en +1 voor slechte nachten, meh!
 en +1 voor slechte nachten, meh! 
  . Dan wil ik niks, is alles stom en reageer ik echt een beetje onredelijk (laat me met rust, ik heb geen zin om met je te praten, je begrijpt er niks van, dat soort werk.) En het slaat nergens op
 . Dan wil ik niks, is alles stom en reageer ik echt een beetje onredelijk (laat me met rust, ik heb geen zin om met je te praten, je begrijpt er niks van, dat soort werk.) En het slaat nergens op  Arme vriend!
 Arme vriend!

Bij mij zorgen de hormonen op het moment voor een enorme hamsterdrang, alsof ik bang ben dat de winkels pas na de bevalling weer open gaan. Ik telde net bijv. 5 pakjes roggebrood in het keukenkastje
 Bij mij zorgen de hormonen op het moment voor een enorme hamsterdrang, alsof ik bang ben dat de winkels pas na de bevalling weer open gaan. Ik telde net bijv. 5 pakjes roggebrood in het keukenkastje   En met de voorraad schoonmaakmiddelen en waspoeder redden we het makkelijk tot de kerst
 En met de voorraad schoonmaakmiddelen en waspoeder redden we het makkelijk tot de kerst   

quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef Mevr_Mus het volgende:

Wij hebben heel weinig bergruimte in de keuken dus dit is helemaal niet handig. Steeds als vriend iets uit de kastjes wil pakken valt er vanalles uit

quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef Mevr_Mus het volgende:

Wij hebben heel weinig bergruimte in de keuken dus dit is helemaal niet handig. Steeds als vriend iets uit de kastjes wil pakken valt er vanalles uit
 handig
 handig  .
.

Zo heb ik net een nieuwe flessenwarmer en magnetronsterilisator gekocht omdat ik het geen lekker idee vond dat de "ouden" 2 jaar op zolder hebben gestaan
 Zo heb ik net een nieuwe flessenwarmer en magnetronsterilisator gekocht omdat ik het geen lekker idee vond dat de "ouden" 2 jaar op zolder hebben gestaan   

mijn pa herkent het van mijn moeder, hij zegt ook 9 mnd hormoonhel te hebben gehad en wenste manlief sterkte....
 mijn pa herkent het van mijn moeder, hij zegt ook 9 mnd hormoonhel te hebben gehad en wenste manlief sterkte.... 
 moet ik maar "ff" doen volgens hem.
 moet ik maar "ff" doen volgens hem.

Daar komt japie aan!! Jij gaat snel bevallen denk ik...quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:50 schreef DJMomo het volgende:
Hier ook opeens poets woede! Bovenop hoge kasten en dingen die al maaaaaanden bij de achterdeur staan naar de schuur en dode plant bij de voordeur (te zwaar om zelf naar container te dragen). Het wordt zo netjes in ons huis

quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb gehoord dat je eerst pijn voelt en dan pas iets ziet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |