that's it terwijl ik juist hoopte om wat contacten op te doen ook op die manier met andere zwangeren in de buurt.
Ik krijg ook dagelijks appjes hoe het gaat, en als ik dan niet snel genoeg reageer een telefoontje er achteraan. Wordt nu langzaam toch vervelend. Ik moet officieel nog 10 dagen dus ze moeten gewoon geduld hebben, ik kan dat kind er ook niet uit dwingen ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Axia het volgende:
Hier is het eerste kleinkind van zowel mijn ouders als mijn schoonouders, dus iedereen leeft erggg meeVolgens mij zitten zij allemaal meer in spanning dan dat het bij mij en mijn man is.
Volgens mij niet, maar misschien denkt vriend daar anders overquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:50 schreef Kimpossible het volgende:
Laatste trimester dames, hebben jullie soms ook ineens last van je hormonen?
Done!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik wil er wel bij geloof ikDatum is 5 oktober.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt heus keihard winkelen want ik heb nog hangertjes zonder kleertjes en de stapeltjes komen helemaal niet tot de rand![]()
Deze ontaarde moeder heeft alleen echt niet alles gestrekenik wil wel maar ik wil nie. Misschien dat ik nog in etappes ga, maar nu wilde ik vooral alles netjes in de kast hebben.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Lekker op de bank zitten dus!quote:
Gaat snel hè. Ik heb niet eens tijd gehad om in WOHTS te posten, ik wilde de eerste pilloze maand afwachten en me dan aanmelden, toen bleek ik direct zwanger te zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Kimpossible het volgende:
Rfr jij bent ook al zover! Volgens mij heb ik alle bijna uitgerekenden ook gewoon streepjes zien plassen in wohts. Heel gek!
We zijn echt exact net zoverquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Done!
RFR, nu is t klaar.![]()
Vandaag zes weken. Met totale afwezigheid van symptomen op een beetje gevoelige tetten na dan.
Mnoohhh, onze blijven echt heus nog lang baby'tjes!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Gaat snel hè. Ik heb niet eens tijd gehad om in WOHTS te posten, ik wilde de eerste pilloze maand afwachten en me dan aanmelden, toen bleek ik direct zwanger te zijn/
En voor je het weet moeten we alweer wieberen uit het babytopic want dan zijn al die frummels al dreumesen!
Dat is echt precies hetzelfde als hier. Alleen niet echt moe.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
We zijn echt exact net zover. Ik heb ook niet echt hele duidelijke symptomen, beetje vaag misselijk. Af en toe maagzuur, af en toe gevoelige tepels maar vooral moe. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook geen symptomen (alleen buikkramp maar daarvan ben ik heel blij dat het nu niet is)!
Kp
Staat erbij!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik wil er ook graag bij. De datum is 10 oktober
Een didymos lars doek maat 5 met beige/taupe strepenquote:
Nouja zeg, dat klinkt inderdaad lullig. Ik snap heel goed dat je voor jezelf wel zo'n voorbehoud inbouwt (dat deed ik wel in ieder geval), maar mensen in je omgeving horen juist ongeremd positief te zijn!quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Cygne het volgende:
Ook leuk als je het vertelt tegen iemand die dichtbij staat en dat die dan zegt: 'ooooh, maar dat is nog heeel pril, kan nog alle kanten op hoor'. Dat is ook wel zo en helemaal niet lullig bedoeld. Maar toch niet leuk.
Heeft mijn pa ook een paar x gezegd, maar ik weet dat dit uit zelfbescherming was want nu alles goed lijkt te gaan en ik bijna 12 weken ben, belt hij om de dag om te informeren hoe t met mij en uk isquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Cygne het volgende:
Ik durf echt nog niks te kopen.
Ook leuk als je het vertelt tegen iemand die dichtbij staat en dat die dan zegt: 'ooooh, maar dat is nog heeel pril, kan nog alle kanten op hoor'. Dat is ook wel zo en helemaal niet lullig bedoeld. Maar toch niet leuk.
Daarna begon ze over een vriendin die al 35 weken was en bladibla.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja zeg, dat klinkt inderdaad lullig. Ik snap heel goed dat je voor jezelf wel zo'n voorbehoud inbouwt (dat deed ik wel in ieder geval), maar mensen in je omgeving horen juist ongeremd positief te zijn!
Meid je bent mega zwanger! In deze weken wordt je kindje gevormd en groeit het uit van een klompje cellen tot een volwaardig minimensje... En ja er kan veel mis gaan in die eerste weken maar het kan ook gewoon helemaal goed gaan en daar gaan we vanuitquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:34 schreef Cygne het volgende:
[..]
Daarna begon ze over een vriendin die al 35 weken was en bladibla.
Ik heb zelf al een beetje de neiging om negatief te zijn maar dit helpt dan niet. Zo van oh het is pril dus telt het niet echt of zo. Alsof je zwangerschap pas begint na 12 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:04 schreef DJMomo het volgende:
Sticker. Met twee cm en een beetje gepor. Maandag weer.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo een sticker en 2 cm.
Ik heb echt een stuk minder afscheiding sinds ik gestopt ben met inlegkruisjes gebruiken (in niet-zwangere toestand al btw). Volgens mij zijn die dingen helemaal niet zo goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook kotex gekocht, die zijn echt een stuk beter. Ok, ze plakken minder goed in je onderbroek maar van alle andere kreeg ik ontzettende jeuk van onder.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nee ze zijn ook niet goed, maar anders heb ik telkens zo'n soponderbroek.![]()
En ik gebruik wel de kotex kleinste maat. Die zijn niet zo plastic achtig.
Hier ben ik ook benieuwd naar als nieuwelingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:25 schreef Burdie het volgende:
Kan je dat voelen aankomen eigenlijk, brekende vliezen?
Ik ben zo benieuwd hoe de bevalling gaat beginnen... heb vandaag weer krampen alsof ik ongesteld moet worden. Maar heb ook al in geen eeuwigheid meer een harde buik of voorwee gehad.
Yep, nu begint het wel te komen dat gevoel.quote:
-fout-quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had net van tevoren wel een rare kramp in m'n buik, en daarna liep het water er dus in straaltjes uit.
Ideetje om dan even te informeren bij je vk? Beter 10 keer bellen voor niks dan ... nou ja je snapt me.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had net van tevoren wel een rare kramp in m'n buik, en daarna liep het water er dus in straaltjes uit.
Oops, verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niet nu he, ik bedoel bij m'n vorige zwangerschap.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had smorgens de test nog niet droog of we zaten al in de auto op weg naar schoonouders die ons om de nek vlogen. Ook al wordt dit kleinkind nummer 6 voor ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |