quote:
Is het ook
Maar ik ben blij dat ze 't doen

.
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 18:13 schreef Chanty het volgende:Oh zo te zien doen we toch veel soortgelijke dingen. Wij starten ook altijd met rek- en strekoefeningen en rug losmaken. Idd jammer dat we niet iets van theedrinken doen want ik weet tot nu toe van 1 meisje de naam en that's it terwijl ik juist hoopte om wat contacten op te doen ook op die manier met andere zwangeren in de buurt.
Ik heb ook geen contacten overgehouden aan de lessen. Misschien dat dat nog verandert als we terugkomen met babies, maar ik heb bijvoorbeeld met niemand namen/telefoonnummers/FB-vriendschapsverzoeken uitgewisseld.
Wel jammer want ik ben in de vriendenkring hier de eerste die zwanger is dus ik heb ook niemand om dit mee te delen (op schoonzusjes na maar dat zijn niet helemaal mijn types).
Wat dat betreft: mocht er iemand ook in of nabij Zwolle wonen en ook wel zin hebben aan (nieuwe) moedercontacten dan houd ik me aanbevolen

/
Razz. zwangerschapsdementie is een legitiem excuus hoor, hebben we allemaal wel eens gebruikt als we geen puf hebben voor een megapost

.
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Axia het volgende:Hier is het eerste kleinkind van zowel mijn ouders als mijn schoonouders, dus iedereen leeft erggg mee

Volgens mij zitten zij allemaal meer in spanning dan dat het bij mij en mijn man is.

Ik krijg ook dagelijks appjes hoe het gaat, en als ik dan niet snel genoeg reageer een telefoontje er achteraan. Wordt nu langzaam toch vervelend. Ik moet officieel nog 10 dagen dus ze moeten gewoon geduld hebben, ik kan dat kind er ook niet uit dwingen ofzo.
Kursor
Musique, wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden, al kan ik me voorstellen dat het even schrikken was.
Wbt 'voor niks' bellen naar je vk/naar de gyn, ik denk altijd zo: op mijn werk (ik werk bij een uitzendbureau) word ik zo vaak gebeld met dezelfde vragen, vragen waarop de vrager het antwoord al lang had kunnen weten en had kunnen opzoeken, omdat het bijvoorbeeld op verschillende manieren wordt verstrekt (werkwijzers, internet, persoonlijke gesprekken) . Maar ik word ook niet boos als ik die vraag voor de derde keer op één dag krijg, ik blijf netjes antwoord geven want dat hoort bij mijn werk.
Hetzelfde voor een vk: zijn zal vaak genoeg dezelfde vragen krijgen of gebeld worden wanneer het niet nodig is, maar daarvoor is ze vk en daar wordt ze voor betaald. En ik bel liever een keer te vaak dan te laat.
Jompel voor Chanty

!
Franny, heb helaas de foto gemist

.
LL, inderdaad goed naar jezelf luisteren. Dat je werkgever niet weet hoe en wat hij moet doen is onzin, ik denk dat het meer een kwestie van niet willen is. En als je het al een maand geleden heb aangegeven en er gebeurt niks, zou ik me inderdaad ziek melden. Dan komt de boel vanzelf op gang want dan moét je werkgever wel wat regelen.

voor de minimijlpaal van Soesa!
quote:
Volgens mij niet, maar misschien denkt vriend daar anders over

. Ik zal het hem eens vragen..
Poetswoede, check! Maar dat heb ik al sinds het begin van mijn verlof. Ik had al heel lang een lijstje klaar liggen met dingen die ik wilde doen maar die ik van mezelf pas mocht doen in mijn verlof. Inderdaad: keukenkastjes en voorraadkast uitruimen, het 'kantoortje' opruimen, kledingkast opnieuw indelen..
Burdie, dat is altijd fijn

.
Dot al bijna verlof

.
Ik had echt het idee dat jij pas net zwanger was. Gek hè, dat je je zo kan vergissen
..Vlindur
Momo, ik zou gaan voor de pannekoeken

.
Cygne, alles verplaatst? Doe maar wel rustig aan!