Herkenbaar! Behalve dat ik t zoveel mogelijk ontwijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
hebben jullie dit fenomeen ook meegemaakt? onder de douche de stralen niet meer op je tepels verdragen? auwie!!! ik vind het reuze grappig en sta te jodelen onder de douche! ze waren eerst gevoelloos door een operatie, dus ik vind dit nieuwe trucje erg interessant!
Idem hier, wordt niet beter naarmate de zwangerschap vordert!quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
hebben jullie dit fenomeen ook meegemaakt? onder de douche de stralen niet meer op je tepels verdragen? auwie!!! ik vind het reuze grappig en sta te jodelen onder de douche! ze waren eerst gevoelloos door een operatie, dus ik vind dit nieuwe trucje erg interessant!
Ik ben medisch. Ik dring met alles voorquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:53 schreef rebel-angel het volgende:
Vlindur succes vandaag![]()
Ik ben echt laat, ik heb dinsdag pas m'n echo bij 11+3
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
![]()
Wij hebben heel weinig bergruimte in de keuken dus dit is helemaal niet handig. Steeds als vriend iets uit de kastjes wil pakken valt er vanalles uit
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
![]()
Wij hebben heel weinig bergruimte in de keuken dus dit is helemaal niet handig. Steeds als vriend iets uit de kastjes wil pakken valt er vanalles uit
Daar komt japie aan!! Jij gaat snel bevallen denk ik...quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:50 schreef DJMomo het volgende:
Hier ook opeens poets woede! Bovenop hoge kasten en dingen die al maaaaaanden bij de achterdeur staan naar de schuur en dode plant bij de voordeur (te zwaar om zelf naar container te dragen). Het wordt zo netjes in ons huis
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb gehoord dat je eerst pijn voelt en dan pas iets ziet
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:50 schreef Kimpossible het volgende:
Laatste trimester dames, hebben jullie soms ook ineens last van je hormonen? Ik ben echt al die maanden normaal mezelf geweest, zonder extra emotioneel of chagrijnig of anders te zijn, maar sinds een aantal dagen kan ik soms ineens echt zó chagrijnig zijn dat ik er helemaal eng van wordt. Dan wil ik niks, is alles stom en reageer ik echt een beetje onredelijk (laat me met rust, ik heb geen zin om met je te praten, je begrijpt er niks van, dat soort werk.) En het slaat nergens op
Arme vriend!
Ook al zo herkenbaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als ik eerlijk ben, zal ik blij zijn als ik straks niet meer zwanger ben. Ik heb zin een glaasje wijn bij het eten en schimmelkaas! En om een lange wandeling te maken met de hond en te fietsen zonder die irritante buik die in de weg zit, en zonder te puffen en te steunen bij elke beweging die ik maak. En de rugpijn en pijn in m'n bilspier nu er bij, en het elk uur naar de wc moeten.![]()
Gelukkig zijn dit de laatste loodjes. Even doorzetten nog!
Lekker toch, opgeruimd en schoongemaakt huisquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:50 schreef DJMomo het volgende:
Hier ook opeens poets woede! Bovenop hoge kasten en dingen die al maaaaaanden bij de achterdeur staan naar de schuur en dode plant bij de voordeur (te zwaar om zelf naar container te dragen). Het wordt zo netjes in ons huis
Lekker hypochonderen met z'n allenquote:
Ohja, goeie! Heb ook nog wat spetters hier... Even de terpentine zoeken!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:39 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Maar bij mij klopte het, de dag voordat ik beviel heb ik echt als een idioot staan opruimen! Ik heb toen zelfs verfresten die al 2 jaar op de deur zaten staan afkrabben![]()
Dus ik ben benieuwd...
Go burdie!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:44 schreef Burdie het volgende:
Totaal offtopic, maar ik heb net de boeken van afgelopen jaar gesloten (van mijn bedrijf), en heb me toch heel onverwachts een gigantische financiële meevallerIk lig er helemaal van in een lachstuip
![]()
.
Da's toch superfijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:44 schreef Burdie het volgende:
Totaal offtopic, maar ik heb net de boeken van afgelopen jaar gesloten (van mijn bedrijf), en heb me toch heel onverwachts een gigantische financiële meevallerIk lig er helemaal van in een lachstuip
![]()
.
Pannenkoeken natuurlijk. Mèt kaas!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef DJMomo het volgende:
Zal ik vanavond moussaka eten of..... Pannenkoeken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |