abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136139552
Zwangerschap & geboorte

2014

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
17 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
20 februari: Gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongen)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel
19 augustus: gewoonmezelf87
20 augustus: geppie
23 augustus: rebel-angel
27 augustus: Dyre

18 september Vlindur
25 september Cygne

5 oktober IsabellaMariaAnna
10 oktober DagenNachtdromer
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 30-01-2014 17:48:58 ]
pi_136139565
voor wijzigingen even een quote. :)
pi_136139710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:54 schreef Cygne het volgende:
Ik wil er wel bij geloof ik :) Datum is 5 oktober.
pi_136139719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef Dyre het volgende:
RFR, fijn dat het allemaal werkt! :D Lijkt me heel maf om de eerste keer te zien.
Is het ook :o
Maar ik ben blij dat ze 't doen :D .

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:13 schreef Chanty het volgende:
Oh zo te zien doen we toch veel soortgelijke dingen. Wij starten ook altijd met rek- en strekoefeningen en rug losmaken. Idd jammer dat we niet iets van theedrinken doen want ik weet tot nu toe van 1 meisje de naam en that's it terwijl ik juist hoopte om wat contacten op te doen ook op die manier met andere zwangeren in de buurt.
Ik heb ook geen contacten overgehouden aan de lessen. Misschien dat dat nog verandert als we terugkomen met babies, maar ik heb bijvoorbeeld met niemand namen/telefoonnummers/FB-vriendschapsverzoeken uitgewisseld.
Wel jammer want ik ben in de vriendenkring hier de eerste die zwanger is dus ik heb ook niemand om dit mee te delen (op schoonzusjes na maar dat zijn niet helemaal mijn types).

Wat dat betreft: mocht er iemand ook in of nabij Zwolle wonen en ook wel zin hebben aan (nieuwe) moedercontacten dan houd ik me aanbevolen :) /

Razz. zwangerschapsdementie is een legitiem excuus hoor, hebben we allemaal wel eens gebruikt als we geen puf hebben voor een megapost ;) .

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Axia het volgende:
Hier is het eerste kleinkind van zowel mijn ouders als mijn schoonouders, dus iedereen leeft erggg mee :D Volgens mij zitten zij allemaal meer in spanning dan dat het bij mij en mijn man is. :P
Ik krijg ook dagelijks appjes hoe het gaat, en als ik dan niet snel genoeg reageer een telefoontje er achteraan. Wordt nu langzaam toch vervelend. Ik moet officieel nog 10 dagen dus ze moeten gewoon geduld hebben, ik kan dat kind er ook niet uit dwingen ofzo.

Kursor :*

Musique, wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden, al kan ik me voorstellen dat het even schrikken was.

Wbt 'voor niks' bellen naar je vk/naar de gyn, ik denk altijd zo: op mijn werk (ik werk bij een uitzendbureau) word ik zo vaak gebeld met dezelfde vragen, vragen waarop de vrager het antwoord al lang had kunnen weten en had kunnen opzoeken, omdat het bijvoorbeeld op verschillende manieren wordt verstrekt (werkwijzers, internet, persoonlijke gesprekken) . Maar ik word ook niet boos als ik die vraag voor de derde keer op één dag krijg, ik blijf netjes antwoord geven want dat hoort bij mijn werk.
Hetzelfde voor een vk: zijn zal vaak genoeg dezelfde vragen krijgen of gebeld worden wanneer het niet nodig is, maar daarvoor is ze vk en daar wordt ze voor betaald. En ik bel liever een keer te vaak dan te laat.

Jompel voor Chanty *O* !

Franny, heb helaas de foto gemist :'( .

LL, inderdaad goed naar jezelf luisteren. Dat je werkgever niet weet hoe en wat hij moet doen is onzin, ik denk dat het meer een kwestie van niet willen is. En als je het al een maand geleden heb aangegeven en er gebeurt niks, zou ik me inderdaad ziek melden. Dan komt de boel vanzelf op gang want dan moét je werkgever wel wat regelen.

*O* voor de minimijlpaal van Soesa!

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:50 schreef Kimpossible het volgende:
Laatste trimester dames, hebben jullie soms ook ineens last van je hormonen?
Volgens mij niet, maar misschien denkt vriend daar anders over :+ . Ik zal het hem eens vragen..

Poetswoede, check! Maar dat heb ik al sinds het begin van mijn verlof. Ik had al heel lang een lijstje klaar liggen met dingen die ik wilde doen maar die ik van mezelf pas mocht doen in mijn verlof. Inderdaad: keukenkastjes en voorraadkast uitruimen, het 'kantoortje' opruimen, kledingkast opnieuw indelen..

Burdie, dat is altijd fijn :) .

Dot al bijna verlof :o . Ik had echt het idee dat jij pas net zwanger was. Gek hè, dat je je zo kan vergissen :@ ..

Vlindur *O* *O*

Momo, ik zou gaan voor de pannekoeken :Y) .

Cygne, alles verplaatst? Doe maar wel rustig aan!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136139780
Vlindur fijn zeg! Proficiat!
pi_136139809
*O* voor Vlindur!

RFR, ik heb dat gevoel ook hoor :X Maar ik ga ook 6 weken vooraf, dus dat scheelt misschien? Ik hoorde van iemand dat als je verlof dichterbij komt je je minder zorgen maakt over wat er gaat gebeuren op je werk, omdat je steeds meer in de verlof/beval-zone komt en dat klopt wel een beetje. De wereld stort hier echt niet in elkaar omdat ik er niet ben :)
pi_136139855
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik wil er wel bij geloof ik :) Datum is 5 oktober.
Done!

RFR, nu is t klaar. *O*

Vandaag zes weken. Met totale afwezigheid van symptomen op een beetje gevoelige tetten na dan.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:07:35 #8
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136139974
Toch fijn dat ik niet het enige kreng ben >:)

Een hartje voor Vlindur! *O*

Mo, je bent helemaal babyready, dus ik zou aan de pannenkoeken gaan met ananasharten voor toe. En dan vanavond postranglandingesen voor het slapen gaan en vóór morgenochtend even een baby baren! *)

Aisly, succes!

Dot, druk is niet fijn, maar lush! O+ Lekker mee ontspannen vanavond!

Tap, succes bij de controle!

Burdie ik houuuu van financiële meevallers. Jammer dat ze zo schaars zijn, extra zoveel reden om er extra van te genieten!

Cygne, hier ook veel warm! Anders dan in niet-zwangere toestand in ieder geval.

Rfr jij bent ook al zover! Volgens mij heb ik alle bijna uitgerekenden ook gewoon streepjes zien plassen in wohts. Heel gek!

Ik heb me niet verveeld vandaag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet echt heus keihard winkelen want ik heb nog hangertjes zonder kleertjes en de stapeltjes komen helemaal niet tot de rand B-)

Deze ontaarde moeder heeft alleen echt niet alles gestreken :@ ik wil wel maar ik wil nie. Misschien dat ik nog in etappes ga, maar nu wilde ik vooral alles netjes in de kast hebben.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136140105
Oooh KP! O+
pi_136140268
Vlindur *O*

En verder moet ik teruglezen maar geen puf want 2 dagen verhuisd.(had mijn eigen appartementje in Amsterdam nog in onderhuur, alleen daar wilde ik nu vanaf)
Nu een plofbuik die hard is, heupen en rug die niet meer meewerken, benen waar de putten ingeduwd kunnen worden en een hoofd op ploffen.
Dit gaat een lange warme douche worden, vroeg naar bed en heul lang slapen.

En morgen ga ik een echte Z&G monsterpost fabrieken!
pi_136140543
Dot, ik ben ook met 34 weken gegaan en ik zou het iedereen aanraden. Ik heb nu echt het gevoel dat ik verlof mag hebben en dat ik niet eigenlijk nog verplicht ben iets te doen. En inderdaad, werk gaat gewoon door zonder jou. Ik ben nog niet een keer gebeld of gemaild in mijn verlof dus ze redden zich prima :) .

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Cygne het volgende:
RFR, nu is t klaar. *O*
Lekker op de bank zitten dus!

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Kimpossible het volgende:
Rfr jij bent ook al zover! Volgens mij heb ik alle bijna uitgerekenden ook gewoon streepjes zien plassen in wohts. Heel gek!
Gaat snel hè. Ik heb niet eens tijd gehad om in WOHTS te posten, ik wilde de eerste pilloze maand afwachten en me dan aanmelden, toen bleek ik direct zwanger te zijn :s) /
En voor je het weet moeten we alweer wieberen uit het babytopic want dan zijn al die frummels al dreumessen :o .

Die fooooooto! O+
Heerlijk al die kleurtjes!

BE, verhuizen als je zwanger bent is dubbel zo zwaar. Heb ik ook gedaan, nooit weer.
Vanavond lekker niksen en vroeg slapen!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:23:42 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136140570
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Cygne het volgende:

[..]

Done!

RFR, nu is t klaar. *O*

Vandaag zes weken. Met totale afwezigheid van symptomen op een beetje gevoelige tetten na dan.
We zijn echt exact net zover :). Ik heb ook niet echt hele duidelijke symptomen, beetje vaag misselijk. Af en toe maagzuur, af en toe gevoelige tepels maar vooral moe. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook geen symptomen (alleen buikkramp maar daarvan ben ik heel blij dat het nu niet is)!

Kp O+
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:27:24 #13
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136140699
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Gaat snel hè. Ik heb niet eens tijd gehad om in WOHTS te posten, ik wilde de eerste pilloze maand afwachten en me dan aanmelden, toen bleek ik direct zwanger te zijn :s) /
En voor je het weet moeten we alweer wieberen uit het babytopic want dan zijn al die frummels al dreumesen!

Mnoohhh, onze blijven echt heus nog lang baby'tjes!

Laatst was ik een beetje sip, want ik vind jullie allemaal zo gezellig en ik dacht dat ik nooit aansluiting zou gaan vinden in het babytopic. En toen ineens bedacht ik me dat we met z'n allen gaan schuiven! :') O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136140700
KP O+ ik moet nog veeeeeel kopen voor ik zoveel heb hoor!
pi_136140819
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

We zijn echt exact net zover :). Ik heb ook niet echt hele duidelijke symptomen, beetje vaag misselijk. Af en toe maagzuur, af en toe gevoelige tepels maar vooral moe. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook geen symptomen (alleen buikkramp maar daarvan ben ik heel blij dat het nu niet is)!

Kp O+
Dat is echt precies hetzelfde als hier. Alleen niet echt moe.
Maakt me wel wat zekerder. :)
pi_136141409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:54 schreef Cygne het volgende:
ik wil er ook graag bij. De datum is 10 oktober
pi_136141475
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

ik wil er ook graag bij. De datum is 10 oktober
Staat erbij!
pi_136141963
Is uiteindelijk toch moussaka geworden :+ maar morgen zijn de pkoeken aan de beurt! :D
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136142049
Waah KP ziet er goed uit hoor!

Woow de eerste oktoberfrummels mekden zich al! Dan wordt mijn dochtertje twee maar dat lijkt nog heul ver weg!

Grr ik moet nog vijf weken wachten op de SEO en ik wil ook shoppen! Maja .. wil ik eerst het geslacht weten. Dus vanavond toch maar eens aan manlief vragen of we beter geen pretecho kunnen doen (a)
pi_136142066
Dankje Cygne!

Kim, wat leuk! Goed bezig geweest!

Ik best best moe na een dag werken.. :O
pi_136142204
Fijn, dank je Cygne!

Ima, ik heb vandaag geen klap uitgevoerd en ik ben al :O dus volgens mij is het de hormonen ;)
pi_136142236
Kim wat een heerlijke kast trouwens. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136142745
Gefeliciteerd Cygne en DnD!! *O*

Kim, wat leuk zo! Lekker veel roze :D
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:32:49 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136142753
DND gaaaaaf dat je weer terug bent!! :D O+ Gefeliciteerd!! :* *O*
Oh en je UD is de geboortedag van mijn dochter!! Topdatum!

Kursor :* :*

Musique fijn dat de kinders goed gegroeid zijn! Vervelend van dat misschien TTS -O- Fijn iig dat ze het goed in de gaten houden! :* Ik hoop dat het meevalt!

Mignonne je lijkt me een heerlijke schouder om op te leunen als zwangere, als ik je zo hoor! O+
Ik had laatst ook een ander iemand aan de lijn :') Dat was ook meer een receptioniste, maar dat ga ik nog even teruggeven bij mn afspraak volgende week. Gespreksvaardigheden is soms ook een vak :X :')

Soesa 6 weken! :D O+ hoe voel je je? :*

LL er is geen grens.. Als jij je ziek voelt dan voel je je ziek. Ik was al met 18/19 w ziek thuis voor 100% omdat ik harde buiken had en last van mn bekken. Als het niet gaat, dan gaat het niet :) luister ajb goed naar je lijf!! :*

Vlindur 7 weken! :D O+ en een knipper, whohooo!!! :D *O*

Burdie beter, financiele meevaller! :D

Kim omg wat een heeeerlijk opgeruimd kastje!! O+ Mijn hormonen worden er ook helemaal blij van! :D
Ik heb toentertijd ook niks gestreken hoor, en ga ik nu ook niet doen... :+

Hier vandaag mijn supermooie draagdoek binnengekregen, god wat is ie mooi O+ Ik ga morgen even een mooi fotootje maken voor in het draagdoekentopic, voor de nieuwsgierigen! :D Ben helemaal blij. En vervolgens nog een pakketje op de mat; het shirtje wat we gaan gebruiken voor dr eerste pakje!! Omg O+ Mijn hormonen waren ook weer een heel stuk meer tevreden!
Ze vinden dat de nieuwe kamer van dochter + babykamer al af moeten zijn, gewoon, NU. :') heel irritant. Ik probeer het maar te negeren en ondertussen chips + chocola te eten. Helpt enigzins.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136143763
Oh enf wat is het geworden ?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')